Κουίζ χωρικές έννοιες
Κανόνες στο Νηπιαγωγείο
Οι κανονες της τάξης με τραγούδι! “Οι κανόνες του σχολειού είναι θησαυροί” – YouTube
΄Ενας μαρκαδόρος μια φορά
Το μαγικό φιλάκι
Πρώτη μέρα στο Νηπιαγωγείο
Αγιασμός
Ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11/9/2024 και ώρα 9.00 στο προαύλιο χώρο του 11ου Δημοτικού Σχολείου. Μετά τον αγιασμό οι γονείς και κηδεμόνες θα ενημερωθούν για την κατανομή των τμημάτων και για την λειτουργία των πρώτων ημερών.
Ευαισθητοποίηση νηπίων για την αιμοδοσία
Την Τετάρτη 12 Ιουνίου μας επισκέφτηκαν η κυρία Αθανασία και η κυρία Κατερίνα για το δίμηνο πρόγραμμα που υλοποιήσαμε ,ως ευαισθητοποίηση των νηπίων για την εθελοντική αιμοδοσία. Μέσα από το παραμύθι << Τι ζητούσε μια φορά η αλεπού στη ρεματιά ? >>, το οποίο κάναμε και εικονογράφηση και επεξεργαστήκαμε το θέμα. Μάθαμε ότι το αίμα σώζει ζωές Ακούσαμε πολύ προσεκτικά τις κυρίες του συλλόγου αιμοδοσίας .Διαχωρίσαμε την εξέταση αίματος από την αιμοδοσία ,για να κατανοήσουν τα παιδιά τι είναι αιμοδοσία. Μάθαμε ότι λαμβάνει αίμα κάποιος όταν κινδυνεύει σε μια εγχείρηση , ένα ατύχημα ή σε μια δύσκολη γέννα, όπως η αλεπού στο παραμύθι μας.
Μάθαμε ότι οι αιμοδότες δημιουργούν μια τράπεζα αίματος και βοηθούν έτσι συνάνθρωπους , χωρίς να γνωρίζουν ποιος θα λάβει το αίμα τους. Το αίμα διατηρείται 40 ημέρες, μετά αλλοιώνονται τα συστατικά του.
Αν ένας αιμοδότης βρεθεί σε ανάγκη λαμβάνει αίμα αυτός και η οικογένεια του. Οι άντρες μπορούν να δώσουν αίμα πιο συχνά από τις γυναίκες.
Μια φιάλη αίματος μπορεί να σώσει 6 ενήλικες και 3 παιδιά. Το αίμα που δίνουμε αναπληρώνεται αμέσως και δεν λείπει στον οργανισμό μας με ένα ποτήρι χυμό.
Οι κυρίες μας έμαθαν το τραγούδι <<
Στο τέλος έγινε απονομή επαίνων συμμετοχής στο πρόγραμμα για κάθε παιδί και για τις 2 τάξεις.
ΟΧΙ σκουπίδια στην θάλασσα
Εμείς την Τρίτη 11 Ιουνίου επισκεφτήκαμε την Ολυμπιακή Ακτή κλείνοντας το Πρόγραμμα Ανακύκλωσης , για να μαζέψουμε σκουπίδια.
Μας χαροποίησε το γεγονός ότι βρήκαμε λίγα. Μας πρόλαβαν μάλλον άλλα σχολεία .
Μαζί με τους γονείς και τις νηπιαγωγούς μας ξεκινήσαμε να πάμε στην ακτή.
Βάλαμε γάντια και ξεκινήσαμε δουλειά.
Φέραμε το πανό που φτιάξαμε με το σύνθημα μας για το δουν όλοι
<< όχι σκουπίδια στη θάλασσα και ακτή >>.
Το διάβασαν όλοι οι λουόμενοι και οι περαστικοί.
Αφού τελειώσαμε την δράση μας κάτσαμε να φάμε και να πιούμε να δροσιστούμε και να ξεκουραστούμε.
Είχε πολύ ζέστη.
Παίξαμε με τα παιχνίδια που διέθετε το μαγαζί λερωθήκαμε και φάγαμε στο τέλος όλοι παγωτό !
Για κάποιους είναι η τελευταία τους εκδρομή με το Νηπιαγωγείο, θα πάνε στο Δημοτικό .
Προστασία από τον ήλιο
Εμείς την Τρίτη πήγαμε εκδρομή στην θάλασσα. Πήραμε τα κατάλληλα μέτρα ηλιοπροστασίας ?
Μετράμε πόσα παιδιά φορούσαν καπέλο 15
Μετράμε πόσα παιδιά φορούσαν αντιηλιακό.
Τα παιδιά γνώριζαν αρκετά πράγματα γύρω από το θέμα , νόμιζαν όμως ότι φοράμε μια φορά αντιηλιακό ,όχι ότι το αννεώνουμε
Συζητάμε τι κάνει ο ήλιος στους οργανισμούς και γενικότερα στη φύση.
Τι μπορούμε να πάθουμε μετά από πολύωρη έκθέση στον ήλιο.
Εγκαύμα στο δέρμα, ηλίαση.
Μετά από συζήτηση τα παιδιά καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι βρήκαν την μαγική συνταγή
Μπλουζάκι
Αντιηλιακαό
Γυάλια
΄Ι σκιος
Κ απέλο
Ο μπρέλα
και πίνουμε πολύ νερό.
Δεν πάμε το μεσημέρι για μπάνιο.
Ξαναθυμόμαστε την Αβ του νερού τα γράμματα Ηη, Θθ.
Κάνουμε φύλλο εργασίας , βάζω σε μια τσάντα θαλάσσης αντικείμενα που με βοηθάνε ,να προστατευτώ από τον ήλιο, διαχωρίζοντας τα ,από απλά είδη θαλάσσης.


































