Οι κανόνες συμπεριφοράς των παιδιών μέσα και έξω από την τάξη προκύπτουν από τα ίδια μέσ από συζητήσεις που γίνονται . Τα παιδιά που έχουν ήδη φοιτήσει στο νηπιαγωγείο , γίνονται οι καλύτεροι βοηθοί καθώς είναι ήδη εξοικειωμένα με τον τρόπο που κινούμαστε και διαχειριζόμαστε τον περιβάλλοντα χώρο.
Δεν πατάμε στον κήπο και δεν κόβουμε φύλλα
Στο διάλειμμα δεν πηγαίνουμε μακριά τις ρόδες
Δεν αφήνουμε τις καρέκλες ανοιχτές ( μακριά από τραπέζι)
Συμμαζεύουμε τα παιχνίδια και τα πράγματα της τάξης
Παίζουμε ωραία χωρίς να τσακωνόμαστε
Δεν αφήνουμε ψίχουλα το τραπέζι και στο πάτωμα
Μόλις σφυρίξει η κα Σταυρούλα, ερχόμαστε στη γραμμή ( για να μπούμε στην τάξη από το διάλειμμα)
Δεν κλωτσάμε τα παιχνίδια
Δεν μιλάμε στην παρεούλα όταν μιλάει κάποιος άλλος
Τρώμε μόνο την ώρα του φαγητού
Δε χτυπάμε τα παδιά με τις ρόδες( την ώρα του διαλείμματος)
Συνεργαζόμαστε για να φτιάξουμε την αφίσα μας . Ακολουθεί συζήτηση για τον τίτλο που θα τις δώσουμε . Υπάρχουν δύο προτάσεις : ” Τα ωραία παιδάκια” και ” Οι κανόνες του σχολείου” . Αποφασίζουμε να κάνουμε έναν συνδυασμό και η Μ. προτείνει ” Τα ωραία παιδάκια ακούν τους κανόνες του σχολείου”!
Στο τέλος κρεμάμετην αφίσα μας στα μανταλάκια για να τη δουν και οι γονείς…