Οι κανόνες συμπεριφοράς των παιδιών μέσα και έξω από την  τάξη προκύπτουν από τα ίδια μέσ από συζητήσεις που γίνονται . Τα παιδιά που έχουν ήδη φοιτήσει στο νηπιαγωγείο , γίνονται οι καλύτεροι βοηθοί καθώς είναι ήδη εξοικειωμένα με τον τρόπο που κινούμαστε και διαχειριζόμαστε τον περιβάλλοντα χώρο.

Δεν πατάμε στον κήπο και δεν κόβουμε φύλλα

Στο διάλειμμα δεν πηγαίνουμε μακριά τις ρόδες

Δεν αφήνουμε τις καρέκλες ανοιχτές ( μακριά από τραπέζι)

Συμμαζεύουμε τα παιχνίδια και τα πράγματα της τάξης

Παίζουμε ωραία χωρίς να τσακωνόμαστε

Δεν αφήνουμε ψίχουλα το τραπέζι και στο πάτωμα

Μόλις σφυρίξει η κα Σταυρούλα, ερχόμαστε στη γραμμή ( για να μπούμε στην τάξη από το διάλειμμα)

Δεν κλωτσάμε τα παιχνίδια

Δεν μιλάμε στην παρεούλα όταν μιλάει κάποιος άλλος

Τρώμε μόνο την ώρα του φαγητού

Δε χτυπάμε τα παδιά με τις ρόδες( την ώρα του διαλείμματος)

Συνεργαζόμαστε για να φτιάξουμε την αφίσα μας . Ακολουθεί συζήτηση για τον τίτλο που θα τις δώσουμε . Υπάρχουν δύο προτάσεις : ” Τα ωραία παιδάκια” και ” Οι κανόνες του σχολείου” . Αποφασίζουμε να  κάνουμε έναν συνδυασμό και η Μ. προτείνει  ” Τα ωραία παιδάκια ακούν τους κανόνες του σχολείου”!

Στο τέλος κρεμάμετην αφίσα μας  στα μανταλάκια για να τη δουν και οι γονείς…

458999694 8777503808946832 2903098139444758731 n 1

458514746 360961717110024 2667309991819108551 n 1

459000101 1528704717739322 1931818198943567516 n 1

459466141 1968506380264540 7204234678583698582 n 1

459515538 1248382946350297 7863696094034919168 n