Αφού απαντήσαν τα παιδιά σε ερωτηματολόγιο σε σχέση με την στοματική υγιεινή σε συνεργασία με την οικογένεια και εντοπίσαμε τις αρχικές τους ιδέες, επεξεργαστήκαμε το γνωστό βιβλίο «Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη» της Άννα Ράσελμαν με στόχο να κατανοήσουν τα παιδιά ότι η κακή διατροφή και η έλλειψη υγιεινής διατροφής είναι οι αιτίες που αρρωσταίνουν τα δόντια.

downloadΔραματοποίηση του παραμυθιού με το Σοκολάκη να αυτοσχεδιάζει και τη Ζαχαρούλα να στολίζεται με την άσπρη γούνα της! Και φυσικά κρατούσαν και τα εργαλεία, για να τρυπήσουν το δοντάκι….

13

Ο σεφ ετοιμάζει μια υγιεινή συνταγή με φρούτα και γαλακτοκομικά!

14

Το παιδάκι-χαλασμένο δοντάκι επισκέπτεται τον οδοντίατρο..

15

16

ααα

Πολύτιμες οι συμβουλές του οδοντίατρου για τον καθαρισμό των δοντιών και τις αρρώστιες του δοντιού!!

«Ξαναδιαβάζουμε» την σχετική ιστορία με τον Ζαχαρία που συνδημιουργούμε και είναι σε εξέλιξη με τους εταίρους μας στο etwinning project” STAY SAFE στον παρακάτω σύνδεσμο και τα παιδιά, καθώς ταυτίζονται με τον ήρωα της ιστορίας μαθαίνουν πάρα πολλά για την στοματική τους υγεία και αυτοφροντίσα.

https://www.storyjumper.com/book/read/102452006/65623c02638c2

18

Να και οι εντυπώσεις μας!!

19

20

21

22

23

25

26

28

 

θθθθ

Μαθαίνουμε τις ονομασίες των δοντιών…

29

30

Παρακολουθούμε βίντεο στην πλατφόρμα Aesop /ψηφιακά σενάρια «τα γερά δοντάκια» και μαθαίνουμε να βουρτσίζουμε σωστά τα δόντια μας!

31

ααα

Το Χαρούμενο και το λυπημένο δοντάκι!!

33

34

35

36

Δημιουργούμε ο καθένας τα δικά του δοντάκια, αφού μας εξηγεί για το συναίσθημά του κάθε δοντιού και ζωγραφίζει το λόγο για τον οποίο νιώθει χαρά ή λύπη…

37

333

39

Μαθηματικά, μετράμε δοντάκια και αντιστοιχίζουμε την ποσότητα με τον αριθμό

40