Εργαστήρι δεξιοτήτων με θεματική Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
Υποθεματική,
STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική
Τίτλος «Κύκλους κάνει το νερό…»
Στόχοι:
- να οδηγηθούν σταδιακά και με τη βοήθεια εποπτικού και ψηφιακού υλικού στην κατανόηση του κύκλου του νερού
- να εκφραστούν δημιουργικά για να αναπαραστήσουν τον κύκλο του νερού (με την κίνηση, τη ζωγραφική, τις κατασκευές κλπ)
- να πειραματιστούν για να κατανοήσουν τις ιδιότητες του νερού
- να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν μια αφίσα
- να προγραμματίσουν το ρομπότ beebot και να σχηματίσουν διαδρομές σχεδιάζοντας τον κύκλο του νερού
- να αποκτήσουν μια ολιστική αντίληψη του κόσμου και τον κοινωνικό χαρακτήρα της γνώσης, μέσα από τη δημιουργική αξιοποίηση της τεχνολογίας
- να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να επικοινωνήσουν τις ιδέες τους
- να προβληματιστούν για το θέμα της εξοικονόμησης του νερού και να εκφράσουν τις δικές τους προτάσεις επίλυσης
Ομαδική εργασία, Κολλάζ
Ατομική εργασία, Ο κύκλος του νερού
Εντυπώσεις που αποτυπώνονται με ζωγραφική
Επεξεργασία μαθηματικών εννοιών
Επεξεργασία μέσα από την ποίηση του Ζ. Παπαντωνίου
Καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών
Οι μικροί επιστήμονες πραγματοποιούν πειράματα που τους ενθουσιάζουν ιδιαίτερα…κάνουν υποθέσεις, παρατηρούν, εξάγουν συμπεράσματα..
Το πείραμα της βροχής..
Συνειδητοποιούν τις έννοιες της εξάτμισης, των υδρατμών, της πήξης και τήξης, επίπλευσης, βύθισης….
Διαλυτότητα του νερού..υποθέτουν, αναλύουν, επεξηγούν..
Επεξεργαζόμαστε τις έννοιες σε φύλλα εργασίας..
Δεξιότητες γραφής και ανάγνωσης
Καλλιέργεια δημιουργικότητας και υπολογιστικής σκέψης με δραστηριότητες με το beebot
Aφού παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο, συζητήσαμε και προβληματιστήκαμε σχετικά με το θέμα της οικονομίας στο νερό, όπως την ορθή χρήση του νερού στο σπίτι, στον
κήπο, στο πλύσιμο του αυτοκινήτου..δημιουργούμε τη δική μας αφίσα, με τις προτάσεις μας!