Συντάκτρια: Κυριακή Φαρδή
Τι είναι η “πολυτροπικότητα” (Kress, G. & Leeuwen, T. (2006). Reading Images. London and New York: Routledge); Μπορεί ως πρακτική να ενσωματωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία, να συνδεθεί με το αναλυτικό πρόγραμμα και να αποτελέσει αξιόπιστο εργαλείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων στα παιδιά του σύγχρονου σχολείου; Μπορεί να συγκροτήσει μία “μελέτη περίπτωσης” για το ελληνικό νηπιαγωγείο και να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος γνωστών ή πρωτότυπων δραστηριοτήτων; Μπορεί να παράγει ελκυστικά πρότυπα-μοτίβα (patterns) στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία με σκοπό να αυξήσει τα ενδιαφέροντα και τη συμμετοχή των παιδιών, τους γραμματισμούς στο νηπιαγωγείο και να κάνει ελκυστικές τις καθημερινές ρουτίνες; Μπορεί να βοηθήσει στην ομαλή μετάβαση των παιδιών από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο;
Σ’ αυτά και άλλα ερωτήματα θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε με τη συμμετοχή μας στην Ημερίδα που διοργανώνει η Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Erasmus-Reception, την Τετάρτη 1/3/2017. Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και έχει τίτλο: “Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”. Ο τίτλος της εισήγησης με την οποία συμμετέχει το 14ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων είναι: “Ετήσια Εκπαιδευτικά Προγράμματα για τη Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο. Μελέτη περίπτωσης: Πολυτροπικότητα.”
Προηγούμενα άρθρα σχετικά με το πρόγραμμα “Erasmus-Reception” και τη συμμετοχή μας σ’ αυτό θα βρείτε εδώ.