Συντάκτρια: Κυριακή Φαρδή
Κατά τη διάρκεια της γνωριμίας των παιδιών με την εποχή του 1821 αναφέρθηκαν στοιχεία από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων όπως οι ενδυμασίες τους. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν παραδοσιακές ενδυμασίες από διάφορα μέρη της Ελλάδας (Μακεδονία, Ήπειρος κ.α.). Στο πλαίσιο της διαθεματικότητας (μαθηματικές έννοιες, γεωμετρικά σχήματα) διέκριναν γραμμές (καμπύλες, ευθείες) και σχήματα (τρίγωνα, τετράγωνα, κύκλους, παραλληλόγραμμα, ελλείψεις) στα κεντήματα των παραδοσιακών στολών. Στη συνέχεια, δημιούργησαν μοτίβα με σχέδια και σχήματα με τη χρήση απλών υλικών (ζωγραφική με μαρκαδόρους πάνω σε χαρτί κάνσον), ώστε να αναπαραστήσουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο παραδοσιακές ποδιές.