Αφορμή για την παρακάτω δραστηριότητα μας έδωσε το αποτέλεσμα του πίνακα με το αγαπημένο χρώμα των παιδιών , όπου κυριάρχησαν στις προτιμήσεις τους το κόκκινο και το μαύρο. Επικεντρωθήκαμε λοιπόν στα δύο αυτά χρώματα και ξεκινώντας από το κόκκινο αναφέραμε και ομαδοποιήσαμε πράγματα μέσα και έξω από την τάξη που έχουν κόκκινο χρώμα ( φρούτα, λαχανικά, λουλούδια, τρόφιμα, αντικείμενα διάφορα, παιδιά με κόκκινο χρώμα στα ρούχα τους, σημαίες ομάδων και κρατών, παραμύθια κτλ). Η λίστα μεγάλη και αναπόφευκτο το ερώτημα ” Με τόσα κόκκινα πράγματα που βρήκαμε τι μπορούμε να κάνουμε;”Ακούστηκαν πολλές προτάσεις και συμφωνήσαμε να υλοποιήσουμε τρεις από αυτές. α) Να δημιουργήσουμε μια κόκκινη ιστορία β) Να ζωγραφίσουμε κάτι κόκκινο γ) Να κάνουμε μία σημαία για την τάξη μας με κυρίαρχο το κόκκινο χρώμα. Στην προσπάθειά μας να φτιάξουμε την ιστορία μας αντιληφθήκαμε ο,τι είναι ευκολότερο να φανταστούμε τον τρόπο με τον οποίο κάποιο από τα πράγματα της λίστας μας έγινε κόκκινο, από το να προσπαθήσουμε να χρησιμοποιήσουμε πολλά κόκκινα πράγματα στην ίδια ιστορία. Έτσι κι έγινε. Η ομάδα συμφώνησε πως η ιστορία της θα έχει σαν θέμα το κόκκινο χρώμα του μήλου και πως αυτό προέκυψε.Μετά από έναν έντονο καταιγισμό ιδεών και απόψεων τα παιδιά κατέληξαν στην παρακάτω ιστορία που της έδωσαν τον τίτλο ” Η κόκκινη μηλιά’‘.
Μια φορά κι ένα καιρό ζούσε σε ένα σπιτάκι μέσα στο δάσος ένα κοριτσάκι που το έλεγαν Μαργαρίτα. Ήταν καλό και ευγενικό με όλους , γι΄αυτό όλοι το αγαπούσαν.Κάθε φορά που χαμογελούσε τα πουλάκια κελαηδούσαν ,ο ήλιος έλαμπε και τα λουλούδια μοσχομύριζαν.Μια μέρα η Μαργαρίτα αποφάσισε να πάει μία βόλτα στο δάσος , χωρίς όμως να το καταλάβει απομακρύνθηκε αρκετά από το σπίτι της. Η ώρα είχε περάσει και άρχισε να πεινάει. Δεν είχε όμως τίποτα μαζί της να φάει. Ξαφνικά είδε μπροστά της μία μηλιά . Έτρεξε με λαχτάρα να κόψει ένα μήλο,όμως δεν πρόσεξε το κλαδί με τα αγκάθια ενός διπλανού δέντρου και τρύπησε το δάχτυλό της. Αίμα άρχισε να τρέχει τότε απο το χέρι της και έβαψε κόκκινο το μήλο που έκοψε. Η μηλιά θέλοντας να κρατήσει κάτι από τη Μαργαρίτα για να τη θυμάται αποφάσισε να βάψει όλα τα μήλα της κόκκινα. Έτσι από τότε έχει αυτό το κόκκινο χρώμα.Μόλις τελειώσαμε την ιστορία αναρωτηθήκαμε τί άλλο μένει να κάνουμε για να γίνει κανονικό παραμύθι. Τα παιδιά με μια φωνή απάντησαν ζωγραφιές. Χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και η κάθε ομάδα ζωγράφισε μία σκηνή της ιστορίας.