Καλά Χριστούγεννα και καλή Πρωτοχρονιά

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου μας και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται από καρδιάς καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα και Ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος με υγεία για όλους!

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες!!!

Χριστουγεννιάτικες δράσεις!

Πάμε ανακύκλωση!

Ο Σχολικός Μαραθώνιος για το σχολικό έτος 2024-2025 «Πάμε Ανακύκλωση» ξεκίνησε και είναι γεγονός.

Αυτό που χρειάζεται να κάνετε είναι να επισκεφτείτε την ηλεκτρονική σελίδα https://followgreen.gr/

και στην ειδική επιλογή «ΣΧΟΛΕΙΑ» μπορείτε να κάνετε δωρεά πόντων στο Νηπιαγωγείο μας, ως μέλη του Followgreen.

Το υλικό το οποίο θα ανακυκλώνεται στο σχολείο μας είναι οι μπαταρίες και χαρτί.

Σύνθημα μας “Ανακύκλωσε κι εσύ, σώσε τον πλανήτη Γή”

Θεατρικό δρώμενο “Το πιο γλυκό ψωμί”

Την Πέμπτη 21/11 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 7ου Δημοτικού σχολείου Αμπελοκήπων, οι μαθητές μας παρακολούθησαν με πολλή χαρά το θεατρικό και διαδραστικό δρώμενο “Το πιο γλυκό ψωμί”.  Μια δραματοποίηση του γνωστού λαϊκού παραμυθιού που ενθουσίασε τα παιδιά μιας και είχαμ την ευκαιρία σε κάθε στάδιό του να συμμετέχουν ενεργά στην παράσταση.  Σκοπός της ιστορίας που παρουσιάστηκε ήταν να καταλάβουν τα παιδιά πόσο σημαντική είναι η εργασία για τον άνθρωπο. Το “πιο γλυκό ψωμί” ήταν αυτό που είχε φτιάξει ο βασιλιάς με τον κόπο του και όχι αυτό με τη ζάχαρη ή αυτό που του πρόσφεραν άλλοι. Ο βασιλιάς έμαθε την αξία της εργασίας και έτσι γιατρεύτηκε από την ανορεξία. Η ανορεξία του συμβολίζει τη δυστυχία που ένιωθε γιατί δεν είχε ανακαλύψει την αξία της εργασίας, της δημιουργικότητας

.4

Στο τέλος της παράσταση οι δημιουργοί μας πρόσφεραν τα υλικά και στις τάξεις μας έφτιαξε το κάθε παιδί το δικό του ” γλυκό ψωμί”.

213

Γιορτή επετείου Πολυτεχνείου

Στις 15/11 γιορτάστηκε στο νηπιαγωγείο μας η επέτειος του Πολυτεχνείου και τα παιδιά τίμησαν τη μνήμη των φοιτητών που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της εξέγερσης στην Πολυτεχνική Σχολή της Αθήνας στις 17 Νοεμβρίου 1973.  Μέσα από την προβολή βίντεο, συζητήσεων, κατασκευών αλλά και της πραγματοποίησης της παράστασης του κουκλοθεάτρου ” Ντενεκεδούπολη”, οι εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να εξηγήσουν στα παιδιά το συμβολισμό της επετείου αντίστασης και ελευθερίας για την Ελλάδα.

ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΦΙΓΟΥΡΕΣΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ

Εκπαιδευτική επίσκεψη διαιτολόγου-διατροφολόγου

Την Τρίτη 5/11 επισκέφθηκε και τα τρία τμήματα του νηπιαγωγείου μας η διαιτολόγος-διατροφολόγος κ. Κούτριου Φανή. Ξεκίνησε με μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση σε ηλεκτρονική προβολή  ενός πλούσιου ενημερωτικού υλικού με παραδείγματα απτά της καθημερινότητας, που σκοπό είχε στόχο να μυήσει τα παιδιά στην έννοια τής σωστής διατροφής. Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν όσα έχουν μάθει ως τώρα και από έναν ειδικό επαγγελματία, η οποία κέντρισε το ενδιαφέρον τόσο των μαθητών όσο και των νηπιαγωγών.
Αρχικά μίλησε στα παιδιά για τις ομάδες των τροφών, τα θρεπτικά τους συστατικά και τη θέση τους στη διατροφική πυραμίδα. Στη συνέχεια ανέλυσε στοιχεία για τη συχνότητα και την ποσότητα της κατανάλωσης κάθε τροφής, καθώς και τους κατάλληλους συνδυασμούς των τροφών. Ακολούθησε πολλή επικοδομητική συζήτηση, επιλύθηκαν απορίες και δόθηκαν επιστημονικές εξηγήσεις σε λανθασμένες αντιλήψεις που υπάρχουν σχετικά με διατροφικές επιλογές.διατροφολογος 1

IMG 7de927bc2d50bb746bfed08edf0dd14a V 1εργασια διατροφη

Στο τέλος δόθηκαν στην κ. Κούτριου αναμνηστικά βιβλία διατροφής που ετοίμασαν οι μαθητές των τμημάτων. Την ευχαριστούμε από καρδιάς για τη συνδρομή και τη συμβολή της!βιβλιο διατροφη

Ευρωπαϊκή εβδομάδα προγραμματισμού

Με χαρά σας ανακοινώνουμε οτι το σχολείο μας συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (Euro code Week)  με στόχο την γνωριμία των μαθητών με το περιβάλλον του προγραμματισμού και του ψηφιακού γραμματισμού. Με τη δράση ” Ο Έλμερ και τα χρώματα”, οι μαθητές μας γνώρισαν στην πράξη τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και συνειδητοποίησαν τη σημασία του στην καθημερινή ζωή.

χεριαχρωματα 2ρομποτ 1ρομποτ 2

Και βέβαια πήραμε το βραβείο μας!!!

βραβειο

 

Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου

Την Παρασκευή 25/10 γιορτάσαμε με λαμπρότητα την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Τα  παιδιά του νηπιαγωγείου μας με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνια απήγγειλαν ποιήματα και τραγούδησαν τραγούδια τιμώντας το θάρρος και την αυτοθυσία εκείνων που αγωνίστηκαν  για την ελευθερία μας.  Ακολούθησε παρέλαση στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου, όπου είχαν την ευκαιρία οι γονείς να καμαρώσουν τους μικρούς μαθητές μας, οι οποίοι κράτησαν την σημαία μας ψηλά και υπερήφανα τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο της πατρίδας μας.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!!!IMG 9aaf23dc083daaf69dad4b3bc11fa17d VIMG 66ad2fc30d3127e9b2e95c8530db54c9 V20241031 215542

Παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ψυχικής υγείας στις 10/10 πραγματοποιήθηκαν σχετικές δράσεις με σκοπό την ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών. Στο τμήμα 1 αρχικά διαβάσαμε βιβλία σχετικά με τα συναισθήματα όπως το βιβλίο ” Τα συναισθήματα των ανθρώπων” και ” ‘Όλη η γή ένα χωριό”. βιβλιοΣτη συνέχεια μιλήσαμε για την πληθώρα των συναισθημάτων και την αναγκαιότητα έκρασής τους για την ψυχική μας υγεία. Φτιάξαμε το δράκο Φοβιστίξ και βάλαμε μέσα τους φόβους μας , για να μη φοβόμαστε τίποτα πια, παίξαμε παιχνίδια με το ζάρι των συναισθημάτων και την κούκλα των συναισθημάτων και τέλος φτιάξαμε μόνοι μας την παλέτα των συναισθημάτων και το μαγικό πινέλο που ομορφαίνει τη ζωή μας.πινελο 3κουκλαδρακοσ 1

 

 

 

 

 

 

Στο τμήμα 2 αρχικά κάναμε ομαδικά ιστόγραμμα με τα παιδιά για να εκφράσουν τις απόψεις τους σχετικά με τα συναισθήματα. ιστογραμμα 2Στη συνέχεια κάναμε τη γωνιά της ηρεμίας και της συζήτησης, όπου μπορεί ένα παιδάκι να ζωφραφίσει τις ανησυχίες του σε μια φούσκα, να τη φυσήξει και να την πετάξει μακριά μαζί με τους φοβούς του ακολουθώντας τις οδηγίες των φυλλαδίων δεξιά και αριστερά. ακολούθησε αναπαράσταση. Η συγκεκριμένη γωνιά αποτελεί σημείο επίλυσης των διαφωνιών των παιδιών, οπου συζητάνε βρίσκοντας πιθανές λύσεις στα προβλήματά τους και στο τέλος κολλάνε 5. Στη συγκεκριμένη γωνιά υπάρχει και ένα μαλακό ζάρι για τη διαχείρηση της έντασης και του άγχους. γωνια 1Στη συνέχεια δημιουργήαμε ομαδικά την πολιτεία του θυμού και της ηρεμίας και δημιουργήσαμε ατομικά το χεράκι τους με τις προτιμήσεις τους ως προς τους τρόπου διαχείρησης του θυμού (ζωγραφική 4 πιθανών τρόπων).

χωρα 1 χερακι

 

 

 

 

 

 

Στο τμήμα 3 αρχικά διαβάσαμε τα βιβλία το «Φλάφ της ευτυχίας» και «Ο λύκος ο Ζαχαρίας μαθαίνει για τα συναισθήματα με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά τα συναισθήματα που θρέφουν την ψυχή και τα αρνητικά που μόνο η διαχείρησή του μπορεί να οδηγήσει στην ευτυχία. Ο ΛΥΚΟΣ Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ 1Στη συνέχεια γνωρίσαμε το Ματία το συναισθηματία ένα ρομπότ και παίξαμε το παιχνίδι του μίμησης και αναπαράστασης των συναισθημάτων μετά από ερώτηση του κάθε παιδιού στο φιλαράκι του. Ο Ματίας ήρθε στη τάξη μας με ένα τεράστιο στόμα ανοιχτό να κατασπαράξει τα δυσάρεστα συναισθήματα που ένισαν τον τελευταίο καιρό τα παιδιά και αφού τα γράψαμε, τα τσαλάκωσαν και τάισαν το Ματία. ματιαςΑκολούθως γνωρίσαμε την Τούλα τη συναισθηματούλα και σε μια κατασκευή σχετική τα παιδιά επέλεγαν το συναισθημά της και αφηγούνταν μια ιστορία σχετικά με την αιτία που την οδηγησε να νιώσει χαρά, λύπη ή θυμό.τουλα 2 Τέλος σε φύλλο εργασίας απάντησαν σε ερωτήσεις ως προς το βαθμό ικανοποίησής τους από την καθημερινή ζωή τους και την αποτύπωσαν σε βαθμούς στο θερμόμερο ευγνωμοσύνης.θερμομετρο