Self test στα σχολεία: Από Δευτέρα 14 Μαρτίου η διανομή σε μαθητές και εκπαιδευτικούς

Μαθητές και εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να προμηθευτούν τα self test από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 17 Μαρτίου

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα μπορούν να προμηθευτούν από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 17 Μαρτίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 18 Μαρτίου έως και  1 Απριλίου 2022.

Πηγή: https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/373120_self-test-sta-sholeia-apo-deytera-14-martioy-i-dianomi-se-mathites-kai

Το έθιμο της Σαρακοστής: τι συμβολίζει & τη φτιάξαμε!

Το έθιμο της κυρά-Σαρακοστής είναι από τα παλιότερα έθιμα που σχετίζονται με τη γιορτή του Πάσχα, σήμερα όμως λίγο πολύ ξεχασμένο. Χρησίμευε πάντα ως ημερολόγιο για να μετράμε τις εβδομάδες από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι τη Μεγάλη Εβδομάδα, καθώς η κυρά-Σαρακοστή έχει 7 πόδια, ένα για κάθε εβδομάδα της περιόδου της Σαρακοστής. Πρόκειται για ένα έθιμο που τείνει στις ημέρες μας να εκλείψει, ενώ παλαιότερα το συναντούσαμε σε όλο τον ελλαδικό χώρο με διάφορες παραλλαγές και χρησιμοποιούνταν ως ημερολόγιο που μετρούσε τις εβδομάδες της Μεγάλης Σαρακοστής.

Η κυρά-Σαρακοστή, στις περισσότερες περιοχές, ήταν μια χάρτινη ζωγραφιά, που απεικόνιζε μια γυναίκα, που έμοιαζε με καλόγρια, με 7 πόδια, σταυρωμένα χέρια γιατί προσεύχεται, ένα σταυρό γιατί πήγαινε στην εκκλησία και χωρίς στόμα γιατί νηστεύει. Στο τέλος κάθε εβδομάδας, αρχής γενομένης από το Σάββατο μετά την Καθαρά Δευτέρα, της έκοβαν ένα πόδι. Το τελευταίο το έκοβαν το Μεγάλο Σάββατο. Αυτό το κομμάτι χαρτί το δίπλωναν καλά και το έκρυβαν σε ένα ξερό σύκο ή καρύδι (περιοχή της Χίου), το οποίο τοποθετούσαν μαζί με άλλα. Όποιος το έβρισκε θεωρούνταν τυχερός και γουρλής. Σε κάποιες περιοχές, το έβδομο πόδι το τοποθετούσαν μες στο ψωμί της Ανάστασης και όποιος το έβρισκε του έφερνε γούρι.

Σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, η κυρά-Σαρακοστή φτιάχνεται από ζυμάρι με απλά υλικά και, κυρίως, πολύ αλάτι για να μη χαλάσει. Εξάλλου, δεν τρωγόταν, αφού χρησιμοποιούνταν ως ημερολόγιο. Αλλού πάλι, την έφτιαχναν από πανί και τη γέμιζαν με πούπουλα.

Στον Πόντο, η κυρά-Σαρακοστή ήταν μια πατάτα ή ένα κρεμμύδι που το κρεμούσαν απ’ το ταβάνι και πάνω του είχαν καρφωμένα επτά φτερά κότας, ώστε να αφαιρούν ένα φτερό κάθε εβδομάδα. Εδώ το έθιμο ονομαζόταν “Κουκουράς”, ο οποίος ήταν και ο φόβος των παιδιών!

Η συνταγή

Το ζυμάρι για την Κυρά Σαρακοστή φτιάχνεται με:

1 κούπα νερό περίπου,

1 κούπα αλάτι,

3 κούπες αλεύρι

βάζουμε όσο νερό χρειάζεται, για να γίνει ένα εύπλαστο ζυμάρι. Το “στέγνωμά του” γίνεται σε φούρνο, όχι σε πολύ δυνατή φωτιά, για περίπου 20-30 λεπτά, αφού το ζητούμενο είναι να στεγνώσει και να σκληρύνει και όχι να ψηθεί!

Αυτό το ζυμάρι δεν τρώγεται, παρά μόνο φτιάχνεται για το καλό, αφού είναι αλατόζυμο, όπως το λένε. Στο τέλος της 7ης εβδομάδας, κάθε μέλος της οικογένειας έκοβε με το χέρι ένα μικρό κομμάτι.

Οι επτά (7) εβδομάδες (κάθε βδομάδα και γιορτή) της Μεγάλης Σαρακοστής

1η Κυριακή της Ορθοδοξίας

2η Κυριακή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά

3η Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως

4η Κυριακή του Αγίου Ιωάννη της Κλίμακας

5η Κυριακή της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας

6η Κυριακή των Βαΐων

7η Κυριακή του Πάσχα

 

Sarakosti Kyra

Ότι θα μάθω στο νηπιαγωγείο!

.jpg

Τι συμβαίνει στο Νηπιαγωγείο;

Ο Νηπιαγωγός παρέχει ένα Εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Αυτό προσφέρει στα παιδιά μια σειρά ευκαιριών που τα βοηθούν να αναπτύξουν την επιθυμία να μάθουν, να εξερευνήσουν τη γλώσσα, να πειραματιστούν και να κοινωνικοποιηθούν.Στα Νηπιαγωγεία τα παιδιά γίνονται ανεξάρτητα στο να κάνουν επιλογές και να φτιάχνουν πράγματα για τον εαυτό τους. Αυτό τα βοηθάει να μαθαίνουν να παίρνουν αποφάσεις και να είναι υπεύθυνα.

  • Τα παιδιά μαθαίνουν για τους αριθμούς και τις έννοιες των αριθμών κάνοντας κατασκευές με κύβους, λύνοντας γρίφους (puzzles) και παίζοντας παιχνίδια.
  • Στα Νηπιαγωγεία δημιουργούνται φιλίες μεταξύ των παιδιών και των γονιών τους.
  • Στα Νηπιαγωγεία τα παιδιά ασχολούνται με ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες. Θα μάθουν να μοιράζονται, να συνεργάζονται αλλά και να εργάζονται ανεξάρτητα.
  • Είναι ευπρόσδεκτα παιδιά και οικογένειες κάθε πολιτισμικής προέλευσης.
  • Τα παιδιά μαθαίνουν τη γλώσσα μιλώντας, ακούγοντας, διαβάζοντας, τραγουδώντας και διηγούμενα ιστορίες. 
  • Τα παιδιά φέρνουν κολατσιό και φαγητό απ’ το σπίτι και τα απολαμβάνουν στο Νηπιαγωγείο. Μαθαίνουν για την υγιεινή διατροφή και πώς να διαχειρίζονται την τσάντα του φαγητού τους, τα δοχεία και τα περιτυλίγματα. Παρατηρούν και μαθαίνουν να είναι κοινωνικά και να επικοινωνούν στη διάρκεια αυτών των ωρών.

Στα Νηπιαγωγεία θα υπάρχουν εσωτερικές και υπαίθριες δραστηριότητες. Θα υπάρχουν ώρες δράσης και ώρες ησυχίας. Τα παιδιά μαθαίνουν διασκεδάζοντας. 

Ποια είναι τα οφέλη του Νηπιαγωγείου;

Τα παιδιά θα τα καταφέρουν καλύτερα στο σχολείο. Μαθαίνουν να ανήκουν σε μια ομάδα, να κάνουν φίλους, μαθαίνουν να εκφράζουν τον εαυτό τους με αυτοπεποίθηση και μαθαίνουν να αισθάνονται άνετα σε περιβάλλοντα εκτός του σπιτιού τους. 

Ο θεσμός του ολοήμερου νηπιαγωγείου

Στο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο :

  • Παρέχεται περισσότερος χρόνος για εξατομικευμένη εκπαίδευση.
  • Υπάρχει περισσότερος χρόνος, ώστε να αναπτύξουν τα παιδιά μια θετική αυτοεικόνα και περισσότερο σεβασμό για τον εαυτό τους και για τους άλλους.
  • Οι χρονικές φάσεις για μαθησιακές εμπειρίες είναι μεγαλύτερες, και πραγματοποιούνται σε πιο ξεκούραστη ατμόσφαιρα.
  • Υπάρχει περισσότερος χρόνος για την παιδαγωγό να παρατηρεί και να ανακαλύπτει τις ατομικές ανάγκες των παιδιών, αλλά και να δείχνει μεγαλύτερη προσοχή στο καθένα χωριστά. 
  • Υπάρχει μεγαλύτερη ευλυγισία στο πρόγραμμα και παρέχεται περισσότερος χρόνος για παιχνίδι, συζητήσεις, εξερευνήσεις, ανακαλύψεις, πρακτική στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και τη λήψη αποφάσεων, καθώς και για δραστηριότητες που συνήθως δεν αναπτύσσονται αρκετά στο κλασικό πρόγραμμα (π.χ. εκπαιδευτικοί περίπατοι, μαγειρική, δραματοποίηση ή κουκλοθέατρο).
  • Δίδονται περισσότερες ευκαιρίες στα παιδιά, ώστε να αναπτύξουν κοινωνικές σχέσεις με τα άλλα παιδιά ή τις παιδαγωγούς.
  • Παρέχεται επιπλέον χρόνος στα παιδιά να μιλούν για τις εμπειρίες τους, να επιλύουν προβλήματα και να σκέφτονται κριτικά.
  • Υπάρχει μεγαλύτερη εξισορρόπηση μεταξύ των δραστηριοτήτων που προτείνονται από την παιδαγωγό και αυτών που ξεκινούν από τα παιδιά.
  • Η παιδαγωγική αξιοποίηση της ώρας του γεύματος διευρύνει το πεδίο εμπειριών και γνώσεων των παιδιών, δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να κατακτήσουν δεξιότητες, να αναπτύξουν την αυτονομία τους, να επικοινωνήσουν και παράλληλα να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος. Η Νηπιαγωγός φροντίζει ώστε η αίθουσα που θα πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό ή φροντίζει ώστε να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας.
  • Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα προβλέπεται χρόνος για την ξεκούραση των νηπίων μετά το γεύμα. Οι νηπιαγωγοί δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες ξεκούρασης και χαλάρωσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο – «γωνιά ξεκούρασης». Η γωνιά ξεκούρασης δημιουργείται σε κατάλληλο σημείο της αίθουσας και αποτελεί ένα χώρο ευχάριστο και οικείο, στον οποίο τα παιδιά νιώθουν ασφάλεια. Η ώρα της χαλάρωσης και της ξεκούρασης έχει παιδαγωγική αξία, καθώς τα παιδιά εσωτερικεύουν κανόνες της κοινωνικής ζωής, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τις ανάγκες των άλλων, μαθαίνουν να αυτοπειθαρχούν και να αναπτύσσουν αίσθημα αλληλεγγύης.

Συμμετοχή Νηπιαγωγείου Φαρακλάτων στη δράση “Μίλα τώρα”

275231418 651215712598585 8850718282428112434 n

6 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό

275231418 651215712598585 8850718282428112434 n

Με αφορμή την πρόσκληση από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» εν όψει της 6ης Μαρτίου Σχολικής Ημέρας Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό το Νηπιαγωγείο Φαρακλάτων συμμετείχε στην εκστρατεία με τίτλο ” Μίλα Τώρα” που πραγματοποιεί για 9η συνεχή χρονιά  .

Όλες οι δράσεις έγιναν στο πλαίσιο της θεσμοθετημένης συνεργασίας μας με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ» (Φ.2.1/ΜΓ/75735/120154/Δ7).

Με βασικό μήνυμα το «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ» το Νηπιαγωγείο μας και οι μικροί μας φίλοι  συμμετείχαμε δημιουργώντας το δικό μας μήνυμα.

Αφορμή για την έναρξη της περιόδου ενασχόλησής μας με τη δράση υπήρξε το αγαπημένο παραμύθι με τίτλο “Η φωνή σου, η δύναμή σου” της Γεωργίας Λάττα.

B7E65953C12440E77742EA01B6D134E0

Τι συμβαίνει όταν ο Ρουκ το ξωτικό γίνεται στόχος μιας συμμορίας από βελανιδόπαιδα; Θα βρει το θάρρος ν’ αντισταθεί; Ποιοι βλέπουν αλλά δε μιλούν; Ποιοι μπορούν να τον βοηθήσουν; Μια ιστορία που ευαισθητοποιεί τα παιδιά για το σχολικό εκφοβισμό και τις διαστάσεις του, τα ενδυναμώνει και τα ενημερώνει για τον τρόπο αντιμετώπισής του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Οι μικροί μας φίλοι αναζήτησαν τις αιτίες που προκαλούν το σχολικό εκφοβισμό, διατύπωσαν υποθέσεις, πρότειναν λύσεις και τρόπους αντιμετώπισης. Ανέδειξαν τη σημασία της εμπιστοσύνης και της συλλογικότητας, στοιχεία που ανέδειξαν μέσα από το παιδικό ιχνογράφημα.

Το  βίντεο  με τίτλο “Protect yourself rules – Bulling” ανέδειξε διαφορετικούς τρόπους εκφοβισμού και τρόπους αντιμετώπισης αυτού

Το σύνθημα “Μίλα Τώρα” αναδείχθηκε μέσα και από τις δικές μας δράσεις!

275180702 816720649723551 4895841308528863581 n 275165976 650571699524777 832407210236050991 n

 

275282647 509731580755594 5735131730937215250 n 275120507 1148825052543928 2660181104136163897 n 275073239 911920646141632 8091468460128409316 n 275234539 654727479111507 6728217563712455773 n

275273205 1211060592975883 3621875493741594644 n

Οι εκπαιδευτικοί

Βασιλοπούλου Σπυριδούλα      Κατσούλη Αικατερίνη

 

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο Φαρακλάτων

Μύρισαν Απόκριες στο Νηπιαγωγείο Φαρακλάτων.

Μετά από δύο χρόνια εξ’ αποστάσεως εορτασμού των Αποκριών, ήρθε η ώρα που επιτέλους προσεγγίσαμε δια ζώσης τις Απόκριες.

Ένα διαχρονικό παραμύθι που εισάγει τα παιδιά στο θέμα της Αποκριάς είναι ο αγαπημένος «Αρλεκίνος» της Ζωρζ Σαρή και φυσικά έγινε η αφορμή για μια σειρά από δράσεις.

Και τι δεν κάναμε φέτος τις Απόκριες!

Φτιάξαμε μάσκες με το χαρακτηριστικό σχήμα του Αρλεκίνου, το ρόμβο.

275184711 1006380276753463 7267906363621503827 n

Με το περίγραμμα του κορμιού μικρής μας φίλης φτιάξαμε ομαδική εργασία – αφίσα για να θυμίσουμε σε όλους ότι έφτασαν οι Απόκριες

275198953 5023362897723947 2310162898778176642 n 275425581 292809656255686 7518325845168020328 n

275143046 1153954262049679 3314566929376801662 n

(περισσότερα…)

Έναρξη Δανειστική Βιβλιοθήκης Νηπιαγωγείου Φαρακλάτων για το σχ. έτος 2021-2022

Δανειστική βιβλιοθήκη

Η δανειστική βιβλιοθήκη είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Προγράμματος Σπουδών στο Νηπιαγωγείο και αποτελεί κύριο μέρος της διαμόρφωσης ενός περιβάλλοντος εγγραμματισμού. Γνωρίζοντας ότι αναπτύσσεται η ανάγνωση και η γραφή από την νηπιακή ακόμα ηλικία, συνθήκη που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην μελλοντική εξέλιξη του μαθητή, η δημιουργία βιβλιοθήκης στο νηπιαγωγείο είναι καθοριστική. Μεγάλη η συμβολή και των γονέων στη διαδικασία της δανειστικής βιβλιοθήκης, καθώς βοηθούν και υποστηρίζουν το έργο του νηπιαγωγείου. Η ανάγνωση των βιβλίων από τους γονείς βοηθά στη δημιουργία προτύπων συμπεριφοράς και είναι μέγιστης σπουδαιότητας στην κατάκτηση του εγγραμματισμού.

Τα παραπάνω όμως είναι εφικτά όταν οργανωθεί η βιβλιοθήκη της τάξης με τη συμμετοχή των παιδιών και η νηπιαγωγός δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκείνες που θα προβληματίσουν και θα αποδώσουν νόημα στην όλη διαδικασία, ενθαρρύνοντας τους μαθητές να σκεφτούν να προβληματιστούν και να οργανώσουν τη βιβλιοθήκη τους.

Τρόπος Λειτουργίας δανειστικής βιβλιοθήκης

(περισσότερα…)

Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ: Δικαιώματα ατόμων με αναπηρίες (Εργαστήρια Δεξιοτήτων-3ος Θεματικός κύκλος)

Είναι γεγονός ότι τα παιδιά δεν είναι όλα ίδια, όπως και η κοινωνία κινείται πλέον προς την ενσωμάτωση διάφορων πραγματικοτήτων. Οι αξίες όπως το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, η ποικιλία των ανθρώπων, ο σεβασμός και η ανεκτικότητα έχουν αποκτήσει σημαντική θέση στην εποχή μας. Τα παιδιά δέχονται πρόθυμα τις διαφορές αλλά μερικές φορές δε καταλαβαίνουν την αναπηρία, την ασυνήθιστη συμπεριφορά ή τη μετακίνηση με αναπηρικό αμαξίδιο. Με αφορμή τη παγκόσμια μέρα ατόμων με αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) ξεκίνησε ένα ταξίδι με αφετηρία την ιδέα της ποικιλίας (και το σύνθημα: Είναι “κανονικό” να είσαι διαφορετικός!) και προορισμό να εξηγήσουμε την αναπηρία στα παιδιά. Θελήσαμε να πραγματοποιήσουμε εργαστήρια όπου θα καθιστούσαν όσο πιο ξεκάθαρα γινόταν, εξηγώντας τα πράγματα όπως ακριβώς  είναι , με τα θετικά (ικανότητες) και τα αρνητικά κάθε αναπηρίας.

Σημαντικός αρωγός στη προσπάθεια μάς, ήταν ο  Παραολυμπιονίκης, Γεράσιμος Λιγνός, ο οποίος με προθυμία μας περιέγραψε, διαδικτυακά,μέσα από τα ξεχωριστά του μάτια πως είναι ο αθλητισμός στην Ελλάδα, τις συνήθειες του,τα όνειρα του αλλά και τις φιλοδοξίες του.

Τέλος, στη προσπάθεια να ενισχύσουμε τη προσπάθεια του συμπολίτη μας, να μαζέψει καπάκια και να διασφαλίσει ένα αναπηρικό αμαξίδιο για αυτούς που το έχουν ανάγκη, δημιουργήσαμε αφίσες και τις στείλαμε στο Δήμο Ληξουρίου, για να γνωστοποιηθεί η δράση του.

apantisi

Screenshot 20220206 184359 Chrome

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο μας σχ. έτος 2021-2022

Με μεγάλη χαρά, σήμερα Τσικνοπέμπτη, είχαμε την ευκαιρία να  ετοιμάσουμε για τους μικρούς μας φίλους μια σειρά από δραστηριότητες αφιερωμένες στα έθιμα της ημέρας.  Έχοντας κατά νου ότι λόγω της τριετίας του covid τα παιδάκια μας δεν έχουν παραστάσεις από τη γιορτή της Αποκριάς και το καρναβάλι, ως Σύλλογος Διδασκόντων σκεφτήκαμε την ημέρα αυτή, αυστηρά μεταξύ παιδιών και εκπαιδευτικών να αφιερώσουμε ένα δίωρο (11:00 -13:00 μμ) στο έθιμο της Τσικνοπέμπτης και της Αποκριάς. Επειδή υπάρχουν περιορισμοί στη διενέργεια εκδηλώσεων και κατά το τρέχον σχολικό έτος, το αφιέρωμα αυτό πραγματοποιήθηκε αυστηρά με χρήση μάσκας όπως συμβαίνει καθημερινά στο Νηπιαγωγείο μας. Ετοιμάστηκε λοιπόν μία μικρή γιορτούλα, κεκλεισμένων των θυρών με αποκριάτικες δραστηριότητες για μασκοφόρους (για τον Covid) και μεταμφιεσμένους αποκριάτικα μικρών φίλων. Στην προσπάθειά μας αυτή ήταν καταλυτική η προσφορά όλων ανεξαιρέτως των γονέων. Λιχουδιές αλμυρές, γλυκές, ατομικά συσκευασμένα εδέσματα και ατομικοί χυμοί προσφέρθηκαν απλόχερα από τους γονείς, ώστε να γίνει η σημερινή μέρα ξεχωριστή!

274590314 3133480913589170 6796440710570797778 n     274527740 323806143140091 729910349301443791 n

Παραδοσιακοί χοροί, όπως η Σκούπα της Λέρου  και διάφορα αποκριάτικα δρώμενα έλαβαν χώρα, με τα παιδιά να διασκεδάζουν  και να χορεύουν σε καρναβαλικούς ρυθμούς!

274395697 663258505018784 7945140073376461987 n     274607215 510448167154975 4083171242026437659 n

 

Σας ευχαριστούμε όλους θερμά για την υποστήριξη κάθε ιδέας μας!

Χρόνια Πολλά και του χρόνου, με υγεία και δύναμη!

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου,

Βασιλοπούλου Σπυριδούλα

Κατσούλη Αικατερίνη

 

 

Προμήθεια self tests από 24/2/2022 ως 1/3/2022

Σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου έως και την Τετάρτη 2 Μαρτίου έχουν τη δυνατότητα μαθητές και εκπαιδευτικοί να προμηθεύονται από τα φαρμακεία της χώρας τα self test.

Συγκεκριμένα, οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα προμηθεύονται από Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου έως και Τετάρτη 2 Μαρτίου, πέντε δωρεάν self test από τα φαρμακεία, με σκοπό να καλυφθούν τις ανάγκες ελέγχου των για το διάστημα από την Τρίτη 1 Μαρτίου έως και την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου, η διάθεση θα γίνεται κατά τις εργάσιμες ημέρες και όχι κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Ολοκλήρωση έργου αντικατάστασης αλουμινίων Νηπιαγωγείου Φαρακλάτων

274079046 525541305536275 5472273622155589210 n

Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά σας ανακοινώνουμε ότι ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αντικατάστασης των κουφωμάτων αλουμινίου – τζαμιών του Νηπιαγωγείου Φαρακλάτων. Πρόκειται για μια προσπάθεια που ολοκληρώθηκε μετά από τις αναρίθμητες προσπάθειες όλων των εκπαιδευτικών που υπηρέτησαν στη σχολική μας μονάδα τα τελευταία δέκα χρόνια. Το έργο πραγματοποιήθηκε σε  συνεργασία με το Δήμο Αργοστολίου και την  Α/θμια Σχολική Επιτροπή.

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς το εκπαιδευτικό δυναμικό που υπηρετεί κατά το τρέχον σχολικό έτος 2021-2022 στο Νηπιαγωγείο Φαρακλάτων, επικαλούμενο και τις προηγούμενες χρόνιες προσπάθειες συναδέλφων, μερίμνησε για τη συστηματική ενημέρωση του Δήμου Αργοστολίου, μέσω της Α/θμιας Σχολικής Επιτροπής σχετικά με τα ζητήματα ασφάλειας και επικινδυνότητας που δημιουργούσε η ύπαρξη των προηγούμενων ακατάλληλων κουφωμάτων αλουμινίου, καθώς δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές ασφάλειας που αρμόζουν σε μία σχολική μονάδα που φιλοξενεί τις ευαίσθητες ηλικίες νηπίων Α’ και Β’ ηλικίας. Η οριστική αντικατάσταση αυτών επίλυσε ζητήματα επικινδυνότητας στις περιπτώσεις εκδήλωσης σεισμικών και καιρικών φαινομένων, αλλά και σε ζητήματα θερμομόνωσης του Νηπιαγωγείου. Εκπρόσωποι γονέων και εκπρόσωποι της Κοινότητας Φαρακλάτων συνέδραμαν ουσιαστικά στην προσπάθειά μας να γνωστοποιηθεί το μέγεθος των προβλημάτων που δημιουργούσε η ύπαρξη των προηγούμενων κουφωμάτων.

Η προσπάθεια όλων για την αναβάθμιση της κτιριακής υποδομής απέδωσε καρπούς, οπότε ένας από τους αρχικούς μας στόχους μόλις ολοκληρώθηκε. Οι μικροί μας φίλοι είναι εξαιρετικά χαρούμενοι που μπαίνουν πλέον σε  ένα φωτεινό  Νηπιαγωγείο. Για εμάς είναι πιο σημαντικό ότι τα νέα κουφώματα αλουμινίου – παράθυρα είναι ασφαλή, πληρούν τις προδιαγραφές ασφάλειας και προστασίας από καιρικά και σεισμικά φαινόμενα.

Στην προσπάθεια μας αυτή ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Αργοστολίου, την Α/θμια Σχολική Επιτροπή και τον πρόεδρο αυτής κο. Τζωρτζάτο Ιωάννη που ανέλαβε τάχιστα από τη στιγμή ανάληψης των καθηκόντων του να επιλυθεί ένα χρόνιο πρόβλημα. Επιπλέον ευχαριστούμε όλους τους εκπροσώπους γονέων και της Κοινότητας Φαρακλάτων που συμπορεύτηκαν μαζί μας στην προσπάθεια αυτή. Τέλος ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία «Αλουμινοκατασκευές –Σιδηροκατασκευές, Μήτρου Ηλίας» στη Β.Ι.Π.Ε Αργοστολίου και τους υπαλλήλους της που ακούραστα και με γοργούς ρυθμούς ολοκλήρωσαν τη διαδικασία.

Με σκοπό πρωτίστως την ασφάλεια των μαθητών μας υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με πείσμα, διάθεση και μπόλικο μεράκι να δουλεύουμε για τα παιδάκια μας και την αναβάθμιση του Νηπιαγωγείου μας.

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου

Βασιλοπούλου Σπυριδούλα

Κατσούλη Αικατερίνη

274575913 292727919596250 6355146139450533307 n    274544314 1016437848986700 1082212787967778396 n

 274079046 525541305536275 5472273622155589210 n    274704024 1102313410605517 3338229781455321160 n

274111400 501972651283310 402227837456865205 n     273972889 1007496386857612 8363922343227658488 n

  274526654 495621188858150 7687545231234836114 n      274799069 5629235053759542 7610274101721982843 n

 

274632991 750827479228384 4319142566444203009 n

Ακολουθεί η ευχαριστήρια επιστολή προς την Α/θμια Σχολική Επιτροπή του Δήμου Κεφαλληνίας



Λήψη αρχείου