4η Παρέμβαση. Εξοπλισμός του αύλειου χώρου με παιχνίδια

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 30-05-2025

Με αυτή την παρέμβαση ολοκληρώθηκε το Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας «Η αυλή που ονειρευόμαστε».

Η παρέμβαση αυτή είχε ως στόχο τον εμπλουτισμό του σχολικού περιβάλλοντος με δραστηριότητες που ενισχύουν τη σωματική δραστηριότητα και τη συνεργασία. Μέσα από την τοποθέτηση μπασκέτας, στόχων και παιχνιδιών ρίψης, διαμορφώθηκε ένας ελκυστικός και ασφαλής χώρος παιχνιδιού στην αυλή, που ενθαρρύνει τη σωματική άσκηση, την κινητική ανάπτυξη, την κοινωνικοποίηση και την ενεργό συμμετοχή όλων των παιδιών.

Οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν δεξιότητες όπως η στόχευση, η ισορροπία και η ακρίβεια, να ενισχύσουν την ομαδικότητα και τη συνεργασία, και να βιώσουν μια πιο χαρούμενη και δημιουργική σχολική καθημερινότητα. Η αυλή μας μετατράπηκε σε έναν χώρο ζωντανό και φιλόξενο, γεμάτο κίνηση, παιχνίδι και χαμόγελα.

Με χαρά, ολοκληρώνουμε αυτό το σχέδιο δράσης, βλέποντας το όραμά μας να γίνεται πραγματικότητα: μια αυλή γεμάτη ζωή, όπου κάθε παιδί βρίσκει χώρο να εκφραστεί, να κινηθεί και να ανήκει.

 

IMG 5697 IMG 5698 IMG 5699

IMG 5700 IMG 5701 IMG 5702

IMG 5704 IMG 5706 IMG 5707 IMG 5708

2η παρέμβαση. Φύτευση Λουλουδιών και Διακοσμητικών Φυτών

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 28-05-2025

Μετά το βάψιμο των ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν ως αυτοσχέδιες ζαρντινιέρες, ήρθε η ώρα για μια από τις πιο ευχάριστες και συμβολικές δράσεις του σχεδίου μας: το φύτεμα λουλουδιών και διακοσμητικών φυτών.

Η τρίτη ομάδα ανέλαβε τη φύτευση σε επιλεγμένα σημεία της αυλής και κυρίως στις ζαρντινιέρες, δίνοντας χρώμα και ζωντάνια στον χώρο. Τα λουλούδια προμηθεύτηκαν με μέριμνα του σχολείου, ενώ η δράση υλοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση των νηπιαγωγών και με τη σημαντική υποστήριξη εθελοντών γονέων.

Η δραστηριότητα αυτή είχε διπλό στόχο:

  • Την αισθητική αναβάθμιση του αύλειου χώρου
  • Την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης στα παιδιά

Τα ίδια τα νήπια συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη φύτευση και ανέλαβαν στη συνέχεια την ευθύνη για το τακτικό πότισμα και τη φροντίδα των φυτών, καλλιεργώντας το αίσθημα υπευθυνότητας, φροντίδας και σεβασμού προς το φυσικό περιβάλλον.

Μια δράση γεμάτη αρώματα, χρώματα και παιδικά χαμόγελα, που αποτύπωσε με τον πιο όμορφο τρόπο το όραμά μας για μια αυλή γεμάτη ζωή και παιδική δημιουργικότητα.

3η Παρέμβαση. Γκρέμισμα Παλιάς Κατασκευής από Ecobricks

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 28-05-2025

Η τρίτη ομάδα δράσης, αποτελούμενη κυρίως από εθελοντές γονείς, ανέλαβε την αποξήλωση μιας παλιάς, φθαρμένης κατασκευής από ecobricks, η οποία δεν πληρούσε πλέον τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφάλειας για τα παιδιά.

Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ αξίζει στον γονέα του σχολείου μας, κ. Γιώργο, ο οποίος ανέλαβε μεμονωμένα και με ιδιαίτερο ζήλο το δύσκολο έργο της κατεδάφισης, Η συνεργασία, η προσφορά και η κοινή προσπάθεια αποτελούν για εμάς το θεμέλιο της αυλής που ονειρευόμαστε.

Η απομάκρυνση των μαζεμένων μπαζών θα γίνει σε συνεργασία και συνεννόηση με τον Δήμο Παιανίας, ο οποίος θα αναλάβει την ευθύνη για την ορθή διαχείριση και αποκομιδή τους.

1Katagrafh

2 Katagrafh

IMG 5583 IMG 5584

IMG 5616 IMG 5617

Πρόσθετη Δράση. Αναπάντεχη Έμπνευση – Βάψιμο Πεζουλιών

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 17-05-2025

Με την ολοκλήρωση των εργασιών (βάψιμο των επιδαπέδιων παιχνιδιών και λάστιχων), γεννήθηκε μια νέα, δημιουργική ιδέα από τις κα Ειρήνη και Βάσω:

  • να βαφτούν και τα πεζούλια που διαχωρίζουν τον κήπο από τον αύλειο χώρο, δίνοντας έναν επιπλέον τόνο ζωντάνιας και αισθητικής αρμονίας στον περιβάλλοντα χώρο.

Η πρόταση μας βρήκε όλους απόλυτα σύμφωνους, παρόλο που δεν είχε προβλεφθεί στο αρχικό σχέδιο δράσης. Λίγες ημέρες αργότερα, οργανώθηκε μια νέα εθελοντική δράση, στην οποία συμμετείχαν με ενθουσιασμό οι κα Ειρήνη, Βάσω και η κα Μαρία, γονείς του σχολείου μας.

Ο χρωματισμός των πεζουλιών πραγματοποιήθηκε με έμπνευση από το ύφος του Ολλανδού ζωγράφου Πιτ Μοντριάν, με γεωμετρικά σχήματα και έντονα βασικά χρώματα (κόκκινο, μπλε, κίτρινο), σε συνδυασμό με πράσινο και μαύρες γραμμές. Η επιλογή αυτού του καλλιτεχνικού στυλ δεν ήταν τυχαία – πρόκειται για αισθητική συνέχεια της περσινής μας δράσης, κατά την οποία δημιουργήσαμε τοιχογραφία και βάψαμε τα παγκάκια του σχολείου στο ίδιο ύφος.

Το αποτέλεσμα είναι χαρούμενο, μοντέρνο και εικαστικά συνεκτικό, ενισχύοντας την αισθητική ταυτότητα του σχολείου και κάνοντάς το πιο φιλόξενο και ευχάριστο για τους μαθητές μας.

Η δράση αυτή αναδεικνύει τη δύναμη της συνεργασίας, της καλλιτεχνικής έμπνευσης και της συνέχειας στον σχεδιασμό του σχολικού χώρου, στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

1η Παρέμβαση Σχεδίου Δράσης.Φρεσκάρισμα Επιδαπέδιων Παιχνιδιών και αυτοσχέδιων ζαρντινιέρων (λάστιχα)

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 17-05-2025

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης με τίτλο «Η αυλή που ονειρευόμαστε», για το σχολικό έτος 2024–2025, με βασικό στόχο την ανανέωση και αναβάθμιση του αύλειου χώρου του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκαν ουσιαστικές και στοχευμένες παρεμβάσεις.

  • Η πρώτη ομάδα δράσης ανέλαβε την ανανέωση των επιδαπέδιων παιχνιδιών, όπως το κουτσό,  και τις αυτοσχέδιες ζαρντινιέρες (λάστιχα) τα οποία με την πάροδο του χρόνου είχαν ξεθωριάσει και χάσει τη ζωντάνια τους. Καθώς και των αυτοσχεδιων ζαρντινιερων ( λαστιχα)  ώστε να γίνει αργότερα φύτεμα λουλουδιών από τα παιδιά

Οι εργασίες ξεκίνησαν με τον σχολαστικό καθαρισμό και την προετοιμασία των επιφανειών για βάψιμο. Οι εθελοντές γονείς εργάστηκαν με μεράκι, χωρισμένοι σε δύο υποομάδες:

  • η μία ομάδα ασχολήθηκε με τις αυτοσχέδιες ζαρντινιέρες από ελαστικά (λάστιχα),
  • ενώ η δεύτερη ομάδα επικεντρώθηκε στο φρεσκάρισμα του παιχνιδιού «κουτσό».

Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στους γονείς κα Ειρήνη, Βάσω, Ελένη , Λένα, Ευγενία, καθώς και στη γιαγιά Γεωργία, που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και διάθεση προσφοράς, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αισθητική αναβάθμιση του προαύλιου χώρου.

Με τη συμβολή όλων, τα παιχνίδια απέκτησαν ξανά τα έντονα χρώματά τους και έγιναν και πάλι ελκυστικά και χαρούμενα για τα παιδιά.

2ο ΜΕΡΟΣ Ενημέρωση γονέων. Οδηγίες και Πρακτικές συμβουλές

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία για τους γονείς | , στις 10-09-2024



Λήψη αρχείου

1η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Ενημέρωση. Οδηγίες και Πρακτικές Συμβουλές | , στις 09-09-2024



Λήψη αρχείου

Αγιασμός. Έναρξη σχολικού έτους 2024-2025

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 04-09-2024

Ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 9:15 π.μ

Οι μαθητές και μαθήτριες θα προσέλθουν  με τον γονέα/συνοδό από  9:05  έως 9:15 στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου όπου θα τελεστεί ο Αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Με την ολοκλήρωση του Αγιασμού παιδιά και γονείς/συνοδοί θα αποχωρήσουν.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Την ίδια  μέρα στις 11:00 π.μ θα πραγματοποιηθεί  η πρώτη συνάντηση ενημέρωση γονέων για  λειτουργικά και εκπαιδευτικά θέματα.   Στην ενημέρωση θα παρευρεθεί ένας εκ των δύο γονέων και για  την ομαλή ροή της συνάντησης παρακαλούμε να μην προσέλθουν παιδιά.

Αγαπητοί γονείς

Γνωρίζουμε ότι συχνά η αρχή της σχολικής χρονιάς συνοδεύεται από άγχος και αγωνία τόσο από την πλευρά των γονιών όσο και από την πλευρά των παιδιών. Πρόκειται για μια περίοδο προσαρμογής σε μια καινούργια πραγματικότητα, ειδικά για τα παιδιά που έρχονται για πρώτη χρονιά στο νηπιαγωγείο και ίσως για πρώτη φορά απομακρύνονται από το οικογενειακό περιβάλλον.

Ο αποχωρισμός των παιδιών από τους οικείους μπορεί να είναι δύσκολος, τους δημιουργεί έντονη συναισθηματική φόρτιση και χρειάζεται χρόνος για την ομαλή προσαρμογή τους. Η δική σας σταθερή στάση και η συνεργασία είναι πολύ σημαντική προς αυτή την κατεύθυνση.        Εμείς από την πλευρά μας αγκαλιάζουμε τα παιδιά με την αγάπη, την φροντίδα και τον σεβασμό που είναι απαραίτητα για να τους εξασφαλίσουν την ασφάλεια και την συναισθηματική ηρεμία που χρειάζονται και είμαστε στη διάθεση σας για  ότι σας απασχολεί.

Στόχος της ενημερωτικής συνάντησής μας  είναι να σας δοθούν όλες εκείνες οι πληροφορίες ώστε να είστε ενήμεροι για το ρόλο του Νηπιαγωγείου, το ρόλο των εκπαιδευτικών, το περιεχόμενο των Αναλυτικών προγραμμάτων, τις γνωστικές περιοχές που προσεγγίζονται, καθώς και την μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε στο Νηπιαγωγείο.

Ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί στον χώρο της δημόσιας προσχολικής εκπαίδευσης εδώ και χρόνια, καθημερινά, βήμα-βήμα, ορμώμενοι από το πάθος, το μεράκι και το προσωπικό μας όραμα προσπαθούμε να κάνουμε πράξη το σχολείο που ονειρευόμαστε, ένα σχολείο ζωντανό και δημιουργικό, ένα σύγχρονο σχολείο, ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία και τη ζωή.

                   ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Οι κοινωνίες του μέλλοντος θα βασίζονται σε ανθρώπους ικανούς,  που γνωρίζουν πως  να μαθαίνουν, πώς να οργανώνουν τη δράση τους,  πώς να επικοινωνούν, να συνεργάζονται, να προσαρμόζονται στις αλλαγές και να διαχειρίζονται τη ζωή τους εφαρμόζοντας γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν στο σχολείο.

Σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο η προσχολική εκπαίδευση θέτει τις βάσεις για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και τη μετέπειτα στάση τους προς τη μάθηση. Οι εμπειρίες από τα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής του ανθρώπου θέτουν τις βάσεις για τη νοητική ανάπτυξη και την ψυχική υγεία του. Βασικοί στόχοι της προσχολικής εκπαίδευσης είναι η προσωπική ενδυνάμωση και η διαμόρφωση μιας υγιούς προσωπικότητας των παιδιών, η μάθηση μέσα από το παιχνίδι, ο σεβασμός της προσωπικότητας, της γλωσσικής-κοινωνικής και πολιτισμικής ταυτότητας των παιδιών και των αναγκών τους.

Ο χαρακτήρας και η φιλοσοφία των προγραμμάτων της  προσχολικής εκπαίδευσης αναγνωρίζει και προωθεί την ιδέα της ολιστικής αντίληψης του κόσμου από τα παιδιά, τον κοινωνικό χαρακτήρα της γνώσης, τη σημασία της βιωματικής μάθησης, το ρόλο της διαμορφωτικής αξιολόγησης και τη δημιουργική αξιοποίηση της τεχνολογίας στη ζωή και την εκπαίδευση των ατόμων.

Τα προγράμματα βασίζονται στην ιδέα της διαθεματικής/διεπιστημονικής προσέγγισης, και  είτε είναι σχεδιασμένα από τις εκπαιδευτικούς, είτε αναδύονται από τα ενδιαφέροντα των παιδιών.

Το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου δομείται γύρω από τρεις κεντρικούς άξονες:

  1. Τι θέλουμε να μάθουμε; (Το αναλυτικό πρόγραμμα, όσα θέλουμε να μάθουν τα παιδιά μας, όσα θέλουν τα ίδια να μάθουν).
  1. Πως θα μάθουμε καλύτερα; (Η θεωρία και η εφαρμογή του Προγράμματος Σπουδών).
  1. Πως θα ξέρουμε τι έχουμε μάθει; (Η θεωρία και η εφαρμογή της αποτελεσματικής αξιολόγησης).

Η δράση και η μάθηση στο Νηπιαγωγείο προσεγγίζονται μέσα σε πλαίσια διαθεματικότητας, διεπιστημονικότητας και κινείται σε οκτώ Μαθησιακές Περιοχές:

  • Προσωπική και Κοινωνική Ανάπτυξη 
  • Μαθηματικά
  • Γλώσσα
  • Φυσικές Επιστήμες
  • Φυσική Αγωγή 
  • Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
  • Τέχνες
  • Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών
  • Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας

Επίσης στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου θα υλοποιούνται τέσσερις βασικοί θεματικοί κύκλοι Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: «Ζω καλύτερα», «Φροντίζω το περιβάλλον», «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ» και «Δημιουργώ και Καινοτομώ».

  • «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην»: Αυτομέριμνα και πρόληψη, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, πρόληψη εξαρτήσεων οδική ασφάλεια, διατροφή, ψυχική υγεία.
  • «Φροντίζω το περιβάλλον»: Κλιματική αλλαγή, οικολογική συνείδηση, αειφόρος ανάπτυξη, φυσικές καταστροφές, παγκόσμια και τοπική κληρονομιά
  • «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»: Ανθρώπινα δικαιώματα, εθελοντισμός, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα.
  • «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»: Δράσεις δημιουργικότητας και καινοτομίας, νεανική επιχειρηματικότητα, ρομποτική, STEM/STEAM, νέες τεχνολογίες, «γνωρίζω τα επαγγέλματα».

Με όλες αυτές οι δράσεις (που κάθε σχολική χρονιά υλοποιούμε, εμπλουτίζουμε και βελτιώνουμε) στοχεύουμε στη δημιουργία ενός σχολείου ενεργού, που δρα καθημερινά πάνω στα πράγματα, που προετοιμάζει τους μαθητές του να γίνουν ενεργοί πολίτες της κοινωνίας του μέλλοντος.

ΩΡΑΡΙΟ

  • ΠΡΩΙΝΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ( εφ’οσων συμπληρωθεί ο αριθμός)
  • Ώρα προσέλευσης 7:45 –  8:00
  • Ώρα προσέλευσης:   8:15 –  8:30
  • Ώρα αποχώρησης: 13:00 : ( ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)
  • Ώρα αποχώρησης: 16:00:  (ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

Παρακαλούμε πολύ για την τήρηση από μέρους σας του ωραρίου. Αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

 Παρακαλείσθε για την  απαρέγκλιτη εφαρμογή και την τήρηση των κάτωθι:

  • Το παιδί θα παραδίδεται στην δασκάλα  και θα παραλαμβάνεται από αυτήν.
  • Το παιδί δεν παραλαμβάνεται από ανήλικα αδέλφια ή άτομα που δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα στοιχεία τους.
  • Να προηγείται τηλεφωνική ενημέρωση του σχολείου σε περίπτωση που θα παραλάβει το παιδί άτομο που δεν έχει εκ των προτέρων δηλωθεί. και να στείλνε τε γραπτώς στο mail του σχολείου.
  • Επίσης είναι απαραίτητο να γνωρίζουν οι γονείς ότι τις δύο πρώτες εβδομάδες λειτουργίας του σχολείου (περίοδος προσαρμογής) πρέπει να υπάρχει διαθέσιμος ενήλικας για να παραλάβει το παιδί σε περίπτωση που αυτό αρνείται να παραμείνει στο σχολείο. Να γίνεται τηλεφωνική ενημέρωση του σχολείου σε περίπτωση απουσίας του παιδιού
  • Η ενημέρωση των γονέων θα γίνεται με ανακοινώσεις που θα αναρτώνται στην είσοδο και στην ιστοσελίδα του σχολείου του ή θα αποστέλλονται με e-mail
  • Στην τσάντα του παιδιού που θα αναγράφετε το όνομά του και θα υπάρχουν καθημερινά: το δεκατιανό σε τάπερ ,καθαρή πετσέτα και μπουκάλι με νερό, μωρομάντηλα (μικρό πακέτο), μια πλήρης αλλαξιά ρούχων με ονοματεπώνυμο (και εσώρουχα, κάλτσες) ανάλογα με την εποχή
  • Τα παιδιά που συνεχίζουν ολοήμερο θα έχουν επιπλέον τσάντα μεσημεριανού φαγητού (θα αναγράφετε το όνομά του). Το φαγητό θα είναι  σε σκεύος μεταλλικό που ζεσταίνεται σε φούρνο,  πιρούνι ή κουτάλι κατά περίπτωση,. Ονοματεπώνυμο θα υπάρχει και στο μπουφάν του παιδιού.
  • Τα παιδιά – για παιδαγωγικούς λόγους – δεν πρέπει να βοηθιούνται στην τακτοποίηση των προσωπικών τους αντικειμένων (τσάντας, φαγητού  και μπουφάν), αντίθετα στόχος μας είναι να μάθουν να αυτοεξυπηρετούνται.
  • Το παιδί επίσης δεν θα πρέπει να φοράει κοσμήματα αξίας για τον κίνδυνο απώλειάς τους.
  • Στο νηπιαγωγείο μας προσπαθούμε να πείσουμε τους μαθητές μας για την σημασία της υγιεινής διατροφής, γι’ αυτό μετά από  απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δεν επιτρέπονται τροφές όπως: πατατάκια, γαριδάκια κ.α., τυποποιημένα γλυκά, τρόφιμα με σοκολάτα, αναψυκτικά με ανθρακικό, τσίχλες, καραμέλες. Προτείνονται υγιεινές τροφές με αποδεδειγμένη θρεπτική αξία (π.χ. για το πρόγευμα: σάντουιτς ή τοστ με τυρί και λαχανικά, γιαούρτι, σπιτικό κέικ, χυμοί και φρούτα πλυμένα  και καθαρισμένα σε τάπερ).
  • Σε περίπτωση απουσίας του παιδιού πέραν της εβδομάδας, εξαιτίας μεταδοτικής παιδικής ασθένειας, να προσκομίζεται  ιατρική βεβαίωση πλήρους ίασης.
  • Για προστασία της υγείας των μαθητών παρακαλούμε το παιδί να μην προσέρχεται εμπύρετο στο σχολείο. Να ενημερώνεται το σχολείο, κατά την προσέλευση, για τυχόν αδιαθεσία του.
  • Να ενημερώνεται το σχολείο για τυχόν αλλεργίες, χρόνια νοσήματα ή άλλες ιδιαιτερότητες του παιδιού από την ημέρα του αγιασμού.
  • Να γίνεται εβδομαδιαίος σχολαστικός έλεγχος για ψείρες και στη περίπτωση εμφάνισης κρούσματος να ενημερώνεται το σχολείο και να γίνεται η ενδεικνυόμενη θεραπεία το Σαββατοκύριακο.

« Όταν πλησιάζω ένα παιδί μου εμπνέει δυο συναισθήματα » :

Τρυφερότητα γι’ αυτό που είναι

και σεβασμό γι’ αυτό που μπορεί να γίνει»

Λουί Παστέρ

 

Καλή  Σχολική  και δημιουργική χρονιά με υγεία και καλή πρόοδο για τα παιδιά μας!

Με εκτίμηση Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου

Πρόσκληση σε Εκδήλωση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού από τη Δ.Π.Ε. Αν. Αττικής και τον Δήμο Παιανίας

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 24-05-2024

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Ενδοσχολική βία και Εκφοβισμός (Ε.ΒΙ.Ε.)» που διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΠΕ) Ανατ. Αττικής και το 5ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, σε συνεργασία με τον Δήμο Παιανίας.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 28 Μαΐου 2024, και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Συνιδιοκτησίας (Σπύρου Αγγελή 14, Παιανία, 19002).

Η εκδήλωση υλοποιείται στο πλαίσιο των δράσεων της ΔΠΕ Αν. Αττικής για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, των Γονέων/Κηδεμόνων των μαθητών/τριών για την πρόληψη φαινομένων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού στις σχολικές μονάδες της ΔΠΕ Αν. Αττικής και για τη διαχείριση αναφορών στην αντίστοιχη πλατφόρμα (https://stop-bullying.gov.gr/).

Θα πραγματοποιηθεί συζήτηση και θα απαντηθούν σχετικά ερωτήματα

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Ο ήλιος φίλος ή εχθρός – 3η στάση

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 09-05-2024

Προστασία από τον ήλιο

  • Τα παιδιά ακούν το παρακάτω τραγουδάκι ( https://safeYouTube.net/w/R5xF)  και καλούνται να ζωγραφίσουν τα αντικείμενα που μας προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία

Μέτρα προστασίας

  • Εάν θέλουν μπορούν χρησιμοποιώντας ως πίνακα αναφοράς την παρακάτω αφίσα, να γράψουν και τις λέξεις.
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση