💪 Γνωρίζω, Αγαπώ και Φροντίζω το Σώμα Μου 💪ΜΕΡΟΣ 1ο

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 08-11-2025

Στο νηπιαγωγείο μας υλοποιούμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γνωρίζω, αγαπώ και φροντίζω το σώμα μου», μέσα από το οποίο τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το σώμα τους, να το σέβονται και να το φροντίζουν. Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, παιχνίδια και συζητήσεις, γνωρίσαμε τα μέρη του σώματος, τις βασικές λειτουργίες του και τη σημασία της καθαριότητας, της υγιεινής διατροφής και της άσκησης.

Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στο σώμα τους, να καλλιεργήσουν δεξιότητες αυτοφροντίδας και να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της υγείας και της ευεξίας. Οι μικροί μας μαθητές συμμετέχουν με ενθουσιασμό, μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι και χτίζουν υγιείς συνήθειες για το μέλλον!deyt deyt2

Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 08-11-2025

Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε με σεβασμό και υπερηφάνεια την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Μαζί με τα παιδιά «παίξαμε» και δραματοποιήσαμε το παραμύθι «Πατάτες, Πατάτες», μέσα από το οποίο αναδείχθηκε το διαχρονικό μήνυμα της ειρήνης, της ελευθερίας και της συνεργασίας. Τα παιδιά κατανόησαν, με βιωματικό και δημιουργικό τρόπο, τη σημασία της ενότητας και της αγάπης ανάμεσα στους ανθρώπους.

Στη συνέχεια, αποδώσαμε με συγκίνηση τραγούδια αφιερωμένα στην ημέρα, ψάλλαμε τον Εθνικό Ύμνο και πραγματοποιήσαμε μια όμορφη παρέλαση στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας. Οι γονείς παρακολούθησαν με χαρά και υπερηφάνεια, ενώ οι μικροί μας μαθητές απόλαυσαν τη συμμετοχή τους και ένιωσαν μέρος αυτής της ξεχωριστής ημέρας.

p4 p6p1 p2

Συνεχίζουμε τα Παιχνίδια με τα Χρώματα

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 08-11-2025

Στο νηπιαγωγείο συνεχίσαμε τα παιχνίδια με τα χρώματα, για να εμπεδώσουμε όσα μάθαμε! Τα παιδιά μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες αναγνώρισαν, ονόμασαν και ταξινόμησαν τα χρώματα. Παίξαμε παιχνίδια παρατήρησης, αντιστοίχισης και ομαδικής συνεργασίας, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά και αντικείμενα της τάξης.

Μέσα από το παιχνίδι τα παιδιά διασκέδασαν, ανέπτυξαν τη φαντασία τους και ενίσχυσαν τη γνώση τους γύρω από τα χρώματα. Ήταν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία γεμάτη χαρά και χρώμα! 🌈

chr1 chr4 chr5

«Με Μικρούς Προγραμματιστές και Μεγάλη Καρδιά… Σπάσαμε τον Κώδικα του Ουρανού!» Το Code Week ολοκληρώθηκε

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

Το codeweek ολοκληρώθηκε με χαμόγελα, μάθηση και επίσημη πιστοποίηση συμμετοχής !!!

codeweek

🐝 «Η Bee-Bot Έσπασε τον Τελευταίο Κώδικα του Ουρανού!»

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

Η δράση ολοκληρώθηκε με τη ρομποτική μέλισσα Bee-Bot, η οποία ταξίδεψε μέσα από τα τέσσερα στάδια του κύκλου του νερού — εξάτμιση, συμπύκνωση, κατακρήμνιση και συλλογή.

Τα παιδιά προγραμμάτισαν τη διαδρομή της Bee-Bot, παρακολουθώντας πώς το νερό «κάνει κύκλο» στη φύση.
Με αυτόν τον τρόπο, η δραστηριότητα έκλεισε με έναν δημιουργικό και βιωματικό τρόπο, που συνέδεσε τη φυσική διαδικασία του νερού με τις βασικές έννοιες του προγραμματισμού. 💧
🎯 Στόχος:
Να κατανοήσουν τα παιδιά, μέσα από το παιχνίδι και τον προγραμματισμό, τα στάδια του κύκλου του νερού και τη σχέση τους με τα φυσικά φαινόμενα, ενισχύοντας παράλληλα τη λογική σκέψη, τη συνεργασία και την περιβαλλοντική τους ευαισθησία. 🌍
SYNNEFIASNNE

CODEWEEK ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ….

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

3η Δραστηριότητα – «Ανάγνωση παραμυθιού: Ο Μπαμπακένιος»

 

Στόχος: Σύνδεση φυσικών φαινομένων με τη λογοτεχνία και την εικονογράφηση.

 

Περιγραφή:

Τα παιδιά ανακαλύπτουν το παραμύθι «Ο Μπαμπακένιος», εικονογραφημένο από τους εκπαιδευτικούς της Καλαμάτας.

Μέσα από ανάγνωση, αφήγηση και εικόνες, αναγνωρίζουν ότι ο “Μπαμπακένιος” είναι ένα σύννεφο που αλλάζει μορφές, ταξιδεύει και φέρνει τη βροχή.

Η ιστορία βοηθά τα παιδιά να συνδέσουν τη φαντασία με την επιστημονική εξήγηση του κύκλου του νερού.

 

Υλικά: βιβλίο ή ψηφιακή προβολή του παραμυθιού, χαρτιά για ζωγραφική, μουσική υπόκρουση.

paramythi

 

 

4η Δραστηριότητα – «Σπάσε τον Κώδικα της Βροχής – Πείραμα»

 

Στόχος: Κατανόηση της έννοιας της συμπύκνωσης και της βροχής μέσα από πείραμα.

 

Περιγραφή:

Με ένα απλό πείραμα, τα παιδιά παρατηρούν πώς δημιουργείται η βροχή.

Ένα βαμβάκι (που συμβολίζει το σύννεφο) τοποθετείται πάνω από ένα ποτήρι με νερό. Με το σταγονόμετρο, ρίχνουν σταγόνες μπλε νερού πάνω στο βαμβάκι. Επίσης το πείραμα πραγματοποιήθηκε και με αφρό ξυρίσματος..

Όταν “βαρύνει” το σύννεφο, αρχίζει να “βρέχει”!

Έτσι, κατανοούν βιωματικά το πώς ο αέρας και η υγρασία δημιουργούν τη βροχή — “έσπασαν τον κώδικα του ουρανού!”

 

Υλικά: βαμβάκι, αφρό ξυρίσματος, ποτήρι, σταγονόμετρο, μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής ή νερομπογιά, νερό.

peirama SYNNEFA SYNNEFIA2

 

 

ΣΠΑΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ !! CODEWEEK

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

1η Δραστηριότητα – «Σπάσε τον πρώτο κώδικα!»

 

Στόχος: Εισαγωγή στις βασικές έννοιες του αλγορίθμου και της ακολουθίας.

 

Περιγραφή:

Οι μαθητές συμπληρώνουν απλούς αλγόριθμους με τετραγωνάκια (χαρτονένια ή σε υπολογιστή) — κάθε σειρά βημάτων οδηγεί στη δημιουργία ενός σύννεφου.

Όταν “σπάσουν τον κώδικα” σωστά, εμφανίζεται ένα σύννεφο-σύμβολο, που “ξεκλειδώνει” την επόμενη αποστολή.

Υλικά: κάρτες με βήματα/εντολές, χαρτόνια, μολύβια, εκτυπωμένα σύννεφα.

 

4 syn syn3 synnefo

2η Δραστηριότητα – «Ο Γρίφος του Ποταμού»

 

Στόχος: Κατανόηση της ροής του νερού και της έννοιας της “διαδρομής”.

 

Περιγραφή:

Οι μαθητές πρέπει να βρουν τη σωστή διαδρομή του ποταμού συμπληρώνοντας έναν γρίφο ή puzzle (π.χ. εικόνες που συνδέουν τη βροχή → το ρυάκι → το ποτάμι → τη θάλασσα).

Όταν ολοκληρωθεί, ο ποταμός “οδηγεί” τους μαθητές στο επόμενο στάδιο: την αναγνώριση ενός παραμυθιού που μιλά για τα σύννεφα.

 

Υλικά: puzzle, κάρτες με εικόνες ποταμιού, αυτοκόλλητα νερού, φύλλο δραστηριότητας.

potamaki

Σπάσε τον Κώδικα του Ουρανού! 🔍🌦️

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

 

SPASE
Τι σχέση έχει το νερό με τον κώδικα;
Περισσότερη απ’ όση νομίζετε!
Στη δραστηριότητα του CodeWeek: Σπάσε τον Κώδικα του Ουρανού,
θα ανακαλύψουμε πώς το νερό “προγραμματίζει” τα σύννεφα,
πώς γεννιούνται τα σχήματα και τα μοτίβα τους,
και πώς μπορούμε να τα “αποκωδικοποιήσουμε” με παιχνίδι και φαντασία!
🔐 Κωδικός συμμαχίας: cw25-6XHAk
 Τι να φέρεις; Καλή διάθεση, δημιουργικότητα και… μια σταγόνα έμπνευσης!
🎯 Πρόκληση: ποιος θα “σπάσει” πρώτος τον κώδικα του ουρανού;
Το μυστικό είναι στο νερό… αλλά και στο μυαλό! 💧🧠
#CodeWeek #ΣπάσεΤονΚώδικα #Ουρανός #Νερό #Σύννεφα #ΜάθησηΠαίζοντας #STEM #CodingFun

 

🎲 Στο σχολείο μας… παίζουμε και μαθαίνουμε! 🎯

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

Στο σχολείο μας περνάμε υπέροχα! Σήμερα παίξαμε διάφορα παιχνίδια συγκέντρωσης, ετοιμότητας και οπτικοκινητικού συντονισμού!

Μέσα από το παιχνίδι μαθαίνουμε να συγκεντρωνόμαστε, να σκεφτόμαστε!

Ανυπομονούμε για το επόμενο παιχνίδι μας! 💫🎲


p1 p2 p3

Άσκηση σεισμού στο νηπιαγωγείο μας

0

Συγγραφέας: ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 23-10-2025

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε η άσκηση ετοιμότητας για σεισμό, μέσα από μια όμορφη και βιωματική δραστηριότητα που βοήθησε τα παιδιά να μάθουν παίζοντας και να νιώσουν σιγουριά!

Αρχικά, έγινε παρουσίαση της Γης με πλαστελίνη. Τα παιδιά έφτιαξαν τη Γη, την επιφάνειά της και τον πυρήνα της, κατανοώντας με απλό τρόπο πώς δημιουργούνται οι σεισμοί.
Στη συνέχεια, παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο, που τους έδειξε τι πρέπει να κάνουν την ώρα του σεισμού.

Ακολούθησε η παρουσίαση το «βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης», όπου τα παιδιά ανακάλυψαν τι πρέπει να περιλαμβάνει (νερό, φακό, φάρμακα, τηλέφωνο, σφυρίχτρα κ.ά.) και γιατί είναι σημαντικό να είμαστε πάντα προετοιμασμένοι.

Ύστερα, μέσα από το παιχνίδι «γινόμαστε χελωνάκια», τα παιδιά έμαθαν να προστατεύουν το κεφαλάκι και το σώμα τους, όπως η χελώνα που μπαίνει μέσα στο καβούκι της.
Με το σύνθημα της νηπιαγωγού, σηκώθηκαν με προσοχή και βγήκαν με τάξη στην αυλή, ακολουθώντας το μονοπάτι διαφυγής.

Τέλος, έγινε ανατροφοδότηση μέσα από ερωτήσεις κατανόησης, όπου τα παιδιά θυμήθηκαν και περιέγραψαν τα σωστά βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση σεισμού.

Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης που βοήθησε τα παιδιά να κατανοήσουν τη σημασία της ετοιμότητας και της ψυχραιμίας! 👏🌍🐢

se1 se3 sesm

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση