Χρωματιστός Κώδικας

Εξασκούμαστε στην ανάγνωση κώδικα ενώ έργα του Kandinsky μας εμπνέουν για να ζωγραφίσουμε με έναν διαφορετικό τρόπο. Φτιάχνουμε κώδικες για να ζωγραφίσουμε σχήματα και διάφορες γραμμές που τέμνονται και δημιουργούν νέους σχηματισμούς. Χρωματίζουμε το έργο μας και το ονομάζουμε ” Χρωματιστός Κώδικας”. Φώτο εδώ.

20240207 090025

20240206 103627 20240206 103952

20240206 105107 20240206 110259 20240206 111025 20240206 121715 20240206 124519

Πρόσκληση σε τσάι

Ένα φλιτζάνι τσάι μια κρύα χειμωνιάτικη μέρα γέμισε τις σχολικές ώρες με όμορφες ζεστές στιγμές και πολλή γνώση! Φώτο εδώ.

20240202 095259

Ανάπτυξη ικανοτήτων για επικοινωνία / Συναισθηματική ενδυνάμωση και συναισθηματικός εγγραμματισμός: Φέρνουμε από το σπίτι την αγαπημένη μας κούπα και μιλάμε γι΄αυτήν. Πώς την αποκτήσαμε, τι σημασία έχει για μας, πώς την χρησιμοποιούμε.

20240202 095543 20240202 095611 20240202 095625 20240202 095705 20240202 095748

Μαθησιακές εμπειρίες όπου φυσικά και τεχνητά αξιοποιείται η φυσική περιέργεια των παιδιών για παρατήρηση, δοκιμές και εξαγωγή συμπερασμάτων.

Ετοιμάζουμε ένα ζεστό τσάι, καθαρά φυσικό προϊόν, συζητάμε για τις ευεργετικές επιδράσεις του στην υγεία μας και την προσφορά της φύσης, μελετούμε το φαινόμενο του βρασμού με προεκτάσεις τα φυσικά φαινόμενα τήξης και πήξης, κάνουμε πειράματα (φώτο εδώ).

20240202 100004 20240202 105918

Απολαμβάνουμε το τσάι μας δοκιμάζοντας το συνδυαστικά με διάφορα υλικά της φύσης (μέλι, λεμόνι) και καταγράφουμε τις προτιμήσεις μας.

20240202 104217 20240202 104236

Συνδυασμός υλικών και μέσων για μετασχηματισμό προσωπικών εμπειριών σε καλλιτεχνική έκφραση: 

Αναπαριστούμε καλλιτεχνικά την εμπειρία μας.

20240202 114418

Σύνδεση του θέματος με δημιουργικές δραστηριότητες εκμάθησης αγγλικής γλώσσας αλλά και της κουλτούρας της χώρας:

Tea time. Φώτο εδώ.

Γνωρίζουμε τις αγγλικές συνήθειες για τσάι και μαθαίνουμε το σχετικό λεξιλόγιο.

20240205 122223 20240205 122634 20240205 122733 20240205 122755 20240206 095045 20240206 095253 20240206 095450 20240206 095519

Γιορτή 3 Ιεραρχών

Τι ονομάζουμε Αρτοκλασία και τι συμβολίζει; Με αφορμή την εορτή των 3 Ιεραρχών προσφέρουμε άρτους στην ενορία μας για να πάρουμε την ευλογία της εκκλησίας και συζητάμε για το νόημα αυτής της προσφοράς στη Χριστιανική θρησκεία. Τιμούμε τους 3 Αγίους με την πράξη μας αυτή και μαθαίνουμε για το έργο τους και τα σοφά διδάγματα που έδωσαν στους ανθρώπους. Φώτο εδώ.

20240130 111127 422346154 1500354597206616 8415642037317695546 n

20240205 102215

Ασφαλές Διαδίκτυο και Ψηφιακό Αποτύπωμα

Μέσω της ιστοσελίδας SaferInternet4Kids.gr και πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό ασχολούμαστε με τη υπερβολική ενασχόληση στο διαδίκτυο, τον διαδικτυακό εκφοβισμό, την έκθεση σε ακατάλληλο περιεχόμενο και άλλους προβληματισμούς σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και των διαδικτυακών παιχνιδιών.

Τέλος δημιουργούμε το Ψηφιακό μας Αποτύπωμα. Φώτο εδώ.

20240125 123925 20240125 123838 20240125 123616 20240125 123424

20240125 123414

Χειμερία Νάρκη

Μα πού εξαφανίστηκε ο Διαμαντής; Έχει κρυφτεί στη ζεστή φωλίτσα που του φτιάξαμε και κοιμάται… Και τα άλλα ζώα τι κάνουν τον Χειμώνα; Σσσσσσ… ησυχία γιατί κάποια κοιμούνται. Κάποια έχουν ήδη μεταναστεύσει και κάποια έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα για να αντέξουν τον Χειμώνα. Φώτο εδώ.

20240122 111140 20240123 091849 20240123 095321 20240124 094023

Μεσόγειος

«Μικροί εξερευνητές και μικρές εξερευνήτριες ανακαλύπτουν τον κόσμο: Η Μεσόγειος, πηγή ζωής και πολιτισμού». 

Πάμε να βρούμε λίγη θάλασσα 2



Λήψη αρχείου

Κοπή Βασιλόπιτας 2024

Το έθιμο της Βασιλόπιτας αποτέλεσε το θέμα της ημέρας. Διαβάσαμε την ιστορία της Βασιλόπιτας, μεταμορφωθήκαμε εμείς σε Βασιλόπιτα για να ψάξουμε το φλουρί, μάθαμε το γράμμα Β, β που ξεκινάει η λέξη, και κάναμε τα πρώτα μαθηματικά με κλάσματα χωρίζοντας την πίτα μας σε 3 και 4 κομμάτια. Τέλος, οι γονείς φρόντισαν να έχουμε στην τάξη μας μια νοστιμότατη Βασιλόπιτα για να βιώσουμε την χαρά του εθίμου. Και η τυχερή κερδίζει με τις ευχές όλων μας ένα βιβλίο γεμάτο Καλοσύνη! Φώτο εδώ.20240112 101634 20240112 110142 20240112 124832