Τεχνικές επικοινωνίας
Μη βίαιη επικοινωνία στο σχολείο (Marshall Rosenberg)
Η Μη Βίαιη Επικοινωνία υποστηρίζει ότι οι περισσότερες συγκρούσεις ανάμεσα σε άτομα ή ομάδες προκύπτουν από την ελλειπή επικοινωνία σχετικά με τις ανθρώπινες ανάγκες εξαιτίας μια χειριστικής γλώσσας που αποσκοπεί στο να προκαλέσει φόβο, ενοχή, ντροπή κλπ. Όταν αυτοί οι «βίαιοι» τρόποι επικοινωνίας χρησιμοποιούνται μέσα σε μία διαμάχη, δεν βοηθούν τους εμπλεκόμενους να ξεκαθαρίσουν τις ανάγκες, τα αισθήματα, όσα αντιλαμβάνονται και όσα ζητούν, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται η σύγκρουση.
Η Μη Βίαιη Επικοινωνία υιοθετείται εδώ και τέσσερις δεκαετίες από εκπαιδευτικούς, γονείς, ζευγάρια, επιχειρήσεις, φυλακές, ακτιβιστές και πολλούς άλλους σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Εισαγωγή στη Μη Βίαιη Επικοινωνία, Marshall Rosenberg (με ελληνικούς υπότιτλους)
Μέρος 1
Μέρος 2
Μέρος 3
Μέρος 4
Κ.Ε.Δ.Ε., Επικοινωνία Δίχως Βία για Σχολεία Δίχως Βία
Δραστηριότητα για τη γλώσσα της καμηλοπάρδαλης στο Δημοτικό Σχολείο
Μήλιου Α., Εφαρμόζοντας τη Μη Βίαιη Επικοινωνία στο Σχολείο: τα «τέσσερα βήματα» του Marshall Rosenberg, Στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση, Αθήνα: 14-15 Νοεμβρίου 2020
Γκαλδανίδου Ε., Μαντάκου Σ., Εκπαιδεύοντας καμηλοπαρδαλάκια σε έναν κόσμο τσακαλιών: Η επικοινωνία δίχως βία σε παιδιά νηπιαγωγείου
Αποτελεσματικός δάσκαλος (Thomas Gordon)
Σιγανού Ά., Τα Μυστικά του Αποτελεσματικού Δασκάλου του Thomas Gordon: Μέθοδος για την επίλυση συγκρούσεων
Μαυραντωνάκη Κ., Παρουσίαση του βιβλίου του Τ. Gordon “Τα μυστικά του αποτελεσματικού δασκάλου”