Επικοινωνία

communication
Τεχνικές επικοινωνίας
Μη βίαιη επικοινωνία στο σχολείο (Marshall Rosenberg)

Η Μη Βίαιη Επικοινωνία υποστηρίζει ότι οι περισσότερες συγκρούσεις ανάμεσα σε άτομα ή ομάδες προκύπτουν από την ελλειπή επικοινωνία σχετικά με τις ανθρώπινες ανάγκες εξαιτίας μια χειριστικής γλώσσας που αποσκοπεί στο να προκαλέσει φόβο, ενοχή, ντροπή κλπ. Όταν αυτοί οι «βίαιοι» τρόποι επικοινωνίας χρησιμοποιούνται μέσα σε μία διαμάχη, δεν βοηθούν τους εμπλεκόμενους να ξεκαθαρίσουν τις ανάγκες, τα αισθήματα, όσα αντιλαμβάνονται και όσα ζητούν, με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται η σύγκρουση.

Η Μη Βίαιη Επικοινωνία υιοθετείται εδώ και τέσσερις δεκαετίες από εκπαιδευτικούς, γονείς, ζευγάρια, επιχειρήσεις, φυλακές, ακτιβιστές και πολλούς άλλους σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Εισαγωγή στη Μη Βίαιη Επικοινωνία, Marshall Rosenberg (με ελληνικούς υπότιτλους)

Μέρος 1

Μέρος 2

Μέρος 3

Μέρος 4

Κ.Ε.Δ.Ε., Επικοινωνία Δίχως Βία για Σχολεία Δίχως Βία



Λήψη αρχείου

Δραστηριότητα για τη γλώσσα της καμηλοπάρδαλης στο Δημοτικό Σχολείο



Λήψη αρχείου

Μήλιου Α., Εφαρμόζοντας τη Μη Βίαιη Επικοινωνία στο Σχολείο: τα «τέσσερα βήματα» του Marshall Rosenberg, Στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Το εκπαιδευτικό παιχνίδι στην τυπική και μη τυπική μάθηση, Αθήνα: 14-15 Νοεμβρίου 2020



Λήψη αρχείου

Γκαλδανίδου Ε., Μαντάκου Σ., Εκπαιδεύοντας καμηλοπαρδαλάκια σε έναν κόσμο τσακαλιών: Η επικοινωνία δίχως βία σε παιδιά νηπιαγωγείου



Λήψη αρχείου


Αποτελεσματικός δάσκαλος (Thomas Gordon)

Σιγανού Ά., Τα Μυστικά του Αποτελεσματικού Δασκάλου του Thomas Gordon: Μέθοδος για την επίλυση συγκρούσεων



Λήψη αρχείου

Μαυραντωνάκη Κ., Παρουσίαση του βιβλίου του Τ. Gordon “Τα μυστικά του αποτελεσματικού δασκάλου”



Λήψη αρχείου