- Αυδή, Α. & Χατζηγεωργίου, Μ. (2007). Η τέχνη του Δράματος στην Εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής. Αθήνα: Μεταίχμιο
- Αυδή, Α. & Χατζηγεωργίου, Μ. (2018). Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. Αθήνα: Μεταίχμιο
- Πίγκου-Ρεπούση, Μ. (2019). Εκπαιδευτικό Δράμα: Από το θέατρο στην εκπαίδευση. Αθήνα: Καστανιώτης
- Wagner, B. J. (1976), Dorothy Heathcote: Drama as a Learning Medium, National Education Association, Washington, W.C.
- Neelands J., “Η πολυμορφία της δραματικής/θεατρικής αγωγής. Μοντέλα και στόχοι”, μτφ. Γιάννα Πιτούλη, Εκπαίδευση & Θέατρο, τχ. 9 (2008), σ. 58-66
- Somers J., “To Εκπαιδευτικό ∆ράμα (Drama in Education): Τι κάνουν οι δάσκαλοι και οι μαθητές” (τα κύρια σημεία της εισήγησης στη Συνδιάσκεψη 2000 για το Θέατρο στην Εκπαίδευση)
- Somers J., “Αφήγηση, εκπαιδευτικό δράμα και το πακέτο εξερεύνησης”, Εκπαίδευση & Θέατρο, τχ. 9 (2008), σ. 117-28
- Γιαννούλη Μ., «Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του ‘άλλου’», στον τόμο: Χολέβα Ν. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, σ. 68-77
- Γαλάνη Μ., Εκπαιδευτικό Δράμα – Τεχνικές Θεάτρου στην Εκπαίδευση
DICE (2010), Making a World of difference: A DICE resource for practitioners on educational theatre and drama