Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Φανουράκη Κ., Θεατρική Αγωγή και Δεξιότητες Μάθησης



Λήψη αρχείου

Φανουράκη Κ., Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών



Λήψη αρχείου


Προγράμματα του ΙΕΠ για τον Θεματικό Άξονα “Ζω καλύτερα-Ευ ζην”
Α. ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ & ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (ΓΙΑ Α΄ & Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ)
  1. Από Βιβλιοθήκες Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Σχέδιο Α: Η ασφαλής «λεωφόρος» της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς

  1. Από τα Προγράμματα Πιλοτικής Εφαρμογής

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Υγιεινή Διατροφή (ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ)

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

ΑΥΤΟΜΕΡΙΜΝΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΠΡΟΛΗΨΗ

Β. ΨΥΧΙΚΗ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΛΗΨΗ (ΓΙΑ Β΄ & Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ)
  1. Από Βιβλιοθήκες Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

ΨΥΧΙΚΗ & ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ – ΠΡΟΛΗΨΗ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

  1. Από τα Προγράμματα Πιλοτικής Εφαρμογής

ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ

ΠΡΟΛΗΨΗ ΑΠΟ ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ

Γ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ (ΓΙΑ Γ΄ & ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ)
Δ. ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

1. Γνωρίζοντας τον εαυτό μου & τους άλλους με οδηγό τον «Μικρό Πρίγκιπα»

2. Του δρόμου το ασφαλές

3. Μαθαίνοντας τη θετική πλευρά της ζωής

4. Υπερβολική ενασχόληση με το Διαδίκτυο

Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Μετάβαση στο padlet.com