Γράψαμε το Ττ των τροφών,φτιάξαμε σταυρόλεξο με τις λέξεις του πρωινού, ζωγραφίσαμε τι να τρώμε το μεσημέρι και τι το βράδυ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΛΩΣΣΑ
Ως αφόρμηση για την ενασχόλησή μας με την διατροφή φτιάξαμε το δικό μας παραμύθι του Άνκα του εξωγήινου.Ο εξωγήινος λοιπόν ήρθε με το διαστημόπλοιό του στην γη μας και έτρωγε ότι έβρισκε. Σύντομα αρρώστησε γιατί έτρωγε μόνο γαριδάκια, μόνο καρότα κ.τ.λ. Μετά από αρκετές δοκιμές κατάλαβε ότι έπρεπε να τρώει απ΄όλα. Βάλαμε στην σειρά το παραμύθι αριθμίζοντάς το.
ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΜΑΙΟΥ: Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Και το ολοήμερο τμήμα όμως έφτιαξε κάτι για αυτή τη σπουδαία μέρα. Τους χάρισαν από ένα βιβλίο στο εξώφυλλο του οποίου ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τον πίνακα του Gustav Klimt << Μητέρα και παιδί>>.
Μέσα τα παιδιά ζωγράφισαν :
Η γιορτή της μητέρας πλησιάζει και τα παιδιά ετοιμάζονται για να τους φτιάξουν τα δώρα που θα τους χαρίσουν. Μέσα σε ένα πουγκάκι λοιπόν βάλαμε τα εξής:
Τα παιδιά σε κάνσον χαρτόνια σχεδίασαν τα πασχαλινά τους αυγά τα οποία ζωγράφισαν και έκοψαν. Στη συνέχεια δύο παιδιά έβγαιναν έξω από την τάξη με δύο καλαθάκια και η δασκάλα τα έκρυβε σε διάφορα σημεία μέσα στην τάξη. Έπειτα τα παιδιά έμπαιναν μέσα και έψαχναν να βρουν και να βάλουν στο καλάθι τους όσα περισσότερα μπορούσαν. Στο τέλος γινόταν η καταμέτρηση και τα παιδιά έπαιρναν σαν βραβείο από ένα σοκολατένιο αυγό.