ΒΡΟΧΗ
Γραφή
α) Αντιγράφουμε όπως μπορούμε τη λέξη βροχή!!!
Μαθηματικά
α) Μετράμε τα γράμματα της λέξης και τα αντιστοιχούμε στον σωστό αριθμό.
β) Αντιστοιχούμε τη λέξη βροχή με άλλες λέξεις που έχουν τον ίδιο αριθμό γραμμάτων με αυτή.
Ανάγνωση ( Λέξη : Βροχή )
α) Αναγνωρίζω τη λέξη και την κυκλώνω μέσα σε προτάσεις και ανάμεσα σε άλλες λέξεις.
β) Αναγνωρίζω τα γράμματα της λέξης ένα προς ένα και βρίσκω λέξεις που να ξεκινούν από αυτά τα γράμματα.
γ) Κυκλώνω τα γράμματα της λέξης ανάμεσα σε άλλα γράμματα.
Προφορική Επικοινωνία
α) Συζήτηση για τη βροχή ( τι ξέρουμε γι αυτήν, πώς πέφτει από τα σύννεφα κ. λ. π. )
β) Δημιουργούμε μια δική μας ιστορία με όνομα ” Η Πολύχρωμη Βροχή “. Εμείς ξεκινάμε την ιστορία και τη συνέχεια την δίνουν τα παιδιά.
Δραματική Τέχνη
α) Παιχνίδι βροχής με τα δάχτυλά μας. Ξεκινάμε το παιχνίδι μας λέγοντας πως ξεκίνησε να ψιχαλίζει, τότε τα παιδιά αρχίζουν να χτυπούν ένα δάχτυλό τους στην παλάμη τους. Η βροχή δυναμώνει, χτυπάμε δύο δάχτυλα στην παλάμη μας. Η βροχή πέφτει ακόμα πιο δυνατά, καταιγίδα, χτυπάμε παλαμάκια. Η βροχή είναι πάρα μα πάρα πολύ δυνατή… χτυπάμε παλαμάκια και τα πόδια μας στο πάτωμα. Ακριβώς την ίδια διαδικασία κάνουμε και για να σταματήσει η βροχή ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα αντίστροφα.
Μουσική
α) Ακούμε τη μουσική του Μάνου Χατζηδάκη με θέμα Βροχή.
Παιδική Λογοτεχνία
α) Διαβάζουμε ιστορίες που σχετίζονται με τη βροχή.π. χ.
Μια βροχερή μέρα
Πέφτει, Πέφτει η σταγόνα
Η κιβωτός του Νώε κ. λ. π.
Φυσικές Επιστήμες
α) Μιλάμε για τον κύκλο της βροχής. Από που ξεκινάει, πώς συνεχίζει και που καταλήγει.
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
α) Αντιγράφουμε στον υπολογιστή την λέξη Βροχή.
Εποπτικό υλικό
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ.