Το μαγικό γάντι. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 28-01-2020

-Βάλαμε στη σειρά τις εικόνες :

* με βάση τη σειρά που μπήκαν τα ζώα στο παραμύθι.
*  από το τελευταίο προς το πρώτο ζώο
Βάλαμε τις φωτογραφίες μέσα στο γάντι, το παιδί τραβά στην τύχη κάποια και λέει τη θέση (τακτικότητα) του ζώου στη σειρά εισόδου: πρώτο, δεύτερο, τρίτο κ.ο.κ.
-επτά παιδιά ταυτίστηκαν με τα ζώα και μπήκαν τα ίδια στη σωστή σειρά
-βρες την αλεπού: αναποδογυρίσαμε τις κάρτες και τα παιδιά, που για λίγα δευτερόλεπτα τις παρατήρησαν έπρεπε  να θυμηθούν που είναι π.χ. η αλεπού.
-ποιο λείπει: κρύψαμε μια κάρτα και τα παιδιά έπρεπε να βρουν ποιο ζώο λείπει από τις κάρτες.
-αντιστοίσαμε κάθε εικόνα με τον αριθμό της, π.χ. η αλεπού μπήκε τέταρτη στο γάντι άρα πρέπει να πάει κάτω από τον αριθμό 4 κ.ο.κ.
-έννοιες χώρου: οι κάρτες πηγαίνουν δεξιά, αριστερά, πάνω, κάτω, μέσα και πίσω από το γάντι. Τα παιδιά έπρεπε να πουν που βρίσκονται τα ζώα, π.χ. ο ποντικός είναι αριστερά από το γάντι, ο βάτραχος πάνω από το γάντι κ.ο.κ.

           Οι ήρωες του παραμυθιού σε τυχαία σειρά

Διορθώνουμε το λάθος μας

Μιλήσαμε για τα ζώα που μπήκαν στο γάντι παρατηρώντας πως πρώτο μπήκε το μικρότερο (ποντίκι) και τελευταίο το μεγαλύτερο (αρκούδα) … ( ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΣΥΓΚΡΙΣΗ)

Βάλαμε τα ζωάκια με τη σειρά που μπήκαν στο γάντι και τα μετρήσαμε. Εξασκηθήκαμε έτσι και στα τακτικά αριθμητικά (πρώτος , δεύτερος κτλ)

 

 

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση