Νηπιάκια και μαθητές του Δημοτικού οικοδομούν στην αυλή του σχολείου μας

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 05-04-2019

Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Παιανίας,  στις 4 Απριλίου ομάδα της ΣΤ’ τάξης μαζί με ομάδα νηπίων μας, έφτιαξαν λάσπη και οικοδόμησαν με ecobticks

Με το τέλος των εργασιών τα εκτάκια διασκέδασαν και έπαιξαν στον κήπο

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση