ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Διαβάσαμε την ιστορία του Πομ- Πομ, ενός ήρωα που με τα βότανα του γιάτρευε τους φίλους του τα ζώα. Στην συνέχεια ένα παιδί έγινε αυτός ο γιατρός των ζώων και με τα βότανα που είχαμε μέσα στην τάξη μας , έφτιαχνε τα δικά του γιατροσόφια και τα ‘’ άλειφε’’ επάνω στα πληγωμένα ζώα που πήγαιναν να τον επισκεφτούν.













