Γίναμε εξερευνητές μέσα στα όμορφα μονοπάτια του δάσους της Καισαριανής. Ακούσαμε τους ήχους του δάσους το κελάηδημα των πουλιών μυρίσαμε ….είδαμε χνάρια ζώων, το μέρος που μπορούν να ανάψουν οι εξερευνητές ( σε ξέφωτο περιστοιχισμένο με πέτρες) κάναμε πικνίκ , παίξαμε …












