Ταξινομήσαμε τα αρωματικά φυτά και βότανα με βάση το αρχικό τους γράμμα.Στη συνέχεια μετρήσαμε και συγκρίναμε, ποια ήταν τα περισσότερα και ποια τα λιγότερα. Ομαδοποιήσαμε τα βότανα .( είναι φάρμακο για την κοιλιά, τον πονοκέφαλο, τα χτυπήματα, τον λαιμό)










