– Μιλήσαμε για τον Ιπποκράτη το γιατρό της αρχαιότητας και τη συμβολή του στην ιατρική επιστήμη,καθώς και για τον Ασκληπιό και Γαληνό.
Μάθαμε ότι τα αρχαία χρόνια, τότε που δεν υπήρχαν φαρμακεία με φάρμακα, οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τα βότανα για να θεραπεύσουν τις διάφορες ασθένειές τους.
Επίσης τα χρησιμοποιούσαν για να διώχνουν δυσάρεστους επισκέπτες (κουνούπια, σκορπιούς κτλ)
και φυσικά για να αρωματίσουν το φαγητό τους.









