Στα πλαίσια της ενασχόλησής μας με τα φυτά και τα αρωματικά βότανα και μετά από επεξεργασία του θέματος με εικόνες ,συζήτηση και βιωματική μάθηση (μυρίσαμε-φυτέψαμε),αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας άρωμα.Διαλέξαμε την λεβάντα γιατί αποφασίσαμε ότι έχει το πιο ωραίο άρωμα. Ψιλοκόψαμε φυλλαράκια,ρίξαμε 10 σταγόνες αλκοόλη και ένα ποτήρι νερό. Αφήσαμε το μείγμα για μια εβδομάδα σε ηλιόλουστη γωνιά.Το σουρώσαμε,το βάλαμε σε βαζάκια και τέλος ζωγραφίσαμε τη συνταγή.























