Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που δουλεύουμε φέτος θα φυτέψουμε στον κήπο μας βότανα αρωματικά σε λάστιχα-γλάστρες. Δάφνη,δεντρολίβανο,ρίγανη,φασκόμηλο,θυμάρι,λεβάντα,βασιλικός και δυόσμος είναι τα βότανα που κυρίως θα επεξεργαστούμε.Άλλωστε είναι τα πιο αναγνωρίσιμα στο περιβάλλον των παιδιών.Τα βάλαμε στο φυτολόγιο της τάξης μας,τα μυρίσαμε,τα περιεργαστήκαμε και φυσικά είπαμε για τις θεραπευτικές ιδιότητές τους.

















