Επαναχρησιμοποίηση ελαστικών

0

Συγγραφέας: Μάνια Καπασκέλη | Κατηγορία Τα νέα μας | , στις 02-04-2019

Ευχαριστούμε τους γονείς που μας βοήθησαν στην συλλογή ελαστικών καθώς και τις μαμάδες ( την κα Δήμητρα και την κα Γωγώ που τα έβαψαν για να τα χρησιμοποιήσουμε σαν γλάστρες στον βοτανόκηπο και ανθόκηπο που θα δημιουργήσουμε.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση