Ηλεκτρονική τάξη eme και “Ατομική & Οικογενειακή ετοιμότητα σε περίπτωση σεισμού”

Αγαπητοί γονείς

Σήμερα ξεκινάει η λειτουργία της ηλεκτρονικής τάξης που θα μας δώσει την ευκαιρία στην παρούσα φάση να επικοινωνούμε και να συνεργαστούμε. Στόχος είναι να υποστηριχτεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του σχολείου με δραστηριότητες στο σπίτι με τη συμμετοχή όλης της οικογένειας. Επίσης, μέσα από αυτήν την επικοινωνία μπορείτε να σχολιάζετε, να λέτε τις ιδέες σας και να συμμετέχετε πιο ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το σχολείο μας λειτουργεί πάντα με την ενεργή συμμετοχή όλων των γονέων και εύχομαι και αυτή τη σχολική χρονιά να επιτύχουμε τα ίδια αποτελέσματα.

Καλή αρχή, λοιπόν, με θέμα «Οικογενειακός Σχεδιασμός – Ατομική & Οικογενειακή ετοιμότητα σε περίπτωση σεισμού».

Το διάστημα αυτό στην τάξη μας το θέμα που επεξεργαζόμαστε είναι ένα φυσικό φαινόμενο, ο σεισμός.  Αφού ανέφεραν οι μαθητές τις γνώσεις τους για το θέμα και αναζητήσαμε πληροφορίες γι’ αυτό στο διαδίκτυο, προετοιμάσαμε το σχέδιο ετοιμότητας της τάξης μας σε περίπτωση που ζήσουμε ένα σεισμό στη διάρκεια του σχολείου.

Η συμμετοχή σας στη δράση αυτή είναι να κάνετε ένα οικογενειακό συμβούλιο όλα τα μέλη  και να προετοιμάσετε  και ένα οικογενειακό αντισεισμικό σχέδιο. Θα σας βοηθήσει πολύ να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος και να ενημερωθείτε σχετικά με το τι μπορεί να προετοιμάσει μια οικογένεια για να αντιμετωπίσει ένα σεισμό.

https://www.fireservice.gr/el/-/se-periptose-seismou

Καταγράψτε τις αποφάσεις σας στο φύλλο που σας δίνεται παρακάτω και ο μαθητής θα μας το παρουσιάσει στην τάξη.

Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία

Η Νηπιαγωγός

Λαζάρου Θεοδώρα

Νέα σχολική χρονιά 2021-22!!

Ξεκίνησε σήμερα επίσημα το νέο διδακτικό έτος και γέμισε το Νηπιαγωγείο μας χαρούμενες φωνούλες! Αγιασμός και χειροποίητα συμβολικά δωράκια για το καλωσόρισμα. Καλή δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους με υγεία!!

 

Καλοκαιρινή Γιορτή 2021!

Και ενώ όλα ήταν προγραμματισμένα για την Πέμπτη ήρθε μήνυμα ότι το σχολείο μας λόγω υψηλών θερμοκρασιών θα κλείσει νωρίτερα από ότι υπολογίζαμε..! Γίνεται να τελειώσει μια σχολική χρονιά χωρίς γιορτή και παιχνίδι; Όχι βέβαια!  Μας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γιατί καταφέραμε με καλή συνεργασία να τα ζήσουμε όλα και να αποχαιρετήσουμε το σχολείο με μεγάλη χαρά, έτσι όπως ξεκινήσαμε. Ετοιμάσαμε το πανό μας, νιώσαμε το καλοκαίρι τρώγοντας δροσερό καρπούζι, παίξαμε αστεία παιχνίδια στην αυλή με έπαθλο ένα πεντανόστιμο Παγωτό, τραγουδήσαμε, χορέψαμε και τελειώσαμε τη μέρα με πολλές πολλές σαπουνόφουσκες!

Μπράβο παιδάκια μου! Σήμερα μου αποδείξατε πόσο ωριμάσατε μέσα σε μια χρονιά και πόσα μπορούμε να καταφέρουμε όταν υπάρχει αγάπη και συνεργασία.

Ετοιμάζουμε όλοι το πανό μας για να ευχηθούμε….

Τρώμε καρπούζι!

Τσουβαλοδρομίες!

Κουταλοδρομίες!

Ποια ομάδα θα απλώσει τα περισσότερα ρούχα χορεύοντας..;

Παιχνίδια στόχου.

Παγωτό!!

Σαπουνόφουσκες

Ζωγραφίζω με μαγνήτη

Ένας διασκεδαστικός τρόπος για να μάθεις για τους μαγνήτες και να ζωγραφίσεις με αυτούς! Τοποθετούμε το χαρτί σε χοντρό χαρτόνι και ρίχνουμε χρώμα και μεταλλικά αντικείμενα στην επιφάνεια του. Με έναν μαγνήτη, κάτω από το χαρτόνι, κινούμε τα μεταλλικά αντικείμενα και ζωγραφίζουμε καθώς δημιουργούν με τα χρώματα σπουδαία έργα τέχνης! Εμείς εμπνευστήκαμε από το διάστημα.

Παιχνίδια στην αυλή

Ιούνιος και ζέστη πολύ! Διασκεδάζουμε παίζοντας στην αυλή. Αγαπημένα μας παιχνίδια “Το πάτωμα είναι λάβα” που προωθεί τη συνεργασία, το “μπουγέλο” και το “κρέμασμα στα κάγκελα” για να στεγνώσουμε και φυσικά χορεύουμε το αγαπημένο μας limbo!

Bravo Schools 2021

1 ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ 2 ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ για ένα και μοναδικό στόχο, την εκπαίδευση των αυριανών ενεργών πολιτών, των παιδιών μας που μας κάνουν κάθε μέρα περήφανους. Η συμμετοχή μας στα Bravo Schools 2021 ξεχώρισε μεταξύ των 867 συμμετοχών και κέρδισε ένα από τα 9 μεγάλα βραβεία!
Το μήνυμα που λάβαμε σαφές και η δέσμευσή μας μεγάλη…”Με το βραβείο σας αυτό εντάσσεστε στο Δίκτυο Σχολείων Πρεσβευτών των 17 Παγκόσμιων Στόχων In Action SDGs Schools Club και σας προτρέπουμε εσείς και οι μαθητές σας να γίνετε πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην τοπική και ευρύτερη σας κοινωνία”
Η μεγαλύτερη χαρά μας όμως, είναι πως αυτό το βραβείο είναι αποτέλεσμα μιας εκπληκτικής συνεργασίας 16 νηπιαγωγείων της Εύβοιας ανάμεσά τους και το 14ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας με ένα υπέροχο έργο “Στης Εύβοιας το δάSOS όλοι μαζί, το μελισσάκι, εγώ και εσύ”