Διάκριση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2021

Το Βραβείο “Επιδεξιότητα στον λόγο” κατέκτησε το 14ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2021. Συγχαρητήρια στην Ομάδα της Σχολής Αστροναυτών που μας έκανε πολύ περήφανους και εκπροσώπησε επάξια όχι μόνο το σχολείο αλλά και ολόκληρο το νησί μας, την Εύβοια! Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους γονείς τους που στήριξαν ενεργά τη δράση μέσα από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση!

Πρόκειται πραγματικά για ένα πολύ σημαντικό βραβείο καθώς ένα από τα βασικά κριτήρια για την αξιολόγηση όλων των σχολείων στο Διαγωνισμό είναι η παρουσίαση και η εκφορά λόγου των μαθητών.

Όπως αναφέρθηκε και από τον Πρόεδρο του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής   Αυτό που θέλουμε είναι να μην μας συμπαρασύρει όλους με πάθος η τεχνολογία και η εισαγωγή της στην εκπαίδευση… θέλουμε αντίστοιχα και η γλώσσα να έχει τον ρόλο της. Είμαστε μια χώρα που μιλάμε Ελληνικά…θέλουμε η γλώσσα μας να είναι κόσμημα στις εκδηλώσεις του WRO Hellas!!  

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του σχολείου μας παρακάτω(41:00)

Εκπαιδευτική Δράση STEAM Νηπιαγωγείου: «Ο Γαλαξίας μας»

Η Ομάδα της Σχολής Αστροναυτών του 14ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας επιλέχθηκε από τους κριτές να παρουσιάσει το έργο της το Σάββατο 12/6 στο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2021. Σύμφωνα με το πρόγραμμα, το σχολείο μας θα παρουσιάσει στις 10.50 π.μ. Παρακάτω θα βρείτε το βίντεο της παρουσίασης μας και τον σύνδεσμο να συνδεθείτε ζωντανά στην εκδήλωση. Το πρόγραμμα θα το δείτε παρακάτω.

Χρυσή διάκριση στα Education Leaders Awards

Διπλή χρυσή διάκριση στα Education Leaders Awards για το δίκτυο των 16 Νηπιαγωγείων της Εύβοιας!!
Το έργο μας “Στης Εύβοιας το ΔαSOS όλοι μαζί το μελισσάκι, εγώ κι εσύ” (2019-2020), κατάφερε να διακριθεί στα Education Leaders Awards στην κατηγορία Δεσμοί με την Κοινωνία κερδίζοντας το GOLD βραβείο, ενώ παράλληλα απέσπασε και το PLATINUM βραβείο για την εξωστρέφεια και τη συνεργασία. Συγχαρητήρια στα 16 νηπιαγωγεία της Εύβοιας που συσπειρώθηκαν έχοντας ως κοινό στόχο την προστασία των δασών και την επανένωση με το φυσικό περιβάλλον! Η συνεργασία μας ήταν αυτή που κινητοποίησε το ενδιαφέρον πολυάριθμων φορέων και έγιναν συνοδοιπόροι και σύμμαχοι στην προσπάθεια αυτή!
Μπράβο στους 40 εκπαιδευτικούς, τους 450 μαθητές, τους γονείς τους, αλλά και τις σχολικές μας κοινότητες που έκαναν ένα βήμα μπροστά διεκδικώντας ένα βιώσιμο μέλλον. Η αγάπη μας για το περιβάλλον δε σταματάει εδώ, αλλά αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της σχολικής μας καθημερινότητας! Όλοι μαζί για ένα καλύτερο αύριο!!

Εκδρομή!!

Ένας απρόσμενος επισκέπτης στην τάξη το πρωί μας είπε την πρώτη καλημέρα! Και τελικά η ευχή του έπιασε γιατί ήταν πολύ καλή μέρα. Τι και εάν πήγαμε λίγα μέτρα μακριά από το σχολείο.. Σημασία έχει ότι πήγαμε εκδρομή! Και περάσαμε τέλεια????????. Περισσότερες φώτο εδώ.