Προκειμένου να ανιχνεύσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών τόσο από άποψης γνώσεων αθλημάτων όσο και από γνώση ψηφιακών εργαλείων, ετοιμάζουμε μια αρχική ψηφιακή έρευνα -απάντηση ενός ερωτηματολογίου.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiYXIUGkiOHMSqXJGTNFfWfLCCs0a3OFkDh2YeU4IJZO_UGg/viewform
Ανάλογη φόρμα ετοιμάζουμε και για τους εκπαιδευτικούς
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSccQFn-7cg0_q6Yb-qz7eAP7u1AYTo8wGkHOx4-CwWdHo5VOQ/viewform
Μαθητές /τριες και εκπαιδευτικοί τι αναμένουμε από το έργο; Καταγράφουμε τις σκέψεις μας σε συνεργατικό εργαλείο , και ετοιμάζω το σχετικό συννεφόλεξο
Η μεγάλη ώρα έφτασε . Μαθητές/τριες , γονείς και εκπαιδευτικοί ψηφίζουμε για την ανάδειξη του καλύτερου λογότυπου .
Οι υποψηφιότητες
Ψηφίζουμε…
Και νικητής αναδεικνύεται…
Οι υποψηφιότητες για την καλύτερη αφίσα
Ψηφίζουμε…
Και νικητής αναδεικνύεται…
Αφίσα
Κια οι δύο νικητές έρχονται από σχολεία της Ισπανίας
Μιλάμε για τους ανάπηρους αθλητές κια για το αν έχουν τη δυνατότητα να αθλούνται . Αρχικά , η απάντηση είναι αρνητική. Στη συζήτηση δημιουργείται προβληματισμός και καταλήγουμε ότι μπορούν να αθλούνται . Ψάχνουμε να βρούμε τρόπους με τους οποίους ένα αθλητής χωρίς πόδι μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες δρόμου
Βλέπουμε βίντεο με παραολυμπιακούς και εκφράζουμε την έκλπηξή μας με την αγωνιστικότητα των αθλητών
Από το διαδίκτυο επιλέγουμε την εικόνα ενός ανάπηρου αθλητή , τη χρωματίζουμε και έχουμε ως αποστολή να του δώσουμε ένα όνομα. Ψηφίζουμε ανάμεσα σε δύοσυμβολικά ονόματα : Ζώης και Ελπιφοφόρος. Νικητής το “Ζώης” .
Αντιλαμβανόμαστε ότι με τη δύναμη της ψυχής μπορούμε να καταφέρουμε πολλά . Το σύνθημά μας είναι ” Όλοι διαφορετικοί , όλοι ίσοι”. Μας αξίζει να κερδίσουμε το χρυσό μετάλλιο της συμπερίληψης( inclusion)!!!