Προκειμένου να ανιχνεύσουμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών τόσο από άποψης γνώσεων αθλημάτων όσο και από γνώση ψηφιακών εργαλείων, ετοιμάζουμε μια αρχική ψηφιακή έρευνα -απάντηση ενός ερωτηματολογίου.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdiYXIUGkiOHMSqXJGTNFfWfLCCs0a3OFkDh2YeU4IJZO_UGg/viewform

pre survey

Ανάλογη φόρμα ετοιμάζουμε και για τους εκπαιδευτικούς

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSccQFn-7cg0_q6Yb-qz7eAP7u1AYTo8wGkHOx4-CwWdHo5VOQ/viewform

Μαθητές /τριες και εκπαιδευτικοί τι  αναμένουμε από το έργο; Καταγράφουμε τις σκέψεις  μας σε συνεργατικό εργαλείο , και ετοιμάζω το σχετικό συννεφόλεξο

ll

Η μεγάλη ώρα έφτασε . Μαθητές/τριες , γονείς και εκπαιδευτικοί ψηφίζουμε για την ανάδειξη του καλύτερου λογότυπου .

Οι υποψηφιότητες

ιολκξη

ερτυθ

γγγγγγγ

οποπ

υθιοπ

Ψηφίζουμε…

LOGO

 

Και  νικητής αναδεικνύεται…

ερτυθ

Οι υποψηφιότητες για την καλύτερη αφίσα

ξκθυτρ

κηφψω

κυαςσ

γηξκ 1

ςερρττ

Ψηφίζουμε…

POSTER

Και νικητής αναδεικνύεται…

Αφίσα

αφφφφισα

Κια οι δύο νικητές έρχονται από σχολεία της Ισπανίας

Μιλάμε για τους ανάπηρους  αθλητές  κια για το αν έχουν τη δυνατότητα να αθλούνται . Αρχικά , η απάντηση είναι αρνητική. Στη συζήτηση δημιουργείται προβληματισμός και καταλήγουμε ότι μπορούν να αθλούνται . Ψάχνουμε να βρούμε τρόπους με τους οποίους ένα αθλητής χωρίς πόδι μπορεί να συμμετάσχει σε αγώνες δρόμου

4567

Βλέπουμε βίντεο με παραολυμπιακούς και εκφράζουμε την έκλπηξή μας με την αγωνιστικότητα των αθλητών

photovisi download 2

Από το διαδίκτυο επιλέγουμε την εικόνα ενός ανάπηρου αθλητή , τη χρωματίζουμε και έχουμε ως αποστολή να του δώσουμε ένα όνομα. Ψηφίζουμε ανάμεσα σε δύοσυμβολικά ονόματα : Ζώης και Ελπιφοφόρος. Νικητής το   “Ζώης” .

collage 34

Αντιλαμβανόμαστε ότι με τη δύναμη της ψυχής μπορούμε να καταφέρουμε πολλά . Το σύνθημά μας είναι ” Όλοι διαφορετικοί , όλοι ίσοι”. Μας αξίζει να κερδίσουμε το χρυσό μετάλλιο της συμπερίληψης( inclusion)!!!

collage 33