ΕΡΓ/ΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

cropped-olav-ahrens-rotne-4Ennrbj1svk-unsplash-2
4 κύκλοι των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και χρονική ανάπτυξή τους για τη σχολική χρονιά 2021-2022



Λήψη αρχείου

Α. Στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2002&section=5&fbclid=IwAR0QojwFTUD0cVmxjMyUpJFJGZGvCfd-NGWKuGnw-g1adYnjG9LIXqt02oc

Β. Στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ http://www.iep.edu.gr/el/ekpaideutiko-yliko/1431-sxedia-drasis

Οδηγός Σχεδίου Δράσης Σχολικής Μονάδας
σελ. 4: “Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων, αντίγραφο του οποίου κοινοποιείται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, αναφέρονται: α) οι γενικές κατευθύνσεις και προσανατολισμοί που επιλέχθηκαν με βάση την ανάλυση αναγκών των μαθητών και της σχολικής μονάδας για το σύνολο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων των τάξεων το συγκεκριμένο σχολικό έτος, β) ο αριθμός των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων τμημάτων που θα υλοποιηθούν β) βασικά στοιχεία για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων κάθε τμήματος, δηλαδή οι επιμέρους θεματικές των τεσσάρων Θεματικών Ενοτήτων και ο/η εκπαιδευτικός ή οι εκπαιδευτικοί που θα υλοποιήσουν τα αντίστοιχα εργαστήρια, με αναφορά στις αναθέσεις για το γυμνάσιο”.



Λήψη αρχείου

Οδηγός και Υπόδειγμα για το Σχέδιο Δράσης κάθε Τμήματος



Λήψη αρχείου

Πρότυπο Σχεδίου Δράσης Τμήματος:

για να δείτε το έντυπο (word) πατήστε εδώ

Βιβλιοθήκες Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων:

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2002

Προγράμματα & Εφαρμογές Εργαστηρίων από την Πιλοτική Εφαρμογή τους:

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2003&fbclid=IwAR0-RQdxuhEU1Jq0WuFR31E9Z_kZ_7j7tMn-Zr31bkwTxRq-cFmwMBvSODI

Υλικό της επιμόρφωσης του ΙΕΠ για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων:

2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ιονίων Νήσων (2021), Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Πρακτικός Οδηγός



Λήψη αρχείου


MOOC “eTwinning & Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Συνεργατικές Δράσεις για την Καλλιέργεια Γνώσεων, Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων” (2023): http://mooc.etwinning.gr/courses/course-v1:eTwinning_GR+CS001+2023_T2/about

Εργαλεία Web 2.0 προς αξιοποίηση για υλοποίηση eTwinning έργου στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου