Θεριανός, Κ. (2013), Κριτική Παιδαγωγική: τι είναι και τι δεν είναι
Ο Θεριανός διαχωρίζει την «ανάπτυξη της κριτικής σκέψης» από την κριτική παιδαγωγική. Η πρώτη περίπτωση θεωρεί ότι συνδέεται με την αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ατόμου από την αγορά εργασίας, ενώ η δεύτερη στοχεύει στον κοινωνικό μετασχηματισμό.
Φρέιρε Π. (1974), Η αγωγή του καταπιεζόμενου, Αθήνα: Ράππα
Giroux H., Η Κριτική Παιδαγωγική, ο Paulo Freire και η τόλμη να σκέφτεσαι με πολιτικούς όρους
Ιστολόγια
Γιαννούλη M., «Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του ‘άλλου’», στον τόμο: Χολέβα N. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, σ. 68-77