Κριτική Παιδαγωγική

Φωτογραφία Μαθήματος
Θεριανός, Κ. (2013), Κριτική Παιδαγωγική: τι είναι και τι δεν είναι

Ο Θεριανός διαχωρίζει την «ανάπτυξη της κριτικής σκέψης» από την κριτική παιδαγωγική. Η πρώτη περίπτωση θεωρεί ότι συνδέεται με την αξιοποίηση των δεξιοτήτων του ατόμου από την αγορά εργασίας, ενώ η δεύτερη στοχεύει στον κοινωνικό μετασχηματισμό.

Φρέιρε  Π. (1974), Η αγωγή του καταπιεζόμενου, Αθήνα: Ράππα



Λήψη αρχείου

Giroux H., Η Κριτική Παιδαγωγική, ο Paulo Freire και η τόλμη να σκέφτεσαι με πολιτικούς όρους



Λήψη αρχείου

Ιστολόγια

Γιαννούλη M., «Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του ‘άλλου’», στον τόμο: Χολέβα N. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ;  θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, σ. 68-77



Λήψη αρχείου

Brendon B., «Ο διάλογος είναι θεμελιώδης: η τέχνη της εμψύχωσης ενός θεατρικού εργαστηρίου», στον τόμο: Χολέβα Ν. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, μτφ. Σόνια Μολογούση, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2019, σ. 92-102