ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Θεματική ενότητα “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην”
Φανουράκη Κ., Παραδείγματα εφαρμογής μεθοδολογίας υλοποίησης εργαστηρίου – Σύνδεση με τα Προγράμματα Σπουδών
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΙΕΠ (2018 – 2019)
- Δίκτυο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο & τον Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων της ΔΔΕ Σερρών
- Κέντρο Πρόληψης των εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Σερρών – ΟΑΣΙΣ
Safer Internet
Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού»
Πρόγραμμα Πρόληψης Συμπεριφορών Υψηλού Κινδύνου για Μαθητές της Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου: Πρόγραμμα Youth Power, Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού
ΑΡΙΑΔΝΗ: Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας και Εκπαιδευτικών για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο, καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου. Ψηφιακή παιδεία – Χρήση της Τεχνολογίας από παιδιά. Οδηγός Εργαστηρίων
ΕΠΙΨΥ (2022), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης & ηλεκτρονικά παιχνίδια στους εφήβους στην Ελλάδα
Παρουσιάζονται τα ευρήματα της «Πανελλήνιας έρευνας του ΕΠΙΨΥ για τις συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία των έφηβων-μαθητών» (Έρευνα HBSC/WHO) για δείκτες σχετικούς με την ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στους έφηβους-μαθητές 11 (Στ΄ Δημοτικού), 13 (Β΄ Λυκείου) και 15 ετών (Α΄ Λυκείου) στην Ελλάδα και συγκριτικά με το σύνολο (μέσο όρο) των 44 χωρών που συμμετέχουν στο διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα Health Behaviour in School-aged Children (www.hbsc.org). Τα στοιχεία αφορούν την πιο πρόσφατη έρευνα (2022) και -όπου είναι διαθέσιμα-διαχρονικά, εδώ για την 4ετία 2018-2022. Επισημαίνονται, διαφορές ανά φύλο και οικονομικό επίπεδο οικογένειας