Παιχνίδια γνωριμίας
Τα παιδιά κινούνται ελεύθερα στον χώρο με την συνοδεία του ταμπουρίνου . Είναι λυπημένα γιατί είναι μόνα δεν έχουν ένα φίλο. Μόλις σταματήσει η μουσική η νηπιαγωγός λέει:
Περπατώ- περπατώ
Ψάχνω ένα φίλο και μόλις τον βρω
το όνομα μου του χαρίζω
και στο μαγουλάκι τον φιλώ.
( Κάθε φορά αλλάζω πρόσταγμα π.χ
στην πλάτη τον ακουμπώ
ή με το γόνατο μου τον χαιρετώ.)
ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΡΤΙ
Τοποθετούμε κομμάτια χαρτιού Α4 στο πάτωμα . Όσο η μουσική διαρκεί τα παιδιά κινούνται γύρω από τα χαρτιά μόλις η μουσική σταματήσει τότε τρέχουν να ακουμπήσουν το πόδι τους σε ένα φύλλο χαρτί . Στη συνέχεια αφαιρούμε χαρτί και τα παιδιά έτσι αναγκάζονται να μαζευτούν όλα σε ένα κομμάτι χαρτί. ( Στόχος : Τα παιδιά να έρθουν περισσότερο σε επαφή μεταξύ τους, να γνωριστούν καλύτερα.)
Ο ΑΜΑΞΑΣ
Η νηπιαγωγός είναι ο αμαξάς και προσπαθεί να πάρει στην άμαξα της όλα τα παιδιά για το μαγικό ταξίδι. Σταματά σε κάθε παιδί ζητώντας του να της χαρίσει το όνομα του. Αφού όλα τα παιδιά βρίσκονται στα βαγόνια τους ξεκινά το ταξίδι. Τα παιδιά κρατιούνται από τους ώμους όσο διαρκούν οι ελιγμοί του καροτσέρη. Ταυτόχρονα ακούγεται το τραγούδι <<καροτσέρης>> της Αλίκης βουγιουκλάκη.
Η ΑΔΕΙΑ ΘΕΣΗ
Ένα παιδί κάθεται στο πάτωμα κτυπώντας το χέρι του στο πάτωμα λέγοντας;
<< Η θέση η διπλανή μου είναι αδειανή έλα π.χ Μανώλη να κάτσουμε μαζί. >>
Το παιδί που ακούει το όνομα του κάθεται στον κύκλο και καλεί με την σειρά του άλλο φίλο να καθήσει. Στόχος : Όλα τα παιδιά να κληθούν να καθίσουν στον κύκλο. Αφού καθίσουν δίνουν τα χέρια υποσχόμενοι να κρατήσουν την φιλία τους για πάντα.
Αφήστε μια απάντηση