15-09-2025: Ενδοσχολικοί Συντονιστές και Παιδαγωγικός Σύμβουλος – Μέντορας για το σχολ. έτος 2025-26
15-09-2025: Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής για το σχολ. έτος 2025-26
Πρώτη μέρα στο σχολείο…
Χτύπησε το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς 2025-26, το πρωί της Πέμπτης 11 Σεπτεμβρίου 2025, στο 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας. Οι μαθητές με τη ζωντάνια και τα χαμόγελά τους γέμισαν την αυλή του σχολείου και συναντήθηκαν ξανά με φίλους, συμμαθητές και εκπαιδευτικούς. Ο καθιερωμένος Αγιασμός τελέστηκε από κοινού για το 3ο και 6ο Γυμνάσιο από τους ιερείς του Αγ. Δημητρίου, π. Αιμιλιανό και π. Αθανάσιο. Η Διευθύντρια του σχολείου κ. Δέσποινα Παπά καλωσόρισε όλους τους μαθητές και τους ευχήθηκε για τη νέα σχολική χρονιά. Στην τελετή παρευρέθηκαν ο βουλευτής Ν.Δ. στην Εύβοια κ. Αθ. Ζεμπίλης ο οποίος έδωσε τις ευχές του για το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς και προέτρεψε τους μαθητές να αγαπούν και να φροντίζουν το σχολικό χώρο μιας και επί θητείας του δρομολογήθηκε η ανακαίνιση του σχολικού συγκροτήματος και η κ. Αν. Μακαρώνα-Ψυχογυιού, Αντιδήμαρχος Πρόνοιας και Κοινωνικών Δομών του Δ. Χαλκιδέων, η οποία και αυτή με τη σειρά της απηύθυνε ευχές σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Αγιασμός στο 6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας για το σχολικό έτος 2025-26
Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες, Μαθητές-τριες,
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2025-26 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 09:15 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου. Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο χωρίς τις σχολικές τσάντες και θα αποχωρήσουν μετά τη λήξη της τελετής.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχονται
Καλή και Δημιουργική Σχολική Χρονιά.
01-09-2025: Πρόγραμμα επαναληπτικών εξετάσεων περιόδου Σεπτεμβρίου 2025
| Β΄ ΤΑΞΗ | Γ΄ ΤΑΞΗ | |||
| Ημ/νία | Μάθημα / Ώρα | Μάθημα / Ώρα | ||
| Τρίτη
2/9 |
Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από μετάφραση | 8:30-10:30 | Ιστορία | 8:30-10:30 |
| Φυσική | 8:30-10:30 | |||
| Τετάρτη
3/9 |
Ιστορία | 8:30-10:30 | Βιολογία | 8:30-10:30 |
| Εργαστήρια Δεξιοτήτων | 10:30-12:30 | |||
| Πέμπτη
4/9 |
Φυσική | 8:30-10:30 | Νέα | 8:30-11:30 |
| Παρασκευή
5/9 |
Μαθηματικά | 8:30-10:30 | ||
πάτησε να δεις την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Β΄ Γυμνασίου
πάτησε να δεις την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ Γυμνασίου
Έντυπα για την εγγραφή των μαθητών/τριών στην Α΄ Γυμνασίου
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ (Α.Δ.Υ.Μ.)
Το ΑΔΥΜ κατατίθεται στη σχολική μονάδα συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο από ιατρό. Η ισχύς του είναι τριετής.
Θερινή λειτουργία σχολείου
30-06-2025: Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής σε ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-26
Από τις 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τις 08 Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2025-2026.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Γιορτή λήξης σχολ. έτους 2024-25
Την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025, πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε τις εκπαιδευτικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν τη σχολική χρονιά 2024-25 και πολύ μουσική. Την εορτή τίμησαν με την παρουσία τους ο ιερέας του Αγ. Δημητρίου π. Αθανάσιος Τρίκας, η κ. Μπεζιάνη, εκπρόσωπος των Γονέων και Κηδεμόνων, ο κ. Κουρμπέτης Κ., υποδιευθυντής του Γυμνασίου Νέας Αρτάκης, ο κ. Λιάσκος Ι., διευθυντής της σχολής ΕΠΑ.Σ του ΟΑΕΔ, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών και φυσικά οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας.
Το πρόγραμμα της γιορτής άνοιξε η Διευθύντρια του σχολείου κ. Παπά Δ. καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους και δίνοντας το στίγμα γι’ αυτά που θα ακολουθήσουν. Αμέσως μετά το λόγο πήρε η εκπαιδευτικός κ. Νίκα Χ. που ανέλαβε την παρουσίαση του προγράμματος και η χορωδία του σχολείου υπό την καθοδήγηση του μαέστρου κ. Κουρμπέτη και την καθηγήτρια κ. Κολιογιώργη Γ. στο πιάνο, ξεκίνησε το μουσικό πρόγραμμα με αγαπημένες μελωδίες όπως ‘Έλα πάρε μου τη λύπη’, ‘Αθανασία’, ‘Γεια σου χαρά σου Βενετιά’, ‘Μυρτιά’, ‘Τα παιδιά του Πειραιά’. Ακολούθησε παρουσίαση των προγραμμάτων «Εύβοια-Βενετία: Ίχνη ανθρώπων και δρόμοι Ιστορίας» και «Το βυζαντινό αποτύπωμα στη Χαλκίδα και στη συμβασιλεύουσα». Στη συνέχεια, η χορωδία παρέσυρε το κοινό σε πιο χορευτικές μελωδίες. Όλες οι μαθήτριες που τραγούδησαν solo εισέπραξαν ιδιαίτερα θερμό χειροκρότημα. Έκπληξη ήταν και η συμμετοχή της νοσηλεύτριας του σχολείου κ. Λένα Μαρίας με solo στα τραγούδια ‘Εφτά τραγούδια θα σου πω’ και ‘Βρέχει στη φτωχογειτονιά’, η οποία ενθουσίασε με τις φωνητικές της ικανότητες και το κέφι. Οι μαθήτριες που χόρεψαν το νησιώτικo ‘Μες του Αιγαίου τα νησιά’ και το χασάπικο της ‘Φραγκοσυριανής’ καταχειροκροτήθηκαν. Ακολούθησε η παρουσίαση του προγράμματος «Εύβοια: περιβαλλοντικές διαδρομές – προϊόντα του τόπου μας» και του «Σχεδίου Δράσης Φωτογραφί-Ζουμε». Την παρουσίαση όλων των προγραμμάτων και δράσεων επιμελήθηκε η εκπαιδευτικός κ. Καρλή Δέσποινα.
Η βραδιά είχε και ιδιαίτερα συγκινητικές στιγμές, καθώς η εκπρόσωπος των Γονέων και Κηδεμόνων και ο Σύλλογος Διδασκόντων με τη Διευθύντρια τίμησαν τρεις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας τον κ. Γούναρη Ανδρέα, την κ. Λιλή Κατερίνα και τον κ. Κόνιαλη Αποστόλη για την προσφορά τους στη σχολική μονάδα και γενικότερα στην εκπαίδευση καθώς ήρθε η ώρα της συνταξιοδότησής τους. Δύο μαθητές από το τμήμα Γ2 εκπροσωπώντας το σύνολο των μαθητών του σχολείου εκφώνησαν σκέψεις αποχαιρετισμού. Με τη σειρά της η κ. Παπά ευχαρίστησε τους εκπαιδευτικούς για την άψογη συνεργασία που είχε μαζί τους, τους ευχήθηκε να απολαύσουν δημιουργικά το χρόνο τους και εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων τους προσέφερε ανθοδέσμες και αναμνηστικά δώρα.
Την εκδήλωση έκλεισε η χορωδία με τις γνωστές μελωδίες «Που΄ ναι τα χρόνια» και «Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια», τραγούδια που συγκίνησαν το κοινό και έκαναν τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου να θυμηθούν τις όμορφες στιγμές που έζησαν στο σχολείο με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους. Οι μαθητές πριν την αποχώρησή τους από την εκδήλωση πήραν κι ένα αναμνηστικό δώρο, προσφορά της εθελοντικής ομάδας Γονέων και Κηδεμόνων.
Τον μπουφέ της εκδήλωσης ετοίμασαν οι μαθητευόμενοι των τμημάτων Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής των σχολών ΕΠΑ.Σ., μια ευγενική προσφορά του Διευθυντή κ. Ιωάννη Λιάσκου.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |





























