Τοπική Ιστορία : “Η Δημοτική Αγορά της Χαλκίδας του σήμερα και του χτες”
Τοπική Ιστορία : “Η Δημοτική Αγορά της Χαλκίδας του σήμερα και του χτες”
Για το άρθρο πατήστε εδώ
ΧΡΥΣΟ & ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ν. ΕΥΒΟΙΑΣ
Την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016 διεξήχθησαν στο εθνικό στάδιο Χαλκίδας οι αγώνες στίβου Γυμνασίων Ν. Ευβοίας με τη συμμετοχή και μαθητών του 6ου Γυμνασίου με την επίβλεψη της καθηγήτριας κ.Τολίκα Σταυρούλας.
Στους αγώνες των 80m κοριτσιών που διεξήχθησαν σε τρεις προκριματικές σειρές προκρίθηκαν για τους τελικούς του αγωνίσματος οι μαθήτριες Δεϊμέζη Δέσποινα & Λουκά Σταματούλα της Β΄ Γυμνασίου.
Κατά τη διεξαγωγή των τελικών αγώνων 80m η Δεϊμέζη Δέσποινα κατέλαβε την 1η θέση και το χρυσό μετάλλιο και η Λουκά Σταματούλα την 3η θέση και το αργυρό μετάλλιο.
Πολλά συγχαρητήρια στις μαθήτριες για τις διακρίσεις τους καθώς και στους υπόλοιπους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας που συμμετείχαν στους αγώνες από το Σύλλογο των Διδασκόντων και το σύνολο των μαθητών του σχολείου μας.
ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ 6ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ 2016
Μαθητές και μαθήτριες των Γαλλικών του 6ου Γυμνασίου βραβεύτηκαν για τις δημιουργίες τους στα πλαίσια του διαγωνισμού Γαλλοφωνίας 2016, που διοργανώθηκε από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος και την Υπηρεσία Συνεργασίας και Μορφωτικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τις γαλλόφωνες πρεσβείες στην Ελλάδα.
Οι συμμετέχοντες, αυτή τη χρονιά, όφειλαν να παρουσιάσουν στην κριτική επιτροπή τις ποιητικές τους δημιουργίες γύρω από το θέμα «γεύσεις και ποίηση», τηρώντας κάποιες βασικές προϋποθέσεις:
– να επιλέξουν μία από τις πέντε αισθήσεις: την όραση, την ακοή, τη γεύση, την όσφρηση ή την αφή
– να περιγράψουν, μέσα από την αίσθηση που επέλεξαν, την γαστρονομία του τόπου τους (τον πλούτο, την ιστορία, τα ονόματα των συνταγών και των προϊόντων κ.λπ.)
– να χρησιμοποιήσουν πέντε από τις 10 λέξεις της Γαλλοφωνίας 2016, που ορίζονται από την κριτική επιτροπή και που αναδεικνύουν τον πλούτο της γλωσσικής ποικιλίας διάφορων γαλλόφωνων περιοχών. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό , εμπνεύστηκαν, συνεργάστηκαν, και με τη επίβλεψη της καθηγήτριάς τους κ. Χασιώτου Ευμορφίας δημιούργησαν και παρουσίασαν ένα videο και μια συνθετική εργασία, ποίημα – εικαστική δημιουργία με τίτλο: <<Le calendrier des saveurs d’ Eubée>> <<Tο ημερολόγιο των γεύσεων της Εύβοιας >>. Η βράβευση των νικητών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19 Μαρτίου στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθήνας κατά την διάρκεια της γιορτής της Γαλλοφωνίας 2016.
Η ομάδα του Περιβαλλοντικού Τμήματος του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας που αποτελείται από μαθητές και μαθήτριες και των τριών τάξεων του σχολείου, με τις υπεύθυνες προγράμματος κ. Χασιώτου Ευμορφία και Χασιώτου Βιολέττα και συνοδό την εκπαιδευτικό Λιλή Αικατερίνη πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Λευκίμμης, στην Κέρκυρα, από 17 έως 19 Μαρτίου. Το ταξίδι αυτό ήταν ξεχωριστό γιατί πρόσφερε στους συμμετέχοντες πολλές και μοναδικές εμπειρίες. Την πρώτη ημέρα η ομάδα παρακολούθησε μια πολύ ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη παρουσίαση με θέμα: «Ακουστική Οικολογία», από τους υποψήφιους διδάκτορες κ. Κοκκινομηλιώτη και κ. Κυριαζή που διδάσκουν στο τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, το οποίο στεγάζεται στο Παλαιό Φρούριο της Κέρκυρας.
Την δεύτερη μέρα, η ομάδα ξεκίνησε το πρόγραμμα με επίσκεψη στη λίμνη Κορισσίων, μία ιδιαίτερη περιοχή προστατευμένη από τη συνθήκη Natura, που αποτελεί μοναδικό τοπίο με αμμοθίνες και κεδροδάσος δίπλα στην Αδριατική. Στη συνέχεια η ομάδα έφθασε στο ΚΠΕ Λεύκιμμης το οποίο στεγάζεται στα ανακαινισμένα βενετσιάνικα κτίσματα που λειτουργούσαν επί το πλείστον ως αποθήκες των Αλυκών που υπήρχαν σ΄αυτή την περιοχή. Μια αναπάντεχη έκπληξη περίμενε τους επισκέπτες καθώς ένα σμήνος από φλαμίνγκος βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από το ΚΠΕ στη μικρή λιμνοθάλασσα αναζητώντας την αγαπημένη τους τροφή τις μικρές, ροζ γαρίδες. Ο μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τα πανέμορφα πουλιά και από κοντά αλλά και με τα κιάλια κάνοντας απόλυτη ησυχία γιατί και ο παραμικρός θόρυβος τα τρομάζει.
Μετά από μια σύντομη θεωρητική εισήγηση ήρθε η ώρα για ποδήλατο. Μαθητές και καθηγητές κατευθύνθηκαν με τα ποδήλατα στον αιωνόβιο ελαιώνα Λεύκιμμης ακολουθώντας μια μαγευτική διαδρομή, όπου και έκαναν μελέτη πεδίου. Επιστροφή στο ΚΠΕ και παρασκευή σαπουνιού στο εργαστήριο με θερμή και ψυχρή μέθοδο. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία αφίσας και τη δημοσίευσή της από τις ομάδες στο εργαστήριο πληροφορικής του ΚΠΕ. Ο διαγωνισμός αφίσας έδωσε τη νότα άμιλλας που χρειάζονταν οι ομάδες για να επιστρατεύσουν όλη τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους κι έκλεισε τον κύκλο των δραστηριοτήτων αφήνοντας σε όλους μια γεύση πληρότητας και αισθήματα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα. Το ίδιο βράδυ, η βόλτα στην κατάφωτη Σπιανάδα, τη γνωστή και ιστορική πλατεία της Κέρκυρας και η ζεστή σοκολάτα στο Λιστόν, παρά την ελαφριά βροχή, προσέφερε σε όλους τη χαλάρωση που ήταν απαραίτητη μετά την τόσο γεμάτη ημέρα.
Την Τρίτη μέρα την παράσταση έκλεψε η επίσκεψη μας στο Αχίλλειο, την περίφημη αυτοκρατορική έπαυλη που ήταν αφιερωμένη στον Αχιλλέα από την Αυστριακή αυτοκράτειρα Ελισάβετ. Εκεί περιηγηθήκαμε στους χώρους του ανακτόρου και στους κήπους και θαυμάσαμε τις υπέροχες τοιχογραφίες και τα πανέμορφα γλυπτά.
Το πρόγραμμά μας ολοκληρώθηκε με το προσκύνημά μας στον πολιούχο του νησιού Άγιο Σπυρίδωνα. Όταν το απόγευμα αποχαιρετούσαμε την Κέρκυρα, μετά φυσικά από τα απαραίτητα ψώνια με τοπικά προϊόντα όπως κουμ-κουάτ, λιμοντσέλο κ.α. όλοι υποσχόμασταν ότι θα επιστρέψουμε ξανά στο νησί που για τρεις μέρες μας φιλοξένησε και μας πρόσφερε εικόνες, αρώματα, γεύσεις, ακούσματα.
Την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016 τις τρεις τελευταίες ώρες του σχολικού προγράμματος οργανώσαμε μια μικρή γιορτή, τη τελευταία σχολική μέρα πριν την Κυριακή της Αποκριάς. Πρώτα απ’ όλα συγκεντρώσαμε σε μια γωνιά της τάξης διάφορα σνάκ και αναψυκτικά ώστε να υπάρχει κάτι για φαγητό και μετά οι μαθητές και οι μαθήτριες φορέσαμε αποκριάτικες στολές και χορέψαμε με τραγούδια λάτιν, ποπ αλλά και ελληνικά στην αυλή του σχολείου μας!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Στο τέλος, πριν φύγουμε, τακτοποιήσαμε και καθαρίσαμε τις τάξεις και την αυλή του σχολείου μας. Καλή Σαρακοστή στους γονείς και τους καθηγητές μας!
