Οι δραστηριότητες μας για την αναγνώριση-ανάγνωση του ονόματός μας και τη γραφή του:
- Η καθημερινή επαφή με το παρουσιολόγιο στο οποίο υπάρχουν κινητές καρτέλες με τα ονόματα των μαθητών ,τις οποίες τοποθετούν δίπλα στο όνομα τους και τη φωτογραφία τους ,βοηθά στην αναγνώριση(μέσω της σύγκρισης των γραμμάτων ) σιγά- σιγά και του δικού τους ονόματος αλλά και των συμμαθητών τους.Η κινητή καρτέλα χρησιμοποιείται για την αντιγραφή του ονόματος και στις εργασίες. Επίσης με τη μορφή αυτή του παρουσιολόγιου γίνετε αρίθμηση των παρόντων και απόντων μαθητών.Το παρουσιολόγιο μας :
- Μετά από μερικές εβδομάδες εφαρμογής του παρουσιολόγιου σε ένα φύλλο εργασίας οι μαθητές κύκλωσαν το όνομα τους(αρχική αξιολόγηση αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως τελική μετά από διάφορες δραστηριότητες) .Για παράδειγμα:https://drive.google.com/file/d/0B5r1YnyIa3wGRFIwUGp6b3Q0V2c/view?usp=sharing
- Η πρώτη φωνούλα-γράμμα από το όνομά μου φτιαγμένη από πλαστελίνη:
- “Γράφοντας” με τη βοήθεια της κινητής καρτέλας και με καπάκια το όνομά μας :
- Φύλλα εργασίας:
- https://drive.google.com/file/d/0B5r1YnyIa3wGN0t1TzR4bnFrN28/view?usp=sharing-ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
- https://drive.google.com/file/d/0B5r1YnyIa3wGSHg4R19BdkQxdGc/view?usp=sharing– ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
Την ιδέα για τα δυο φύλλα εργασίας την πήρα από τη συνάδελφο Νηπιαγωγό Κα Τζήλου Γεωργία.
Πρόσφατα σχόλια