3ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου ΜΑΘΗΤΟΚΟΣΜΟΣ 2023
Δημιουργός: 3nipsidir, στις: 18-05-2023, διάρκεια: 00:01:43
Προβολή ταινίας μικρού.
Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του.
Δημιουργός: 3nipsidir, στις: 18-05-2023, διάρκεια: 00:01:43
Προβολή ταινίας μικρού.
Ο Μαύρος Βράχος και τα μυστικά του.
Η Γιορτή της Μητέρας είναι μία ημέρα αφιερωμένη στη μητέρα και τη μητρότητα. Πρόκειται για μία γιορτή η οποία έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα, όπου κάθε άνοιξη λατρευόταν η μητέρα όλων των θεών και των ανθρώπων, η Γαία. Στην Ελλάδα, η Γιορτή της Μητέρας καθιερώθηκε το 1929 και συνδέθηκε αρχικά με τη γιορτή της Υπαπαντής στις 2 Φεβρουαρίου. Από τη δεκαετία του ’60 και έπειτα, ο εορτασμός της Ημέρας της Μητέρας πραγματοποιείται κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.
Δεν ξεχνούμε ότι η Μητέρα όλων των ανθρώπων και του Θεανθρώπου Χριστού μας είναι η Παναγία.
Τα παιδιά ζωγραφίζουν το ποίημα για τη μαμά με πανέμορφες εικόνες!
Ετοιμάζουμε πολύχρωμα καδράκια για τη μαμά!
Γράφουμε τις ευχές μας στις καρτούλες -φορέματα για την μαμά
Τα νήπια ετοιμάζουν βραχιολάκια για τη μανούλα τους……Το καθένα επιλέγει τις χάντρες που του αρέσουν……………..
Χορεύουμε το τραγούδι :Η καλύτερη μαμά του κόσμου!
Γράφουμε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ και το αναρτούμε στον εξωτερικό τοίχο του σχολείου μας………..
Διακοσμούμε την αυλή μας………………
Το παραμύθι του Ιππόλυτου του Ιπποπόταμου μας έδωσε το έναυσμα για να ασχοληθούμε με την στοματική υγιεινή και να προετοιμαστούμε για την επίσκεψή του οδοντίατρου και της επισκέπτριας υγείας.
Φτιάξαμε τα δοντάκια μας τα προσωποποιήσαμε και παίξαμε με αυτά………………
Τα νήπια υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό τους δύο επισκέπτες μας, τον κ. Αλέξανδρο και την κ. Σοφία
Παρακολούθησαν εκπαιδευτικό βίντεο με τη διατροφή και τη φροντίδα των δοντιών.
Άκουσαν με ενδιαφέρον όσα τους είπαν οι ειδικοί…….. Μέσα από τη συζήτηση και με ερωταπαντήσεις προβληματίστηκαν και οδηγήθηκαν σε συμπεράσματα!
Παρατήρησαν το σωστό βούρτσισμα από τον οδοντίατρο και το εφάρμοσαν τις οδηγίες -συμβουλές που άκουσαν στο πρόπλασμα που έφερε ο οδοντίατρος.
Έπαιξαν και έμαθαν ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγουμε και ποια να προτιμάμε για να έχουμε γερά δόντια!
Τα δύο δόντια και οι καρτέλες με διάφορες τροφές τοποθετούνται σωστό δοντάκι …………
Ευχαριστούμε πολύ τους δύο επισκέπτες μας για όσα μας μετέδωσαν με πολύ ελκυστικό τρόπο!
Καλωσορίζουμε τον τρίτο μήνα της Άνοιξης τον μήνα των λουλουδιών. Ακούμε, μαθαίνουμε, παρακολουθούμε σχετικά βίντεο, συζητάμε για την γιορτή της Πρωτομαγιάς: των λουλουδιών και της εργατικής Πρωτομαγιάς.
Κατασκευάζουμε διάφορα λουλούδια για να στολίσουμε το σχολείο μας.
Η ομαδική μας εργασία με τίτλο “Λουλουδοπαρέα”
Επίσης κάθε νήπιο κατασκευάζει το δικό του στεφάνι ( έθιμο της Πρωτομαγιάς) για να το πάρει στο σπίτι του και να διακοσμήσει το δωμάτιο του.
κι ένα στεφάνι για να στολίσουμε την κεντρική είσοδο του σχολείου μας!
Μαθαίνουμε και τραγουδούμε το υπέροχο τραγούδι του Λουλουδόκοσμου!
Δικαιολογημένο το όνομα “Κερασάρης” για τον μήνα Μάιο!
Ευχαριστούμε πολύ τον Πέτρο για τα κεράσια που μας έφερε!
Στο προαύλιο του 2ου Δημοτικού σχολείου παρακολουθήσαμε την παράσταση :Ατελείς Μεταμορφώσεις
Η «Marim Theater Group», είναι η θεατρική ομάδα του σκηνοθέτη Γεώργιου Τριανταφύλλου που εδρεύει στις Σέρρες και δραστηριοποιείται στην Β. Ελλάδα με την παρουσίαση παιδικών θεατρικών παραστάσεων.
Η θεατρική παράσταση «Ατελείς μεταμορφώσεις» είναι του εκπαιδευτικού Νίκου Τσιώτσου .Το έργο πραγματεύεται με κωμικό τρόπο την νεανική ανυπομονησία και λαχτάρα για την άμεση εκπλήρωση των επιθυμιών, χωρίς κόπο, απερίσκεπτα και ίσως ριψοκίνδυνα, μ ‘έναν τρόπο μαγικό. Όλα όμως στην ζωή δεν είναι τόσο απλά και ίσως αυτός ο τρόπος να αφήνει και κάποια …. ίσως όχι τόσο ευχάριστα , «ίχνη».
Η παράσταση ενθουσίασε τα παιδιά χαρίζοντας τους άπλετο γέλιο και ενεργή συμμετοχή σε διαδραστικά παιχνίδια.
Περάσαμε υπέροχα! Ευχαριστούμε το 2ο Δημοτικό σχολείο για την φιλοξενία!
Φύση και άνθρωποι ετοιμάζονται για να υποδεχθούν το ευλογημένο Πάσχα.
– Χελιδονάκι μου γοργό
που ήρθες απ΄ την έρημο,
τι καλό μας έφερες;
-Την υγεία και τη χαρά
και τα κόκκινα αυγά!
Η κυρά Σαρακοστή καμαρώνει στην παρεούλα μας , μα τα πόδια της όλο και λιγοστεύουν καθώς κάθε βδομάδα αφαιρούμε – διπλώνουμε κι ένα……..
Διαβάζουμε καθημερινά στην ολομέλεια αποσπάσματα από τη ζωή του Χριστού. (παραβολές, θαύματα….. )Παρακολουθούμε βίντεο σχετικά.
Το Λαζαράκι που έφερε ο Νίκος στο σχολείο μας έδωσε την ευκαιρία να πούμε περισσότερα για τα έθιμα που υπάρχουν στην περιοχή μας και να δοκιμάσουμε την υπέροχη γεύση του! Ακούμε, μαθαίνουμε και τραγουδάμε τα κάλαντα του Λαζάρου και το τραγούδι: Ήρθε πάλι Πασχαλιά……….
Ακολουθεί αναφορά στα γεγονότα της Μεγάλης εβδομάδας και τα σχετικά έθιμα ……… .Το σύμβολο του Σταυρού, ο λόφος του Γολγοθά, η Σταύρωση……………..
Ο Σταυρός του μαρτυρίου στο λόφο του Γολγοθά, τα αγριολούλουδα……………
Αναφερόμαστε στις ευχές του Πάσχα………………και κυρίως στο “Χριστός Ανέστη” -“Αληθώς Ανέστη”. Εξηγούμε τι σημαίνουν τα λόγια αυτά…….
Οι καρτούλες μας……….
Τα νήπια επιλέγουν ποια ευχή θα γράψουν μέσα στην κάρτα τους………
Οι μικροί μαθητές έχουν φέρει αβγά στο σχολείο, τα οποία τα βάψουμε με λωρίδες από γκοφρέ χαρτί που βουτάμε στο νερό. Τις αφήνουμε να στεγνώσουν κι έπειτα τις αφαιρούμε……Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!
Οι κοτούλες αβγοθήκες με τα χεράκια των παιδιών, έχουν ετοιμαστεί για να υποδεχθούν τα αβγά……….
Όμορφα καλαθάκια με σοκολατένιες λιχουδιές, δωράκια πασχαλινά για τους μικρούς μαθητές μας………….
Ένα πασχαλινό στεφάνι με τον κυρ κούνελο και τα αβγά του για να στολίσει την πόρτα του δωματίου τους είναι έτοιμο.
Ολοκληρώνουμε με την Ανάσταση και την Λύτρωση κι ανυπομονούμε να ζήσουμε και φέτος τις μέρες αυτές……………
Πάσχα ευλογημένο,
Πάσχα ελληνικό!!
Με αγάπη περιμένω
το φως σου το ζεστό!!
Η Άνοιξη ευωδιάζει
αρώματα πολλά,
και η μαμά ετοιμάζει
τσουρέκια και γλυκά!
Στολίσαμε καλάθια
με κόκκινα αυγά
και όμορφες λαμπάδες
δώρο απ’ τη νονά!!
Την Κυριακή του Πάσχα
θα ψήσουμε τ’ αρνί.
Το αυγό μου θα τσουγκρίσω
θα πω και μια ευχή!!!
Συνεχίζουμε με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και το θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον, την υποθεματική ενότητα :Οικολογία- παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά. Ο τίτλος του δικού μας θέματος:” Φυτεύω και υιοθετώ ένα δέντρο, δίνω ανάσα στη γη” καθώς συμμετέχουμε στο ομώνυμο πρόγραμμα για δεύτερη συνεχή χρονιά. Πρόκειται για μία εκπαιδευτική δράση
Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση των νηπίων σχετικά με τα περιβαλλοντικά προβλήματα που συνδέονται με αυτό, η αναδιαμόρφωση των στάσεων των μαθητών προς το περιβάλλον και η δημιουργία ενεργών πολιτών.
Επίσης, προώθηση της δράσης σε όλη την επικράτεια, συνεργασία με περισσότερους φορείς και σχολεία το σχολικό έτος 2022-23 με δεντροφυτεύεις σε ελεύθερους-δημόσιους χώρους κοντά στο σχολείο, στο δάσος, ακόμα και σε ανάπλαση γειτονικών στο σχολείο αλσυλλίων. Προώθηση της δράσης σε όλη την επικράτεια, συνεργασία με περισσότερους φορείς και σχολεία για το σχολικό έτος 2022-23
Εκπαιδευτική δράση 2022-23. Στόχοι:
Οι πρώτες δράσεις του εργαστηρίου αυτού ξεκίνησαν το Φθινόπωρο που μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τους σπόρους την εξέλιξη τους έως να φτάσουμε στο δέντρο. Επίσης η ελιά που έχουμε στην αυλή μας μας οδήγησε σε ανάλογες δραστηριότητες σχετικά με τους σπόρους, τους καρπούς και το δέντρο.
Το λιομάζεμα στην αυλή μας………..
Ο καρπός της ελιάς…. Ας πειραματιστούμε……Τι θα συμβεί αν φυτέψουμε μία ελίτσα;;;
Επίσης και διάφορους καρπούς………
Συνεχίζουμε με την συγκέντρωση διαφόρων σπόρων και τη διαδικασία της σποράς σε κεσεδάκια και γλάστρες….
Πειραματιστήκαμε και με σκληρούς καρπούς όπως είναι το καρύδι. Αφού ανοίξαμε ένα παραθυράκι στο σκληρό κέλυφος το βάλαμε πρώτα σε νερό και όταν έβγαλε φύτρο το φυτέψαμε στο χώμα(γλάστρα) ,,,και παρακολουθούσαμε την εξέλιξη του……
Επίσης σποράκια από μήλα και αχλάδια…….
Χωριζόμαστε σε ομάδες …… Κάθε ομάδα έχει το όνομα ενός σπόρου (καλαμποκάκια, φακές, φασόλια, ηλιοσποράκια….. κλπ. Τα νήπια αναπαριστούν τα μικρά σποράκια που κοιμούνται στο χώμα και σιγά σιγά μεγαλώνουν….
Ακολουθεί το πότισμα των σπόρων………………….
Παίζουμε επίσης παιχνίδια εξέλιξης με καρτέλες κάνοντας την ιστορία του μικρού σπόρου.
Τοποθετούμε τους σπόρους στο παράθυρο γιατί διαβάσαμε και μάθαμε τι χρειάζεται ένας σπόρος για να μεγαλώσει …..
Παρακολουθούμε την εξέλιξη των σπόρων και των καρπών που φυτέψαμε…………
Τα αποτελέσματα των πειραματισμών μας……… αν τα φυτέψουμε στο έδαφος τα μικρά φυτά σιγά σιγά θα γίνουν δεντράκια…….
3ο και 4ο εργαστήριο
Στα εργαστήρια αυτά ασχολούμαστε με το πράσινο της αυλής μας(δέντρα, λουλούδια, το πράσινο του πεζοδρομίου μας. Ποιος είναι ο ρόλος του πράσινου, των λουλουδιών, των δέντρων; ποια η αξία τους στη ζωή μας , στον πλανήτη μας; Τέθηκαν ερωτήματα και προβληματισμοί. Οι απαντήσεις των παιδιών διάφορες…..Τα διάφορα βιβλία – παραμύθια που διαβάζουμε, τα σχετικά βίντεο δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα και στους προβληματισμούς μας…………
Καταγράφουμε το πράσινο της αυλής μας. Γνωρίζουμε τα ονόματα των δέντρων που έχουμε(πλατανομουριά, κυπαρίσσι Αριζόνας, ελιά, δάφνη…) βρίσκουμε πληροφορίες από το διαδίκτυο για το καθένα. Στη συνέχεια κάθε ομάδα ετοιμάζει την ταυτότητα του κάθε δέντρου την οποία κρεμούμε στο καθένα.
Επίσης κάθε νήπιο ανέλαβε να ετοιμάσει στο σπίτι , με τη βοήθεια του γονέα, την ταυτότητα ενός δέντρου που έχει στο σπίτι του ή του αγαπημένου του δέντρου…
Στη συνέχεια προχωρούμε σε χαρτογράφηση της αυλής μας……
Τα παρτέρια μας….
Τα δέντρα μας
Ακόμη και την μικρή παιδική χαρά(τραμπάλα, τσουλήθρα), τα επιδαπέδια παιχνίδια μας…..
Τα ελαστικά -γλάστρες με τα κυκλάμινα
Επίσης φροντίζουμε για την ανανέωση του πρασίνου της αυλής μας με την μεταφύτευση νέων λουλουδιών το μήνα Μάρτιο!
Μεταφυτεύουμε τα πρίμολα……………..
και τα γαρυφαλλάκια για να ομορφύνουμε και πάλι την αυλή μας…………
Ορίζουμε τις ομάδες φροντίδας του πρασίνου στην αυλή μας….
5ο και 6ο εργαστήριο
Τα νήπια μας γνωρίζουν ήδη από την περσυνή χρονιά αρκετά για την αξία των δέντρων και την προστασία τους. Αποφασίζουμε να συνεχίσουμε τις περσυνές δράσεις και να τις ολοκληρώσουμε με δενδροφύτευση. Που όμως θα βρούμε τα μικρά δενδρύλλια για να τα φυτεύσουμε και σε ποιο χώρο;;;
Η συνεργασία με το Δασαρχείο Σιδηροκάστρου και το Δήμο Σιντικής είναι απαραίτητη. Το αίτημα μας προς το δασαρχείο είναι έτοιμο.
Παραλαμβάνουμε τα δενδρύλλια μας το μήνα Φεβρουάριο, τα τοποθετούμε σε μία γλάστρα με χώμα μέχρι να ετοιμαστούμε για τη δενδροφύτευση. Τα δενδρύλλια που μας έδωσε το δασαρχείο λέγονται Κέλτις και μία Φλαμουριά. Συγκεντρώνουμε πληροφορίες για τα δέντρα αυτά και συμπληρώνουμε την ταυτότητα τους.
Ο υπεύθυνος του δήμου μας μας υποδεικνύει το χώρο, ο οποίος είναι γνωστός στους μαθητές μας….Είναι η αυλή της Μαθητικής Εστίας -Δημοτικής Βιβλιοθήκης Σιδηροκάστρου.
Οι τρύπες για τα δενδρύλλια μας ήταν έτοιμες …….Η Άνοιξη είχε προβάλλει. Τα πρώτα αγριολούλουδα είχαν κάνει την εμφάνιση τους….
Τα εργαλεία που ήταν απαραίτητα για την δενδροφύτευση….Τα δενδρύλλια ανά χείρας……..Οι πέντε ομάδες είναι έτοιμες. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει την φύτευση ενός δέντρου……
Ευχαριστούμε πολύ τους ανθρώπους του Δήμου και τους γονείς που μας βοήθησαν στη ολοκλήρωση της δράσης.
Τα νήπια μας υιοθετούν τα μικρά δενδράκια και αναλαμβάνουν τη φροντίδα τους ,τώρα που είναι ακόμη μικρά…..Καθώς όμως η φροντίδα τους δεν είναι πάντα εύκολο να την προσφέρουμε, ζητούμε από την κ Μαρία να γίνει η ανάδοχος τους καθώς εργάζεται στο χώρο αυτό. Αποκτούμε λοιπόν τον πρώτο μας συνεργάτη μας, είναι η κ. Μαρία η βιβλιοθηκονόμος.
Απονέμουμε σε κάθε μαθητή ένα έπαινο για την δράση δενδροφύτευσης που υλοποιήσαμε και ένα πιστοποιητικό υιοθεσίας για την ανάδοχο για την κ. Μαρία.
Επίσης σε συνεννόηση με τον πάτερ Προκόπιο της ενορίας μας μεταφυτεύουμε την φλαμουριά μας στο προαύλιο χώρο του Ι.Ν. Ευαγγελιστρίας.
Η δράση της δενδροφύτευσης θα ολοκληρωθεί με την τοποθέτηση προστατευτικού πλέγματος γύρω από τα δεντράκια , το οποίο δεν προλάβαμε να τοποθετήσουμε αλλά θα γίνει προσεχώς……..
H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, η ΕΡΤ ΑΕ (Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση), το ΕΚΟΜΕ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας) και η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο –Σπίτι της Κύπρου συνδιοργανώνουν τον…
13ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους
Cinema… διάβασες;;
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών σχολείων (όλων των τάξεων), Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών. Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου, με τη στήριξη του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης.
Μπορείτε να παρακολουθήσατε την ταινία μας στο παρακάτω πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο!
https://video.sch.gr/asset/detail/D2QPZJHWCGHTLrIlVFvPAtA1
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966.
Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.
Για το 2023 υπεύθυνο για το μήνυμα αλλά και την αφίσα ήταν το ελληνικό τμήμα της ΙΒΒΥ. Για αυτό την ημέρα, 2 Απριλίου 2023 η καρδιά του παιδικού βιβλίου σε όλον τον κόσμο χτυπάει ελληνικά. Ο συγγραφέας Βαγγέλης Ηλιόπουλος έγραψε το παγκόσμιο μήνυμα ενώ η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από την εικονογράφο Φωτεινή Στεφανίδη.
Είμαι ένα βιβλίο.
Είσαι ένα βιβλίο.
Όλοι είμαστε βιβλία.
Η ψυχή μου είναι η ιστορία που αφηγούμαι.
Κάθε βιβλίο έχει τη δική του ιστορία να πει.
Μπορεί να φαινόμαστε εντελώς διαφορετικά –
άλλα μεγάλα, άλλα μικρά,
άλλα πολύχρωμα, άλλα μαυρόασπρα,
άλλα με λίγες σελίδες κι άλλα με πολλές.
Μπορεί να συμφωνούμε ή να λέμε εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Όμως αυτή είναι η ομορφιά μας.
Θα ήταν πολύ βαρετό να ήμασταν όλα ίδια.
Καθένα μας είναι μοναδικό.
Και καθένα από εμάς έχει το δικαίωμα να το σέβεσαι,
να το διαβάζεις χωρίς προκαταλήψεις,
να έχει τη θέση του στη βιβλιοθήκη σου.
Μπορείς να έχεις τις απόψεις σου για εμένα.
Μπορείς να ερευνάς, να κρίνεις και να σχολιάζεις ό,τι διαβάζεις.
Μπορείς να με βάλεις πίσω στο ράφι
ή να με κρατήσεις σφιχτά στην αγκαλιά σου και να ταξιδέψουμε μαζί πολύ μακριά.
Αλλά ποτέ μην αφήσεις κάποιον να με πετάξει
ή να με διώξει σε άλλο ράφι.
Ποτέ μη ζητήσεις την καταστροφή μου
ή μην επιτρέψεις σε κάποιον να με καταστρέψει.
Κι αν έρθει κάποιο βιβλίο από άλλο ράφι στο δικό σου,
γιατί κάποιος ή κάτι το έδιωξε μακριά,
κάνε χώρο.
Αν πας λίγο πιο κει, χωράει δίπλα σου.
Προσπάθησε να νιώσεις όπως νιώθει.
Κατάλαβέ το. Προστάτεψέ το.
Μπορεί να βρεθείς εσύ στη θέση του αύριο.
Γιατί κι εσύ είσαι ένα βιβλίο.
Όλοι είμαστε βιβλία.
Έλα, φώναξέ το δυνατά, ώστε να το ακούσουν όλοι:
«Είμαι ένα βιβλίο, διάβασέ με»
Βαγγέλης Ηλιόπουλος
Με αφορμή την Π.ΗΜ. Παιδικού Βιβλίου, η Δημοτική Βιβλιοθήκη Σιδηροκάστρου και οι εκδόσεις Διάπλους παρουσίασαν στο χώρο της Χριστιανικής Εστίας Σιδηροκάστρου ,το βιβλίο της Ζαχαρούλας Τζίνη: ” Θέλω… θέλεις…..έγινε”
Στην εκδήλωση συμμετείχαν σχολικές μονάδες της πόλης μας. Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με την προβολή -παρουσίαση της εθελοντικής δράσης :δενδροφύτευση που υλοποίησε στις αρχές του μήνα Μάρτη στο χώρο της Μαθητικής Εστίας-Δ. Βιβλιοθήκης
Εδώ θα αναρτηθεί η περιγραφή για το σχολείο, π.χ. την ιστορία του, τους χώρους του, τις υποδομές και τον εξοπλισμό της σχολικής μονάδας.
Πρόσφατα σχόλια