3ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Καλό καλοκαίρι!

 

      ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Γλυκό Καλοκαιράκι!

Αληθεύουν οι στίχοι του τραγουδιού:

Καλοκαίρι μου γλυκό ,μου  ‘χεις πάρει το μυαλό…….Όντως το μυαλό όλων είναι στο καλοκαιράκι και οι δραστηριότητες των τελευταίων ημερών είναι σχετικές με το καλοκαίρι…….

Ξεκινήσαμε να συμπληρώνουμε το αλφαβητάρι του Καλοκαιριού με  λέξεις σχετικές…..

Στη συνέχεια ο καθένας δημιούργησε το ατομικό του αλφαβητάρι ……

το οποίο δέθηκε σε βιβλίο και χρωματίστηκε……..

Μία κάρτα για το καλοκαίρι με  ευχές να περάσουμε όλοι καλά…..

Χορέψαμε σε καλοκαιρινούς ρυθμούς….

ελληνικούς  και ξένους……

Παίξαμε μπουγέλο με τα νεροπίστολα μας…….

 

Το χαρήκαμε όλοι,μικροί και μεγάλοι…..

Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος και οι μικροί μαθητές παίρνουν τους φακέλους τους ,τα αναμνηστικά τους και τα δωράκια τους.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

 

Ασφάλεια στο διαδίκτυο (4)

Ολοκληρώνουμε τη θεματική μας ενότητα «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»  με τίτλο :<< Ένας φίλος όχι και τόσο φιλικός>>με τη δημιουργία του παρακάτω  βίντεο με τη συμμετοχή των  νηπίων μας.

 

Παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου και ημέρα του περιβάλλοντος

 

Η παγκόσμια ημέρα του ποδηλάτου προσέλκυσε το ενδιαφέρον των νηπίων γιατί όλοι πρόθυμα ,μίλησαν για το  αγαπημένο τους ποδήλατo.

Αφηγηθήκαμε το παραμύθι που μας έχει δοθεί από το υπουργείο Μεταφορών: Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας και αναφερθήκαμε στα όσα πρέπει να γνωρίζουμε ως ποδηλάτες. 

Ακούσαμε το υπέροχο τραγούδι του Οδυσσέα Ελύτη :»Η ποδηλάτισσα »

Συνδέσαμε το ποδήλατο με την προστασία του περιβάλλοντος (μη ρυπογόνο μέσο)και οδηγηθήκαμε στην παγκόσμια ημέρα του περιβάλλοντος που είναι αφιερωμένη η 5η Ιουνίου .

Μάθαμε και ζωγραφήσαμε ένα αίνιγμα για το ποδήλατο.

Τα νήπια δημιούργησαν μία κατασκευή για το περιβάλλον και το ποδήλατο μαζί.

 

 

Επιστρέφουμε στο σχολείο μας!

Από  την 1 Ιουνίου βρεθήκαμε  και πάλι στο γνωστό μας χώρο.Δεν είμαστε πλέον η μεγάλη ομάδα των 22  συμμαθητών αλλά  δύο ομάδες των 11 και φοιτούμε εναλλάξ. Οι πρώτες μέρες κύλησαν με ενημερώσεις για τον κορωνοϊό και τα μέτρα προστασίας.Παρακολουθήσαμε ενημερωτικά βίντεο από τον ΕΟΔΥ!

Διαβάσαμε το παραμύθι:» Ο βασιλιάς Κορωνοϊος «της Γιώτα Στανελούδη

Τραγουδήσαμε και κινηθήκαμε  στο ρυθμό του τραγουδιού:χέρια καθαρά ,απόσταση και μάσκα που άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά και μας υπενθυμίζει τους κανόνες ….

Πλάσαμε με την ατομική μας πλαστελίνη τον βασιλιά Κορωνοιό …..

 

Ασφάλεια στο διαδίκτυο 3

Σας παρουσιάζουμε δραστηρότητες σχετικά με το θέμα:» Ασφάλεια στο διαδίκτυο» που έχουν γίνει στο σχολείο μας πριν την αναστολή λειτουργίας των σχολείων.

Διαβάσαμε το παραμύθι «ένα πουλί στην πρίζα » που άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά. Με πολύ παραστατικό τρόπο  αναφέρεται στην κατάχρηση που γίνεται σχετικά με το χρόνο που αφιερώνει ο άνθρωπος (πουλί) στον υπολογιστή ,την απομόνωση των ανθρώπων και την αδιαφορία για το γύρω μας κόσμο.

Το  τελικό μήνυμα όμως του παραμυθιού είναι   η αφύπνιση των ανθρώπων η απεξάρτηση από την οθόνη  η επικοινωνία ,το ενδιαφέρον για άλλες δραστηριότητες.

Το μήνυμα του παραμυθιού αποτυπώθηκε στην ομαδική εργασία μας

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΞΕΚΟΛΛΉΣΤΕ  ΑΠΟ  ΤΙΣ  ΠΡΙΖΕΣ

Προτάσεις των παιδιών: Ξεκολλήστε από την οθόνη και …………….
πήγαινε βόλτα, παίξε επιτραπέζια παιχνίδια, διάβασε βιβλία, πήγαινε στη θάλασσα.

Επίσης διαβάσαμε το παραμύθι:Μικρό πάθημα,μεγάλο μάθημα!

και μην ξεχνάτε παιδιά ,όταν βλέπετε κάτι παράξενο στο διαδίκτυο ,πάντα να ζητάτε ΒΟΗΘΕΙΑ

 

Διεθνής ημέρα των μουσείων.

Η τελευταία μας εξ αποστάσεως συνάντηση ήταν αφιερωμένη στην ημέρα των  μουσείων.Για όσους δεν τα κατάφεραν να παρευρεθούν στη συνάντηση μπορούν να ενημερωθούν από το blog  μας.

Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, καθιέρωσε από το 1977 τη 18η Μαΐου ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων (International Museum Day). Το μήνυμα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών “με σκοπό την ενίσχυση της μόρφωσης, την προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των λαών”.

Διεθνής Ημέρα Μουσείων σήμερα και ο κόσμος του πολιτισμού θα τη γιόρταζε με ελεύθερη είσοδο σε όλα τα μουσεία της χώρας, αλλά και με ποικίλες δράσεις, όμως  για τη φετινή χρονιά δεν ισχύουν αυτά.

Κάποιο πίνακες αναφοράς με διάφορα είδη μουσείων για να τα γνωρίσουν τα παιδιά και να μας πουν  αν έχουν επισκεφθεί κάποιο μουσείο και ποιο;

Μπορείτε να εξασκήσετε τη μνήμη σας  με το παρακάτω παιχνίδι σχετικά με τα είδη των μουσείων (από το διαδίκτυο)

https://wordwall.net/embed/3cd4796cea7344daafc403c20d9c8c79?themeId=41&templateId=25

Απολαύστε το ωραίο τραγουδάκι που βρήκαμε στο διαδίκτυο ….

Μπορείτε να περιηγειθειτε στα παρακάτω μουσεία:

http://museumvictoria.com.au/melbournemuseum/discoverycentre/dinosaur-walk/virtual-exhibition/ (Μουσείο Δεινοσαύρων)

https://artsandculture.google.com/partner/van-gogh-museum?hl=en (Μουσείο Βαν Γκογκ)

https://www.benaki.org/virtual/kentriko/ground_floor/index.html?lang=el (Μουσείο Μπενάκη, εικονική περιήγηση)

https://cycladic.gr/ (Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης)

http://www.olivemuseumvouves.com/virtualtour.aspx?id=1&lang=el (Μουσείο Ελιάς – κλικάροντας στα αντικείμενα δίνεται η λεπτομέρεια της εικόνας με χρήσιμες πληροφορίες)

Μην ξεχάσετε την αποστολή σας για την επόμενη συνάντηση μας: διαλέξτε το αγαπημένο σας μουσείο περιηγηθείτε με κάποιον ενήλικα σε αυτό και αποτυπώστε τις εντυπώσεις σας στο χαρτί……προετοιμαστείτε για την παρουσίαση σας……

Από το μουσείο τηλεπικοινωνιών

 

 

Εγγραφές σχολικό έτος 2020-2021.

 

   ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

 Λαμβάνοντας υπόψη τις παρ. 4α και 4Α του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142), καθώς και με το άρθρο 35 της ΠΝΠ/01-05-2020 (ΦΕΚ Α΄ 90) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.

Τα όρια του Νηπιαγωγείου μας είναι:

Από  Βασιλέως Γεωργίου(αριστερά κατά τη φορά εισόδου προς την πόλη) – Γ.Κατσάνη(αριστερά κατά την κάθοδο ως το κέντρο Υγείας) – Αλεξίδη (αριστερά κατά την κάθοδο προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό) –Χορτερό και Αχλαδοχώρι (σε περίπτωση αναστολής).

Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2020-2021, θα φοιτήσουν μαθητές που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις της παρ.3β, του άρθρου 33 του ν. 4521/2018 (ΦΕΚ Α’ 38). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Από το σχολικό έτος 2020-2021, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (ΦΕΚ Α’ 167), όπως αντικαταστάθηκε με την περ. γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 33 του νόμου 4521/2018 (ΦΕΚ Α’ 38) και με την υπ’ αρ. πρωτ. 127860/Δ1/13-08-2019 (ΦΕΚ 3233Β) ΚΥΑ, η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

   ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

α) Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

β) Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

γ) Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

   Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142) και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α’ 13)).

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

   ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

  1. Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
  2. Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως:

Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.

  1. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 Τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020 η Διεύθυνση του νηπιαγωγείου θα ενημερώσει τους γονείς/κηδεμόνες που είχαν υποβάλει αίτηση εγγραφής του νηπίου τους στο νηπιαγωγείο αυτό σχετικά με το σχολείο φοίτησης του τέκνου τους. Παράλληλα, θα αναρτήσει στην είσοδο του σχολείου, σε εμφανές σημείο, ονομαστικό πίνακα των μαθητών:

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, Θα ισχύουν τα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino/ & https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

  Παρακαλούνται, οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που θα εγγραφούν στο νηπιαγωγείο μας να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το νηπιαγωγείο  πριν το επισκεφθούν.

Για την διευκόλυνσή σας δείτε Οδηγίες χρήσης στον παρακάτω υπερσύνδεσμο :

             Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες (Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09.00 έως 11.30).

Στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ: 2323023246

mail: mail@3nip-sidir.ser.sch.gr

Διεύθυνση: 27ης Ιουνίου 64Β

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

Βίσκα Ευαγγελία

 

 

 

Διεθνής ημέρα της οικογένειας

Διεθνής Ημέρα της Οικογένειας: γιορτάζουμε το μεγαλύτερο δώρο της ζωής

Στις 15 Μαΐου, τα Ηνωμένη Έθνη γιορτάζουν τη Διεθνή Ημέρα της Οικογένειας.

Κάθε χρόνο, αυτή η γιορτή επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Αυτό το θέμα σχετίζεται με τη μαγική σχέση μεταξύ των μελών μιας οικογένειας .

Όπως και να έχει, η οικογένειά σας είναι ο κοινωνικός και προσωπικός κύκλος μέσα στον οποίο εκπαιδεύονται τα παιδιά και μοιράζονται αξίες, συμπεριφορές και πρότυπα ρόλων.

Παρατηρείστε την εικόνα και περιγράψτε τη δική σας οικογένεια

Τι κάνει όμως η οικογένεια μας για μας;παρατηρείστε τις εικόνες και σχολάστε.

 

 

 

 

 

 

Ένα παραμύθι σχετικά με τις οικογενειακές σχέσεις.

Μερικές παροιμίες για την οικογένεια,διαβάστε της με κάποιον ενήλικα και σχολιάστε της.

Κατά μάνα κατά κύρη (κατά γιο και θυγατέρα.  Ελληνική Παροιμία

Οικογένεια χωρίς αγάπη, δέντρο χωρίς ρίζες. Καυκάσια παροιμία

Τα εν οίκω μη εν δήμω (Ό,τι γίνεται στο σπίτι σου, να μην το μαθαίνει ο κόσμος) Αρχαίο ρητό

Το αίμα νερό δε γίνεται  Ελληνική Παροιμία

Το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει Ελληνική Παροιμία

Ένα πολύ γνωστό αγγλικό παιχνιδοτράγουδο (δαχτυλοοικογένεια):»The family finger».που θα αρέσει πολύ…….και  μας δίνει ιδέες να φτιάξουμε πολλά……

Ιδέες για όσους θέλουν να ασχοληθούν με την οικογένεια, προτείνουμε την κατασκευή του οικογενειακού-γενεαλογικού  δέντρου.

                                                   ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ

 

Γιορτάζει η μαμά!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι η δεύτερη Κυριακή του Μάη είναι αφιερωμένη στο πρόσωπο της μητέρας ή μαμάς ή μανούλας…….Το άρθρο μας αυτό είναι αφιερωμένο στο πρόσωπο της.Από πότε όμως γιορτάζουμε τη  μητέρα;

Την πρώτη αναφορά για τη γιορτή της μητέρας τη βρίσκουμε στην Αρχαία Ελλάδα, όπου υπήρχε η γιορτή της Άνοιξης κατά την οποία λατρευόταν η μητέρα Γη, δηλαδή η μητέρα όλων των ανθρώπων και των θεών. Μετέπειτα την αντικατέστησε η θεά της γονιμότητας Ρέα η οποία ήταν κόρη της Γαίας, σύζυγος του Κρόνου και μητέρα του Δία .

Στα νεότερα χρόνια υπάρχει μια εκδοχή αποκαλούμενη “Mothering Sunday”. H 4η Κυριακή της Σαρακοστής στην Αγγλία είχε καθιερωθεί ως γιορτή προς τιμή όλων των μητέρων της Αγγλίας. Κατά τη γιορτή αυτή οι υπηρέτες που έμεναν στα σπίτια των αφεντικών τους έπαιρναν μία μέρα άδεια για να περάσουν μια μέρα με τις μητέρες τους! Με την εξάπλωση του Χριστιανισμού η γιορτή αυτή συνδέθηκε με την έννοια της Μητέρας Εκκλησίας κι έτσι οι άνθρωποι συνήθιζαν να προσφέρουν λουλούδια, φυτά και γλυκά στις μητέρες τους!

Στα νεότερα χρόνια υπάρχει μια εκδοχή αποκαλούμενη “Mothering Sunday”. H 4η Κυριακή της Σαρακοστής στην Αγγλία είχε καθιερωθεί ως γιορτή προς τιμή όλων των μητέρων της Αγγλίας.

Την καθιέρωση όμως της Γιορτής της Μητέρας κάθε 2η Κυριακή του Μαΐου φαίνεται πως οφείλουμε σε μια γυναίκα με το όνομα Ann Jarvis η οποία το 1907 ξεκίνησε την προσπάθεια καθιέρωσης μιας εθνική γιορτή της μητέρας στην Αμερική, επιθυμώντας να τιμήσει τη μητέρα της που είχε πεθάνει.

Στις ημέρες μας, η Γιορτή της Μητέρας γιορτάζεται σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας τον εμπορικό χαρακτήρα που δεν επιθυμούσε η εμπνεύστρια της αλλά συγχρόνως υπενθυμίζοντας σε όλους το σπουδαίο ρόλο της μάνας.

Μέσα από τον κόσμο της τέχνης και συγκεκριμένα μέσα από πίνακες  ζωγραφικής   Ελλήνων και ξένων  ζωγράφων θα προσπαθήσουμε να αντλήσουμε  μηνύματα  για το ρόλο και την αξία της μητέρας στη ζωή μας.

Η μητέρα όλου του κόσμου δίπλα σε μια μητέρα της καθημερινής ζωής.Μπορείτε να ζητήσετε από τα παιδιά να συγκρίνουν τα δύο πίνακες και να βρούνε  ομοιότητες -διαφορές.

Μπορείτε να παρατηρείστε και να σχολιάστε τους παρακάτω πίνακες ……

Πίνακες του Γιώργου Ιακωβίδη με τίτλο:μητρική στοργή,αντιστροφή ρόλων σχολιάστε τους και δώστε ένα δικό σας τίτλο σε αυτούς…..

Μερικά γνωμικά για τη μαμά που δείχνουν την ανεκτίμητη αξία της

Μητρότητα: όλη η αγάπη αρχίζει και τελειώνει εκεί.   Robert Browning

Η καρδιά της μάνας μοιάζει με άβυσσο που στον πυθμένα της θα βρειςπάντα συγχώρεση.    Honore de Balzac

Την αγάπη της μάνας δεν την ξεχνά κανείς!    Βίκτορ Ουγκό

Ο Θεός δεν μπορεί να είναι πανταχού παρών, για αυτό έπλασε τις μητέρες.   Τζόζεφ Ράντγιαρντ

Τίποτα δε θα σε κάνει τόσο χαρούμενη ή τόσο λυπημένη, τόσο περήφανη ή τόσο κουρασμένη, όσο η μητρότητα.

Ιδέες για να φτιάξουμε κάτι για τη μαμά μας …………..και η μαμά κάτι για τη δική της μαμά(γιαγιά).Πάρτι στοιχεία από τις παρακάτω κατασκευές και με οδηγό την φαντασία σας είμαι σίγουρη ότι θα δημιουργήσετε…….

 

 

Αφιερωμένο για όλες τις μανούλες  του κόσμου

                  ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΜΗΤΡΙΚΗ ΣΤΟΡΓΗ                                                                            ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΤΩΝ  ΠΑΙΔΙΩΝ 

  ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων