3ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη των φυσικών καταστροφών.

Η 13η Οκτωβρίου έχει οριστεί από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών ως η Διεθνής Ημέρα για τη Μείωση των Επιπτώσεων από Φυσικές Καταστροφές. Σκοπός της ημέρας αυτής είναι να αυξηθεί το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τη μείωση των κινδύνων από φυσικές καταστροφές αλλά και η συνεργασία λαών και κρατών για τη διαχείριση των προβλημάτων και των επιπτώσεών τους.Μετά από πρόταση του Ο.Α.Σ.Π.  προς τις σχολικές μονάδες  να γίνει άσκηση σεισμικής ετοιμότητας  την 13η Οκτώβρη , μιλήσαμε με απλά λόγια για το τι είναι ο σεισμός , πως πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε και προχωρήσαμε  σε εκτέλεση της  άσκησης  ετοιμότητας .

Επίσης παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο  στο youtube…….

Παρατηρήσαμε και σχολιάσαμε τις αφίσες.

Εικόνες από την άσκηση σεισμικής ετοιμότητας,με το σύνθημα: ΣΚΥΒΩ  ΚΑΛΥΠΤΟΜΑΙ  ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ

Φύλλο εργασίας που δόθηκε σχετικό με τα απαραίτητα εφόδια που πρέπει να έχουμε στο σακίδιο για την αντιμετώπιση του σεισμού

 

Η οικογένεια μου.

Αποχαιρετούμε το Σεπτέμβρη που μας έφερε το άνοιγμα των σχολείων και την έναρξη του Φθινοπώρου  με τις κατάλληλες παροιμίες και καλωσορίζουμε το δεύτερο παιδί του Φθινοπώρου τον Οκτώβριο. Παίζουμε  με το όνομα του σε κομμάτια ( γράμματα) και δίνουμε την αντίστοιχη εργασία.

Ο πίνακας των ονομάτων και ταυτόχρονα παρουσιολόγιο  υπάρχει στην τάξη μας. Η επαφή με την καρτέλα του ονόματος είναι καθημερινή με σκοπό την αναγνώριση και εκμάθηση της γραφής του ονόματος  τους.

Παίζουμε με τις καρτέλες των ονομάτων……

Η παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας και συγκεκριμένα τα πρόσωπα του παππού και της γιαγιάς μας εισάγουν στο θέμα μας :την οικογένεια .Οι οικογενειακές φωτογραφίες που μας έφεραν κάποια μαθητές, μας δίνουν  την αφόρμηση να μιλήσουμε για την οικογένεια και το ρόλο  της.

Τα νήπια ζωγραφίζουν την οικογένεια τους ……………

Κάνουμε κάποιες καταγραφές μέσα από τις πληροφορίες που μας δίνουν τα παιδιά:

Τι σου αρέσει να κάνεις με την οικογένεια σου……

Συναισθήματα που νιώθεις ……

Πόσα παιδιά υπάρχουν μέσα στην οικογένεια σου;

Παίζουμε με τις καρτέλες που δείχνουν τη χρονική εξέλιξη από την αρχή της ζωής έως τα γηρατειά και δίνουμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας.

Ακούμε το ρυθμικό τραγούδι finger f;amily από το youtube που τους άρεσε ιδιαίτερα, χρωματίζουμε και κόβουμε τις δακτυλόκουκλες και παίζουμε με αυτές.

Φυσικά αναφερόμαστε στο χώρο όπου ζει η οικογένεια ,το σπίτι, τα είδη των σπιτιών,κατασκευάζουμε ένα σπιτάκι  και ζωγραφίζουμε την οικογένεια μας……

Σκηνές από  το παιχνίδι ,παίζω με ένα φύλλο εφημερίδας ή φυλλάδιο (διαφημιστικό) και κάνω τόσα πολλά με αυτό……..ως καπέλο…..

ως πετσετούλα για το λαιμό…………….

ως πανωφόρι……………….

ως χαρτόμπαλα………………..

Βάζω καλάθι …………………..και τόσα άλλα………….

 

Παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας.

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.

Ο πίνακας του Γιώργου Ιακωβίδη :τα πρώτα βήματα μας εισήγαγε στο θέμα, στο ρόλο του παππού και της γιαγιάς στη ζωή των παιδιών.Τα νήπια μίλησαν για τον παππού και τη γιαγιά τους…….

Τους ζωγράφισαν……………..

και ετοίμασαν με τη βοήθεια μας μία έκπληξη γι αυτούς.

 

Ουράνιο τόξο -χρώματα.

Το ουράνιο τόξο, με το οποίο διακοσμήσαμε το σχολείο μας μας οδήγησε στην ενασχόληση μας με τα χρώματα.

Παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό video για το ουράνιο τόξο……

Τα παραμύθια :  Ουράνιο τόξο και Το παραμύθι για τα χρώματα του Αλέξη Κυριτσόπουλου μας βοήθησαν να  καταγράψουμε τα χρώματα, να τα ψάξουμε στο χώρο να τα ζωγραφίσουμε.

Ατομικές εργασίες των παιδιών……………..

Η πρώτη ομαδική εργασία μας (κολλάζ)

Το ουράνιο τόξο μας είναι έτοιμο……………..και το καμαρώνουμε!

Γνωρίσαμε  τον πίνακα διπλής εισόδου, επιλέγοντας το αγαπημένο μας χρώμα και κάνοντας  καταμέτρηση των επιλογών μας.

Παιχνίδια σχετικά  με τα χρώματα με στεφάνια και κορδέλες γκοφρέ (ουρές)μας βοήθησαν να τα εμπεδώσουμε και να διασκεδάσουμε!

 

Μαθαίνουμε ασφαλείς.

Η νέα σχολική χρονιά έχει τις  ιδιαιτερότητες της .Όλοι  μικροί και μεγάλοι προσπαθούμε μέσα από τη σχολική καθημερινότητα   να αντιμετωπίσουμε την νέα κατάσταση.

Παρατηρήσαμε, σχολιάσαμε  τις καρτέλες με τα μέτρα προστασίας και καταλήξαμε ότι πρέπει να τηρούμε  τα παρακάτω μέτρα για να μένουμε ασφαλείς …….ώστε  να κρατήσουμε τον κορονοϊό μακριά από το σχολείο μας……………..

Ομαδική εργασία  που δημιουργήθηκε  μετά την αφήγηση του παραμυθιού :  το πάθημα του κορωνοϊού…..

Ψυχαγωγούμαστε με το  παρακάτω τραγούδι……..

Διαβάζουμε σχετικά παραμύθια……και παρακολουθούμε τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ.

 

Μέτρα προστασίας.

https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/metra-prostasias/

 

 

Ο αγιασμός στο σχολείο μας.

Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 10:30 στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η τελετή του αγιασμού.

Το ουράνιο τόξο ως σύμβολο της ελπίδας της αισιοδοξίας  επιλέχθηκε για να διακοσμήσει το σχολείο μας.

Τα δωράκια -εκπλήξεις  που ετοιμάσαμε για τα παιδάκια μας.

Ο πατήρ Προκόπιος και ο πατήρ Ελευθέριος μας ευλόγησαν και μας αγίασαν.

Φυσικά τα παιδιά μας δεν έχασαν την ευκαιρία να παίξουν…….

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά για τους μαθητές μας με υγεία και ελπίδα και στους γονείς μας ,υπομονή και δύναμη.

Σας αφιερώνουμε το τραγούδι :ουράνιο τόξο από την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου που πήραμε από το διαδίκτυο.

 

 

Οδηγίες από τον Ε.Ο.Δ.Υ.

Σας επισυνάπτουμε τις παρακάτω οδηγίες του ΕΟΔΥ  προς ενημέρωση σας.

 Για γονείς και κηδεμόνες

Για γονείς και εκπαιδευτικούς

Οδηγίες για μαθητές

 

Φοίτηση και Σχολική Ζωή

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ απαιτείται παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από το σχολείο όσων μαθητών

εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19. Τα συχνότερα

συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι πυρετός και βήχας.

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

 δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια

 μυαλγίες

 ρίγος

 πονοκέφαλος

 καταβολή δυνάμεων

 δυσκαταποσία

 απώλεια γεύσης ή/και οσμής

 ναυτία / έμετος

 κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

Κλινικά κριτήρια χαρακτηρισμού παιδιού ως ύποπτου κρούσματος COVID-19

Ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω συμπτώματα:

– πυρετός (Θ > 37,5  C με ή χωρίς συνοδά συμπτώματα

– βήχας

– δύσπνοια

– ανοσμία/αγευσία με αιφνίδια έναρξη

– γαστρεντερικά συμπτώματα (διάρροια, έμετος, κοιλιακός πόνος)

ΚΑΙ απουσία εναλλακτικής διάγνωσης

Περίοδος μεταδοτικότητας

 Ένα άτομο θεωρείται μεταδοτικό 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του έως

και τη λήξη της περιόδου απομόνωσής του, δηλ. 10 ημέρες μετά την έναρξη των

συμπτωμάτων ΚΑΙ τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς

τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων (σε περίπτωση ασθενών με

πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα των 10 ημερών να είναι

μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).

 Ασυμπτωματικό άτομο με θετικό μοριακό τεστ θεωρείται μεταδοτικό, 48 ώρες πριν έως

και 10 ημέρες μετά την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.

 

β) Αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ, με

απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής

ειδικότητας. Οι ομάδες μαθητών αυξημένου κινδύνου είναι οι ακόλουθες:

  1. Μαθητές που λαμβάνουν χημειοθεραπεία για κακοήθεια ή μετά από ομόλογη μεταμόσχευση

αιμοποιητικών κυττάρων, εάν έχουν παρέλθει λιγότερο από έξι (6) μήνες από την ολοκλήρωσή της.

  1. Μαθητές μετά από αλλογενή μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων, εάν έχουν παρέλθει

λιγότεροι από δώδεκα (12) μήνες.

iii. Μαθητές μετά από μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου, εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από

εικοσιτέσσερις (24) μήνες.

  1. Μαθητές με δρεπανοκυτταρική αναιμία.
  2. Μαθητές με σοβαρή συγγενή ή επίκτητη ανοσοανεπάρκεια (HIV και CD4 <500).
  3. Μαθητές υπό χρόνια κορτιζονοθεραπεία (prednisolone >20mg/μέρα).

vii. Μαθητές με σοβαρή χρόνια νεφρική νόσο ή νεφρική ανεπάρκεια.

viii. Μαθητές με αιμοδυναμικά σημαντική συγγενή καρδιοπάθεια ή γνωστή μυοκαρδιοπάθεια.

  1. Μαθητές με χρόνια, σοβαρή πνευμονοπάθεια, όπως κυστική ίνωση με αναπνευστική ανεπάρκεια

ή μαθητές με σοβαρό και μη ελεγχόμενο άσθμα, σύμφωνα με τη γνωμάτευση εξειδικευμένου κέντρου.

  1. Μαθητές με σύνθετα μεταβολικά ή νευρολογικά προβλήματα.

γ) Αν έχει υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και αναμένει την

έκδοση του αποτελέσματος.

 

Λειτουργία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Άρθρο 2

Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας

  1. Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό,καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

Ειδικά για τους μαθητές από το Νηπιαγωγείο έως καιτην Γ’ Δημοτικού ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπαίδευση και εξοικείωση με την ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας. Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων,

β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα,καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου,

γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,

δ) κατά την περίοδο προσαρμογής στο νηπιαγωγείο, από υγιή, σταθερό συνοδό (γονέα, κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο).

Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθληση.

 

 

 

Τι χρειάζομαι καθημερινά στο νηπιαγωγείο!

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

        ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

Εκπαιδευτικοί : Αγγελακοπούλου Ανθή, Βίσκα Ευαγγελία.

ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ:

  • Μία τσάντα (γράψτε το όνομα του παιδιού).
  • Μία πετσετούλα κουζίνας καθαρή.
  • Ένα παγουρίνο (εύχρηστο) ή ένα μπουκαλάκι νερό (γράψτε το όνομα).
  • Ένα ζευγάρι παντόφλες που θα μείνουν στο σχολείο έως το τέλος του σχολικού έτους (γράψτε το όνομα).
  • Μάσκες (3 καθαρές) σε τσαντάκι και ένα τσαντάκι –σακουλάκι για τις χρησιμοποιημένες.
  • Καθημερινά θα έχουν τα παιδιά μαζί τους το πρόγευμα ( από το σπίτι και όχι διάφορα σνακς).

ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

  • Το κύριο γεύμα-μεσημεριανό (γράψτε το όνομα στο σκεύος και στο καπάκι και κλείστε το σε σακούλα μαζί με το κουταλοπίρουνο.
  • Ένα μαξιλάρι και μία μαξιλαροθήκη.
  • Ένα σεντονάκι για να σκεπάζονται, αργότερα κουβερτούλα. Το κάτω σεντονάκι θα δοθεί από το νηπ/γείο και θα επιστραφεί με τη λήξη του έτους. Παρακαλούμε να διορθώσετε τα λάστιχα αν χρειαστεί
  • Η ηλεκτρονική διεύθυνση του νηπ/γείου, την οποία μπορείτε να επισκέπτεστε για να ενημερώνεστε είναι:   sch.gr/3nipsidir

 

Τηλέφωνο  νηπιαγωγείου:2323023246

Το mail της κ. Ευαγγελίας είναι:viskaevagelia@gmail.com 

Το mail της κ Ανθής είναι:A.Aggelakopoulou@hotmail.com

Σας παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες-οδηγίες για τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο….

Σας καλωσορίζουμε στον Μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου…

  • Πηγαίνω στο Νηπιαγωγείο… Το Νηπιαγωγείο είναι μία ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς σηματοδοτεί μία μοναδική περίοδο ξεγνοιασιάς, δημιουργικού παιχνιδιού, καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων, κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης. Ακολουθούν μερικές ιδέες-προτάσεις που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν γονείς και παιδιά να απολαύσουν ακόμα περισσότερο τη μοναδική εμπειρία του Νηπιαγωγείου. 
  • Το πρωινό ξύπνημα είναι καλό να γίνεται μέσα σε κλίμα ευχάριστο, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Ορίζοντας και τηρώντας ένα σταθερό ωράριο ύπνου για το παιδί. Το παιδί της προσχολικής ηλικίας έχει ανάγκη από τουλάχιστον 10 ώρες ύπνου την ημέρα, δεδομένου ότι σταδιακά η συνήθεια του μεσημεριανού ύπνου σταματά. Ένα παιδί που έχει ευχαριστηθεί τον ύπνο του, ξεκινάει την ημέρα του με κέφι και η καλή του διάθεση το συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της σχολικής του ημέρας. Είναι επίσης σημαντικό να έχει το παιδί αρκετό χρόνο, για να ντυθεί και να φάει το πρωινό του χωρίς να βιάζεται: για τον λόγο αυτό, είναι προτιμότερο να ξυπνήσει δέκα λεπτά νωρίτερα παρά να ξεκινήσει την ημέρα του με άγχος.

 

  • Είναι προτιμότερο να διαλέξετε ρούχα απλά και άνετα. Γενικά τα φερμουάρ σε σχέση με τα κουμπιά είναι πολύ πιο εύχρηστα για τα παιδικά χέρια, ενώ οι ζώνες (σε φούστες ή παντελόνια) πολύ συχνά δημιουργούν δυσκολία, ιδιαίτερα όταν το παιδί επείγεται να πάει στην τουαλέτα. Επίσης τα παπούτσια με κορδόνια, καθώς πολύ συχνά λύνονται και θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των νηπίων. Για τον λόγο αυτό, προτιμήστε παπούτσια με βέλκρο. Καλό θα ήταν να διαλέγετε μαζί με το παιδί τα ρούχα που θα φορέσει την επόμενη μέρα στο σχολείο, εξηγώντας παράλληλα ποια ρούχα είναι περισσότερο κατάλληλα για το σχολείο και γιατί.

 

  • Συζητήστε με το παιδί σας τι ακριβώς θα παίρνει μαζί του για την ώρα του δεκατιανού. Επειδή το σχολείο δίνει έμφαση στην υγιεινή διατροφή, αποφύγετε κρουασάν, τσιπς, γαριδάκια, σοκολάτες και γενικότερα τροφές με υψηλό αίσθημα κορεσμού. Ιδανικά το δεκατιανό είναι «στεγνό», φυλάσσεται μέσα σε απλό τάπερ που κλείνει με καπάκι και μπορεί να περιλαμβάνει ενδεικτικά: Φρούτο, σπιτικό σάντουιτς – τοστ κουλούρι ή κριτσίνια τυρί και ψωμί σπιτικό κέικ γιαούρτι βραστό αβγό κράκερς ολικής άλεσης μπάρες δημητριακών σταφιδόψωμο,ελαιόψωμο, πίτες σπιτικές κ.λ.π.

 

  • Για το Νηπιαγωγείο, προτιμήστε τσάντες που είναι άνετες. Τα πράγματα που καθημερινά θα χρειάζεται να φέρνει το παιδί στο σχολείο είναι αρκετά. Μια ευρύχωρη τσάντα βοηθά σημαντικά το νήπιο να οργανώνει και να τακτοποιεί μόνο του τα πράγματά του χωρίς τη βοήθεια της Νηπιαγωγού. Ιδανικά η σχολική τσάντα του Νηπιαγωγείου θα πρέπει να έχει: Τάπερ με το δεκατιανό . Μία αλλαξιά ρούχα (με εσώρουχα και κάλτσες, σ΄ ένα ξεχωριστό σακουλάκι μέσα στην τσάντα). Ένα ζευγάρι παντοφλάκια  να δένουν το πόδι για χρήση μέσα στην τάξη. Παγουρίνο με φρέσκο νερό. Ατομικά χαρτομάντηλα. Ένα καπέλο για τον ήλιο. Στα ατομικά είδη του παιδιού θα ήταν καλό να γραφτούν με ανεξίτηλο μαρκαδόρο το όνομα και το επίθετό του.

 

  • Οι ιώσεις είναι συνήθως μια αναπόφευκτη δυσάρεστη πραγματικότητα για την πλειοψηφία των νηπίων (ιδιαίτερα για εκείνα που δεν έχουν φοιτήσει προηγουμένως σε άλλο προσχολικό πλαίσιο). Θυμηθείτε ότι είναι καλύτερο να παραμείνει στο σπίτι το παιδί που έχει εμφανίσει μία ίωση (έστω και ελαφριάς μορφής, χωρίς έντονα συμπτώματα ή πυρετό), καθώς συνήθως με την ένταση της σχολικής ημέρας η κατάστασή του επιδεινώνεται και η ανάρρωσή του καθυστερεί. Επίσης, ένα παιδί που έρχεται άρρωστο στο Νηπιαγωγείο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μεταφέρει την ίωση σε κάποιο ή σε κάποια από τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας.

 

  • Οι ψείρες είναι ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στο Νηπιαγωγείο. Ακμάζουν κατά τη διάρκεια επιστροφής των παιδιών στο σχολείο τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Επίσης, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι οι ψείρες πηγαίνουν και σε καθαρά και σε βρώμικα μαλλιά, μετακινούνται από παιδί σε παιδί, ιδιαίτερα όταν μοιράζονται προσωπικά αντικείμενα (όπως χτενάκια, τσιμπιδάκια, κοκαλάκια ή καπέλα), γεγονός που σε κάθε περίπτωση καλό είναι να αποφεύγεται. Το Νηπιαγωγείο θα ενημερώσει άμεσα τις οικογένειες των παιδιών, στην περίπτωση που παρουσιαστεί κρούσμα που πέσει στην αντίληψη των Νηπιαγωγών. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι είναι σημαντικό να μιλήσετε με τις εκπαιδευτικούς, αν διαπιστώσετε στο σπίτι σχετικό κρούσμα.

 

  • Όταν το παιδί γυρίζει από το σχολείο, είναι προτιμότερο να μην το «βομβαρδίζετε» με ερωτήσεις. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται συνήθως χρόνο, προκειμένου να εξοικειωθούν με το καινούριο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου. Ορίστε μία ώρα μέσα στην ημέρα, κατά την οποία θα συζητάτε μαζί του σχετικά με τις χαρές και τις ανησυχίες του, τους φίλους ή φίλες του στο σχολείο και μην ξεχνάτε να το επιβραβεύετε συχνά για κάθε μικρή αλλά σημαντική του κατάκτηση. Αφήστε το να σας πει από μόνο του πώς πέρασε την ημέρα του και δείξτε κατανόηση στην ενδεχόμενη στιγμιαία κακή του διάθεση ή στον εκνευρισμό του. Αν πάλι η έντασή του φαίνεται να παρατείνεται, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στις εκπαιδευτικούς του τμήματος.

 

  • Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας έχει εξέχουσα σημασία και θα πρέπει πρωτίστως να στοχεύει στη γόνιμη ένταξη του παιδιού στο πλαίσιο του Νηπιαγωγείου και την αρμονική κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Η ενημέρωση των γονέων για θέματα γίνεται με ανακοινώσεις,  ενημερωτικά έγγραφα. Επίσης θα ενημερώνεστε για τα  καινοτόμα προγράμματα και δράσεις που αναλαμβάνει το Νηπιαγωγείο, εορταστικές εκδηλώσεις , εκπαιδευτικές επισκέψεις. Επιπλέον, ορίζονται  συναντήσεις με τους γονείς . Είναι σημαντικό να αισθάνεστε το σχολείο του παιδιού σας ως έναν χώρο, όπου μπορούν να ακουστούν οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί σας, ως έναν χώρο όπου γονείς και εκπαιδευτικοί «εργάζονται» παράλληλα προς την επίτευξη ενός κεντρικού κοινού στόχου: την ευτυχία και την ισόρροπη ανάπτυξη των παιδιών.

 

  • Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει. (Paulo Koehlo).

                                            Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά !!

 

Νέα ενημέρωση.

  Έπειτα από διευκρινιστικές οδηγίες  που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας το μεσημέρι της Παρασκευής σας ενημερώνουμε ότι την 14  Σεπτεμβρίου ημέρα του αγιασμού η ώρα προσέλευσης για τους μαθητές  θα γίνει στις 8:15.

    Η ώρα του αγιασμού παραμένει στις 10:30

 

 

 

Ενημέρωση για τον αγιασμό.

 

Σας ενημερώνουμε ότι η τελετή του αγιασμού στο σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 10:30 στο προαύλιο χώρο με υποχρεωτική χρήση μάσκας και τήρηση των ασφαλών αποστάσεων, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΕΟΔΥ για τον COVID19. 

 

 

 

 


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων