Προσέλευση και αποχώρηση μαθητών

Αγαπητοί γονείς

Για την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών ο  Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε τα εξής:
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ

Η ώρα προσέλευσης της Πρωϊνής ζώνης είναι 07.45  – 08.00. Οι μαθητές θα παραδίδονται στην είσοδο του κτιρίου.
Η ώρα προσέλευσης των Βασικών τμημάτων είναι:
8.15 – 8.30. Οι μαθητές θα παραδίδονται στην είσοδο του κτιρίου.
Η προσέλευση των Βασικών τμημάτων θα γίνεται από τις δύο αυλόπορτες και συγκεκριμένα:
1ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Εύα): Είσοδος ΤΣΑΠΡΑΖΗ (κεντρικός δρόμος)
2ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Δήμητρα): Είσοδος ΤΣΑΠΡΑΖΗ (κεντρικός δρόμος)
3ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Ξένια ): Είσοδος ΜΑΝΟΥ ΛΟΪΖΟΥ (πεζόδρομος)

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

Η ώρα αποχώρησης  των Βασικών τμημάτων είναι  13.00 :
Η αποχώρηση θα γίνεται από τις ΑΥΛΟΠΟΡΤΕΣ και συγκεκριμένα οι μαθητές θα παραδίδονται στις αυλόπορτες για αυτό και θα παρακαλούσαμε να είστε ΑΚΡΙΒΩΣ στην ώρα σας για να παραλαβή την παιδιών σας.
1ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Εύα): Έξοδος ΤΣΑΠΡΑΖΗ και Ώρα 13.00 (κεντρικός δρόμος)
2ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Δήμητρα): Έξοδος ΤΣΑΠΡΑΖΗ και Ώρα 13.00 (κεντρικός δρόμος)
3ο ΒΑΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (κ. Ιωάννα): Έξοδος ΜΑΝΟΥ ΛΟΪΖΟΥ και Ώρα 13.00 (πεζόδρομος)

Η ώρα αποχώρησης  των Ολοήμερων τμημάτων είναι  16.00 :
1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ: (κ. Βίκυ) Έξοδος ΤΣΑΠΡΑΖΗ και Ώρα 16.00 (κεντρικός δρόμος)
2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ: (κ. Ιωάννα) Έξοδος ΜΑΝΟΥ ΛΟΪΖΟΥ και Ώρα 16.00 (πεζόδρομος).
Η σχετική ενημέρωση  έχει σταλεί και στο  email σας.
Καλή μας αρχή με υγεία, αισιοδοξία και προσοχή!!!!!!

Καλώς ήρθατε στο μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου!!

56ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ      

τηλ.: 2410626704                    Ιστοσελίδα: https://blogs.sch.gr/56niplaris/

email: mail@56nip-laris.lar.sch.gr

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024

cropped

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Το νηπιαγωγείο είναι ίσως το πρώτο μα σίγουρα το  σπουδαιότερο σχολείο στη ζωή του παιδιού. Το νηπιαγωγείο είναι η ευκαιρία για το παιδί να αποκτήσει γενικές γνώσεις, την ικανότητα να τα πηγαίνει καλά με άλλα παιδιά και να αρχίσει να ενδιαφέρεται για το πώς θα βγει στον έξω κόσμο στηριζόμενο στις δυνάμεις του. Είναι το μέρος εκείνο, που συνήθως καθορίζει το αν το παιδί μας θα αποκτήσει θετική ή αρνητική στάση για το σχολείο και τη γνώση γενικότερα. Είναι ίσως η μόνη βαθμίδα εκπαίδευσης που θα του δοθεί η ευκαιρία να μάθει βιωματικά, να κοινωνικοποιηθεί, να γελάσει και να μάθει παίζοντας  γιατί το παιχνίδι γίνεται μέσο μάθησης και κυρίως να μάθει πώς να μαθαίνει. Να κάνει λάθη χωρίς να φοβάται και να μαθαίνει από αυτά. Άλλωστε τα λάθη στο νηπιαγωγείο όχι απλά επιτρέπονται, αλλά χρησιμεύουν ως μέσο μάθησης.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στο Νηπιαγωγείο μας για το σχ. έτος 2022 – 23 θα λειτουργήσουν τρία Βασικά τμήματα νηπίων –προνηπίων και  δύο ολοήμερα τμήματα.

Ωράριο Λειτουργίας Νηπιαγωγείων 

Τμήμα πρόωρης υποδοχής και  προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα (μόνο για μαθητές που φοιτούν στο ολοήμερο)   

     Ώρα προσέλευσης:  07.45 -08.00   ή 08.15-08.30      Ώρα αποχώρησης:   16.00                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Βασικό υποχρεωτικό πρόγραμμα: (όλοι οι μαθητές)                             

    Ώρα προσέλευσης:  08.15-08.30   Ώρα αποχώρησης:   13.00

 Σας παρακαλούμε να τηρείτε αυστηρά το πρόγραμμα άφιξης και αποχώρησης ώστε να μη διαταράσσεται το πρόγραμμα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

  • Τα παιδιά μέσα στην τσάντα τους θα πρέπει να έχουν ένα μπουκάλι με νερό ή παγουρίνο, το δεκατιανό τους και μια πετσέτα.
  • Τα παιδιά του ολοήμερου θα πρέπει να φέρνουν μαζί τους  –κατά προτίμηση σε ξεχωριστή τσάντα –  και το μεσημεριανό σε ανοξείδωτο φαγητοδοχείο (με το όνομα γραμμένο στο καπάκι και στα πλαϊνά του δοχείου με ανεξίτηλο μαρκαδόρο). Το μεσημεριανό τοποθετείται από το πρωί στο ψυγείο από τους μαθητές και το μεσημέρι ζεσταίνεται σε ηλεκτρική κουζίνα στο σχολείο.
  • Επίσης μέσα στην τσάντα να υπάρχει μία αλλαξιά ρούχα σε περίπτωση που το παιδί βραχεί και πρέπει να αλλάξει (σε σακούλα).

ΑΝΕΤΑ ΡΟΥΧΑ

Κατά το διάστημα παραμονής των νηπίων στο σχολείο, θα παίξουν, θα φάνε, θα μάθουν να αυτοεξυπηρετούνται. Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θα πρέπει να νιώθουν άνετα, φορώντας κατάλληλα ρούχα και παπούτσια(κατά προτίμηση χωρίς κορδόνια). Άνετα ρούχα ώστε τα παιδιά να αυτοεξυπηρετούνται στην τουαλέτα, χωρίς να τα σφίγγουν ζώνες, σκληρά υφασμάτινα παντελόνια ή στενές φούστες.

ΥΓΙΕΙΝΟ  ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

Το δεκατιανό θα πρέπει να περιλαμβάνει υγιεινή τροφή όπως σάντουιτς με τυρί, τοστ, πίτα, κέικ σπιτικό, φρούτα μαλακά, γιαούρτι κ.λ.π.. Είναι απαραίτητο τα παιδιά να έρχονται στο σχολείο αφού έχουν φάει πρωινό στο σπίτι.  Να αποφεύγονται χυμοί που περιέχουν ζάχαρη και σνακ (πατατάκια, γαριδάκια, γλειφιτζούρια κ.λ.π.)

ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ

Σας ενημερώνουμε ότι  προβλέπεται αποχή από το σχολείο όσων μαθητών εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα για την προστασία όλων. Παρακαλούμε να ενημερώσετε σε περίπτωση που το παιδί σας πάσχει από κάποια ασθένεια ή έχει κάποια αλλεργία, για να μπορούμε να βοηθήσουμε  αν και εφόσον χρειαστεί. Αφήστε τηλέφωνα ανάγκης για να μπορούμε  να σας ειδοποιήσουμε. Ενημερώστε αν το παιδί σας προσβληθεί από κάποια μεταδοτική ασθένεια και κρατείστε το στο σπίτι, σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού. Σε αυτό το σημείο σας ενημερώνουμε  ότι απαγορεύεται η χορήγηση φαρμάκων από τη νηπιαγωγό, γι αυτό σε περίπτωση που το παιδί χρειαστεί αντιβίωση ενώ έρχεται στο σχολείο, ρυθμίστε την στις ώρες που το παιδί θα βρίσκεται στο σπίτι.

Ελπίζουμε στην βοήθειά σας και στην  καλή συνεργασία σχολείου οικογένειας με  κοινό μας στόχο ευτυχισμένα παιδιά.

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη – Το Εκπαιδευτικό προσωπικό

Χρήσιμες επισημάνσεις για γονείς/κηδεμόνες για την ψυχοκοινωνική στήριξη των παιδιών μετά από την εμπειρία μιας φυσικής καταστροφής



Λήψη αρχείου

Αναβολή Αγιασμού

Αγαπητοί γονείς του 56ου Νηπιαγωγείου Λάρισας σας ενημερώνουμε ότι μετά τις αποφάσεις των Δήμων της Π.Ε. Λάρισας και του Υπουργείου Παιδείας για προσωρινή αναστολή  της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων από τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου  έως και την Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου,  αναβάλλεται η  εκδήλωση του αγιασμού του σχολείου μας. ‘Οπου είναι εφικτό τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν μέσω τηλεκπαίδευσης.  Σας παρακαλούμε να παρακολουθείτε το email σας για ενημερώσεις.

Με εκτίμηση

Η προϊσταμένη

Τσιάνα Βασιλική

Αγιασμός – Καλή Σχολική Χρονιά!!!

Η προϊσταμένη και οι εκπαιδευτικοί του 56ου Νηπιαγωγείου Λάρισας ευχόμαστε στους μικρούς μας μαθητές, στους γονείς και σε όλους τους φίλους του σχολείου μας:

«Καλή Σχολική Χρονιά με υγεία, συνεργασία  και δημιουργικότητα!!»

Ο αγιασμός θα γίνει την Δευτέρα 25/09/2023 στις 08.30 π.μ. στην αυλή του σχολείου μας. Οι μαθητές να συνοδεύονται από τους γονείς ή κηδεμόνες. Μετά τον αγιασμό θα  ακολουθήσει μία μικρή ενημέρωση.

Με εκτίμηση

Η Προϊσταμένη

και ο Σύλλογος  Διδασκόντων

Καλό καλοκαίρι!!!!!

IMG 24851687169471726

Το 56ο Νηπιαγωγείο Λάρισας εύχεται στους εκπαιδευτικούς, στους  μαθητές, στους γονείς – κηδεμόνες και σε όλο τον κόσμο : ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ  !!!!!! Καλή ξεκούραση !!! Υγεία και πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας!!!!!

IMG 2481IMG 24631687169471726IMG 2463 ΑντιγραφήIMG 2480IMG 2458IMG 2460IMG 2466IMG 2451IMG 2449IMG 2437IMG 2436

 

 

΄΄STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική΄΄ – EΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  4

1686674483224 10

Στην 4η θεματική ενότητα  ΄΄Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και καινοτομία΄΄ ασχοληθήκαμε με το θέμα ΄΄STE(A)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική΄΄.

 Αρχικά είδαμε σε πίνακες αναφοράς τον κύκλο του νερού και εξηγήσαμε τις τέσσερις καταστάσεις  του όπως συμπύκνωση-  βροχόπτωση-συγκέντρωση-εξάτμιση.  Είδαμε επίσης σε εικονόλεξο το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου ΄΄Από πού είσαι ποταμάκι΄΄΄.

1

Συζητήσαμε για την χρησιμότητα του νερού στη ζωή μας και είδαμε σχετικές εικόνες.

2

Διαβάσαμε τα βιβλία ΄΄Η  μικρή σταγόνα ,  Γνωρίζω το νερό,  Νερό  νεράκι  , Πέφτει πέφτει η σταγόνα΄΄.

3 4 5

Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο σε βίντεο το παραμύθι ΄΄Ο κύκλος του νερού-Σταγονούλης για Προσχολική΄΄,  ΄΄Ο μπαμπακένιος΄΄  και ΄΄Η Νούλα η σταγονούλα΄΄. Ακούσαμε και είδαμε σε βίντεο το τραγούδι ΄΄Ο κύκλος του νερού΄΄ το οποίο άρεσε πολύ στα παιδιά και το τραγούδησαν κι εκείνα .

Παίξαμε το παιχνίδι με τις ανακατεμένες κάρτες από το παραμύθι που είδαμε ΄΄Ο Σταγονούλης για Προσχολική΄΄. Τα παιδιά έπρεπε να θυμηθούν την ιστορία και να βάλουν τις κάρτες στη σωστή σειρά κατανοώντας με αυτόν τον τρόπο τις τέσσερις καταστάσεις του νερού που προαναφέραμε.

6 7

 Δημιουργήσαμε με χαρτόνια και χρώματα τον δικό μας πίνακα  αναφοράς για τον  κύκλο του νερού. Επίσης σε χαρτόνι φτιάξαμε το ταξίδι της σταγόνας αποτυπώνοντας έτσι τις τέσσερις καταστάσεις μιας σταγόνας νερού.

10 11 14 13 12

Με τη βοήθεια της πλαστελίνης μας φτιάξαμε κι έναν επιτραπέζιο κύκλο του νερού.

1686674483224

Κάναμε  διάφορα πειράματα με το νερό όπως βράσαμε λίγο νερό και είδαμε τους υδρατμούς που σχηματίστηκαν και την ανοδική τους πορεία.

Δημιουργήσαμε τα δικά μας συννεφάκια με αφρό ξυρίσματος και τη δική μας βροχούλα με χρώμα ζαχαροπλαστικής, νερό και γλυκερίνη.

Μιλήσαμε για τις ιδιότητες του νερού: άγχρωμο, άοσμο και άγευστο.

16 15

Ασχοληθήκαμε με σχετικά φύλλα εργασίας πάνω στο θέμα αυτό. Τα παιδιά έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και προσήλωση αποτυπώνοντας στο χαρτί τις γνώσεις που είχαν λάβει.

20 19 18 17 9 Έπειτα ήρθε η σειρά της beebot , της αγαπημένης μελισσούλας των παιδιών. Σε τετραγωνισμένο χαρτί του μέτρου βάλαμε τις τέσσερις καταστάσεις μιας σταγόνας, από τον ουρανό ως τη θάλασσα και από κει πάλι ως τον ουρανό και ζητήσαμε από τα παιδιά να προγραμματίσουν τη μέλισσα ώστε να πάει εκεί που κάθε φορά θέλαμε. Με το παιχνίδι αυτό έγινε εμπέδωση των αποκτηθέντων  γνώσεων και τα παιδιά ασχολήθηκαν με την εκπαιδευτική ρομποτική.

 

28 27 26 25

Στη συνέχεια μιλήσαμε για την Υδροδυναμική , την δύναμη που έχει το νερό και για να το καταλάβουν καλύτερα κάναμε ένα πείραμα με έναν υδρόμυλο παιχνίδι και κάποια αντικείμενα μέσα σε μια λεκάνη με νερό.  Όσο πιο πολύ και γρήγορα έπεφτε το νερό από πάνω , τόσο πιο πολύ κινούνταν τα αντικείμενα μέσα στη λεκάνη. Αποτυπώσαμε κι αυτή τη γνώση σε φύλλο εργασίας  με τον καλύτερο τρόπο.

31 30 3234 33 35

Γεμίσαμε με νερό δύο βάζα, σημειώσαμε τη στάθμη τους και βάλαμε το ένα στο ψυγείο και το άλλο στο παράθυρο, εκεί που το «χτυπούσε» ο ήλιος και παρατηρήσαμε τις διαφορές μετά από μερικές μέρες διαπιστώνοντας ότι αυτό που ήταν κοντά στο παράθυρο εξατμίστηκε λόγω ζέστης, ενώ το άλλο παρέμενε σταθερό όσες μέρες κι αν περνούσαν.

1686674418215 1686674418192

Τέλος διαπιστώσαμε μέσα από πειράματα τη δύναμη που αποκτά το νερό λόγω του ανέμου, (πείραμα μ’ ένα  καπάκι κι ένα  καλαμάκι, με τη βοήθεια του οποίου προσπαθήσαμε να μετακινήσουμε το καπάκι) και τέλος το πείραμα του συντριβανιού για να διαπιστώσουμε τη δύναμη που αποκτά το νερό λόγω του βάρους του (πείραμα με μπουκάλι νερού, καλαμάκι και πλαστελίνη)

1686674418207 1686674418200

“Ο παγωτατζής”

IMG 2388Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας καλωσορίζουν το καλοκαίρι με ένα νοστιμότατο παγωτό. Στην αυλή του σχολείου διοργανώθηκε εκπαιδευτική δράση όπου “ο παγωτατζής”  ήρθε με το ποδήλατο – παγωτατζίδικο και μοίρασε σε όλους μας από ένα παγωτό χωνάκι ή κυπελάκι!!! Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να  έρθουν σε επαφή με μια άλλη εποχή όπου  “ο παγωτατζής ”  γύριζε στις γειτονιές της πόλης και πουλούσε παγωτά!!!  Η δράση αυτή έγινε στο πλαίσιο της συνεργασίας Σχολείου – Οικογένειας και οι γονείς χρηματοδότησαν την αγορά των παγωτών. Μικροί και μεγάλοι ενθουσιάστηκαν και απόλαυσαν το νόστιμο παγωτό!!!!

IMG 2359 IMG 2367 IMG 2362 IMG 2381

“Αξίες ζωής στην Εκπαίδευση” – Εργαστήρια δεξιοτήτων

IMG 2294 22 1684828737448 1Στην 3η  θεματική ενότητα  ΄΄Ενδιαφέρομαι και ενεργώ΄΄  ασχοληθήκαμε με το θέμα  ΄΄Αξίες ζωής στην Εκπαίδευση΄΄. Ο στόχος μας ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με διάφορες προσωπικές και κοινωνικές αξίες που συμβάλλουν στην ομαλή  ζωή και ευτυχία του ανθρώπου  όπως είναι η ειρήνη , αγάπη, υπευθυνότητα, ελευθερία , συνεργασία , τιμιότητα , ανεκτικότητα , γαλήνη , εργατικότητα , διαφορετικότητα ,  φιλία.

Αρχικά διαβάσαμε μια μικρή ιστορία για ένα σκυλάκι , τον Τόμυ ,που είναι μόνος του στο δρόμο. Προσπαθήσαμε να αισθανθούμε τι νοιώθει και τι  σκέφτεται. Βρήκαμε λύσεις στο πρόβλημά του και τις ανακοινώσαμε στην ολομέλεια. Έπειτα ένα παιδί υποδύθηκε τον Τόμυ και κάποια άλλα παιδιά τον φρόντισαν .Η ίδια σκηνή έγινε με ένα λούτρινο σκυλάκι που φέραμε στην τάξη  και  τα παιδιά το τάισαν  , το καθάρισαν και έπαιξαν μαζί του. Σε ένα φύλλο χαρτί τα παιδιά αποτύπωσαν μια σκηνή από όλα τα παραπάνω.

3 2 1 5 4

Διαβάσαμε τα βιβλία ΄΄Αγάπη ,  Το μικρό βιβλίο της φιλίας , Το μικρό βιβλίο της ευγένειας,  Φίλοι φως φανάρι ,  Οι νεράιδες μας μιλάνε για την κατανόηση – υπευθυνότητα –ευγνωμοσύνη-αυτοεκτίμηση-γενναιοδωρία’’.

IMG 20230518 130737 IMG 20230518 130801 IMG 20230518 131313 IMG 20230518 131330

Στη συνέχεια τα παιδιά άκουσαν την αφήγηση της ιστορίας ΄΄Το ταξίδι του κύκνου ΄΄ σε κείμενο του Κ.Π. Πυξίδα (πρόγραμμα΄΄Το σπίτι των παιδιών΄΄).Μέσα από την ιστορία αυτή ,με τη φαντασία τους και πιάνοντας τα φτερά του κύκνου,   είδαν  αυτά που βλέπει ο κύκνος  και ένοιωσαν  ό,τι νοιώθει με το πέταγμά του δηλαδή ειρήνη – γαλήνη . Σε χαρτί αποτύπωσαν αυτά που τους έκαναν εντύπωση από την ιστορία.

6 1 7 1 8 1

Συζητήσαμε τι φέρνει η ειρήνη στη ζωή του ανθρώπου και τα παιδιά ζωγράφισαν το περιστέρι της ειρήνης. Επίσης ήρθαν σε επαφή με τα διάφορα σύμβολα της ειρήνης από όλο τον κόσμο.

13 12 11 10 9

Άκουσαν την αφήγηση του παραμυθιού ΄΄Οι δυο τεμπέληδες΄΄(εκδ. Άγκυρα) που μιλούσε για την συνεργασία και την εργατικότητα. Σε χαρτί αποτύπωσαν την αγαπημένη τους σκηνή από το παραμύθι .

16 15 14

Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο (you tube) το παραμύθι  ΄΄Όι εφτά χρωματιστοί Ιππότες ΄΄ και συζητήσαμε το νόημα του παραμυθιού που ήταν η ανεκτικότητα και η διαφορετικότητα. Και πάλι  σε φύλλο χαρτί τα παιδιά αποτύπωσαν τους ιππότες όπως το ουράνιο τόξο που έχει πολλά χρώματα  και που όλα χρειάζονται για να φανεί στον ουρανό και να σκορπίσει την ομορφιά του.

IMG 2296 1684828737437

Επίσης, προσπαθήσαμε να κόψουμε ένα χαρτί ψαλίδι χρησιμοποιώντας ένα δάχτυλο και να δέσουμε τα κορδόνια μας, τα δικά μας και των φίλων μας, με το ένα χέρι, για να συνειδητοποιήσουμε πως, παρόλο που τα δάχτυλά μας και τα χέρια μας είναι διαφορετικά μεταξύ τους, είναι απαραίτητη η συνεργασία τους για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την εργασία μας. Με την ίδια λογική, οι άνθρωποι γύρω  μας είναι διαφορετικοί από εμάς, αλλά η συνύπαρξη  μας απαραίτητη.

1684816093317 1684816093326 1684816093331 1684816093338

Τέλος σε χαρτί του μέτρου τα παιδιά δούλεψαν ομαδικά και αποτύπωσαν με καρδιές και λουλούδια  τις αξίες που έμαθαν στο 3ο εργαστήριο δεξιοτήτων και ζωγράφισαν το δέντρο της φιλίας με την αποδοχή στην διαφορετικότητα.

IMG 1821 IMG 1810IMG 2188 IMG 2295 21 22 1684828737448 1IMG 1807

Επίσκεψη στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας

“Η συγγραφέας στο σχολείο μας!!

IMG 2277IMG 2291

Στο νηπιαγωγείο μας είχαμε τη χαρά να υποδεχθούμε την κ. Ευδοκία Ποιμενίδου, νηπιαγωγό και συγγραφέα η οποία διάβασε στους μικρούς μας μαθητές ένα από τα υπέροχα παραμύθια της: “Ο δράκος που έφαγε τα παραμύθια”.  Η κ. Ευδοκία με την διπλή της  ιδιότητα (της νηπιαγωγού και της συγγραφέως) και την υπέροχη αφήγησή κατάφερε να μαγέψει τους μαθητές μας!!!Η κ. Ευδοκία επίσης είναι γιαγιά μαθητή μας!! Την ευχαριστούμε θερμά για την τιμή που μας έκανε και αποδέχθηκε την πρόσκλησή μας και ελπίζουμε σε νέες συνεργασίες!!!

Ευχαριστούμε επίσης την κ. Ποιμενίδου  για τη δωρεά του βιβλίου της με τίτλο: “Ο Ψουψού στην Οδοντοχώρα” και το ΠΟΚΕΛ, (στο οποίο είναι μέλος) για τη δωρεά του βιβλίου της αείμνηστης κ. Γιώτας Φώτου με τίτλο:”Χριστούγεννα/6.

IMG 2260 IMG 2264 Αντιγραφή IMG 2269 IMG 2271 IMG 2274 IMG 2292