Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχ.έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1-20 Μαρτίου 2024 .
Αναλυτικά η εγκύκλιος:
Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχ.έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1-20 Μαρτίου 2024 .
Αναλυτικά η εγκύκλιος:
|
|
|
|
Το καρναβάλι ξεκίνησε για εμάς, με τη συμμετοχή μας σε αποκριάτικες εκδηλώσεις του Δ.Πηνειού στις 3/3/2024 με ζωγραφική μάσκας ,ξυλοπόδαρους και σαπουνόφουσκες ,παρέα με άλλα σχολεία και τη συμβολή των γονέων.
Ευχαριστούμε το Δήμο μας για την πρόσκληση και το στολισμό της πλατείας Ελευθερίας με τις δημιουργίες των σχολείων.
Τσικνοπέμπτη στο σχολείο όπου με τη βοήθεια γονέων τσικνήσαμε και διασκεδάσαμε…
Αποστολή για την μέρα αυτή, ήταν να έρθουν στο σχολείο τα παιδιά με καπέλα που είχαν δημιουργήσει στο σπίτι μαζί με τους γονείς τους . Δόθηκε και βραβείο στους μικρούς μαθητές/τριες.
Αποκριάτικες κατασκευές:
-Ο τροχός με τον κλόουν (ιδέα από το Pinterest)
-Μάσκες ζώα του δάσους ,μιας και η τάξη μας έχει ως θέμα διακόσμησης και οργάνωσης το δάσος…
Υλικό από το Pinterest
Διαβάζοντας την ιστορία “Ο Αρλεκίνος” της Ζωρζ Σαρή ζωγραφίσαμε τον αρλεκίνο σε ένα φύλλο εργασίας(αντιστοιχία αριθμού-χρώματος/μαθηματικά) από το Pinterest.
-Ντύνομαι superman & spider woman
Ιδέα και υλικό από συναδέλφισσα στο Παιδικό Πλανήτη.
-Μάσκα κολομπίνα και πιερότος από τον καλλιτέχνη Rommero Britto
Το υλικό εδώ:https://gr.pinterest.com/pin/414542340718551511/
-Οι χαρταετοί μας από χάρτινες σακούλες με τυπώματα και ζωγραφιές
Η ιδέα εδώ:https://gr.pinterest.com/pin/518899188332148326/
-Μια βόλτα στη Νάουσα με τους Γενίτσαρους και τις Μπούλες
Με τη συνεργασία των γονέων διοργανώσαμε το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου…. φάγαμε,διασκεδάσαμε,χορέψαμε παραδοσιακά τραγούδια,παίξαμε παιχνίδι κρυμένου θησαυρού.
Και του χρόνου…καλή Σαρακοστή!
|
|
|
|
|
|
|
|
Πιστοποιητικό αριστείας για άλλη μια χρονιά για το νηπιαγωγείο μας για την Εβδομάδα Κώδικα 2023 χάρη στη οργάνωση και στη συμμετοχή μας στο “Μια βόλτα στη πόλη” της Μαρίνας Ζαχαριά.
Μπράβο στα παιδάκια του σχολείου μας!
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαρίνα Ζαχαριά
Οι ΧΟΠΑ ‘Ηρωες είναι μια βραβευμένη εκπαιδευτική εκστρατεία που στοχεύει στην αναγνώριση των συμπτωμάτων ενός εγκεφαλικού επεισοδίου και την ανάγκη για άμεση δράση.Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας μέσα από το πλούσιο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος και το βιβλίο δραστηριοτήτων έμαθαν για τα προειδοποιητικά συμπτώματα και τι πρέπει να κάνουν αμέσως ,καλώντας το 112.
Έγιναν μικροί ήρωες έτοιμοι να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην οικογένειά τους και στους δικούς τους υπερήρωες παππούδες ,γιαγιάδες αλλά και θείο,θεία!
Μάθετε περισσότερα για την εκστρατεία εδώ:https://gr-el.fastheroes.com/ και εδώ https://gr-el.fastheroes.com/meet-the-heroes/
Δείτε τις δραστηριότητες μας (το συνοδευτικό βιβλίο ήταν αρκετά βοηθητικό):
Μέσα από βίντεο γνωρίσαμε κάθε συνταξιούχο υπερήρωα ΧΟΠΑ, τον εγγονό τους τον Αλέξη, τη Δανάη και φτιάξαμε τη μαγική μας μάσκα.
1ος: Ο Πέτρος το πρόσωπο που του άρεσε να κάνει γκριμάτσες για να γελά ο Αλέξης και εμείς με τις δικές γκριμάτσες γελάσαμε αρκετά…όμως με το στραβό πρόσωπο κάτι συμβαίνει
2ος:Ο Χάρης το χέρι με την απίστευτη δύναμη να σηκώνει τον Αλέξη ψηλά, εως και αυτοκίνητο, αλλά όταν ο κακός ο θρόμβος επιτεθεί το χέρι παραλύει…Εσείς έχετε δυνατά χέρια όπως εμείς;
3ος:Η Όλγα η ομιλήτρια που με την υπέροχη φωνή της σπάει τζάμια μέχρι που τα χείλη της ξαφνικά δεν μπορούν να βγάλουν σωστή ομιλία και μπερδεύει τις λέξεις
4ος: Ο Αλέξης ο αμέσως που από τότε που έγινε ΧΟΠΑ ήρωας είναι πολύ γρήγορος ώστε να καλεί αμέσως το 112 για να έρθει ασθενοφόρο βοηθώντας τους δικούς του ήρωες
Μάθαμε φυσικά το νούμερο έκτακτης ανάγκης ,τη πόλη που μένουμε ,τη διεύθυνση και την περιοχή μας ώστε να δώσουμε σε περίπτωση ανάγκης τα σωστά στοιχεία.
Αξιολογήσαμε τις γνώσεις μας ,παίξαμε memory game,μάθαμε τα λόγια και χορέψαμε το τραγούδι των ΧΟΠΑ!
Το πρόγραμμα μπορεί να συνεχιστεί και στο σπίτι καθώς στο basecamp της σελίδας έχει παιχνίδια και άλλες δραστηριότητες όπου μπορούν τα παιδιά να εκπαιδεύσουν τους γονείς τους ή τους δικούς τους ήρωες. Δες εδώ: https://gr-el.fastheroes.com/e-books/
Θεματικός κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Υποενότητα: STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική
Σχέδιο δράσης: «Μελετώντας τον καιρό…»
Βασικοί στόχοι:
Να σημειωθεί ότι αντλήθηκαν ιδέες από το πρόγραμμα «Μικροί Μετεωρολόγοι» της Ελληνικής Εκπαιδευτικής Ένωσης STEM (Hellenic Education Society for STEM).
Καλύτερη εποχή για την υλοποίηση αυτού του Σ.Δ ήταν ο χειμώνας για να γνωρίσουν οι μαθητές τα περισσότερα καιρικά φαινόμενα.Ξεκινήσαμε μια μέρα που ο καιρός ήταν άστατος και έτοιμος για καταιγίδα,εξάλλου καθημερινά από την αρχή της σχολικής χρονιάς καταγράφουμε τον καιρό και στο τέλος του μήνα μετράμε πόσες μέρες είχε ήλιο,συννεφιά κ.α Στη συνέχεια με ερωτήσεις ανιχνεύθηκαν οι γνώσεις τους και δημιουργήθηκε εννοιολογικός χάρτης(γνώριζαν αρκετά για τα καιρικά φαινόμενα)
Ενδεικτικές δραστηριότητες και φωτογραφίες από τα εργαστήρια που υλοποιήθηκαν:
Παρακολουθήσαμε το δελτίο καιρού http://emy.gr/emy/el/και γνωρίσαμε το επάγγελμα του μετεωρολόγου από τα δελτία ειδήσεων.Δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουμε για τα ακραία καιρικά φαινόμενα(είχαμε μιλήσει για αυτά την ημέρα μείωσης των επιπτώσεων φυσικών καταστροφών 13/10) και τον αριθμό έκτακτης ανάγκης 112.
Μάθαμε για την βροχή και τον κύκλο του νερού (το ταξίδι της σταγόνας,κατασκευές βροχόμετρων, πειράματα,ζωγραφική με χρωματιστά παγάκια)
Φτιάξαμε χιόνι και παίξαμε χιονοπόλεμο
Προγραμματίσαμε τη μελισσούλα bee-bot για τον κύκλο του νερού
Ο αέρας ως καιρικό φαινόμενο(οι ιδιότητες του,πειράματα,κατασκευές ανεμοδούρι,ανεμόμυλος και παιχνιδιών από άχρηστα υλικά)
Καταγράφοντας καθημερινά τη θερμοκρασία στο ημερολόγιο κατασκευάσαμε αυτοσχέδια θερμόμετρα
Ολοκληρώσαμε με online παιχνίδια ,με την κατασκευή του δικού μας μετεωρολογικού χάρτη(Φωτόδεντρο),προγραμματίσαμε τη μελισσούλα bee-bot ανάλογα το αίνιγμα που λύναμε και είπαμε το δελτίο καιρό ,γνωρίζοντας καλύτερα πια τα καιρικά φαινόμενα,ως μικροί μετεωρολόγοι…
Πρόσφατα σχόλια