Το Outdoor Classroom Day=Ημέρα Υπαίθριας Τάξης υλοποιείται δυο φορές το χρόνο και είναι μια παγκόσμια δράση, με στόχο να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τη μάθηση και το παιχνίδι στην ύπαιθρο.Μας δόθηκε η ευκαιρία,αν και συνηθίζουμε να υλοποιούμε δραστηριότητες έξω,να παίξουμε,να ζωγραφίσουμε,να χορέψουμε,να διαβάσουμε βιβλία στην υπαίθρια βιβλιοθήκη,να φυτέψουμε σπόρους από μέσκουλες(μούσμουλα).
Outdoor Classroom Day 8/5/2025
Η γιορτή της μητέρας 2025
Η γιορτή της μητέρας πραγματοποιήθηκε μαζί το “πράσινο” πάρτι για την ολοκλήρωση του προγράμματος Glodal Action Days 2025 την Κυριακή 4/5/2025.Περιλάμβανε η γιορτή τις εξής δραστηριότητες :
Όμορφες ανοιξιάτικες κατασκευές με λουλούδια που δημιουργήθηκαν μαζί με τις μαμάδες και δωρίστηκαν σε αυτές.
Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού
Τα παιδιά έφτιαξαν κάρτες με ευχές και τις κρύψαμε για να τις βρουν.
Παιχνίδι “Μαμά βρες με από τα χεράκια μου!”
Φωτογραφηθήκαμε με τη μανούλα μας.
Την εβδομάδα που ακολούθησε δημιουργήσαμε ένα σουπλά για τη μαμά https://e-children.blogspot.com/2015/05/blog-post.html ,ζωγραφίσαμε πετρούλες(για να τις έχουν πάντα στην τσάντα τους),τραγουδήσαμε το τραγούδι “Η μανούλα” του Σπ.Λάμπρου και συμμετείχαμε σε δραστηριότητες Eucode week, μετά από πρόσκληση, με τίτλο “Η αγάπη της μαμάς” και κωδικό cw25-YGYtl
Δείτε μας:
Οι δραστηριότητες κωδικοποίησης και ρομποτικής:
Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!!!!!!!!!!
FEE Global Action Days 2025
Ως Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο,συμμετείχαμε και αυτή τη χρονιά στην παγκόσμια εκστρατεία του FEE Global Action Days την περίοδο 22 Απριλίου-6 Μαΐου 2025.Το πρόγραμμα περιλάμβανε δραστηριότητες που στόχευαν στην επανασύνδεση όλων των συμμετεχόντων με τη φύση για τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος και ευθυγραμμίζονταν με τους στόχους της δεκαετίας του ΟΗΕ για την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων!
#GlobalActionDays #GenerationRestoration
1η δραστηριότητα:Αποκαλύψτε τους κρυμμένους ήρωες κάτω από τα πόδια σας!
Οι κρυμμένοι ήρωες ήταν τα σκουλήκια και ο σημαντικός ρόλος τους στην δημιουργία ενός υγιούς και γόνιμου εδάφους.Μάθαμε ότι τα σκουλήκια αερίζουν το έδαφος ,το χώμα δεν συμπιέζεται και τα φυτά που αναπτύσσονται είναι πιο υγιή.Επίσης χάρη σε αυτά γίνεται η κομποστοποίηση.
Με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στην αυλή του σχολείου οργανώσαμε ένα “σαφάρι εδάφους” και ανακαλύψαμε είδη σκουληκιών(κόκκινα,άσπρα),τα καταγράψαμε,μετρήσαμε το μήκος τους, δημιουργήσαμε ένα “σκουλικόσπιτο” και παίξαμε στον αισθητηριακό δίσκο με χώμα, λάσπη και φυσικά πλαστικά σκουλήκια.
2η δραστηριότητα:Γνωρίστε τους προστάτες των φυτών μας!
Υλοποιήθηκαν δυο πειράματα ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά την πορεία του νερού και τον ρόλο που παίζουν τα δέντρα και τα δασικά οικοσυστήματα στα συστήματα αναδιανομής του νερού. Επίσης αυτό
σχετίζεται με το ρόλο τους ως άμυνα κατά των πλημμυρών, της διάβρωσης του εδάφους και των ακραίων καιρικών φαινομένων.
Στο 1ο πείραμα χρησιμοποιήσαμε 2 γλάστρες η μια με ένα καλά ριζωμένο φυτό και η άλλη μόνο με χώμα.Τις ποτίσαμε με την ίδια ποσότητα νερού και παρατηρήσαμε ότι στη μια γλάστρα η απορροή ήταν λιγότερη και η ποιότητα του νερού καθαρότερη χωρίς μικρά σωματίδια και έντονο χρώμα σε σχέση με τη δεύτερη γλάστρα με το σκέτο χώμα.Στο τέλος καταγράψαμε τα συμπεράσματά μας σε φύλλο εργασίας.
Στο 2ο πείραμα κατασκευάσαμε μια μικρή λεκάνη απορροής με φυσικά υλικά ώστε να καταλάβουμε πώς τα φυτά και το έδαφος απορροφούν το νερό και επιβραδύνουν τη ροή του.
3η δραστηριότητα:Χτίζοντας μια κληρονομιά βιοοικονομίας!
Στόχος αυτής της δραστηριότητας ήταν να φέρει σε επαφή τις μικρότερες ηλικίες με τις μεγαλύτερες ώστε να τους μάθουν παραδοσιακές πρακτικές που σχετίζονται με τη γεωργία, τη διατήρηση τροφίμων ή τους φυσικούς πόρους. Η προσκεκλημένη μας ήταν η γιαγιά ενός μαθητή που μαζί της φυτέψαμε λαχανικά,ρίξαμε στάχτη για να απομακρύνουμε τα σαλιγκάρια,γνωρίσαμε πως διατηρούνταν τα αβγά χωρίς ψυγείο(σε στάχτη),πως διατηρούσαν τα λαχανικά όλο το χρόνο σε άλμη(τουρσί),τι καφέ έπιναν(από ρεβίθι),τα σερβίτσια φαγητού και τα σκεύη από τι υλικό ήταν (πηλό,ξύλο,μπρούτζο).
Τέλος φάγαμε ένα μικρό γεύμα που μας ετοίμασε με ψωμί,παξιμάδια,λάδι,ελιές,ντομάτα.
4η δραστηριότητα:Η οπτική γωνία της φύσης!
Προσπαθήσαμε να δούμε και να φωτογραφήσουμε τη φύση στη γειτονική πλατεία, από την προοπτική ενός σπουργιτιού που κοιτά το κομμένο δέντρο και ενός βάτραχου που κοιτά τα πεταμένα απορρίμματα. Σίγουρα και τα δυο ζωάκια είναι λυπημένα για αυτές τις εικόνες,χωρίς δέντρα και με πολλά σκουπίδια πως θα ζήσουν; Πρέπει να τα βοηθήσουμε για αυτό ρίψαμε μπάλες σπόρων δίπλα στο κομμένο δέντρο και υποσχεθήκαμε να συλλέξουμε τα σκουπίδια.
Η δική μας οπτική γωνία της φύσης ,μια πλατεία καθαρή γεμάτη δέντρα,λουλούδια,μέλισσες και πουλιά που κελαηδούν.
Επίσης δημιουργήσαμε με φυσικά υλικά και πρωταγωνίστριες τις μέλισσες μια υπέροχη landart κατασκευή.
5η δραστηριότητα:Οργανώστε ένα πάρτι εμπνευσμένο από τη φύση!
Το πάρτι μας με τίτλο “Η φύση γιορτάζει μαζί μας” περιλάμβανε “πράσινες” δραστηριότητες με διακοσμήσεις από φυσικά και επαναχρησιμοποιούμενα υλικά,κατασκευές,παιχνίδια,τραγούδια,χορό και φαγητό με ελάχιστα απόβλητα από τον λαχανόκηπο μας.Συμμετείχαν μαθητές,γονείς και η γειτονιά μας!
Ως δώρο στους καλεσμένους μας προσφέραμε βότανα από τον κήπο μας (δεντρολίβανο, λεβάντα, ρίγανη, θυμάρι,δάφνη,αρμπαρόριζα) και μπάλες σπόρων.
Action Aid “Από την Ουτοπία στα Βιώσιμα Οικο-Τοπία”
Συμμετείχαμε στην 21η Μαθητική Εβδομάδα Δράσης που διοργανώνεται από την ActionAid και προωθεί την ιδέα ότι όλοι μπορούμε να συμβάλουμε σε θετικές αλλαγές στην κοινωνία μας. Η φετινή εκστρατεία επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης, εστιάζοντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης 13 (Δράση για το Κλίμα) και 15 (Ζωή στη Στεριά). Μέσα από δημιουργικές δράσεις, όπως η τέχνη Land Art, οι μαθητές καλούνται να εκφράσουν την ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές και να μετατρέψουν την ιδέα της «Ουτοπίας» σε ρεαλιστικά και βιώσιμα «Οικο-Τοπία».
Η δική μας δημιουργία land art είχε σαν θέμα της το σπουδαίο έντομο του πλανήτη μας τη μέλισσα!Με φυσικά υλικά πέτρες,χώμα,λουλούδια και μέλισσες φτιαγμένες με φύλλα τα παιδιά δημιουργήσαν μια μικρή κυψέλη!
Γνωρίζουμε ότι οι μέλισσες είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη μας. Ως κύριοι επικονιαστές, συμβάλλουν καθοριστικά στην αναπαραγωγή των φυτών, υποστηρίζοντας τη γεωργική παραγωγή και τη βιοποικιλότητα. Περίπου το 70% των καλλιεργειών εξαρτάται από την επικονίαση, γεγονός που καθιστά τις μέλισσες αναντικατάστατες για την παραγωγή τροφίμων και τη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας.Ωστόσο, οι μέλισσες αντιμετωπίζουν σοβαρές απειλές, όπως η χρήση φυτοφαρμάκων, η απώλεια φυσικών οικότοπων, η κλιματική αλλαγή και η ρύπανση, που οδηγούν σε δραματική μείωση του πληθυσμού τους. Η προστασία τους είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των οικοσυστημάτων και της ανθρώπινης ζωής.
Πασχαλινές δράσεις
Την τελευταία ημέρα πριν τις πασχαλινές διακοπές εκκλησιάστηκαν τα παιδιά και μετά επισκεφθήκαμε μαζί με το 3ο Νηπ.Γαστούνης το Γηροκομείο Γαστούνης “Παναγία Καθολική” για να ανταλλάξουμε πασχαλινές ευχές και δώρα και για να πούμε τα κάλαντα του Λαζάρου στους φιλοξενούμενους.
Οι φιλοξενούμενοι και το προσωπικό μας ευχαρίστησαν που πάντα τους τιμούμε με την παρουσία μας δείχνοντας τη δύναμη της αγάπης και της ενσυναίσθησης για την τρίτη ηλικία!
Καλό Πάσχα με υγεία!
Πασχαλινές δημιουργίες
Οι πασχαλινές μας κατασκευές
1.Η ιστορία του Πάσχα
Η ιδέα και το υλικό εδώ: https://paixnidokamomataa.blogspot.com/2019/04/blog-post_9.html
2.Λαγουδάκια ζωγραφισμένα με νερομπογιές
Η ιδέα από το Pinterest
3.Πασχαλινά αβγά με στάμπες …σαν φωτοτυπίες όπως είπαν τα παιδιά!Σε μια επιφάνεια βάζετε αρκετή ποσότητα τέμπερα σε διάφορα χρώματα και με ένα σφουγγάρι τα αναμιγνύεται προς τα κάτω.Τα παιδιά σχεδιάζουν με μπατονέτα το αβγό τους , τοποθετούν ένα φύλλο χαρτί και έτοιμη η δημιουργία τους!
Ιδέα από το διαδίκτυο.
4.Αβγοθήκες
Η ιδέα από το Pinterest.
5.Σταυροί από καφέ πηλό
6.Δραστηριότητα κωδικοποίησης στα πλαίσια Eucode week 2025 -Easter -Let’s celebrate it together!
Κωδικός CODE WEEK 4 ALL:cw25-kI950
7.Δραστηριότητα κωδικοποίησης στα πλαίσια Eucode week 2025 -Τα πάθη του Χριστού
Κωδικός CODE WEEK 4 ALL:cw25-kdhbe
8.Βάψιμο αβγών με χρώματα ζαχαροπλαστικής και ζωγραφική με λαδοπαστέλ αλλά και με τη τεχνική των μαρκαδόρων
10.Βρες τα κρυμμένα αβγά…Easter Egg Hunt!
Φυσικά δεν έπαιξαν μόνο τα παιδιά αλλά τα έκρυψαν να τα βρούμε εγώ και η κ.Δήμητρα των Αγγλικών!
Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου 2/4/2025
Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου στις 2/4/2025 διοργανώθηκε σε συνεργασία με το 3ο Νηπ.Γαστούνης,το Νηπιαγωγείο Καλυβίων Ήλιδας,το Νηπιαγωγείο Γερακίου ,το Δημοτικό Γερακίου και το Νηπιαγωγείο Χαβαρίου Αμαλιάδας και τη συγγραφέα Έλενα Κακολύρη μια εξαιρετική δράση φιλαναγνωσίας στο Κουρβισιάνειο Πολιτιστικό Κέντρο Γαστούνης.
Αρχικά επισκεφθήκαμε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Γαστούνης ξεναγηθήκαμε στο χώρο της από τον υπεύθυνο ,παρατηρήσαμε τα βιβλία ,μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά τους (ύψος, σχήμα, παλαιότητα, είδος) και τη δυνατότητα δανεισμού παιδικών βιβλίων.Στη συνέχεια στο Κουρβισιάνειο Πολιτιστικό Κέντρο Γαστούνης η συγγραφέας Έλενα Κακολύρη μαζί με τη Αβραμίδη Ελένη και τη Χρέππα Σοφία δραματοποίησαν το παραμύθι με τίτλο “Το νηπιαγωγείο της Φιλίας” όπου με διαδραστικό τρόπο συμμετείχαν ενεργά τα παιδιά όλων των σχολείων.Τέλος τα παιδιά ανέβηκαν στη σκηνή και ζωγράφισαν τους ήρωες του παραμυθιού.Δόθηκε δώρο το μικρό αυτό παραμύθι σε κάθε μαθητή/τρια και το “μαγικό φίλτρο της φιλίας” καθώς και σελιδοδείκτες που είχαν ετοιμάσει οι φιλοξενούμενοί μας.
Συμμετείχαμε επίσης στη δράση φιλαναγνωσίας με τίτλο “Διαβάζουμε Μαζί!” που οργανώθηκε από την Κυψέλη, τη σχολική βιβλιοθήκη του 2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού και την ομάδα “Νηπιαγωγοί εν δράσει” του Συλλόγου Εκπαιδευτικών “ Δ. Θεοτοκόπουλος”.Στη δράση αυτή συμμετείχαν σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο και το υλικό από τις δραστηριότητες μας θα αναρτηθεί στο παρακάτω padlet:https://padlet.com/chariklia84/padlet-hw2fkewmu9vynxc5
Ευχαριστούμε τη συγγραφέα κ. Έλενα Κακολύρη για το υπέροχο παραμύθι της και τις εκπαιδευτικούς κ.Αβραμίδη Ελένη, κ.Γεωργία Μπράνη, κ.Γεωργία Δημακοπούλου,κ. Βασιλική Κοντογιάννη και τον κο. Σπύρο Κατσίβελη.
Τέλος ευχαριστούμε το Δ.Πηνειού για τη παραχώρηση του Κουρβισιάνειου Πολιτιστικού Κέντρου Γαστούνης.
EuCode Week 2025 -Alien escape
Μαθαίνοντας για το ηλιακό σύστημα ,τους πλανήτες και τη ζωή εκτός Γης,οι μαθητές στο online παιχνίδι κωδικοποίησης https://www.kidlocoding.com/basic-coding/alienescape στον υπολογιστή ή στο tablet,θα βοηθήσουν το μικρό εξωγήινο να αποδράσει… προγραμματίζοντας τις κινήσεις του προς το διαστημόπλοιο.
cw25-JLMVV
Το πιστοποιητικό μας
Γράμμα στον ουρανό
Η άνοιξη στην αυλή μας!
Καλωσορίζοντας την άνοιξη στις 21/3,ημέρα εαρινής ισημερίας,άρχισαν οι εργασίες για τον εξωραϊσμό του αύλειου χώρου.
Τα παιδιά φύτεψαν φράουλες,ντοματίνια,αγγουριές,πιπεριές,μελιτσάνες στο μικρό μας λαχανόκηπο
λουλούδια και ηλιοτρόπια(σπόρους που είχαμε συγκεντρώσει από τα περσινά μας λουλούδια)
αμπέλια με τη βοήθεια του γείτονά μας που μας πρόσφερε τις ρίζες
συγκεντρώσαμε φύλλα,φλούδες,κομμένα χόρτα,φύκια κ.α για τον κάδο κομποστοποίησης.Ο κάδος ήταν δωρεά από το Δ.Πηνειού καθώς τον είχαμε ζητήσει στέλνοντας γράμμα στο Δήμαρχο.
και φυσικά με την βοήθεια γονέων βάψαμε και ομορφύναμε την αυλή μας
δημιουργήσαμε και φέτος το ξενοδοχείο εντόμων μας
- Αρχική
- To Νηπιαγωγείο μας -Επικοινωνία
- Ο τόπος μας
- Προγράμματα Δραστηριοτήτων 2015-2016
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2015-2016
- Πρόγραμματα Δραστηριοτήτων 2016-2017
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2016-2017
- Προγράμματα δραστηριοτήτων 2017-2018
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2017-2018
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2018-19
- Έπαινοι για το σχ.έτος 2018-19
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2019-2020
- Έπαινοι για το σχολ.έτος 2019-2020
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2020-2021
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2020-2021
- Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικής μονάδας
- Προγράμματα δραστηριοτήτων 2021-2022
- Έπαινοι-βραβεία 2021-2022
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
- Συμμετοχή σε προγράμματα 2022-2023
- Έπαινοι-βραβεία 2022-2023
- Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο
- Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα/δράσεις για το σχ.έτος 2023-2024
- Έπαινοι-βραβεία 2023-2024
- Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα/δράσεις για το σχ.έτος 2024-2025
- Έπαινοι-βραβεία 2024-2025 και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
- "ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ"
- 2016
- 2018
- 2019
- 2020
- 2021
- 2022
- 2023-δραστηριότητες
- 2024
- 2025
- 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
- 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
- 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ
- ACTION AID
- Climate Action Project 2024
- ESA-ESERO
- EWWR -ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ 2024
- EWWR ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ 2023
- EΠΟΧΕΣ-ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- FEE:Foundation for Environmental Education
- Global School Play Day
- HELMEPA JUNIOR
- Let's do it Greece 2017
- Let's do it Greece 2018
- Let's do it Greece 2019
- Let's do it Greece 2024
- Make a wish
- Outdoor Classroom Day
- PLASTIC CLEVER SCHOOLS
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΓΙΑΣΜΟΣ
- ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑΚΙΑ
- ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ ΑΥΛΗ
- ΑΕΙΦΟΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΑΕΡΑΣ
- ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
- ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΒΡΟΧΗ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ-ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΔΑΣΟΣ
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ #Μένουμε σπίτι
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ-SafeInternet4kids
- ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Δ.ΠΗΝΕΙΟΥ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
- ΕΛΙΑ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025
- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ
- ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
- ΗΜΕΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ
- ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΘΕΑΤΡΟ
- ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
- Κέντρο Πρόληψης "ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ"
- ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ-ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΜΕΛΙΣΣΑ
- ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΜΟΥΣΕΙΑ
- ΝΕΡΟ
- Ο ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ
- ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
- ΟΝΟΜΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΎ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ
- ΠΑΣΧΑ
- ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΑΕΙΦΟΡΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ-Let's do it Greece 2016
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔ.ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2023-2024
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2015-16
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2017-18
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2018-19
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2022-2023
- ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
- ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ-ΜΕΛΙΣΣΑ
- ΠΛΑΝΗΤΕΣ -ΔΙΑΣΤΗΜΑ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡ.ΣΧ.ΔΡ 2016-17 -"ΟΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ"
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠΡ.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ 2017-18"Δρω και αειφορώ"
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ-ΤΡΥΓΟΣ,ΚΡΑΣΙ
- ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
- ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
- ΣΠΟΡΑ
- ΣΤΑΦΥΛΙ-ΤΡΥΓΟΣ-ΚΡΑΣΙ
- ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
- ΣΩΜΑ
- ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- ΤΑΙΝΙΕΣ
- ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
- ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
- ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
- ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Σ.Δ 2022-2023
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧ.ΔΡΑΣΗΣ 2021-2022
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 2024-2025
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
- ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΙΑΣ-ΚΑΜΕΡΑ ΖΙΖΑΝΙΟ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΎΤΑ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
- Χωρίς κατηγορία
- 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
- 11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
- 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
- 14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΛΟΥ
- 2/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΔΕΛΕ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
- 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ
- 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ
- 56ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
- 6o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
- Let's Do It-Greece
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
- ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ e-yliko
- ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ&ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ&ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- Κ.Π.Ε Κρεστένων Ν.Ηλείας
- ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
- ΜΟΥΣΕΙΑ -ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
- νηπ e-αγωγείο Κάλαθος Ρόδου
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ.ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΤΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΝΤΑΚΑΙΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΜΝΗΣ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΑΘΙΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΟΧΩΡΙΟΥ
- ΟΑΣΠ-Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δ.Ε ΗΛΕΙΑΣ
- Το σχολείο της φύσης και των χρωμάτων
Πρόσφατα σχόλια