4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

Climate Action Project 2024

Οκτ 20249

Το  Climate Action Project https://www.climateactionproject.org/ είναι ένα ελεύθερο project 6 εβδομάδων από 30/9-7/11 που επιτρέπει σε δασκάλους και μαθητές ηλικίας από 3-21 από όλο τον κόσμο, να συνεργαστούν σε θέματα περιβαλλοντικά. Κατά τη διάρκεια του project οι μαθητές/τριες θα εξερευνήσουν τις αιτίες ,τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν λύσεις  αναλαμβάνοντας δράση.

Εξάλλου ως βραβευμένο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο από το 2017 οργανώνουμε δράσεις ως σχολική κοινότητα για την προσαρμογή του σχολείου μας στην κλιματική κρίση.Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται στοχεύουν στη διαμόρφωση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα οδηγήσουν τους μικρούς μαθητές στην ανάληψη δράσεων για τη αυτή. Ειδικότερα αποσκοπεί στην απόκτηση περιβαλλοντικής συνείδησης που θα τους μετατρέψει σε ενεργούς πολίτες, ικανούς να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους για ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον.

Ας ξεκινήσουμε με την 1η εβδομάδα:

Ερώτημα:Τι είναι η κλιματική αλλαγή;;;

1η δραστηριότητα: Τα παιδιά ειδικά τα νήπια από την προηγούμενη σχολική χρονιά γνώριζαν αρκετά γιατί είχαμε αναπτύξει αυτό το θέμα στη τάξη.Με το δικό τους τρόπο μετά από εισαγωγικά βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=wa58h4IJ6Hk και https://www.youtube.com/watch?v=NM-sgVmBL_A που παρακολουθήσαμε(υπάρχουν στη πλατφόρμα) καθώς και τις κατάλληλες ερωτοαπαντήσεις δημιουργήσαμε έναν εννοιολογικό χάρτη όπου καταγράψαμε τις ιδέες τους για το τι είναι η κλιματική αλλαγή για αυτά.

 

2η δραστηριότητα:Τι είναι ο καιρός και τι το κλίμα που αλλάζει ή έχει αλλάξει;;;

Καθημερινά στο ημερολόγιο μας γράφουμε για τον καιρό και μετράμε τη θερμοκρασία παρατηρώντας έξω τις καιρικές συνθήκες.Στο τέλος κάθε μήνα μετράμε τις ημέρες με ήλιο,συννεφιά,βροχή και καταλήγουμε σε συμπεράσματα.

Καταγράφουμε επίσης το ύψος της βροχής με το αυτοσχέδιο βροχόμετρο.

Ο καιρός αναφέρεται στις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή για ένα μικρό χρονικό διάστημα, όπως λίγες ημέρες. Το κλίμα, αντίθετα, αναφέρεται στις μακροπρόθεσμες καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή και ορίζεται από την κανονικότητα των αλλαγών του καιρού μέσα σε πολλά χρόνια.https://www.youtube.com/watch?v=0geUS_j3gis

3η δραστηριότητα:

Μαθαίνω για το κλίμα και το φαινόμενο του θερμοκηπίου https://www.youtube.com/watch?v=7IwPFXzLH8cκαι πώς δημιουργείτε κάνοντας πείραμα με μια stem κατασκευή.Αρχικά καταγράψαμε τη θερμοκρασία που είχαμε τη δεδομένη στιγμή και με οδηγίες από εμένα σε ένα μπουκάλι βάλαμε νερό και κρεμάσαμε μέσα το θερμόμετρο ώστε μετά από 15′ λεπτά να μετρήσουμε πάλι τη θερμοκρασία.Η θερμοκρασία ανέβηκε αρκετά! Επειδή το μπουκάλι  παγίδευσε τη θερμότητα από τον ήλιο, ο οποίος ζέστανε τον αέρα μέσα και οι θερμικές ακτίνες από το εσωτερικό του μπουκαλιού δεν μπορούν να διαφύγουν .Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται φαινόμενο του θερμοκηπίου…όπως τα θερμοκήπια που εγκλωβίσουν τη θερμότητα.

Τα αέρια στην ατμόσφαιρα της Γης παγιδεύουν τη θερμότητα με παρόμοιο τρόπο όπως στο πλαστικό μπουκάλι.Το διοξείδιο του άνθρακα CO2 είναι ένα από αυτά τα αέρια.Το οποίο παράγεται φυσικά  κατά την αναπνοή των οργανισμών και μέσω της αποσύνθεσης της βιομάζας. Εισέρχεται επίσης στην ατμόσφαιρα μέσω καύσης ορυκτών καυσίμων και χημικών αντιδράσεων. Αφαιρείται από την ατμόσφαιρα από τα φυτά στη διαδικασία γνωστή ως φωτοσύνθεση που μετατρέπει το ηλιακό φως σε ενέργεια.Το CO2 που απορροφάται διατηρείται μακριά από την ατμόσφαιρα μέχρι να πεθάνουν τα φυτά και γι’ αυτό τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση άνθρακα.Δείτε περισσότερα εδώ:https://www.europarl.europa.eu/topics/el/article/20230316STO77629/klimatiki-allagi-ta-aeria-thermokipiou-pou-prokaloun-planitiki-uperthermansi

Ευκαιρία να μάθουμε και για τη φωτοσύνθεση με τη κατασκευή αυτή, όπου τοποθετήσαμε χώμα και σπόρους από φακές χωρίς να το ποτίσουμε ώστε να παρακολουθούμε καθημερινά την ανάπτυξη των σπόρων.Tα φυτά συμβάλλουν στη μείωση του CO2 μέσω της διαδικασίας φωτοσύνθεσης. Κατά τη διάρκεια της φωτοσύνθεσης, τα φυτά χρησιμοποιούν το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και το νερό για να παράγουν οξυγόνο και βιομάζα, δεσμεύοντας έτσι CO2 από την ατμόσφαιρα. Αυτό έχει θετικές επιδράσεις στο περιβάλλον, ειδικά στην καταπολέμηση του φαινόμενου του θερμοκηπίου.

Να σημειωθεί ότι εισάγουμε στον καθημερινό  λόγο/ομιλία των παιδιών ένα λεξιλόγιο με νέες επιστημονικές ορολογίες που κατανοούν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Με την εφαρμογή wordart στον υπολογιστή δημιουργήσαμε μια αφίσα

Οι πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο!

Οκτ 20247

Καλή σχολική χρονιά σε όλους,μαθητές/τριες,γονείς και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!

Ο αγιασμός του νηπιαγωγείου μας έγινε από τον πάτερ Ανδρέα Καρνέζο και τα καλωσόρισα με ένα μικρό δωράκι….

Το θέμα μας και φέτος είναι το σχολείο του δάσος και αρχηγός είναι ο Λύκος Ζαχαρίας παρέα με όλα τα ζωάκια που ζουν εκεί.

Τις πρώτες μέρες γνωριστήκαμε,παίξαμε ομαδικά παιχνίδια,μιλήσαμε για πως περάσαμε το καλοκαίρι και συστηθήκαμε παρουσιάζοντας τα αγαπημένα μας παιχνίδια(που φέραμε από το σπίτι).

Το υλικό για τα μετάλλια είναι από το eduki @by Happy_teaching

Διαβάσαμε την ιστορία “Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει να πάει σχολείο” της Lallemand Orianne , ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας και φτιάξαμε μπρελόκ με αυτόν για τη τσάντα μας.Παίξαμε ένα ακόμη παιχνίδι γνωριμίας(ρολό χαρτί υγείας, σχοινί και ο λύκος Ζαχαρίας σε αυτό).

Η ιδέα για το παιχνίδι γνωριμίας είναι από τη συνάδελφο Παπαευθυμίου Κατερίνα.

Τέλος συντάξαμε το συμβόλαιο της τάξης μας καθώς και το συμβόλαιο για την αυλή μας παρέα με το λύκο Ζαχαρία!

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού 2024

Σεπ 202429

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 11ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2024 και εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού , την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε, έχοντας ως  κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή», ενημέρωση με ψηφιακό υλικό για τους Ολυμπιακούς αγώνες ,τα αθλήματα και τη σημασία της σωματικής άσκησης στην υγεία και ευημερία όλων μας και ακολούθησαν αθλητικές δραστηριότητες στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Δείτε μας σε ομαδικούς αγώνες ταχύτητας,διαδρομές με εμπόδια,διελκυστίνδα,σκυταλοδρομία αφού προηγήθηκε προθέρμανση και ανάκτηση των χαμένων δυνάμεων με μια  φρουτοσαλάτα με ρόδια από την αυλή μας.

Νικητές είμαστε όλοι με βραβείο συμμετοχής και τον κότινο μας!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού 2024    

Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών

Σεπ 202426

Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών των σχολικών μονάδων του Δ.Πηνειού.

Αναλυτικά το πρόγραμμα της λαμπαδηδρομίας που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12-10-2024 & ώρα 19:00 μ.μ στη Γαστούνη.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Δ.ΠΗΝΕΙΟΥ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών    

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2024-2025

Σεπ 202426

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχολ.έτος 2024-2025.

Οδηγίες από το ΠΣΔ:

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού

Η δημιουργία μαθητικού λογαριασμού μαθητών προνηπίων (και όσων μαθητών δεν διαθέτουν ήδη λογαριασμό) μπορεί να γίνει άμεσα από τους γονείς/κηδεμόνες με εγγραφή από τη σελίδα https://register.sch.gr/students/Τα σχολεία θα πρέπει να γνωστοποιήσουν τον Αριθμό Μητρώου της/ου μαθήτριας/ή στους γονείς.

  • Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e–mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Στο πεδίο «Τμήμα» αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e–mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου, σε περίπτωση που ο κηδεμόνας αδυνατεί να δημιουργήσει λογαριασμό μαθητή , μπορεί να δημιουργήσει το λογαριασμό αυτός  μέσω του https://register.sch.gr/students/admins.

Για τη δημιουργία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα/γονέα που θα  πρέπει να λαμβάνεται με το   ‘Εντυπο γονικής συναίνεσης  (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)

Άλλες δυνατότητες διαχείρισης.

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του κάθε σχολείου, έχει και τις εξής δυνατότητες που παρέχονται στην εφαρμογή διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών.

  •   Ενημέρωση του κηδεμόνα, για τα στοιχεία που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής μαθητή από τον κηδεμόνα (αριθμός μητρώου μαθητή κ.α. όπως αυτά αναγράφονται στο myschool).
  •   Γνωστοποίηση ονόματος χρήστη και ορισμό νέου κωδικού πρόσβασης σε μαθητή/τρια που έχει ξεχάσει τα στοιχεία πρόσβασης του.
  •  Ορισμός νέου  κωδικού πρόσβασης μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που ζητηθεί από τον κηδεμόνα.
από κάτω από: ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2024-2025    

Αγιασμός για το σχ.έτος 2024-2025

Σεπ 20247
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
σας ενημερώνω πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:20 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.
Τους μαθητές/τριες  θα συνοδεύουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
eyxes gia kalh sxolikh xronia eikones.top .6
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός για το σχ.έτος 2024-2025    

Η αιμοδοσία είναι πράξη αλληλεγγύης!

Ιούν 202417

Στις 8/6/2024, μετά από πρόσκληση της κ.Θεοφανίας Μαντή, συμμετείχαμε μαζί το 3ο Νηπ.Γαστούνης στην επιστημονική εσπερίδα του Κ.Υ Γαστούνης ,σε συνεργασία με το Δ.Πηνειού και του τμ.Αιμοδοσίας Γ.Ν.Πύργου για την Αιμοδοσία.

Στο Κουρβισιάνειο Πολιτιστικό Κέντρο Γαστούνης, παρουσιάσαμε βίντεο που δημιουργήθηκε με τους μαθητές σε συνεργασία με τους γονείς, για τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας στις ζωές όλων μας και ένα μικρό μουσικοχορευτικό δρώμενο.

Το πρόγραμμα της εσπερίδας ,το βραβείο συμμετοχής μας

και η ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε



Λήψη αρχείου

Γίνε και εσύ μέλος αυτής της προσπάθειας και σώσε ζωές γιατί μια δική σου σταγόνα αίματος είναι ωκεανός για κάποιον άλλο…

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαντή Θεοφανία για την πρόσκληση και τον κ.Ρηγάτο Δημήτριο για την υποστήριξη στη δράση μας!

Καλοκαιρινά κι άλλα…2024

Ιούν 20248

Οι κατασκευές μας

-Ψαράκι φούσκα 3d

-Η γοργόνα μας

Βρείτε τη εδώ:https://krokotak.com/2023/06/mermaid-kids-craft/

-Στολίζοντας τη πόρτα μας

-Κάρτα με παλιά φύλλα από τηλεφωνικό κατάλογο(με τη βοήθεια μου)

-Στο μάθημα των Αγγλικών ζωγραφίσαμε τα καλοκαιρινά μας όνειρα…

-Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6 και κατασκευή πάζλ

Μαζέψαμε στο λαχανόκηπο φράουλες και ντοματίνια ….

-Καλοκαιρινό καδράκι χταπόδια,μέδουσες,ψαράκια με άχρηστο υλικό Bubble Wrap

Ενθύμια και βραβεία για προνήπια και τίτλοι προόδου για τα νήπια!

Η καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Η ουρά της γοργόνας” (έχουμε μια αδυναμία στις γοργόνες….) και στιγμές από αυτή:

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!!!

Θαλάσσια ρύπανση

Ιούν 20241

Μαθαίνοντας για τη θάλασσα υλοποιήσαμε δράσεις για να κατανοήσουν τα παιδιά τους κινδύνους-συνέπειες της θαλάσσιας ρύπανσης στο πλανήτη μας και στον άνθρωπο.Οι δράσεις αυτές ήταν προτάσεις από τo πρόγραμμα της Helmepa Junior https://helmepajunior.wordpress.com/

Μετά από συζήτηση,παρουσίαση εποπτικού υλικού και παρακολούθηση ενημερωτικών video οι μικροί μαθητές συνειδητοποίησαν ότι υπεύθυνος για την καταστροφή του υδάτινου περιβάλλοντος και των θαλασσών είναι ο άνθρωπος.

Κάποιες δράσεις μας:

-Ψαρεύοντας σκουπίδια με ζωγραφική αλλά και παιχνίδι με το αυτοσχέδιο καλάμι μας, μάθαμε για το χρόνο αποσύνθεσης στη θάλασσα διαφόρων υλικών.

Να σημειωθεί ότι πριν 2 μήνες είχαμε “φυτέψει” στο χώμα διάφορα υλικά και μας δόθηκε η ευκαιρία να τα ξεθάψουμε για να δούμε αν αποσυντέθηκαν ….όμως μόνο η φλούδα από τη μπανάνα είχε λιώσει,τα άλλα υλικά ήταν όπως τα φυτέψαμε!

-Παρακολουθήσαμε το βίντεο με την ουρά της φάλαινας “A Whale’s tale ” Youtube και αποφασίσαμε τη μελισσούλα bee-bot να τη μετατρέψουμε σε φάλαινα βοηθώντας τη να μαζέψει με το δίχτυ τα σκουπίδια της θάλασσας.

-Οι θάλασσες δεν κινδυνεύουν μόνο από τα απορρίμματα αλλά και από τις πετρελαιοκηλίδες που δημιουργούνται από ναυτικά ατυχήματα(φυσικά και από άλλους λόγους π.χ υπεραλίευση κ.α).  Έτσι βιωματικά σε ένα αδιάβροχο δίσκο πετάξαμε διάφορα σκουπίδια και δημιουργήσαμε μια πετρελαιοκηλίδα(λάδι+μαύρη τέμπερα) και ξεκίνησαν τα ερωτήματα…θα κολυμπούσες ποτέ σε μια τέτοια θάλασσα;ποιος ευθύνεται για αυτή την κατάσταση;τι μπορούμε να κάνουμε;πως θα φύγει η πετρελαιοκηλίδα-πως καθαρίζεται;

Είχε προηγηθεί αναζήτηση εικόνων και βίντεο αλλά κατανόησαν ότι μια πετρελαιοκηλίδα δύσκολα αντιμετωπίζεται!

Εμείς πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά όπως βαμβάκι,λαβίδα,σουρωτήρια,σφουγγάρι αλλά….

-Τέλος, μετά από πρόσκληση, μας επισκέφθηκαν Λιμενικοί από το Λιμεναρχείο Κυλλήνης και έγινε ενημέρωση των παιδιών για τους κινδύνους στη θάλασσα καθώς και συζήτηση για τις  έννοιες του εθελοντισμού και την σημασία της  προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του εκπ. προγράμματος “Προσέχω,μαθαίνω,νοιάζομαι” και συνδυάστηκε με τις δράσεις μας για την αειφορία και την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6.

Ευχαριστούμε πολύ τους κ.Αποστολοπούλου Μαργαρίτα και κ.Μήτρου Παντελή.

από κάτω από: HELMEPA JUNIOR, ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θαλάσσια ρύπανση    

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό

Μάι 202431

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο μια από τις δραστηριότητες μας, ήταν να επισκεφθούμε στις 28/5 το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γαστούνης.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους είχαμε συμμετάσχει σε κοινές δράσεις όπως παρακολούθηση παράστασης Καραγκιόζη καθώς και στη πολιτιστική εκδήλωση Ανθεστήρια Δ.Πηνειού μετά από πρόσκληση της Δ/ντριας του 3ου Δημοτικού κ.Θωμοπούλου και του Συλλόγου γονέων&κηδεμόνων.

Δείτε εδώ:

Η επίσκεψη μας περιλάμβανε γνωριμία με τη “νέα” μας τάξη ,τα βιβλία ,τον πίνακα,τα θρανία,μα πάνω από όλα τη δασκάλα της Α’ τάξης κ.Πουλτίδου Σοφία και τους μαθητές/τριες που γνωρίζαμε από το νηπιαγωγείο.Τραγουδήσαμε την αλφαβήτα ,διαβάσαμε,μετρήσαμε και δημιουργήσαμε μια κοινή ομαδική ζωγραφιά.Δώσαμε επίσης ένα ομαδικό κολλάζ με ζωγραφιές που έφτιαξαν τα νήπια να αναρτηθεί στο τοίχο της πρώτης τάξης ,χορέψαμε στο προαύλιο όλοι μαζί και τα πρωτάκια μας χάρισαν το “κλειδί της Α’ τάξης”.

Δείτε μας:

Τέλος υλοποιήθηκε στις 31/5 ,επιμορφωτική ενημέρωση – συζήτηση για γονείς και εκπαιδευτικούς στο 3ο Νηπ.Γαστούνης, για την ομαλή μετάβαση των νηπίων και συζητήθηκαν τα εξής:1) Αναπτυξιακά ορόσημα προσχολικής ηλικίας2) Η σημασία τήρησης των κανόνων3) Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση των δυσκολιών.

Εισηγήτριες ήταν οι κ.κ: Γεωργία Δεφίγγου, ειδική παιδαγωγός PhD Σχολικής Ψυχολογίας, Μsc Ειδικής Αγωγής Συμβουλευτικής ,Μερμίρη Κωνσταντίνα Msc Επιστήμες Αποκατάστασης και Δήμητρα Τσατσού Λογοθεραπεύτρια ,ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες.
Ευχαριστούμε πολύ τις εισηγήτριες και τους συμμετέχοντες γονείς!
από κάτω από: ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σαν σήμερα

14/10/1863: Ο σουηδός χημικός Aλφρεντ Νόμπελ πατεντάρει την παρασκευή της νιτρογλυκερίνης.
Από την εφεύρεσή του αυτή θα κερδίσει πολλά χρήματα, ικανά για να συντηρούν μέχρι σήμερα το Ίδρυμα Νόμπελ, που απονέμει τα ομώνυμα βραβεία.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή Σαρακοστή από αλατοζύμη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος δωράκι καλωσορίσματος ινδιάνικα καπέλα κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή μέλισσας κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή Σαρακοστή από αλατοζύμη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος δωράκι καλωσορίσματος ινδιάνικα καπέλα κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή μέλισσας κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Translate

European Radio Logo

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή Σαρακοστή από αλατοζύμη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος δωράκι καλωσορίσματος ινδιάνικα καπέλα κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή μέλισσας κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων