Α’ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΙΤΛΟΣ: ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

ΔΙΜΗΝΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

Α΄ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

-ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΧΡΩΜΑ ΜΑΛΛΙΩΝ , ΜΑΤΙΩΝ ΚΛΠ .

-ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΟΜΑΔΟΥΛΕΣ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

-ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΔΥΜΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ! ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΊΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

  • ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΙΣ «ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ», ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
  • 313297071 1545943305843381 5511473709866799659 nIMG 20221031 074012
  • ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΖΑΡΙ, ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΡΙΧΝΕ ΤΟ ΖΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕ , ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ; ΖΩΟ; ΠΑΙΧΝΙΔΙ; ΒΙΒΛΙΟ;
  • ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΖΑΡΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ Ή ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ.
  • 324513859 873593420642279 1099501340588535375 nIMG 20221017 122620313185882 683757013311037 6842482460832049812 nΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΣ ΛΟΓΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΣΤΟΧΩΝ, ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΧΝΙΔΙ, Ο ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΣΕΣ. ΚΆΘΕ ΠΑΙΔΙ ΓΥΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
  • Β΄ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ
  • -ΑΡΧΙΚΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ, ΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
  • -ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
  • -ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΟΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ. ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ.
  • IMG 20221101 114436 1IMG 20221101 132609
  • ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΥΡΑΜΙΔΑ
  • IMG 20221031 112547IMG 20221101 132457IMG 20221101 132538
  • ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΑΖΛ.
  • IMG 20221103 124829IMG 20221103 125144 1
  • ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΑΡΚΟΥΔΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ YOUTUBE, ΣΑΝ ΜΙΝΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ. ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ 3 ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟ-ΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ, ΚΡΑΒΒΑΤΑΚΙ, ΧΥΛΟ, ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΩΝ 3 ΑΡΚΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
  • IMG 20221103 124006
  • Τραγουδήσαμε τη fingerfamily, (δακτυλοοικογένεια), και δουλέψαμε ταυτόχρονα το αριθμό 5, μετρώντας μέλη-δάχτυλα του χεριού μας.
  • Τα παιδιά κατασκευάσανε τις 5 πέντε κούκλες μέλη της οικογένειας, σε γλωσσοπίεστρα (μπαπάς-μαμά-αδερφός-αδερφή-μωρό),φτιάξανε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας με τη πενταμελή οικογένεια, στο σπίτι για 5.
  • IMG 20221102 125242IMG 20221103 132032 1
  • Β ‘ θεματική προσέγγιση «οι φίλοι μου»
  • Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους φίλους μας και τη αξία της φιλίας. Συγκεκριμένα, για το πώς πρέπει να φερόμαστε στους φίλους μας. Επίσης τα παιδιά είπανε ποιοι είναι καλύτεροι φίλοι τους, και πώς τους αρέσει να περνάνε το χρόνο μαζί τους.
  • Φτιάξανε ζευγαράκια και με παντομίμα δείξανε τι κάνουν οι φίλοι μεταξύ τους, και ζωγράφισαν τους φίλους τους.
  • Στη συνεχεία επικεντρωθήκαμε στους φίλους μας, μέσα στο Νηπιαγωγείο και για τον τρόπο που πρέπει να φερόμαστε μέσα στη παρέα της τάξης μας. Τα παιδιά είπανε απόψεις , όπως το να βοηθάμε ο ένας το άλλο, να παίζουμε όλοι μαζί, να τραγουδάμε, να μιλάμε όμορφα μεταξύ μας…και φτιάξαμε ένα ομαδικό κολλάζ, ένα κήπο με λουλούδια, κάθε λουλούδι και ένα παιδάκι της τάξης.
  • Παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι, αλληλοβοήθειας, στο οποίο ο ένας φίλος, βοηθούσε το άλλο να διασχίσει, μία προκαθορισμένη διαδρομή. Η συνθήκη της αλληλοβοήθειας, ήταν ότι το ένα από τα δύο παιδιά είχε κλειστά ματάκια.
  • 324388624 677755674052220 1042989773201659115 n324528678 875916233452172 3116942675259494405 n 1324762545 3353459918301785 336989399286191884 n
  • Το επόμενο μουσικό κινητικό παιχνίδι που παίξαμε, περιελάμβανε χορό, με μουσική έντονη, και μόλις τελείωνε η μουσική, τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν ζευγάρια, να μπούνε μέσα σε ένα στεφανάκι και στη συνέχεια να δείξουν με παντομίμα, μία αγαπημένη δραστηριότητα φίλων, όπως αυτές που συζητήσαμε στη παρεούλα, πχ χορεύουμε, τραγουδάμε, παίζουμε κλπ. 
  • https://www.youtube.com/watch?v=fw14M88MGDA&ab_channel=demyfws
  • https://www.youtube.com/watch?v=Ogd6lOhxt14&ab_channel=BabyWalrus
  • ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΛΗΞΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΕΛΟΣ Α΄ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ»

Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Με τη βοήθεια οπτικοακουστικό υλικό της εποχής, προσπαθήσαμε με τα παιδιά να προσεγγίσουμε τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής. Τα παιδιά περιέγραψαν τις φωτογραφίες, προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τις εκφράσεις των προσώπων, στις φωτογραφίες, να διατυπώσουν σκέψεις και συναισθήματα για το πώς ίσως ένοιωθαν, οι πρωταγωνιστές του Έπους του 40΄.

IMG 20221031 080918

Διαβάσαμε τη ιστορία “Σαν παραμύθι” από το ανθολόγιο για το Νηπιαγωγείο, και παραλληρίσαμε τη πλοκή της ιστορίας, με τα ιστορικά γεγονότα του 1940. Δραματοποιήσαμε τη ιστορία και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από τη ιστορία.

IMG 20221031 074249

Μιλήσαμε για την εορταστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσει το Νηπιαγωγείο μας για να τιμήσει στις 27/10 και στις 28/10 τους ήρωες του 40΄, παρέλαση, τραγούδια , ποιήματα, κατάθεση στεφάνου στο ηρώων, εκφώνηση λόγου στη πλατεία από τη νηπιαγωγό, ποιήματα στη πλατεία από τα παιδιά, γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας με ποιήματα, τραγούδια, καλλιτεχνικά εργαστήρια. Για αυτό το λόγο κάναμε τις εξής προετοιμασίες:

– Μάθαμε και απαγγείλαμε ποιήματα για τη Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

-Κάναμε πρόβες τη παρέλαση στη αυλή του Νηπιαγωγείου Δάτου, κρατώντας τη ελληνική σημαία:

312800201 1076309389677931 1073151987085824080 n 1324923466 1204281100485265 4191657037739149995 n 1

-Στολίσαμε τη τάξη μας με σημαιάκια που χρωματίσαμε με τα χρώματα της γαλανόλευκης σημαίας:

313379151 1308467213232873 2514146342690216642 n

-Κατασκευάσαμε στεφανάκια

312186153 1794443310888775 1619479634583967002 n313432322 492923479432933 6830902601898590128 n

-Μάθαμε και τραγουδήσαμε επετειακά τραγουδάκια για τη 28η Οκτωβρίου και γνωρίσαμε τη τραγουδίστρια του αγώνα, όπως χαρακτηρίστηκε η Σοφία Βέμπο.

Συζητήσαμε, για το τι συμβολίζει η γαλανόλευκη σημαία, και δημιουργήσαμε και εμείς σημαίες ελληνικές, με το επαναλαμβανόμενο μοτίβο λευκού γαλάζιου, στις λωρίδες της. Τραγουδήσαμε το Εθνικό ύμνο της Ελλάδας.

312254161 1205556976841107 13370569157282746 n313483001 916941533027449 3031936799929910934 n

Ζωγραφίσαμε σε ομαδική εργασία την ΕΛΛΑΔΑ

313500301 808596227035858 4021501005179738295 n

“γράψαμε ” και εμείς τη ημερομηνία της 28ης Οκτωβρίου 1940, βοηθώντας το ένα παιδί το άλλο

313274251 641127987676365 4027043779407414222 n313037586 530903018376853 7082288357740538214 nIMG 20221031 074004

Παίξαμε το μαθηματικό παιχνίδι “φοράει ο φαντάρος τη στολή”, με τη βοήθεια ζαριού

312421851 802322837760164 8923202877971909768 n313349621 489127033169320 9187744866609849440 n313368594 643308180828383 8697653593224557323 n

Συνδέσαμε ξανά σε παζλ τη εικόνα με τίτλο “ο αποχαιρετισμός του στρατιώτη”, συζητώντας αρχικά για τα πιθανά συναισθήματα, που ίσως ένοιωθαν , τα πρόσωπα που απεικονίζονται, δηλαδή η μητέρα και στρατιώτης, που φεύγει για το μέτωπο.

IMG 20221031 074029IMG 20221018 113128

Τα παιδιά είπαν, επιχειρήματα υπέρ της ειρήνης και κατά του πολέμου, και φτιάξαμε εικόνες με το περιστέρι της Ειρήνης, το οποίο συζητήσαμε ότι συμβολίζει τη ειρήνη, που πρέπει να υπάρχει στη γη.

IMG 20221031 074313IMG 20221031 081343312980090 795478588376311 2774922578189130043 n

Διαβάσαμε τη ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη, και τα παιδιά ζωγράφισαν σε ζευγάρια τη ειρήνη και το πόλεμο,

IMG 20221031 074257313528404 1139950336651621 3455254423939400057 n

Φτιάξαμε ομαδική εργασία το σήμα της Ειρήνης, κολλώντας αυτοκόλλητα λουλουδιών  και τα παιδιά δώσανε το δικό τους μήνυμα για  τη ΕΙΡΗΝΗ στη γη.

313512740 1317198279095828 57298525227494243 n

Επειδή κοντά στη Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, πλησίαζε και η θρησκευτική εορτή του Αγίου Δημητρίου στις 26/10, είπαμε δύο λόγια στη τάξη μας για το βίο του Αγίου, και στη συνέχεια παρατηρήσαμε τη βυζαντινή εικόνα του Αγίου Δημητρίου. Συζητήσαμε για τα χρώματα, τη έκφραση του Αγίου, τα ρούχα του, και ότι άλλο απεικονίζεται επάνω στην εικόνα. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τις δικές μας εικόνες, πατώντας στα χρώματα που είχε και η βυζαντινή εικόνα.

IMG 20221031 074022313455387 651562509859951 3612852725631190536 n

Τέλος γνωρίσαμε τη φωνούλα Δδ, υπαγορεύοντας στη νηπιαγωγό λεξούλες που αρχίζουν από αυτή τη φωνούλα, προσπαθώντας να τη γράψουν και αναγνωρίζοντας τη φωνούλα, σε καρτέλες και πίνακες αναφοράς της τάξης μας.

IMG 20221031 080950

 

 

 

 

 

 

 

 

Νέες εγγραφές μαθητών & μαθητριών σχολικό έτος 2023-2024

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2023-2024,  σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ Φ.6/15035/Δ1 “Εγγραφές μαθητών μαθητριών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023 2024”, θα πραγματοποιηθούν

από 1 έως 20 Μαρτίου 2023

Και γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι το 2018 και το 2019.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ;

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

Τά γεωγραφικά όρια του Νηπιαγωγείου Δάτου είναι Δάτο -Πολύστυλο-Μικροχώρι

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30), στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (16:00) και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (Ως τίς 17:30).

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

και στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ , ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ;;;

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού. Το έντυπο θά τό προμηθευτείτε από το Νηπιαγωγείο.

Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).). Οι γονείς πρέπει να προσκομίσουν τα έγγραφα στο Νηπιαγωγείο.

Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ. Οι γονείς οφείλουν να προσκομίσουν τό έγγραφο στο Νηπιαγωγείο.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Οι γονείς προμηθεύονται τό έγγραφο από το Νηπιαγωγείο.

Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις, εφόσον οι γονείς επιθυμούν τό παιδί τούς να φοιτήσει στο Προαιρετικό Ολοήμερο Προγράμμα. Στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός φοίτησης μαθητών/τριών στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα είναι 5 (πέντε).

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο τό σχολικό έτος 2022 2023,και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά 2020-2024, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να συμπληρώσουν  αίτηση εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο, τμήμα εάν επιθυμούν .

Σε περίπτωση που κάποιος γονιός αντιμετωπίζει δυσκολία με την ηλεκτρονική αίτηση, μπορεί να επικοινωνήσει με το Νηπιαγωγείο Δάτου στο αριθμό 2510 391380

9:00πμ_13:00μμ.

Πριν τη επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο Δάτου, για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών, οι γονείς/κηδεμόνες, πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με το Νηπιαγωγείο Δάτου, για το απαραίτητο ραντεβού.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Δάτου

                 Βαϊκούση Δέσποινα

Δείτε τη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ εδώ:

https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2023/02/egyklios-eggrafwn-se-nipiagwgeia-2023-24.pdf

Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ

Κάπου το Νοέμβριο του 2022, μιλήσαμε στη τάξη μας για τη Ελιά και Λάδι, αφού ως γνωστόν ο Νοέμβριος είναι ο μήνας της Ελιάς.

Με τη βοήθεια φωτογραφικού υλικού συζητήσαμε για τη ελιά και για τα προϊόντα που μας δίνει η ελιά, όπως το ελαιόλαδο, το σαπούνι, οι φαρμακευτικές και καλλωπιστικές αλοιφές, το πυρηνέλαιο ως καύσιμο, η ελιά ως τρόφιμο κ.α. Τη άλλη μέρα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Δάτου, έφεραν στη τάξη τους προϊόντα της ελιάς και ελιές και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους, έτσι ώστε με βιωματικό τρόπο τα παιδιά να αντιληφθούν την αξία της Ελιάς και του ελαιόλαδου. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε μία γωνιά για την Ελιά!

IMG 20221122 112545IMG 20221122 112000IMG 20221122 114535

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετκά με τη διαδικασία παραγωγής ελαιόλαδου και τα παιδιά μετέφεραν στη τάξη προσωπικές τους βιωματικές εμπειρίες από ελαιομάζωμα. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε μία ημέρα στον ελαιώνα και στο ελαιοτριβείο.

Γευτήκαμε ψωμάκι με φρέσκο ελαιόλαδο, που έφεραν μαθητές στο Νηπιαγωγείο

324920933 1249306555992811 584794113945784082 n 1324474851 1847687732266267 8271452141604947064 n 1

Τα παιδιά ζωγράφισαν το ελαιομάζωμα και το ελαιοτριβείο αλλά δυστυχώς δεν έχω ανάλογη φωτογραφία στο αρχείο μου και στη συνέχεια με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, τρίψαμε τα σαπούνια, μαδήσαμε φύλλα από κλαδιά ελαιών, και δημιουργήσαμε αρωματικά ποτ-πουρί της ελιάς.

IMG 20221123 111337IMG 20221123 113612 1

Γνωρίσαμε τη φωνούλα Εε της ΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ

324910850 742733483797439 857377742921939333 n 1324950587 714202713564263 7400884664076931355 n 1

Διαβάσαμε το Μύθο της Θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα, σύμφωνα με το οποίο η πόλη Αθήνα πήρε ατο ονομά της από τη Θεά Αθηνά, διότι η θεά δώρισε τη ελιά και το ελαιόλαδο στους κατοίκους της, και με αφορμή το μύθο συζητήσαμε για τη αξία της ελιάς και του ελαιόλαδου στη αρχαία Ελλάδα. Δραματοποιήσαμε το Μύθο και το ζωγραφίσαμε.

324218056 706726194227973 1913863901958398876 n 1

Σε όλο το διάστημα που στο σχολείο μας προσεγγίσαμε τη θεματική ενότητα της Ελιάς και του ελαιόλαδου, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στο λεξιλόγιο της ελιάς όπως ελαιομάζωμα, ελαιοτριβείο, ελαιόλαδο , λαδόπανο, ελαιώνας, και φτιάξαμε σχετικό πίνακα αναφοράς. Δυστυχώς δεν έχω πλέον τη σχετική φωτογραφία για ανάρτηση.

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Κάπου το Οκτώβριο 2022 μιλήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας για το κύκλο του νερού. Με αφορμή τη ιστορία ¨ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” της Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου, συζητήσαμε για τις τρεις φυσικές ιδιότητες  του νερού υγρή στερεή και αέρια. Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με τις τρεις φυσικές ιδιότητες.

313111167 524908062415565 1810774385976316955 nΦτιάξαμε παγάκια312893424 3279493022367544 7532836343593539639 n

                                                                                                                       Λιώσαμε παγάκια

312974489 1059096811393234 2373102923131701706 nΒράσαμε τα λιωμένα παγάκια313229626 2345307578964548 3209531106451888375 n

Παρατηρήσαμε το νερό που εξατμίζονταν καθώς έβραζε                                                                                                             και νιώσαμε στα χέρια μας το ατμό που μετατρέπονταν                                                                                                                  σε νερό.

Συζητήσαμε για το κύκλο του νερού με τη βοήθεια πινάκων αναφοράς

λήψης 54b4ffa23ff4a8b9076f247994febf1af BsHTP1XbfOtO6I

Χρησιμοποιώντας όσο μπορούσαμε, τις επιστημονικές ορολογίες (συμπύκνωση, εξάτμιση, υγροποίηση, συγκέντρωση), και φτιάξαμε τις ανάλογες χειροτεχνίες.

313350632 667960808060942 4120744771744291981 n313220679 778835483187838 3175587791723841215 n

Συζητήσαμε επίσης, για τα μέρη της γης που υπάρχουν νερό, λίμνες, ποτάμια, ωκεανοί, θάλασσες, και τραγουδήσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου “Από που είσαι ποταμάκι” και το ζωγραφίσαμε

2seasmix 1024x429

oceans 768x461

Highly detailed planet Earth in the morning. Exaggerated precise relief lit morning sun. Detailed Earth. The countries of Central America. Elements of this image furnished by NASA

imagesλήψης 2λήψης 1Lake Plastira Gr @yorgos.triantafylloumaxresdefaultλήψης 3

313491211 518286543483053 1558366092552472698 nIMG 20221031 074114

 

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΙ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ  ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ πχ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ, Ή ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ Ή ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΟΜΟΙΔΗ ΦΡΟΥΤΩΝ Ή ΚΑΡΠΩΝ.  ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΡΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥ , ΤΟ ΣΧΗΜΑ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ.

ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ ΕΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΦΡΟΥΤΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ .

26 cf84ceb1 cf86cf81cebfcf85cf84ceb1 cf84cebfcf85 cf86ceb8ceb9cebdcebfcf80cf89cf81cebfcf85 hqdefaultΦΡΟΥΤΑ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ 1 pdf 1024x724

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΑΡΧΙΚΗ ΦΩΝΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΕ ΦΡΟΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ.

312993788 622193916269794 1155566033478100019 n

313021536 582862630304746 6449874246444287373 nΦΤΙΑΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΦΡΟΥΤΙΕΡΑ

ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

313277996 1773746802993268 1116753853553675601 n313366540 426728859629731 1523418387908700602 n313196279 448639504073404 2843374700086222665 n

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΡΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ

312969944 1154557211819837 1898062187085788992 n313350275 4485168901608193 8144010654043644501 n

ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 1-5, ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟΣΑ ΡΟΔΙΑ ΟΣΑ ΕΔΕΙΧΝΕ Η ΚΑΡΤΕΛΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

 

313492358 1172981853598380 6060439817705822481 n313449388 5588938004557838 6501773141419898308 n

ΛΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΑΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ, ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ, ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΣΗΚΩΝΟΤΑΝ, ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΟ ΠΟΝΤΟ Η ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ!!! ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

313453000 1304777490339782 5143923464830553778 n311239304 509274394425140 1522658410357665379 n

 

 

 

 

 

ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΥΓΟΣ (ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ)

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ, ΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ.

313373869 1089650031754439 5410741121750988886 nΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.

312150055 829218738396258 5064856621341129142 n312990323 1288745961693059 1718698364628569289 n

313389834 366011459023513 2040536019536225650 n313498072 439036965041512 7462564688208300980 n

ΚΑΝΑΜΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΤΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗ ΙΔΙΑ ΛΕΞΗ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ.

313389834 3246952478890150 2376570255655205048 n

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ “Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ” ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ.

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ  “ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ” ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ.

313785416 823731768771660 5259843023173719271 n313349621 3224824827738462 7317094235312143862 n313518554 1134292993958457 7131584778307489667 n

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΜΕ ΦΕΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΜΕ ΣΤΑΦΥΛΙΑ

313470130 1310891682782379 5940174815886090220 n313498063 651417896379242 8724140328603228655 n

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ , ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΓΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΑΥΤΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΕ ΠΗΛΟ ΑΓΓΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΑΜΕ ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΞΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ.

313365362 521269466521601 3426296613328399398 n313467531 3280162768928921 2935443685162764029 n

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ pdf ΤΟ ΜΥΘΟ “Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ”, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.

312912002 525090979626697 3446896568362312306 n313509110 682164726580218 3207664394699412277 n313391137 417510130401820 7359423094296953150 n313387808 862897688454069 5082708091590749961 n313371840 1396340707558843 3565513006093197387 n313206749 677553703675442 9055868790875305650 n312585203 1213730909224573 9006562858857900588 n312602639 674045044220224 643673772577596948 n313112748 1444114569333284 2340247935517912824 n313204905 420042423657298 6357235990195301879 n

ΠΑΙΞΑΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΑΚΙΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΖΑΡΙΟΥ.

313112748 6150962441619337 8347025071963918442 n313367961 678969427198953 3171502127852368752 n

ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ

307829222 455940969826306 3903073424252857444 n313429860 10221787768790816 1266161166518074215 nΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΣΑΛΙΓΚΑΡΟΦΩΛΙΕΣ ΣΤΗ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΛΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ!

313345837 664278381721665 7156669731518758204 nΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Σσ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΗ ΓΡΑΨΟΥΜΕ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ:

ΕΝΤΟΠΙΣΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Σσ

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ “ΤΟΜ Ο ΣΑΛΙΓΚΑΡΟΣ” ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

312708980 5684696588279799 517039132598740617 n ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΤΑΜΠΛΟ ΜΑΣ

313189467 631727478677764 5191184343793494678 n312535044 674310240704890 2023259574563722901 n313287465 464153865579713 8793559411662156392 nΧΩΡΙΣΑΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ

313382487 367916632159090 5529070239935497009 n ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΟΜΠΡΕΛΙΤΣΕΣ

313011051 804289470842429 3283711395897451989 nΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΔΕΝΤΡΟ

313575911 917248279257247 5831821430720393615 n313463281 642044857508910 4155465493391166479 n ΑΤΟΜΙΚΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΔΕΝΤΡΑΚΙΑ

313455387 805812160751528 4319893674420011309 nΟ ΚΥΡΙΟΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

 

312890939 616345056892268 7737444893100904762 n 1313509110 453506136886619 241458454955729424 n ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Η ΦΩΝΟΥΛΑ Φφ

313000248 494051496002753 2618328142185027040 n313210097 515367390192637 7563705371927025622 n313481851 675875930520491 5753560674816948225 n313452506 456056206595735 7272378005119619857 n

ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022

312989685 3110859975870728 2428402099034832620 n312446757 644644780647085 1304390607263576962 n312812555 697319811827142 7281049128631842867 n

ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΘΕΣΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

312895528 867581604606899 5521851342986292453 nΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΘΕΣΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ “ΕΓΡΑΨΕ” ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

313083174 839700217138999 2969043699836209529 n313450891 799957754618755 1879478916156599361 nΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΡΤΕΛΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΑ

313111167 494076216108861 8664169594494782096 n ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΜΑΣ ΤΗ “ΠΑΛΑΜΟΠΑΡΕΑ”

313194477 797205394687245 7262406535641443652 n313396088 570172581538953 3902057238836550709 n313444440 794426998456558 2991195569767330156 n

ΟΡΙΣΑΜΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

313379151 822261458896390 736844238418460639 nΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ:

 

Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

313374581 659387609104322 8837759701026159520 n312890939 527870175851794 7689488776604222861 n

ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΓΩΝΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

312391036 1288271518661507 4562712566228654721 n313392592 829329701543344 5371552143201916315 n313379522 1129553217664418 8831466173411908265 n

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

313474313 458803299566747 8671206412999023743 n313489736 1620995334985579 809113631661324756 n313442765 1848121355553453 64716232918693341 n

ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

313461715 1277040649722805 2693685328569615757 n312712032 8313783338692236 6840128898902960307 nΗ ΓΩΝΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΖΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

313379153 978234009801346 5775903601581896272 n313215093 1281303905778489 2453162746001899842 n313018256 688366522410234 8332703396347134438 nΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΑΝΑΒΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟΥ

313356272 661983375574545 4079197177314268027 n313397995 1830156237329766 8901171186342045151 n312708980 693740785479028 2317960598794759324 nΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ, Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΒΑΛΕΤΟ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

art gfd05dcde3 640

Για το σχολικό έτος 2022-2023 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 01 έως 20 Μαρτίου 2022.

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές γεννημένοι το 2017 και το 2018.

    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

    1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
      Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
      Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
      Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
      Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
      α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
      β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
      γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
      δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
      ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
      στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

    ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ

    • Ατομικό δελτίο υγείας μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
    • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
    • Υπευθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
    • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
    • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
    • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

    Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

    Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:

    1 – 20 Μαρτίου 12:00 μ.μ. –13:00 μ.μ.

    ΤΗΛ: 2510391380

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

7πν

Αξιότιμη κυρία Πρόεδρε και μέλη του ΔΣ του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού – Τ. Τ. Καβάλας,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου, οι μαθητές/τριες και οι γονείς των μαθητών μας, θέλουμε να σας εκφράσουμε τις πιο θερμές και ειλικρινείς ευχαριστίες για τη δωρεά που πραγματοποιήσατε προς το σχολείο μας.

Σας ευχόμαστε να συνεχίσετε απρόσκοπτα το πολυσήμαντο έργο σας.

Με εκτίμηση,
Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.

1 42πν5

3