28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

  1. ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ. ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΕΝΟΙΩΘΑΝ ΑΡΑΓΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ 40΄ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ.428504515 702103102001709 939114692742843851 n
  2. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ¨ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40΄” ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ ΄40 (Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ / ΣΕΙΡΑ) ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, “Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΝΑΝΟΣ”
  3. ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΑ ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ “ΒΑΖΕΙ Ο ΝΤΟΥΤΣΕ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ” ΚΑΙ “ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ”, ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ , ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΕΣ, ΣΤΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 40΄.
  4. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΗΣΑΝΕ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΟΥ 40΄, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΑΝΕ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ 1940, ΟΠΩΣ Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ, ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ, ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ. 368618057 7247085662003368 5457383023307124911 n368629927 881994169979644 620511699798327228 n429422030 2534679263373630 2843904311791677712 n
  5. ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ Ο Χ Ι, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΟΧΙ 368629927 1050205183074926 8835105616305058060 n429422355 3859236870977119 4067815099435982119 n
  6. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ, ΕΝΑ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΣΚΕΤΣΑΚΙ, ΥΠΟΔΥΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ 40΄ΠΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ , ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ… ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΑΠΟΚΟΜΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ. 429468511 1106561937254206 4784062381747152525 n
  7. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ, ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙΑ Άνοιγμα φωτογραφίας400593471 279573355038036 5932544989662565160 n
  8. ΕΙΠΑΜΕ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ, ΚΑΝΑΜΕ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΗΡΩΩΝ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ.429474258 713716610931070 9125522260976213014 n371538887 3182233178739568 5881609443412703227 n363520608 998281427896934 8457246224553192100 n
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΩΡΗΣΕ ΤΑ ΣΗΜΑΙΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ367363088 1340251890030142 2147416615857554222 n 1
  10. ΤΙΜΗΣΑΜΕ ΕΠΙΣΗ ΤΟ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΕ  ΣΤΙΣ 26/10/2023 429422347 1887125188393983 5022977987166814032 n
  11. ΤΕΛΟΣ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Δδ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

  1. ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΡΧΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΒΡΟΧΗ, ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΒΡΟΧΗ; ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΕΡΟ; ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ  ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
  2. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ “Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ”369397539 1842077892877342 3842666608889552376 n400989798 655083766781674 6455966107000781816 n
  3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΙΑ ΗΧΟΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ, ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ, ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.370608271 875607480974234 4102313362731130806 n
  4. ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, “ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΤΑΜΑΚΙ” ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.370195157 722511862712741 2159534971891059225 n400868753 208902235509526 613640452417334341 n
  5. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ , ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΤΗ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΕΨΑΜΕ ΣΕ ΤΑΜΠΛΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ , ΠΙΟΝΙΑ ΖΑΡΙ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΑΓΟΝΑ, ΕΡΠΕΠΕ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.393888609 1090560858628411 1190028490875445747 n400590317 3717009475214456 5950059264052397063 n400851886 1422103768410521 6753115843326069224 n
  6. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΠΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΒΥΘΙΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΕΡΟ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΛΕΚΑΝΗ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΣΕΚΑΡΕ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΒΥΘΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΟΧΙ. 400611684 293331293045528 4077999849238265960 n400422467 25038913742366125 5147031477843554243 n
  7. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΤΗΞΗ -ΠΗΞΗ , ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΠΡΙΚΙ, ΜΙΑ ΠΑΓΟΘΗΚΗ, ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΚΑΤΑΨΥΞΗ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. 370125382 997108751369187 8735613818391710661 n 1
  8. ΠΑΙΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ, ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Νν ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ, ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΜΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Ή ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΕΙ  ΑΠΟ ΜΙΑ  ΛΕΚΑΝΗ, ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ, ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ Νν. ΚΕΡΔΙΖΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΔΕΙΑΖΕ Ή ΘΑ ΓΕΜΙΖΕ ΠΡΩΤΗ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΤΗΣ.387508259 1118721489307076 4617390616439723066 n
  9. ΦΥΣΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Νν ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ!374988710 1319008422141961 6963952183825314154 n

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΙΤΡΙΝΟ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ “ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ”, ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.

368573766 330856519552713 3790488827026450349 n370279429 1068234694198511 6903310821341638424 n

ΜΕΤΑ ΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ ,ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ “ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ”, ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΠΕΛΑ.

368573766 1286865245349871 8302504083780341378 n400845989 1704826556683599 8902719718107157789 n

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ “Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ” ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ.368597689 1050491929302698 3960820890698367622 n 1

 

ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΥΓΟΣ

ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2023, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ, ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΥΓΟ!

  1. ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑΣ ΜΑΣ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟ ΟΠΩΣ ΠΧ ΤΡΥΓΟΣ, ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ, ΑΜΠΕΛΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ.
  2. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΣΤΟ YOUTUBE, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ ΣΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ.
  3. ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΡΥΓΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΣΙΟΥ.
  4. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ370636114 1432124584013940 8468543060624547428 n 1370082180 717979626449364 5508588173403232545 n
  5. ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΕ ΣΧΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ .

ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2023.

  1. ΑΡΧΙΚΑ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ. ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΪΝΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
  2. ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. 393602215 7180194338657713 5232701351138596575 n393408934 267309285740084 3064910624616535485 n
  3. ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΦΗΣ, ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΦΡΟΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.393617685 1464224547484377 255442368128245193 n
  4. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΜΑΔΕΣ ΦΡΟΥΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Α. ΤΟ ΧΡΩΜΑ, Β. ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ. 393608461 337535952293941 6545591262376828334 n387523981 2969914549810840 4064873718876007188 n
  5. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΡΟΔΙΑ, ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.387560604 1184767145824653 3607578077181208735 n
  6. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΔΥΟ ΜΕΛΗ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΜΗΛΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟ 1-6, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΛΟ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΟΥΛΕΣ 1 Ως 6. ΠΟΝΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕ ΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ!393815548 1284167748950255 6114386202374584633 n
  7. ΣΤΥΨΑΜΕ ΡΟΔΙΑ ΚΑΙ ΗΠΙΑΜΕ ΥΓΙΕΙΝΟ ΧΥΜΟ ΡΟΔΙ!368573766 1551528512321523 2581921658130446781 n 1
  8. ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ “ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ”, ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE.  ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΚΟΛΛΑΖ ΣΧΕΤΙΚΑ.387512710 1036078840918396 9128685847599392422 n
  9. ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ 393514011 714194640615933 1707533762654270170 n
  10. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΗΛΑ,  ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1-6393443826 324278830247501 1980420327476341316 n

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΑΦΟΥ ΚΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-2024, ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ, ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΤΟ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

  • ΜΑΘΑΜΕ ΑΠΑΓΓΕΙΛΑΜΕ, ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ “Ο ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΙ” , ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ. 393704805 1393695954904716 1173715486669972017 n 393875450 346670327821471 8889929860294193095 n
  • ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.  ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ Η ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΦΥΣΗ.393900188 867336978130133 6764054992602574934 n
  • ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΥΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΑΜΕ Α) ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ Β) ΑΝΑΛΟΓΑ  ΤΟ ΧΡΩΜΑ  ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΚΟΛΛΑΖ.368314838 891180689036461 1183533327266454300 n396676520 878556733824041 681826240238518571 n 1
  • ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1-5 ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΡΙΘΜΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΩΝ ΦΥΛΛΩΝ.387499796 642623064405391 8066389838243868364 n387507063 1342885559951070 3320868550909754564 n
  • ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Σσ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ, ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΟΛΙΣΑΝ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ. 393884267 1021432815836601 7992162311557642916 n 393990877 1047766029801954 5587736124308296773 n
  • ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΟΝΙΟ ΒΙΒΑΛΝΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΩ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΙΜΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΡΑΣΕΡΝΕΙ Ο ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΣ ΑΝΕΜΟΣ.
  • ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΚΥΛΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΜΗΝΑΣ! Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ. ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ “ΕΙΝΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΕ”. ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. 394005635 1413733942540492 4740893931328625695 n393968174 345856021287072 132089029167980858 n
  • ΕΠΙΣΗΣ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Οο, ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΟ Οο ΚΑΙ ΤΟ Ωω!393982222 1037343464141353 35162972616350708 n 2 ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΧΟ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΗ Οο ΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΧΑΡΤΙΝΑ ΦΥΛΛΑ, ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ.
  • ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΥΛΩΝΤΑΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ! ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΛΟΣΩΡΙΣΕΣ ΞΑΝΑ! Ο ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΛΑΪΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ , ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΗ! ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥΣ! ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟ ΜΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΚΑΘΩΣ Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ.400601913 6277352419030860 4837558815818721988 nΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙΑ.
  • ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟ, ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ, ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ.370200579 6938649456222592 3622335755397072206 n
  • ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ Νν. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΙΣ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ Νν ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΝΟΥΛΑ.396638696 1996356334054997 673400019042862365 n369547620 311462914966918 681059855669259082 n

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2023

-ΗΡΘΕ Η ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ, ΑΝΟΙΞΕ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ! ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023, ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΞΗΣ:

-ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ

393499395 1327453074544359 5069692243705640456 n393857301 1567087587363786 794244464936559021 n393866850 998377327942369 4394560250018533449 n

 

ΕΠΙΣΗΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ!

393910464 698608788504259 3837982352684329918 n393490278 849511266576422 2093155327929283915 n

-ΘΕΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΑΝ ΤΑ ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ-ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΝΟΝΩΝ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

370914602 1096851661692799 2147444835864312828 n393732015 887149932269288 7617788133099077787 n

 

-ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ, ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.

393849586 1528028674637461 6814677019691499233 n393910042 1297926744204803 1816167161841207470 n

-ΠΑΙΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;;; ΕΝΑΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΪΝΟ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟ, ΤΗ ΩΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΕΥΜΑΤΟΣ.

394034035 273431929002495 565760695699115329 n

-ΟΡΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ  “ΕΔΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ” ΚΑΙ ΤΟ “ΚΑΛΗΜΕΡΟΥΔΙΑ” ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ! ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ “ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ” ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΡΙΟΥ, ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΔΑΤΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023, ΣΤΙΣ 9:00 πμ., ΣΤΗ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΣΤΟ ΟΙΚΙΣΜΟ ΠΟΛΥΣΤΥΛΟ, ΟΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ. ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑΣΜΟΥ, ΘΑ ΔΟΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ. ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΙΤΗ 12/9/2023, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!! ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΔΑΤΟΥ

ΒΑΪΚΟΥΣΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗ ΤΡΙΤΗ 20/6/2023, ΛΟΓΩ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ



Λήψη αρχείου

Α’ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΙΤΛΟΣ: ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ

ΔΙΜΗΝΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

Α΄ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

-ΑΡΧΙΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΧΡΩΜΑ ΜΑΛΛΙΩΝ , ΜΑΤΙΩΝ ΚΛΠ .

-ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΝΑΝΕ ΟΜΑΔΟΥΛΕΣ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ.

-ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΔΥΜΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ! ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΊΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!

  • ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΙΣ «ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ», ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
  • 313297071 1545943305843381 5511473709866799659 nIMG 20221031 074012
  • ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΖΑΡΙ, ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΡΙΧΝΕ ΤΟ ΖΑΡΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕ , ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ; ΖΩΟ; ΠΑΙΧΝΙΔΙ; ΒΙΒΛΙΟ;
  • ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΖΑΡΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ Ή ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ.
  • 324513859 873593420642279 1099501340588535375 nIMG 20221017 122620313185882 683757013311037 6842482460832049812 nΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΣ ΛΟΓΙΚΗΣ , ΚΑΙ ΣΤΟΧΩΝ, ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΧΝΙΔΙ, Ο ΤΡΟΧΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΣΕΣ. ΚΆΘΕ ΠΑΙΔΙ ΓΥΡΝΟΥΣΕ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΟΥ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
  • Β΄ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ
  • -ΑΡΧΙΚΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ, ΕΞΗΓΗΣΑΜΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
  • -ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ, ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
  • -ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΟΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ. ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΑΣ.
  • IMG 20221101 114436 1IMG 20221101 132609
  • ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΚΑΙ ΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΥΡΑΜΙΔΑ
  • IMG 20221031 112547IMG 20221101 132457IMG 20221101 132538
  • ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΠΑΖΛ.
  • IMG 20221103 124829IMG 20221103 125144 1
  • ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΥΣΑ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΑΡΚΟΥΔΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΗ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ YOUTUBE, ΣΑΝ ΜΙΝΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ. ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ 3 ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΜΙΚΡΟ-ΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ, ΚΡΑΒΒΑΤΑΚΙ, ΧΥΛΟ, ΚΑΡΕΚΛΑΚΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΤΩΝ 3 ΑΡΚΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
  • IMG 20221103 124006
  • Τραγουδήσαμε τη fingerfamily, (δακτυλοοικογένεια), και δουλέψαμε ταυτόχρονα το αριθμό 5, μετρώντας μέλη-δάχτυλα του χεριού μας.
  • Τα παιδιά κατασκευάσανε τις 5 πέντε κούκλες μέλη της οικογένειας, σε γλωσσοπίεστρα (μπαπάς-μαμά-αδερφός-αδερφή-μωρό),φτιάξανε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας με τη πενταμελή οικογένεια, στο σπίτι για 5.
  • IMG 20221102 125242IMG 20221103 132032 1
  • Β ‘ θεματική προσέγγιση «οι φίλοι μου»
  • Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους φίλους μας και τη αξία της φιλίας. Συγκεκριμένα, για το πώς πρέπει να φερόμαστε στους φίλους μας. Επίσης τα παιδιά είπανε ποιοι είναι καλύτεροι φίλοι τους, και πώς τους αρέσει να περνάνε το χρόνο μαζί τους.
  • Φτιάξανε ζευγαράκια και με παντομίμα δείξανε τι κάνουν οι φίλοι μεταξύ τους, και ζωγράφισαν τους φίλους τους.
  • Στη συνεχεία επικεντρωθήκαμε στους φίλους μας, μέσα στο Νηπιαγωγείο και για τον τρόπο που πρέπει να φερόμαστε μέσα στη παρέα της τάξης μας. Τα παιδιά είπανε απόψεις , όπως το να βοηθάμε ο ένας το άλλο, να παίζουμε όλοι μαζί, να τραγουδάμε, να μιλάμε όμορφα μεταξύ μας…και φτιάξαμε ένα ομαδικό κολλάζ, ένα κήπο με λουλούδια, κάθε λουλούδι και ένα παιδάκι της τάξης.
  • Παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι, αλληλοβοήθειας, στο οποίο ο ένας φίλος, βοηθούσε το άλλο να διασχίσει, μία προκαθορισμένη διαδρομή. Η συνθήκη της αλληλοβοήθειας, ήταν ότι το ένα από τα δύο παιδιά είχε κλειστά ματάκια.
  • 324388624 677755674052220 1042989773201659115 n324528678 875916233452172 3116942675259494405 n 1324762545 3353459918301785 336989399286191884 n
  • Το επόμενο μουσικό κινητικό παιχνίδι που παίξαμε, περιελάμβανε χορό, με μουσική έντονη, και μόλις τελείωνε η μουσική, τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν ζευγάρια, να μπούνε μέσα σε ένα στεφανάκι και στη συνέχεια να δείξουν με παντομίμα, μία αγαπημένη δραστηριότητα φίλων, όπως αυτές που συζητήσαμε στη παρεούλα, πχ χορεύουμε, τραγουδάμε, παίζουμε κλπ. 
  • https://www.youtube.com/watch?v=fw14M88MGDA&ab_channel=demyfws
  • https://www.youtube.com/watch?v=Ogd6lOhxt14&ab_channel=BabyWalrus
  • ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΛΗΞΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΕΛΟΣ Α΄ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ»

Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Με τη βοήθεια οπτικοακουστικό υλικό της εποχής, προσπαθήσαμε με τα παιδιά να προσεγγίσουμε τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής. Τα παιδιά περιέγραψαν τις φωτογραφίες, προσπάθησαν να ερμηνεύσουν τις εκφράσεις των προσώπων, στις φωτογραφίες, να διατυπώσουν σκέψεις και συναισθήματα για το πώς ίσως ένοιωθαν, οι πρωταγωνιστές του Έπους του 40΄.

IMG 20221031 080918

Διαβάσαμε τη ιστορία “Σαν παραμύθι” από το ανθολόγιο για το Νηπιαγωγείο, και παραλληρίσαμε τη πλοκή της ιστορίας, με τα ιστορικά γεγονότα του 1940. Δραματοποιήσαμε τη ιστορία και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από τη ιστορία.

IMG 20221031 074249

Μιλήσαμε για την εορταστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιήσει το Νηπιαγωγείο μας για να τιμήσει στις 27/10 και στις 28/10 τους ήρωες του 40΄, παρέλαση, τραγούδια , ποιήματα, κατάθεση στεφάνου στο ηρώων, εκφώνηση λόγου στη πλατεία από τη νηπιαγωγό, ποιήματα στη πλατεία από τα παιδιά, γιορτή στο Νηπιαγωγείο μας με ποιήματα, τραγούδια, καλλιτεχνικά εργαστήρια. Για αυτό το λόγο κάναμε τις εξής προετοιμασίες:

– Μάθαμε και απαγγείλαμε ποιήματα για τη Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

-Κάναμε πρόβες τη παρέλαση στη αυλή του Νηπιαγωγείου Δάτου, κρατώντας τη ελληνική σημαία:

312800201 1076309389677931 1073151987085824080 n 1324923466 1204281100485265 4191657037739149995 n 1

-Στολίσαμε τη τάξη μας με σημαιάκια που χρωματίσαμε με τα χρώματα της γαλανόλευκης σημαίας:

313379151 1308467213232873 2514146342690216642 n

-Κατασκευάσαμε στεφανάκια

312186153 1794443310888775 1619479634583967002 n313432322 492923479432933 6830902601898590128 n

-Μάθαμε και τραγουδήσαμε επετειακά τραγουδάκια για τη 28η Οκτωβρίου και γνωρίσαμε τη τραγουδίστρια του αγώνα, όπως χαρακτηρίστηκε η Σοφία Βέμπο.

Συζητήσαμε, για το τι συμβολίζει η γαλανόλευκη σημαία, και δημιουργήσαμε και εμείς σημαίες ελληνικές, με το επαναλαμβανόμενο μοτίβο λευκού γαλάζιου, στις λωρίδες της. Τραγουδήσαμε το Εθνικό ύμνο της Ελλάδας.

312254161 1205556976841107 13370569157282746 n313483001 916941533027449 3031936799929910934 n

Ζωγραφίσαμε σε ομαδική εργασία την ΕΛΛΑΔΑ

313500301 808596227035858 4021501005179738295 n

“γράψαμε ” και εμείς τη ημερομηνία της 28ης Οκτωβρίου 1940, βοηθώντας το ένα παιδί το άλλο

313274251 641127987676365 4027043779407414222 n313037586 530903018376853 7082288357740538214 nIMG 20221031 074004

Παίξαμε το μαθηματικό παιχνίδι “φοράει ο φαντάρος τη στολή”, με τη βοήθεια ζαριού

312421851 802322837760164 8923202877971909768 n313349621 489127033169320 9187744866609849440 n313368594 643308180828383 8697653593224557323 n

Συνδέσαμε ξανά σε παζλ τη εικόνα με τίτλο “ο αποχαιρετισμός του στρατιώτη”, συζητώντας αρχικά για τα πιθανά συναισθήματα, που ίσως ένοιωθαν , τα πρόσωπα που απεικονίζονται, δηλαδή η μητέρα και στρατιώτης, που φεύγει για το μέτωπο.

IMG 20221031 074029IMG 20221018 113128

Τα παιδιά είπαν, επιχειρήματα υπέρ της ειρήνης και κατά του πολέμου, και φτιάξαμε εικόνες με το περιστέρι της Ειρήνης, το οποίο συζητήσαμε ότι συμβολίζει τη ειρήνη, που πρέπει να υπάρχει στη γη.

IMG 20221031 074313IMG 20221031 081343312980090 795478588376311 2774922578189130043 n

Διαβάσαμε τη ΕΙΡΗΝΗ του Αριστοφάνη, και τα παιδιά ζωγράφισαν σε ζευγάρια τη ειρήνη και το πόλεμο,

IMG 20221031 074257313528404 1139950336651621 3455254423939400057 n

Φτιάξαμε ομαδική εργασία το σήμα της Ειρήνης, κολλώντας αυτοκόλλητα λουλουδιών  και τα παιδιά δώσανε το δικό τους μήνυμα για  τη ΕΙΡΗΝΗ στη γη.

313512740 1317198279095828 57298525227494243 n

Επειδή κοντά στη Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, πλησίαζε και η θρησκευτική εορτή του Αγίου Δημητρίου στις 26/10, είπαμε δύο λόγια στη τάξη μας για το βίο του Αγίου, και στη συνέχεια παρατηρήσαμε τη βυζαντινή εικόνα του Αγίου Δημητρίου. Συζητήσαμε για τα χρώματα, τη έκφραση του Αγίου, τα ρούχα του, και ότι άλλο απεικονίζεται επάνω στην εικόνα. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε τις δικές μας εικόνες, πατώντας στα χρώματα που είχε και η βυζαντινή εικόνα.

IMG 20221031 074022313455387 651562509859951 3612852725631190536 n

Τέλος γνωρίσαμε τη φωνούλα Δδ, υπαγορεύοντας στη νηπιαγωγό λεξούλες που αρχίζουν από αυτή τη φωνούλα, προσπαθώντας να τη γράψουν και αναγνωρίζοντας τη φωνούλα, σε καρτέλες και πίνακες αναφοράς της τάξης μας.

IMG 20221031 080950

 

 

 

 

 

 

 

 

Νέες εγγραφές μαθητών & μαθητριών σχολικό έτος 2023-2024

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο, για το σχολικό έτος 2023-2024,  σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ Φ.6/15035/Δ1 “Εγγραφές μαθητών μαθητριών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023 2024”, θα πραγματοποιηθούν

από 1 έως 20 Μαρτίου 2023

Και γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι το 2018 και το 2019.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ;

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

Τά γεωγραφικά όρια του Νηπιαγωγείου Δάτου είναι Δάτο -Πολύστυλο-Μικροχώρι

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30), στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (16:00) και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (Ως τίς 17:30).

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

και στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ , ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ;;;

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού. Το έντυπο θά τό προμηθευτείτε από το Νηπιαγωγείο.

Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).). Οι γονείς πρέπει να προσκομίσουν τα έγγραφα στο Νηπιαγωγείο.

Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ. Οι γονείς οφείλουν να προσκομίσουν τό έγγραφο στο Νηπιαγωγείο.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Οι γονείς προμηθεύονται τό έγγραφο από το Νηπιαγωγείο.

Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις, εφόσον οι γονείς επιθυμούν τό παιδί τούς να φοιτήσει στο Προαιρετικό Ολοήμερο Προγράμμα. Στα μονοθέσια Νηπιαγωγεία ο ελάχιστος αριθμός φοίτησης μαθητών/τριών στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα είναι 5 (πέντε).

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο τό σχολικό έτος 2022 2023,και θα είναι νήπια την επόμενη σχολική χρονιά 2020-2024, εγγράφονται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις να επικοινωνήσουν μαζί μας και να συμπληρώσουν  αίτηση εγγραφής στο προαιρετικό ολοήμερο, τμήμα εάν επιθυμούν .

Σε περίπτωση που κάποιος γονιός αντιμετωπίζει δυσκολία με την ηλεκτρονική αίτηση, μπορεί να επικοινωνήσει με το Νηπιαγωγείο Δάτου στο αριθμό 2510 391380

9:00πμ_13:00μμ.

Πριν τη επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο Δάτου, για την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών, οι γονείς/κηδεμόνες, πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με το Νηπιαγωγείο Δάτου, για το απαραίτητο ραντεβού.

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Δάτου

                 Βαϊκούση Δέσποινα

Δείτε τη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ εδώ:

https://www.especial.gr/wp-content/uploads/2023/02/egyklios-eggrafwn-se-nipiagwgeia-2023-24.pdf

Η ΕΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ

Κάπου το Νοέμβριο του 2022, μιλήσαμε στη τάξη μας για τη Ελιά και Λάδι, αφού ως γνωστόν ο Νοέμβριος είναι ο μήνας της Ελιάς.

Με τη βοήθεια φωτογραφικού υλικού συζητήσαμε για τη ελιά και για τα προϊόντα που μας δίνει η ελιά, όπως το ελαιόλαδο, το σαπούνι, οι φαρμακευτικές και καλλωπιστικές αλοιφές, το πυρηνέλαιο ως καύσιμο, η ελιά ως τρόφιμο κ.α. Τη άλλη μέρα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Δάτου, έφεραν στη τάξη τους προϊόντα της ελιάς και ελιές και τα παρουσίασαν στους συμμαθητές τους, έτσι ώστε με βιωματικό τρόπο τα παιδιά να αντιληφθούν την αξία της Ελιάς και του ελαιόλαδου. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε μία γωνιά για την Ελιά!

IMG 20221122 112545IMG 20221122 112000IMG 20221122 114535

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετκά με τη διαδικασία παραγωγής ελαιόλαδου και τα παιδιά μετέφεραν στη τάξη προσωπικές τους βιωματικές εμπειρίες από ελαιομάζωμα. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε μία ημέρα στον ελαιώνα και στο ελαιοτριβείο.

Γευτήκαμε ψωμάκι με φρέσκο ελαιόλαδο, που έφεραν μαθητές στο Νηπιαγωγείο

324920933 1249306555992811 584794113945784082 n 1324474851 1847687732266267 8271452141604947064 n 1

Τα παιδιά ζωγράφισαν το ελαιομάζωμα και το ελαιοτριβείο αλλά δυστυχώς δεν έχω ανάλογη φωτογραφία στο αρχείο μου και στη συνέχεια με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, τρίψαμε τα σαπούνια, μαδήσαμε φύλλα από κλαδιά ελαιών, και δημιουργήσαμε αρωματικά ποτ-πουρί της ελιάς.

IMG 20221123 111337IMG 20221123 113612 1

Γνωρίσαμε τη φωνούλα Εε της ΕΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ

324910850 742733483797439 857377742921939333 n 1324950587 714202713564263 7400884664076931355 n 1

Διαβάσαμε το Μύθο της Θεάς Αθηνάς και του Ποσειδώνα, σύμφωνα με το οποίο η πόλη Αθήνα πήρε ατο ονομά της από τη Θεά Αθηνά, διότι η θεά δώρισε τη ελιά και το ελαιόλαδο στους κατοίκους της, και με αφορμή το μύθο συζητήσαμε για τη αξία της ελιάς και του ελαιόλαδου στη αρχαία Ελλάδα. Δραματοποιήσαμε το Μύθο και το ζωγραφίσαμε.

324218056 706726194227973 1913863901958398876 n 1

Σε όλο το διάστημα που στο σχολείο μας προσεγγίσαμε τη θεματική ενότητα της Ελιάς και του ελαιόλαδου, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση στο λεξιλόγιο της ελιάς όπως ελαιομάζωμα, ελαιοτριβείο, ελαιόλαδο , λαδόπανο, ελαιώνας, και φτιάξαμε σχετικό πίνακα αναφοράς. Δυστυχώς δεν έχω πλέον τη σχετική φωτογραφία για ανάρτηση.