ΗΜΕΡΑ ΛΗΞΗΣ ΣΧ. ΧΡΟΝΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
Εργαστήρι κεραμικής πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας με κεραμίστρια από την ομάδα «ΚΟΥΚΟΥΒΑ» κα Μαριάννα. Ένα ταξίδι στον εύπλαστο κόσμο της κεραμικής τέχνης με υλικά την φαντασία , την αγάπη, την ομαδικότητα και τη διασκέδαση!
Με βασικό υλικό τον φυσικό χώμα από άργιλο, τα παιδιά δημιούργησαν κεραμικές κατασκευές τις ζωγράφισαν με πυροχρώματα κεραμικής και μοιράστηκαν τις ιδέες τους!
Γιατί να δώσουμε βαρύτητα στο αισθητηριακό παιχνίδι με βασικό υλικό τον φυσικό πηλό;
Γιατί…
- συμβάλλει στην αύξηση της αυτοεκτίμησης των παιδιών,
- βοηθά να αναπαραστήσουν τα συναισθήματά τους και τις σκέψεις τους,
- ενισχύει τον οπτικό-κινητικό συντονισμό
- συμβάλει στην λεπτή και αδρή κινητικότητα,
- ενισχύει την φαντασία τους,
- βοηθά να αποκτήσουν αίσθηση του χώρου
- ενισχύει τη δημιουργικότητά τους μαθαίνοντας να εργάζονται με νέα υλικά
- δημιουργεί τον «χώρο» στα παιδιά να ανακαλύψουν τον εαυτό τους, να εκτονωθούν, να διασκεδάσουν, να συγκεντρωθούν, να χαλαρώσουν.
Και όλα αυτά παίζοντας με απλά υλικά βγαλμένα από τη φύση!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς ΙΔΡΥΜΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ Γ. ΜΕΛΑ – ΔΩΡΕΑ
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι εορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας. Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, γιορτάζεται την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.
Η ημέρα μας ήταν αφιερωμένη στο σημαντικότερο πρόσωπο της ζωής μας τη μανούλα μας!
Αφού μιλήσαμε για τη μαμά μας, την περιγράψαμε, την ζωγραφίσαμε …
φτιάξαμε μια κάρτα και ένα βραχιολάκι για να το χαρίσουμε στην αγαπημένη μας μανούλα!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
ΠΑΣΧΑ
Οι μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και του Πάσχα έφτασαν!!!
Αφού μιλήσαμε για τα Πάθη του Χριστού και τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας, καθώς και τα έθιμα του Πάσχα μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, τα παιδάκια μας έφτιαξαν πολλές καταπληκτικές δουλίτσες με όρεξη και δημιουργική έκφραση…
έφτιαξαν χαρούμενα πασχαλινά λαγουδάκια με μεικτή τεχνική (χρησιμοποιώντας τέμπερες, μαρκαδόρους και ψαλίδια)…
Λαμπάδες που χρωμάτισαν κυλώντας τες πάνω σε χρώματα τέμπερας…
Πασχαλινά καλαθάκια…
Οι κάρτες μας
Πασχαλινά αβγουλάκια…
Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!!!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για την Νεότητα (IBBY), το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/13
Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου γιορτάζεται η ημέρα αυτή και στο νηπιαγωγείο τιμούμε το παιδικό βιβλίο που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο χώρο του.
Φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες διακοσμώντας τους με ποικίλλα χρώματα και σχέδια…
25η ΜΑΡΤΙΟΥ
Η 25η Μαρτίου είναι θρησκευτική αλλά και εθνική εορτή. Η εκκλησία μας γιορτάζει τον Ευαγγελισμό της Παναγίας, γιορτάζει όμως και η πατρίδα μας, η Ελλάδα τη μέρα αυτή, γιατί οι Έλληνες αποφάσισαν να ξεσηκωθούν, να πολεμήσουν για να απελευθερωθούν από τον Τουρκικό ζυγό.
Τα παιδάκια μας αποτύπωσαν σε ομαδική εργασία το 1821
για τον ευαγγελισμό της Θεοτόκου έφτιαξαν τον χαρακτηριστικό κρίνο…
έφτιαξαν τσολιαδάκια και αμαλίες…
τσαρούχι – χειροτεχνία
Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδάκια που συμμετείχαν στη μικρή μας γιορτούλα!!!
Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας και μια ευχή από τους μικρούς μας μαθητές ….
σε όλη τη γη!!!!
ΕΓΓΡΑΦΕΣ για το σχολικό έτος 2022-23
13ο & 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης,
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, , εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
Στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία (13Ο & 23ο) τα δικαιολογητικά συγκεντρώνονται από τις Προϊσταμένες των νηπιαγωγείων και η κατανομή των νηπίων γίνεται από τους συλλόγους διδασκόντων των συστεγαζόμενων σχολείων. Η κατανομή γίνεται με τρόπο ώστε στα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία να εγγράφεται ο ίδιος αριθμός νηπίων και προνηπίων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται για την κατανομή των μαθητών που προέρχονται από μετεγγραφή ανεξάρτητα από το νηπιαγωγείο του συγκροτήματος στο οποίο απευθύνεται το αποδεικτικό μετεγγραφής ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργία τμημάτων με ίσο αριθμό μαθητών.
ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 13ου & 23ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Σωκράτους- Βύρωνος- Πραξιτέλους- Ακρίτα- Κρήτης-Λυκούργου- Θεμιστοκλέους- Καποδιστρίου- Ψαρών- Ευριπίδου- Κανάρη- Σωκράτους
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα μέχρι τις 20 Μαρτίου 2022, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το νηπιαγωγείο, 2721081649, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 12.00 μ.μ. – 1.00 μ.μ. Κατά την επίσκεψη στο νηπιαγωγείο είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας και η βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος rapid test 24 ωρών.
α) η αίτηση εγγραφής
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.) Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες. Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:
α) αποδοχή της αίτησης
β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση
γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.
Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ
Αλέκος Φασιανός
Ένας από τους μεγαλύτερους σύγχρονους Έλληνες ζωγράφους
«Ο Αλέκος Φασιανός γεννήθηκε το 1935 κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, ενώ η μητέρα του ήταν φιλόλογος και τον μύησε από τα πρώτα παιδικά του χρόνια στην αρχαιοελληνική παιδεία, και την γαλλική γλώσσα.
Μεγαλώνοντας, σπούδασε βιολί στο Ωδείο Αθηνών και ζωγραφική στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, με καθηγητή τον Γιάννη Μόραλη και το 1960 φεύγει για το Παρίσι για να φοιτήσει στην Ecole des Beaux Arts, σπουδάζοντας την τέχνη της λιθογραφίας για τρία χρόνια, με υποτροφία του Γαλλικού κράτους. Τα έργα του φιλοξενήθηκαν σε σημαντικούς χώρους της γαλλικής πρωτεύουσας , όπως το Κέντρο Πομπιντού, και η Γκαλερί του Ιόλα, ενώ του δόθηκε η ευκαιρία να εικονογραφήσει ποίηση μεγάλων δημιουργών, όπως του Απολινέρ και του Αραγκόν…»
https://www.ellines.com/myths/43205-enas-apo-tous-megaluterous-sugchronous-ellines-zografous/
Ο Αλέκος Φασιανός έφυγε από τη ζωή στις 16 Ιανουαρίου το 2022 σε ηλικία 87 ετών.
Τιμής ένεκεν ασχοληθήκαμε με τα έργα του και τον αποχαιρετήσαμε με το δικό μας τρόπο…
H ανθρώπινη φιγούρα με το προφίλ, που αποτελεί χαρακτηριστικό μοτίβο στους πίνακες του, χρησιμοποιήθηκε ως σημείο αναφοράς, ώστε τα παιδιά να φιλοτεχνήσουν το δικό τους πίνακα…
Αναπαραγωγή του πίνακα «Μπλε ποδηλάτης»
Γιάννης Γαΐτης
Ο Γιάννης Γαΐτης (Αθήνα, 4 Μαρτίου 1923 – 22 Ιουλίου 1984) ήταν Έλληνας ζωγράφος, χαράκτης και γλύπτης. Είναι γνωστός για τα «Ανθρωπάκια» του, μορφές που δεν έχουν ατομικά χαρακτηριστικά και έχουν πανομοιότυπο ντύσιμο με ριγέ κοστούμι και καπέλο, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μαζοποίηση του σύγχρονου ανθρώπου[11]
Τα παιδιά αναπαρέστησαν τον πίνακα ζωγραφίζοντας ανθρωπάκια με κουστούμια, στα οποία σχεδιάζουν μόνα τους κάθετες και οριζόντιες γραμμές
- eTwinning ( Η Κοινότητα για τα σχολεία της Ευρώπης )
- Paidikamas
- Ανακυκλωπολίτες
- Δήμος Καλαμάτας
- Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας
- ΕΚΕΔΙΣΥ
- Η Αυλή μας
- Η Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη
- Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Καλαμάτας
- Κοινωνικό Σχολείο – Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
- Μικρός Αναγνώστης
- Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης
- Μουσείο Συναισθημάτων
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Παραμυθοκουζίνα
- Περιοδικό Ανοικτής Εκπαίδευσης
- Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ν. Μεσσηνίας
- Ράδιο Αερόστατο
- Το Παιδικό Ραδιόφωνο στο internet
Πρόσφατα σχόλια