Μια νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολλά καινούργια παιδάκια στην τάξη μας!!!!!!
Εύχομαι να είναι μια δημιουργική χρονιά γεμάτη παιχνίδι ,εμπειρίες ,γνώσεις για τους μικρούς μαθητές !!!!!!! Εύχομαι επίσης να έχω πάντα, σύμμαχους- συνεργάτες τους γονείς στο εκπαιδευτικό μου έργο.
Αγιασμός των μαθητών-τριών:
- δωράκια καλωσορίσματος
Πηγή της ιδέας για τα δωράκια και την ευχή εδώ:http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/2015/09/blog-post.html
https://gr.pinterest.com/pin/548031848388919193/?lp=true
Πρώτες μέρες στο σχολείο:
Παιχνίδια γνωριμίας , εμπιστοσύνης ,χαλάρωσης και ανακάλυψης των γωνιών και του χώρου του σχολείου
- γυρίζει το μπουκάλι και όπου σταματά μας συστήνεται ο μαθητής-τρια
- γνωρίζοντας τις γωνιές και το χώρο
- γνωρίζοντας τις γωνιές και το χώρο
- στιγμές χαλάρωσης με το παιχνίδι “κάνε ότι κάνω”
- στιγμές χαλάρωσης με το παιχνίδι “κάνε ότι κάνω”
- παιχνίδι σε ζευγάρια
- παιχνίδι σε ζευγάρια
- ανακαλύπτω ποιος είναι απέναντι μου
Το συμβόλαιο της τάξης μας
- με τα χέρια ενωμένα υποσχόμαστε να τηρούμε το συμβόλαιό μας
Ιδέες για να έχουμε και λίγη ησυχία στην τάξη μας:
- το σπρέι της ησυχίας
- η λέξη φασαρία…..
- οι κλεψύδρες μας
- Την ιδέα για το σπρέι τη βρήκα εδώ:http://e-children.blogspot.gr/2015/03/blog-post_16.html#axzz4tuu4wCDb
- Μια άλλη ιδέα για κανόνες και όρια στη συμπεριφορά είναι “ο μυστικός μαθητής της εβδομάδας” που βρήκα αρκετά χρήσιμη και την δοκίμασα …ελπίζω να πιάσει………
- Την βρήκα εδώ:http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/2013/09/blog-post_17.html
- Για τη λέξη φασαρία εδώ:http://xrysapipili.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html
- Οι κλεψύδρες φυσικά βοηθούν σε πολλές δραστηριότητες,όπως το μάζεμα των παιχνιδιών,τα παιχνίδια που παίζουμε με το χρόνο να κυλά….αλλά και στο πότε σταματάμε τη “φασαρία” και ηρεμούμε στην τάξη…..
- Την ιδέα για την κατασκευή τους με ανακυκλώσιμα υλικά τη βρήκα εδώ:
Δημιουργία ομάδων συνεργασίας στην τάξη
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ανομοιογενείς -με αρκετά κριτήρια- ομάδες(κόκκινη,κίτρινη,πράσινη,μπλε) και κάθε ομάδα κάθισε στο δικό της τραπέζι με βάση το χρώμα της.Δημιουργήθηκε ένα παζλ με τις τέσσερις ομάδες και σε κάθε κομμάτι του κολλήθηκαν οι φωτογραφίες των παιδιών(για να θυμούνται την ομάδα τους).Τονίστηκε ότι κάθε ομάδα πρέπει να συνεργάζεται μέσα στην τάξη και έδωσαν τα χέρια να βοηθούν πάντα ο ένας των άλλο και να είναι ενωμένοι όπως τα κομμάτια του παζλ.
Πρόσφατα σχόλια