4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

Συμμετοχή στο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών 2024

Νοέ 20245

Την Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2024 ώρα 10:30-12:30 πραγματοποιήθηκε η εθελοντική δράση καθαρισμού της παραλίας Μπούκα του Δ.Πηνειού στα πλαίσια του Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών 2024 #SeaTheChange του Ocean Conservancy με εθνικό συντονιστή τη HELMEPA, η οποία έχει δράση 33 ολόκληρα χρόνια!!!Διοργάνωση : Αβραμίδη Ελένη και Χρέππα Σοφία.

Με πρωταγωνιστές τους μικρούς μαθητές του 3ου και του 4ου Νηπιαγωγείου Γαστούνης, αυριανούς ενεργούς πολίτες και με συνοδεία γονέων και συμπολιτών/τοπικών συλλόγων,οι μικροί Ήρωες ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά θέματα, ξεχύθηκαν στην παραλία και με χαμόγελα, συγκέντρωσαν μεγάλο όγκο ανακυκλώσιμων και άλλων υλικών!!!
«Όχι σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες και ακτές», αυτό ήταν και φέτος το μήνυμα του Γλάρου!
Το μεγαλύτερο εθελοντικό γεγονός με 15 εκατομμύρια εθελοντές στον κόσμο!!!
Το ξέρετε ότι κάθε χρόνο 12 τόνοι πλαστικού καταλήγουν στους ωκεανούς;;; Πλαστικό, ένα υλικό που δεν διασπάται και δεν αφομοιώνεται ποτέ!!! Συνεπώς… τρώμε πλαστικό, αναπνέουμε πλαστικό, πίνουμε πλαστικό…Μειώνοντας την χρήση του πλαστικού, επαναχρησιμοποιώντας και ανακυκλώνοντας, μειώνουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα!!!

Να σημειωθεί ότι συγκεντρώθηκαν 16 σακιά(300 αντικείμενα) με απορρίμματα βάρους 60 περίπου κιλών από τα οποία τα 25 ήταν για ανακύκλωση.’Εγινε καταγραφή αυτών στην εφαρμογή https://debristracker.org/

Τέλος η δράση αυτή ήταν στα πλαίσια των Ε.Δ “Μαζί για την κλιματική αλλαγή” καθώς και του Σ.Δ 2024-25 που στοχεύει στο άνοιγμα του σχολείου στην τοπική και ευρύτερη κοινότητα.

Ευχαριστούμε πολύ όσους συμμετείχαν και τους υποσχόμαστε πολλές τέτοιες εξορμήσεις!!!

Climate Action Project 2024

Οκτ 20249

Το  Climate Action Project https://www.climateactionproject.org/ είναι ένα ελεύθερο project 6 εβδομάδων από 30/9-7/11 που επιτρέπει σε δασκάλους και μαθητές ηλικίας από 3-21 από όλο τον κόσμο, να συνεργαστούν σε θέματα περιβαλλοντικά. Κατά τη διάρκεια του project οι μαθητές/τριες θα εξερευνήσουν τις αιτίες ,τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν λύσεις  αναλαμβάνοντας δράση.

Εξάλλου ως βραβευμένο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο από το 2017 οργανώνουμε δράσεις ως σχολική κοινότητα για την προσαρμογή του σχολείου μας στην κλιματική κρίση.Οι δραστηριότητες που αναπτύσσονται στοχεύουν στη διαμόρφωση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα οδηγήσουν τους μικρούς μαθητές στην ανάληψη δράσεων για τη αυτή. Ειδικότερα αποσκοπεί στην απόκτηση περιβαλλοντικής συνείδησης που θα τους μετατρέψει σε ενεργούς πολίτες, ικανούς να υπερασπιστούν το δικαίωμά τους για ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον.Το εντάξαμε στα Ε.Δ στο Θεματικό κύκλο: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και  Ευθύνη με τίτλο «Μαζί για την κλιματική αλλαγή» με στόχο την επίλυση των προβλημάτων/αποτελεσμάτων της κλιματικής αλλαγής,μέσω διερευνήσεων και εθελοντικών δράσεων για την απανθρακοποίηση.Φυσικά θα μπορούσε να ενταχθεί και στο θεματικός κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον.

Ας ξεκινήσουμε με την 1η εβδομάδα:

Ερώτημα:Τι είναι η κλιματική αλλαγή;;;

1η δραστηριότητα: Τα παιδιά ειδικά τα νήπια από την προηγούμενη σχολική χρονιά γνώριζαν αρκετά γιατί είχαμε αναπτύξει αυτό το θέμα στη τάξη.Με το δικό τους τρόπο μετά από εισαγωγικά βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=wa58h4IJ6Hk και https://www.youtube.com/watch?v=NM-sgVmBL_A που παρακολουθήσαμε(υπάρχουν στη πλατφόρμα) καθώς και τις κατάλληλες ερωτοαπαντήσεις δημιουργήσαμε έναν εννοιολογικό χάρτη όπου καταγράψαμε τις ιδέες τους για το τι είναι η κλιματική αλλαγή για αυτά.

2η δραστηριότητα:Τι είναι ο καιρός και τι το κλίμα που αλλάζει ή έχει αλλάξει;;;

Καθημερινά στο ημερολόγιο μας γράφουμε για τον καιρό και μετράμε τη θερμοκρασία παρατηρώντας έξω τις καιρικές συνθήκες.Στο τέλος κάθε μήνα μετράμε τις ημέρες με ήλιο,συννεφιά,βροχή και καταλήγουμε σε συμπεράσματα.

Καταγράφουμε επίσης το ύψος της βροχής με το αυτοσχέδιο βροχόμετρο.

Ο καιρός αναφέρεται στις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή για ένα μικρό χρονικό διάστημα, όπως λίγες ημέρες. Το κλίμα, αντίθετα, αναφέρεται στις μακροπρόθεσμες καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή και ορίζεται από την κανονικότητα των αλλαγών του καιρού μέσα σε πολλά χρόνια.https://www.youtube.com/watch?v=0geUS_j3gis

3η δραστηριότητα:

Μαθαίνω για το κλίμα και το φαινόμενο του θερμοκηπίου https://www.youtube.com/watch?v=7IwPFXzLH8cκαι πώς δημιουργείτε κάνοντας πείραμα με μια stem κατασκευή.Αρχικά καταγράψαμε τη θερμοκρασία που είχαμε τη δεδομένη στιγμή και με οδηγίες από εμένα σε ένα μπουκάλι βάλαμε νερό και κρεμάσαμε μέσα το θερμόμετρο ώστε μετά από 15′ λεπτά να μετρήσουμε πάλι τη θερμοκρασία.Η θερμοκρασία ανέβηκε αρκετά! Επειδή το μπουκάλι  παγίδευσε τη θερμότητα από τον ήλιο, ο οποίος ζέστανε τον αέρα μέσα και οι θερμικές ακτίνες από το εσωτερικό του μπουκαλιού δεν μπορούν να διαφύγουν .Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται φαινόμενο του θερμοκηπίου…όπως τα θερμοκήπια που εγκλωβίσουν τη θερμότητα.

Τα αέρια στην ατμόσφαιρα της Γης παγιδεύουν τη θερμότητα με παρόμοιο τρόπο όπως στο πλαστικό μπουκάλι.Το διοξείδιο του άνθρακα CO2 είναι ένα από αυτά τα αέρια.Το οποίο παράγεται φυσικά  κατά την αναπνοή των οργανισμών και μέσω της αποσύνθεσης της βιομάζας. Εισέρχεται επίσης στην ατμόσφαιρα μέσω καύσης ορυκτών καυσίμων και χημικών αντιδράσεων. Αφαιρείται από την ατμόσφαιρα από τα φυτά στη διαδικασία γνωστή ως φωτοσύνθεση που μετατρέπει το ηλιακό φως σε ενέργεια.Το CO2 που απορροφάται διατηρείται μακριά από την ατμόσφαιρα μέχρι να πεθάνουν τα φυτά και γι’ αυτό τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση άνθρακα.Δείτε περισσότερα εδώ:https://www.europarl.europa.eu/topics/el/article/20230316STO77629/klimatiki-allagi-ta-aeria-thermokipiou-pou-prokaloun-planitiki-uperthermansi

Ευκαιρία να μάθουμε και για τη φωτοσύνθεση με τη κατασκευή αυτή, όπου τοποθετήσαμε χώμα και σπόρους από φακές χωρίς να το ποτίσουμε ώστε να παρακολουθούμε καθημερινά την ανάπτυξη των σπόρων.Tα φυτά συμβάλλουν στη μείωση του CO2 μέσω της διαδικασίας φωτοσύνθεσης. Κατά τη διάρκεια της φωτοσύνθεσης, τα φυτά χρησιμοποιούν το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και το νερό για να παράγουν οξυγόνο και βιομάζα, δεσμεύοντας έτσι CO2 από την ατμόσφαιρα. Αυτό έχει θετικές επιδράσεις στο περιβάλλον, ειδικά στην καταπολέμηση του φαινόμενου του θερμοκηπίου.

Να σημειωθεί ότι εισάγουμε στον καθημερινό  λόγο/ομιλία των παιδιών ένα λεξιλόγιο με νέες επιστημονικές ορολογίες που κατανοούν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Με την εφαρμογή wordart στον υπολογιστή δημιουργήσαμε μια αφίσα

2η εβδομάδα: Οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και του φαινομένου του θερμοκηπίου

1η δραστηριότητα:

Παρακολούθηση βίντεο με τις αιτίες και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στον πλανήτη μας από άλλες χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, παρουσίαση εποπτικού υλικού-το υλικό είναι της κα.Μάνεση Τάνιας- και συζήτηση με ερωτοαπαντήσεις.

2η δραστηριότητα:

Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε με το δίσκο tuff tray χρησιμοποιώντας άμμο ,χρωματιστή για τη θάλασσα και τις πλημμύρες, και διάφορα άλλα υλικά τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής.

Δείτε μας

Φυσικά μετά παίξαμε με την άμμο και τα παγόβουνα….

3η δραστηριότητα:

Κατεβάσαμε στο tablet την εφαρμογή EarthProject  https://www.earthproject.org/όπου δίνει τη δυνατότητα να καταγράφεις καθημερινά πόσο πλαστικό εξοικονομείς και πόσο διοξείδιο του άνθρακα CO2 για τον πλανήτη καθώς και άλλες δράσεις.Κερδίζεις χρησιμοποιώντας την εφαρμογή τα ανάλογα σήματα-badges.

Τα σήματά μας μέχρι τώρα!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 15 231516

3η εβδομάδα: Γνωρίζοντας τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής από τοπικό σε παγκόσμιο επίπεδο.

1η δραστηριότητα
Συζητώντας με τους μαθητές για τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής που ασχοληθήκαμε την προηγούμενη εβδομάδα, διαπιστώθηκε ότι γνώριζαν από τις ειδήσεις ή τους γονείς τους για τις πρόσφατες πλημμύρες στην Αιτωλοακαρνανία και την Αττική καθώς για τον τυφώνα Helene στη Φλόριντα.Είδαμε υλικό από τις πρόσφατες καταστροφές σε Ελλάδα και σε άλλες περιοχές του πλανήτη όπως τις φωτιές στο Καναδά,την πλημμύρα στη Σαχάρα,το λιώσιμο των πάγων  και  χρησιμοποιώντας τον χάρτη της Ελλάδας και τον παγκόσμιο χάρτη βρήκαμε τις περιοχές ,με τη βοήθεια μου φυσικά.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν τα μέρη(αντιγράφοντας τις λέξεις) σε post-it και τις κολλήσαμε αντίστοιχα.Θα μπορούσε να γίνει αυτή δραστηριότητα ψηφιακά με την εφαρμογή Google Earth https://earth.google.com/web/

2η δραστηριότητα:

Στα πλαίσια της Eucode week 14-27/10/2024 πήραμε μέρος σε μια δραστηριότητα “Coding in space for the climate change”που οργανώθηκε για την World Space Week 2024 με θέμα “Διάστημα και Κλιματική Αλλαγή” αναγνωρίζοντας τη θετική επίδραση της τεχνολογίας του διαστήματος στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Συγκεκριμένα στη πίστα του Beebot κολλήσαμε εικόνες με τις αιτίες &συνέπειες από διάφορα σημεία της Γης  και τα παιδιά  προγραμμάτισαν το ρομπότ- δορυφόρο έτσι ώστε να περάσει από τα σημεία αυτά για να μετρήσει και να συλλέξει δεδομένα τα οποία θα τα στείλει στην Esa(Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος).

Η πρόσκληση και η οργάνωση της δραστηριότητας ήταν από την κα.Παρασκευής Μιλούλη και την ευχαριστούμε πολύ!

Καθημερινά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή EarthProject καταγράφουμε τις προσπάθειες μας για την μείωση του CO2 και του πλαστικού.

Το πρώτο μας πιστοποιητικό από το CAP



Λήψη αρχείου

4η εβδομάδα:Ποιες είναι οι πιθανές λύσεις για την κλιματική αλλαγή;

Την εβδομάδα αυτή μιλήσαμε για το τι κάνουμε εμείς σαν σχολείο για να μειωθεί το CO2 και το πλαστικό.

1η δραστηριότητα: Σας παρουσιάζουμε κάποιες ιδέες μας ,οι οποίες ήταν το υλικό μας για την ζωντανή αλληλεπίδραση(virtual interaction)που είχαμε με σχολείο της Ινδίας .



Λήψη αρχείου

Δείτε φωτογραφίες από τη ζωντανή μας σύνδεση με το Dav Public School Gurugram India(Γκουργκάον) στις 24/10/24 με την εκπαιδευτικό Samita Saini.

2η δραστηριότητα:

Δημιουργία πλακάτ με άχρηστα υλικά(cardboard) με τις δικές μας λύσεις!

Θα ακολουθήσουν κι άλλες δραστηριότητες... αλλά σίγουρα θα παρουσιάσουμε στους γονείς και στην γειτονιά τα πλακάτ με τις λύσεις,για να γνωρίσουν όλοι τι πρέπει να κάνουν για μειώσουν τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής.

3η δραστηριότητα:

Παίξαμε το ψηφιακό παιχνίδι της WWF κατά των εκπομπών CO2 ψαρεύοντας https://www.wwf-finprint.org/gr  και η καθημερινή καταγραφή στη ψηφιακή εφαρμογή EarthProject.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 25 230215

5η εβδομάδα:ώρα για δράση!

Οι ενέργειες μας για την κλιματική αλλαγή προσπαθώντας να μειώσουμε το CO2 και το πλαστικό.

1η δραστηριότητα:

Φυτέψαμε τα δικά μας λαχανικά στον κήπο.

2η δραστηριότητα:

Φυτέψαμε  ένα δέντρο στην αυλή και συγκεκριμένα μια ελιά(προσφορά από γονέα) και κουκουνάρια.

3η δραστηριότητα:

Συμμετείχαμε στην εθελοντική δράση καθαρισμού ακτής της Helmepa συλλέγοντας και καταγράφοντας απορρίμματα.

4η δραστηριότητα:

Καθαρίσαμε τη γειτονιά συλλέγοντας απορρίμματα από πλαστικό,αλουμίνιο,χαρτί και διάφορα άλλα υλικά και βάλαμε στον μπλε κάδο ότι ανακυκλώνεται.

Συνεχίσαμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή EarthProject και καταγράψαμε τη δενδροφύτευση χαρίζοντας το δέντρο μας σε μια άλλη χώρα την Κένυα!

6η εβδομάδα:Climate Action Day 7/11/2024

1η δραστηριότητα:

Η Ημέρα Δράσης για το κλίμα ήταν μια ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση όπου παρουσιάστηκαν οι προσπάθειες, τα ευρήματα, οι λύσεις και οι ενέργειες όλων μας για την κλιματική αλλαγή. Η εκδήλωση ήταν για δασκάλους και μαθητές(δεν παρακολουθήσαμε μαζί λόγω ώρας 2.30μ.μ) και συμμετείχαν εκπληκτικοί ομιλητές: διασημότητες, παγκόσμιους ηγέτες,ΜΚΟ, συγγραφείς, ακτιβιστές και πολλοί άλλοι.Διοργανωτές :Koen Timmers και Jennifer Williams,Co-Executives Directors Take Action Global.

Έπαινος



Λήψη αρχείου

2η δραστηριότητα:

Την εβδομάδα αυτή φυτέψαμε και ένα άλλο δέντρο-μανταρινιά(προσφορά γονέα).

και οι μαθητές πήραν το δικό τους έπαινο.

3η δραστηριότητα:

Φτιάξαμε μπάλες σπόρων(seed balls) με χώμα,κόκκινο πηλό και διάφορους σπόρους ,για να τις ρίξουμε στην γειτονική πλατεία και στην αυλή του σχολείου μας για να μάθουμε και τη διαδικασία ανάπτυξης των φυτών.Η ιδέα και τα υλικά εδώ:https://back-to-nature.gr/2020/04/seed-balls-%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%AC%CF%87%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%80%CF%8C%CF%81%CF%89%CE%BD.html

4η δραστηριότητα:

Τέλος συνδεθήκαμε ζωντανά με το Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων με την εξαίρετη συνάδελφο κ.Μαγκιώση Άννα στις 20 και 22/11/2024 παρουσιάζοντας προτάσεις και ιδέες των δύο νηπιαγωγείων για την κλιματική κρίση.

Δείτε φωτογραφίες από τη ζωντανή μας σύνδεση

Τα badges

 

Εκδρομή στη Φάρμα Ηλείας και στην 117Π.Μ Ανδραβίδας

Νοέ 202410

Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στη Γαλακτοβιομηχανία Φάρμα Ηλείας αρχικά και στη συνέχεια στην 117 Π.Μ Ανδραβίδας στα πλαίσια του εορτασμού των Αγίων Ταξιαρχών Αρχαγγέλων στις 8/11 που είναι και η επίσημη γιορτή της Αεροπορίας.

Στη “Φάρμα” μάθαμε για το γάλα και τα προϊόντα του και είδαμε τη διαδικασία παστερίωσης και εμφιάλωσης.

Δείτε μας:

Ευχαριστούμε πολύ την κα. Γκομώλη και τον κ.Τσάκωνα.

Στο αεροδρόμιο της Ανδραβίδας:

Outdoor Classroom Day 7/11/2024

Νοέ 202410

Το Outdoor Classroom Day=Ημέρα Υπαίθριας Τάξης στις 7/11/2024 είναι μια παγκόσμια δράση, με στόχο να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τη μάθηση και το παιχνίδι στην ύπαιθρο.Τι πιο όμορφο και δημιουργικό  τα παιδιά να μαθαίνουν στον αύλειο χώρο για τη φύση,το φθινόπωρο,τη σπορά.

Μας δόθηκε η ευκαιρία,αν και συνηθίζουμε να υλοποιούμε δραστηριότητες έξω, να φάμε πρωινό, να παίξουμε,να ζωγραφίσουμε και να κάνουμε φθινοπωρινές κατασκευές με τα υλικά που συγκεντρώσαμε από τη βόλτα μας και στη γειτονική πλατεία.

Δείτε μας:

Στα όλα τα παιδιά αρέσει πολύ το “μάθημα” έξω γιατί νοιώθουν ελευθέρα και συνδέονται καλύτερα με τη φύση, κάτι που ενισχύει τη συμμετοχή τους και τον ενθουσιασμό τους για τη διαδικασία μάθησης.

‘Επαινος συμμετοχήςΣτιγμιότυπο οθόνης 2024 11 08 232231 1

EuCodeWeek 2024

Οκτ 202424

Τη φετινή Εβδομάδα κώδικα 14-27/10/2024  https://codeweek.eu/συμμετείχαμε,μετά από προσκλήσεις συναδέλφων ,σε πολλές δραστηριότητες κωδικοποίησης και ρομποτικής:

1.“Ο Έλμερ και τα χρώματα” της Λίας Ρίζου,ρομποτική με το beebot και έχει σχέση με τις μίξεις των χρωμάτων και πως θα δημιουργήσουμε τον πολύχρωμο Έλμερ.

2.Pixel-o-Φρούτο: Βρες το Κρυμμένο Φθινοπωρινό Μυστικό! της Αθηνάς Φουστέρη

3.“Ο κώδικας της Παρέας” της Μαρίας Μαντατζή όπου οι μαθητές/τριες  έσπασαν τον κώδικα(εικόνες και αντίστοιχα γράμματα) στο φύλλο εργασίας και  ανακάλυψαν το κρυμμένο μήνυμα. “ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΜΕ ΩΡΑΙΑ”

 

4.“Coding in space for the climate change” της Παρασκευής Μιλούλη

Στο πλαίσιο της World Space Week 2024 με θέμα: « Διάστημα και Κλιματική Αλλαγή», που δίνει
έμφαση στον κρίσιμο ρόλο της εξερεύνησης του διαστήματος και της τεχνολογίας στην
κατανόηση και την αντιμετώπιση των προκλήσεων που θέτει η κλιματική αλλαγή.

5.“Coding is everywhere” της Άννας Μαγκιώση

με μια δραστηριότητα δική μου που συνδυάζει την κωδικοποίηση με το αγαπημένο ξύλινο αριθμητήριο.

6. “Πες βρες” της Μαρίνας  Ζαχαριά με μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό.

7.“Βρες τη σημαία” της Διονυσίας Θωμοπούλου λόγω της εθνικής εορτής, με μια δραστηριότητα αναγνώρισης των σημαιών της Ευρώπης,βασισμένη σε αινίγματα με τα χρώματα και τα σχέδια της κάθε σημαίας.

Λάβαμε για τις δραστηριότητες πιστοποιητικά για το σχολείο και τους μαθητές/τριες.

Η Συμμετοχή μας στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών

Οκτ 202416

Συμμετείχαμε και εμείς  στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12/10/2024 και ώρα 7:00μ.μ στο Δήμο μας.

“Η φλόγα της αγάπης” που ξεκίνησε το ταξίδι της στις 26 Ιουλίου από το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας στην Αθήνα και θα καταλήξει στις 18 Οκτωβρίου στη Σπάρτη, έφτασε και στο Δήμο Πηνειού το Σάββατο το απόγευμα στις 12/10/2024 με τους Λαμπαδηδρόμους να διασχίζουν την πόλη της Γαστούνης  μεταφέροντας  το μήνυμα : «Η αιμοδοσία σώζει ζωές»

Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαμε έχοντας στο νου:«Μια δική σου σταγόνα αίμα, ωκεανός για κάποιον άλλο…»

Ο έπαινος συμμετοχής μας:

20241015 134640

Η οργάνωση της λαμπαδηδρομίας έγινε σε συνεργασία του Κέντρου Υγείας Γαστούνης, του Δήμου Πηνειού,του τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου  Πύργου ,της “Ομάδας Εθελοντών Αιμοδοτών Γαστούνης” και φυσικά των σχολικών μονάδων του δήμου.

από κάτω από: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Συμμετοχή μας στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών    

Οι πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο!

Οκτ 20247

Καλή σχολική χρονιά σε όλους,μαθητές/τριες,γονείς και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας!

Ο αγιασμός του νηπιαγωγείου μας έγινε από τον πάτερ Ανδρέα Καρνέζο και τα καλωσόρισα με ένα μικρό δωράκι….

Το θέμα μας και φέτος είναι το σχολείο του δάσος και αρχηγός είναι ο Λύκος Ζαχαρίας παρέα με όλα τα ζωάκια που ζουν εκεί.

Τις πρώτες μέρες γνωριστήκαμε,παίξαμε ομαδικά παιχνίδια,μιλήσαμε για πως περάσαμε το καλοκαίρι και συστηθήκαμε παρουσιάζοντας τα αγαπημένα μας παιχνίδια(που φέραμε από το σπίτι).

Το υλικό για τα μετάλλια είναι από το eduki @by Happy_teaching

Διαβάσαμε την ιστορία “Ο λύκος Ζαχαρίας θέλει να πάει σχολείο” της Lallemand Orianne , ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας και φτιάξαμε μπρελόκ με αυτόν για τη τσάντα μας.Παίξαμε ένα ακόμη παιχνίδι γνωριμίας(ρολό χαρτί υγείας, σχοινί και ο λύκος Ζαχαρίας σε αυτό).

Η ιδέα για το παιχνίδι γνωριμίας είναι από τη συνάδελφο Παπαευθυμίου Κατερίνα.

Τέλος συντάξαμε το συμβόλαιο της τάξης μας καθώς και το συμβόλαιο για την αυλή μας παρέα με το λύκο Ζαχαρία!

από κάτω από: ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι πρώτες μας μέρες στο νηπιαγωγείο!    

Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού 2024

Σεπ 202429

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 11ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2024 και εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού , την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε, έχοντας ως  κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή», ενημέρωση με ψηφιακό υλικό για τους Ολυμπιακούς αγώνες ,τα αθλήματα και τη σημασία της σωματικής άσκησης στην υγεία και ευημερία όλων μας και ακολούθησαν αθλητικές δραστηριότητες στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου μας.

Δείτε μας σε ομαδικούς αγώνες ταχύτητας,διαδρομές με εμπόδια,διελκυστίνδα,σκυταλοδρομία αφού προηγήθηκε προθέρμανση και ανάκτηση των χαμένων δυνάμεων με μια  φρουτοσαλάτα με ρόδια από την αυλή μας.

Νικητές είμαστε όλοι με βραβείο συμμετοχής και τον κότινο μας!

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού 2024    

Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών

Σεπ 202426

Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών των σχολικών μονάδων του Δ.Πηνειού.

Αναλυτικά το πρόγραμμα της λαμπαδηδρομίας που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 12-10-2024 & ώρα 19:00 μ.μ στη Γαστούνη.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Δ.ΠΗΝΕΙΟΥ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στην 22η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών    

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2024-2025

Σεπ 202426

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχολ.έτος 2024-2025.

Οδηγίες από το ΠΣΔ:

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού

Η δημιουργία μαθητικού λογαριασμού μαθητών προνηπίων (και όσων μαθητών δεν διαθέτουν ήδη λογαριασμό) μπορεί να γίνει άμεσα από τους γονείς/κηδεμόνες με εγγραφή από τη σελίδα https://register.sch.gr/students/Τα σχολεία θα πρέπει να γνωστοποιήσουν τον Αριθμό Μητρώου της/ου μαθήτριας/ή στους γονείς.

  • Συνιστούμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης e–mail του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Στο πεδίο «Τμήμα» αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί e–mail με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου, σε περίπτωση που ο κηδεμόνας αδυνατεί να δημιουργήσει λογαριασμό μαθητή , μπορεί να δημιουργήσει το λογαριασμό αυτός  μέσω του https://register.sch.gr/students/admins.

Για τη δημιουργία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα/γονέα που θα  πρέπει να λαμβάνεται με το   ‘Εντυπο γονικής συναίνεσης  (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)

Άλλες δυνατότητες διαχείρισης.

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του κάθε σχολείου, έχει και τις εξής δυνατότητες που παρέχονται στην εφαρμογή διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών.

  •   Ενημέρωση του κηδεμόνα, για τα στοιχεία που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής μαθητή από τον κηδεμόνα (αριθμός μητρώου μαθητή κ.α. όπως αυτά αναγράφονται στο myschool).
  •   Γνωστοποίηση ονόματος χρήστη και ορισμό νέου κωδικού πρόσβασης σε μαθητή/τρια που έχει ξεχάσει τα στοιχεία πρόσβασης του.
  •  Ορισμός νέου  κωδικού πρόσβασης μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που ζητηθεί από τον κηδεμόνα.
από κάτω από: ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2024-2025    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Αναμνηστικό ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο Κατασκευή τα ζώα των πάγων ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πολυτεχνείο Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή σημαία κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 25 Μαρτίου πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σκαντζόχοιροι σκιουράκια φαναράκια για τον Επιτάφιο

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Αναμνηστικό ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο Κατασκευή τα ζώα των πάγων ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πολυτεχνείο Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή σημαία κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 25 Μαρτίου πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σκαντζόχοιροι σκιουράκια φαναράκια για τον Επιτάφιο

Translate

European Radio Logo

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Αναμνηστικό ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο Κατασκευή τα ζώα των πάγων ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πολυτεχνείο Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή σημαία κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 25 Μαρτίου πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σκαντζόχοιροι σκιουράκια φαναράκια για τον Επιτάφιο


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων