4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

Θαλάσσια ρύπανση

Ιούν 20241

Μαθαίνοντας για τη θάλασσα υλοποιήσαμε δράσεις για να κατανοήσουν τα παιδιά τους κινδύνους-συνέπειες της θαλάσσιας ρύπανσης στο πλανήτη μας και στον άνθρωπο.Οι δράσεις αυτές ήταν προτάσεις από τo πρόγραμμα της Helmepa Junior https://helmepajunior.wordpress.com/

Μετά από συζήτηση,παρουσίαση εποπτικού υλικού και παρακολούθηση ενημερωτικών video οι μικροί μαθητές συνειδητοποίησαν ότι υπεύθυνος για την καταστροφή του υδάτινου περιβάλλοντος και των θαλασσών είναι ο άνθρωπος.

Κάποιες δράσεις μας:

-Ψαρεύοντας σκουπίδια με ζωγραφική αλλά και παιχνίδι με το αυτοσχέδιο καλάμι μας, μάθαμε για το χρόνο αποσύνθεσης στη θάλασσα διαφόρων υλικών.

Να σημειωθεί ότι πριν 2 μήνες είχαμε “φυτέψει” στο χώμα διάφορα υλικά και μας δόθηκε η ευκαιρία να τα ξεθάψουμε για να δούμε αν αποσυντέθηκαν ….όμως μόνο η φλούδα από τη μπανάνα είχε λιώσει,τα άλλα υλικά ήταν όπως τα φυτέψαμε!

-Παρακολουθήσαμε το βίντεο με την ουρά της φάλαινας “A Whale’s tale ” Youtube και αποφασίσαμε τη μελισσούλα bee-bot να τη μετατρέψουμε σε φάλαινα βοηθώντας τη να μαζέψει με το δίχτυ τα σκουπίδια της θάλασσας.

-Οι θάλασσες δεν κινδυνεύουν μόνο από τα απορρίμματα αλλά και από τις πετρελαιοκηλίδες που δημιουργούνται από ναυτικά ατυχήματα(φυσικά και από άλλους λόγους π.χ υπεραλίευση κ.α).  Έτσι βιωματικά σε ένα αδιάβροχο δίσκο πετάξαμε διάφορα σκουπίδια και δημιουργήσαμε μια πετρελαιοκηλίδα(λάδι+μαύρη τέμπερα) και ξεκίνησαν τα ερωτήματα…θα κολυμπούσες ποτέ σε μια τέτοια θάλασσα;ποιος ευθύνεται για αυτή την κατάσταση;τι μπορούμε να κάνουμε;πως θα φύγει η πετρελαιοκηλίδα-πως καθαρίζεται;

Είχε προηγηθεί αναζήτηση εικόνων και βίντεο αλλά κατανόησαν ότι μια πετρελαιοκηλίδα δύσκολα αντιμετωπίζεται!

Εμείς πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά όπως βαμβάκι,λαβίδα,σουρωτήρια,σφουγγάρι αλλά….

-Τέλος, μετά από πρόσκληση, μας επισκέφθηκαν Λιμενικοί από το Λιμεναρχείο Κυλλήνης και έγινε ενημέρωση των παιδιών για τους κινδύνους στη θάλασσα καθώς και συζήτηση για τις  έννοιες του εθελοντισμού και την σημασία της  προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του εκπ. προγράμματος “Προσέχω,μαθαίνω,νοιάζομαι” και συνδυάστηκε με τις δράσεις μας για την αειφορία και την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6.

Ευχαριστούμε πολύ τους κ.Αποστολοπούλου Μαργαρίτα και κ.Μήτρου Παντελή.

από κάτω από: HELMEPA JUNIOR, ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θαλάσσια ρύπανση    

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό

Μάι 202431

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο μια από τις δραστηριότητες μας, ήταν να επισκεφθούμε στις 28/5 το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γαστούνης.

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους είχαμε συμμετάσχει σε κοινές δράσεις όπως παρακολούθηση παράστασης Καραγκιόζη καθώς και στη πολιτιστική εκδήλωση Ανθεστήρια Δ.Πηνειού μετά από πρόσκληση της Δ/ντριας του 3ου Δημοτικού κ.Θωμοπούλου και του Συλλόγου γονέων&κηδεμόνων.

Δείτε εδώ:

Η επίσκεψη μας περιλάμβανε γνωριμία με τη “νέα” μας τάξη ,τα βιβλία ,τον πίνακα,τα θρανία,μα πάνω από όλα τη δασκάλα της Α’ τάξης κ.Πουλτίδου Σοφία και τους μαθητές/τριες που γνωρίζαμε από το νηπιαγωγείο.Τραγουδήσαμε την αλφαβήτα ,διαβάσαμε,μετρήσαμε και δημιουργήσαμε μια κοινή ομαδική ζωγραφιά.Δώσαμε επίσης ένα ομαδικό κολλάζ με ζωγραφιές που έφτιαξαν τα νήπια να αναρτηθεί στο τοίχο της πρώτης τάξης ,χορέψαμε στο προαύλιο όλοι μαζί και τα πρωτάκια μας χάρισαν το “κλειδί της Α’ τάξης”.

Δείτε μας:

Τέλος υλοποιήθηκε στις 31/5 ,επιμορφωτική ενημέρωση – συζήτηση για γονείς και εκπαιδευτικούς στο 3ο Νηπ.Γαστούνης, για την ομαλή μετάβαση των νηπίων και συζητήθηκαν τα εξής:1) Αναπτυξιακά ορόσημα προσχολικής ηλικίας2) Η σημασία τήρησης των κανόνων3) Ο ρόλος του λογοθεραπευτή στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση των δυσκολιών.

Εισηγήτριες ήταν οι κ.κ: Γεωργία Δεφίγγου, ειδική παιδαγωγός PhD Σχολικής Ψυχολογίας, Μsc Ειδικής Αγωγής Συμβουλευτικής ,Μερμίρη Κωνσταντίνα Msc Επιστήμες Αποκατάστασης και Δήμητρα Τσατσού Λογοθεραπεύτρια ,ειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες.
Ευχαριστούμε πολύ τις εισηγήτριες και τους συμμετέχοντες γονείς!
από κάτω από: ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό    

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την στοματική υγιεινή

Μάι 202431

Και φέτος στις 22/5/2024 υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δράσεις-παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας για το σχολικό έτος 2023-24”, σε συνεργασία με το Κ.Υ Γαστούνης,από την επισκέπτρια υγείας κ.Μαντή Φανή και τον οδοντίατρο κ.Δημητριάδη Βασίλειο για την στοματική υγιεινή των μαθητών/τριών.

Γνωρίσαμε το επάγγελμα του οδοντίατρου,τα εργαλεία που χρησιμοποιεί και τον σωστό τρόπο πλυσίματος των δοντιών και παρακολουθήσαμε συζητώντας μια παρουσίαση με συμβουλές για την υγεία των δοντιών μας!

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαντή Φανή και τον οδοντίατρο κ.Δημητριάδη Βασίλειο!!!

από κάτω από: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την στοματική υγιεινή    

EUCodeWeek 2024-World Bee Day

Μάι 202422

Μετά από ανοιχτή πρόσκληση πήραμε μέρος στη EUCodeWeek 2024 με θέμα την Ημέρα της Μέλισσας-Coloring by numbers .Πάρτε μέρος χρησιμοποιώντας τον κώδικα cw24-NjL1h και γιορτάστε μαζί μας την προσφορά των μελισσών στον πλανήτη μας!

Το πιστοποιητικό συμμετοχής μας:https://blogs.sch.gr/4nipgast/files/2024/05/601313-ApQm4kc7vS.pdf

από κάτω από: ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EUCodeWeek 2024-World Bee Day    

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για τα Στάδια Ανάπτυξης του Παιδιού και τη Διαπαιδαγώγηση σχετικά με τα Όρια του Σώματος

Μάι 202410

mail

Ποια είναι τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού; Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τους διάφορους τομείς και τις περιόδους ανάπτυξης; Ποια είναι τα οφέλη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και πότε πρέπει να ξεκινά;

Αυτά είναι ορισμένα συχνά ερωτήματα που έχουν οι γονείς και αφορούν στο πώς αναπτύσσονται τα παιδιά και ποιες είναι οι διάφορες φάσεις που επηρεάζουν την αντίληψή τους για τον κόσμο και τον εαυτό τους, καθώς ανακαλύπτουν το σώμα τους και κατανοούν τα όριά του.

Στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για τα Στάδια Ανάπτυξης του Παιδιού και τη Διαπαιδαγώγηση σχετικά με τα Όρια του Σώματος, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15/5/2024 στις 18.00, θα μιλήσουμε αναλυτικά για τον σημαντικό ρόλο των γονέων στο να εκπαιδεύσουν και να προετοιμάσουν τα παιδιά τους για τα όρια αυτά, παρέχοντας τους την καθοδήγηση και την υποστήριξη που χρειάζονται.

Η διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι 60 λεπτά.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Κάνε εγγραφή
από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για τα Στάδια Ανάπτυξης του Παιδιού και τη Διαπαιδαγώγηση σχετικά με τα Όρια του Σώματος    

Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024

Μάι 20241

Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην

Υποενότητα: «Υγεία: Οδική Ασφάλεια»

Θεματική ενότητα:  Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Ασφάλεια

Σχέδιο δράσης: «Γνωρίζοντας τον ΚΟΚ και την παρέα του»

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
  • γνωριμία με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί,κατανόηση των κανόνων οδικής συμπεριφοράς και ανάπτυξη δεξιοτήτων ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.

Να σημειωθεί ότι αντλήθηκαν κάποιες ιδέες από το υλικό “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ,με ασφάλεια κυκλοφορώ”της κ.Κανακάρη Ελένης.

Ενδεικτικές δραστηριότητες από τα εργαστήρια που υλοποιήθηκαν:

Μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα μέσα μεταφοράς στη στεριά, στον αέρα και στη θάλασσα και με ποια έχουν ταξιδέψει καταγράφοντας  σε πίνακα τα δημοφιλέστερα.Κατασκευή των αγαπημένων μέσων μεταφοράς που θα τα χρησιμοποιήσουμε για παιχνίδι στη μακέτα πόλης και στο tuff tray.

Τα μέσα μεταφοράς εδώ:https://krokotak.com/2023/04/transportation-toilet-paper-roll-crafts/

Ανίχνευση γνώσεων και εμπειριών των μαθητών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας μέσω ερωτοαπαντήσεων και καταγραφή αυτών .Γεγονός είναι ότι τα παιδιά γνώριζαν αρκετά για τον ΚΟΚ αλλά ρωτήθηκαν και τι ήθελαν να μάθουν και πως να το μάθουν.

Αφήγηση των ιστοριών “Ιστορίες του κύριου ΚΟΚ για παιδιά” ,“Η περιπέτεια της μικρής Κατόνης”(υλικό από το πρόγραμμα Ασφαλώς κυκλοφορώ) και παρουσίαση εποπτικού υλικού.Συζήτηση για τα φανάρια(κατασκευή),τους οδηγούς και τους πεζούς,τη σωστή και λάθος συμπεριφορά μας στο αυτοκίνητο,τη ζώνη ασφαλείας,τους αερόσακους ,τα ατυχήματα,τη διαγράμμιση των δρόμων κ.α

Μάθαμε με το εκπαιδευτικό λογισμικό “Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη” του Kidmedia για τα σήματα/πινακίδες κυκλοφορίας.Κατασκευάσαμε σήματα και τα ομαδοποιήσαμε σε αυτά που απαγορεύεται, που επιτρέπεται/υποχρεούται και στα προσοχή-κίνδυνος.Επίσης παίξαμε βρίσκοντας το άλλο μισό της κάθε πινακίδας και με το bee-bot αξιολογήσαμε τις γνώσεις μας.

“Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” της Κατερίνας Βαϊμάκη μας βοήθησε να μάθουμε πως οδηγούμε σωστά ποδήλατο και τι πρέπει να φοράμε για να είμαστε ασφαλείς.

Μάθαμε για τον ΚΟΚ παίζοντας στη μακέτα της πόλης μας και στο δίσκο οδηγώντας αυτοκίνητα και ποδήλατα.

Δημιουργήσαμε στη γειτονική πλατεία πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, με το υλικό που είχαμε φτιάξει(αυτοκίνητα και πινακίδες με χαρτόκουτα),με τη βοήθεια των γονέων,προσκαλώντας το 3ο Νηπ.Γαστούνης και τον κ.Καλλιμάνη Γιώργο, Δημοτικό Αστυνόμο Δ.Ήλιδας,να μας μιλήσει για τον ΚΟΚ και να μάθουμε βιωματικά ως οδηγοί και πεζοί για την ασφάλεια στο δρόμο.Αγαπημένο μας παιχνίδι ήταν να «κυκλοφορούν» τα παιδιά σαν οχήματα και όταν σήκωνε η νηπιαγωγός το φανάρι με το πράσινο χρώμα αυτά να προχωρούν, με το πορτοκαλί να επιβραδύνουν και με το κόκκινο να σταματούν.

Φυσικά φέραμε και τα δικά μας αυτοκινητάκια και ποδήλατα από το σπίτι και περάσαμε υπέροχα!

Τέλος είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί η δασκάλα από τη Σχολή οδηγών κ.Σπυροπούλου Κατερίνα να μας μιλήσει για το τι είναι σχολή οδηγών και για τη σημασία της σωστής εκπαίδευσης των οδηγών.

Αξιολογήθηκε κάθε εργαστήριο με φύλλα εργασίας και διαδικτυακά παιχνίδια.

Global Actions days 2024-FEE

Απρ 202429

Ως Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο συμμετέχουμε και φέτος στη καμπάνια του FEE:Global Actions Days 2024 με δράσεις για το κλίμα- Climate Ready through Positive Actions.

#MyActionsMatter #GlobalActionDays #GreeningEducation

Οι δράσεις μας αφορούσαν την βιοοικονομία,τη διατροφή,την κυκλική οικονομία και την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων.

TASK 1: Climate Ready through Bioeconomy

Δράση 1 :Βιοοικονομία και χρήση υφασμάτινων τσαντών για τη δανειστική βιβλιοθήκη

1

Φύτεμα λουλουδιών και φυτών/βοτάνων στο λαχανόκηπο μας όπως φράουλες,ντομάτες βοηθώντας τις μέλισσες στην επικονίαση.

TASK 2: Climate Ready through Food

Δράση 2:Υγιεινή διατροφή με πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης… παίζοντας στο tuff tray δημιουργήσαμε το πρωτεϊνικό μας γεύμα!

Τα πιάτα φυσικά στο δίσκο είναι βιοδιασπώμενα και από ζαχαροκάλαμο.

TASK 3:Climate Ready through Circular Economy

Δράση 3:Κυκλική οικονομία

Ανακαλύπτοντας “εστίες απορριμμάτων” στη γειτονική πλατεία, συγκεντρώσαμε μόνο τα υλικά για τον μπλε κάδο και στη συνέχεια μιλώντας για της συνέπειες της σπατάλης πόρων και τη σημασία της ανακύκλωσης “φυτέψαμε” διάφορα υλικά ώστε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς να τα ξεθάψουμε και να κατανοήσουμε το χρόνο αποσύνθεσης αυτών.Στο σχολείο ανακυκλώνουμε μπαταρίες, λαμπτήρες, χαρτί,πλαστικό, τηγανέλαιο και υπάρχει και κάδος κομποστοποίησης.

και πρόσφατα καθαρίσαμε από τα σκουπίδια(42 σακούλες) και φυτέψαμε δέντρα στο δάσος Θινών Δ.Πηνειού στα πλαίσια της εκστρατείας Let’s do it Greece.Δείτε περισσότερα εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/9487

TASK 4:Climate Ready through Ecosystems Restoration 

Δράση 4:Στην επίσκεψη μας στο δάσος Στροφυλιάς-Κοτυχίου παρακολουθήσαμε με φακούς και κιάλια τα πουλιά που είχαν επιστρέψει στην λιμνοθάλασσα Πρόκοπος όπως οι αργυροπελεκάνοι και καταγράψαμε με την εφαρμογή Merlin τα γύρω πτηνά που ζουν εκεί.

Δείτε περισσότερα εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/9562

Επίσης κατασκευάσαμε ταΐστρες για τα πουλιά με κουκουνάρες,ταχίνι και σπόρους

Και η αφίσα μας με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024

Ο έπαινος συμμετοχής μαςFEE 2024 1

από κάτω από: FEE:Foundation for Environmental Education | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Global Actions days 2024-FEE    

EUCodeWeek 2024-Earth Day

Απρ 202423

Μετά από ανοιχτή πρόσκληση πήραμε μέρος στη EUCodeWeek 2024 με θέμα την Ημέρα της Γης-Color coding for Earth Day.Ο σύνδεσμος της διοργανώτριας : https://codeweek.eu/view/600018/earth-day-coding

Πάρτε μέρος χρησιμοποιώντας τον κώδικα cw24-Nmr2X

Το πιστοποιητικό συμμετοχής μας



Λήψη αρχείου

 

από κάτω από: ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EUCodeWeek 2024-Earth Day    

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Υγροτόπων Κοτυχίου-Στροφυλιάς

Απρ 202421

Στα πλαίσια των Ε.Δ από το Θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον και το Σχέδιο δράσης: «Το δάσος πονά…» ,υλοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη, στις 17/4/2024 μαζί με το 3ο Νηπιαγωγείο Γαστούνης και την κ.Αβραμίδη Ελένη και συνοδεία γονέων.στο Εθνικό Πάρκο Υγροτόπων Κοτυχίου-Στροφυλιάς -Λάππα Αχαΐας,μια προστατευόμενη περιοχή που περιλαμβάνει ένα μοναδικά πλούσιο μωσαϊκό ενδιαιτημάτων μεγάλης οικολογικής και αισθητικής αξίας.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ: https://necca.gov.gr/mdpp/m-d-ethnikou-parkou-ygrotopon-kotychiou-strofylias-kai-prostatevomenon-periochon-dytikis-peloponnisou/

Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλάμβανε ενημέρωση από την κ.Αναγνωστοπούλου Αλεξάνδρα-δασολόγο,στο χώρο του φορέα,το Κέντρο Πληροφόρησης του Δάσους Στροφυλιάς -Λιμνοθάλασσας Κοτύχι(Λάππα), όπου οι μαθητές άκουσαν παραμύθι ,είδαν μακέτες του πάρκου και γνώρισαν τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής.

Στη συνέχεια μεταφερθήκαμε στο δάσος Στροφυλιάς όπου φάγαμε κολατσιό στο κιόσκι και ξεκίνησε η βιωματική βόλτα σε αυτό.Τα παιδιά παρατήρησαν τα δέντρα(έμαθαν ονομασίες και για την ηλικία τους),ίχνη από ζώα,συνάντησαν χελώνα και βατράχους με τη βοήθεια της δασολόγου.

Και στο τέλος πήγαμε στη λιμνοθάλασσα Πρόκοπος για παρατήρηση της φύσης,του καλαμιώνα,της ορνιθοπανίδας και συγκεκριμένα των αργυροπελεκάνων με φακό και κυάλια ,ηχογράφηση των άλλων πουλιών (εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης)όπως σουσουράδες,σταβλοχελίδονα,σπουργίτια…

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Αναγνωστοπούλου Αλεξάνδρα-δασολόγο για την υπέροχη μέρα που περάσαμε!

από κάτω από: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Πάρκο Υγροτόπων Κοτυχίου-Στροφυλιάς    

Πασχαλινές κατασκευές 2024

Απρ 202420

Οι πασχαλινές μας δημιουργίες:

-Mini book με την εβδομάδα των παθών του Κυρίου

Το υλικό και η ιδέα εδώ:https://mycreationsfromtheheart.blogspot.com/2019/04/blog-post_7.html?m=1

-Πασχαλινό στεφάνι στο μάθημα των αγγλικών

Το υλικό εδώ:https://krokotak.com/2024/03/easter-wreath/

-Πασχαλινά spinner ιδέα από Pinterest

-Πασχαλινές κάρτες λαγουδάκι και κότα από Krokotak

-Ζωγραφίζοντας τη λαμπάδα μου

-Αβγοθήκες κοτοπουλάκι από Krokotak

-Ζωγραφική σε χαρτί rainbow scratch

Εργαστήρι με γονείς για να φτιάξουμε πασχαλινά κουλούρια και να βάψουμε αβγά(με ρύζι,αφρό ξυρίσματος και χρώματα ζαχαροπλαστικής)

-Παίζοντας το παιχνίδι των κρυμμένων αβγών…

-Επίσκεψη στο Γηροκομείο Παναγία Καθολική Γαστούνης μαζί με το 3ο Νηπ.Γαστούνης για να ανταλλάξουμε πασχαλινές ευχές και δώρα και για να πούμε τα κάλαντα του Λαζάρου στους φιλοξενούμενους.

Καλό Πάσχα με υγεία για όλους!!!!!!

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σαν σήμερα

4/11/1821: Οι επαναστατημένοι Έλληνες νικούν τους Τούρκους στο Χαλάνδρι και στη συνέχεια καταλαμβάνουν την Αθήνα.

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια συμβόλαιο της τάξης φαναράκια για τον Επιτάφιο

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια συμβόλαιο της τάξης φαναράκια για τον Επιτάφιο

Translate

European Radio Logo

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ετικέτες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο 2018-19 Αναγνώριση ονόματος Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή τα ζώα των πάγων Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικές δράσεις -αειφορία Σαρακοστή αειφορική αυλή δωράκια καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή μέλισσας κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή τσολιά κατασκευή χιονάνθρωπος λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πασχαλινή κάρτα πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια συμβόλαιο της τάξης φαναράκια για τον Επιτάφιο


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων