4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας-2025

Μάι 202531

Στις 28/5/2025 στα πλαίσια των δράσεων μας για τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων(18/5) πραγματοποιήσαμε μαζί με το 1ο και το 3ο Νηπιαγωγείο Γαστούνης εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας.Ταξιδέψαμε με λεωφορείο και το τρένο της γραμμής Κατάκολο -Αρχαία Ολυμπία από Πύργο Ηλείας.treno

Φτάνοντας ξεναγηθήκαμε στο χώρο του αρχαιολογικού μουσείου παρατηρώντας από κοντά εκθέματα  του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού,το άγαλμα της Νίκης του Παιωνίου, τον Ερμή του Πραξιτέλη,τα γλυπτά του ναού του Διός και πληθώρα αντικειμένων που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας.moyseio

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ο βοτανόκηπος» από αρχαιολόγο της Εφορίας Αρχαιοτήτων με στόχο την γνωριμία των παιδιών με τα φυτά/βότανα της Αρχαίας Ολυμπίας.botanokhpos

Τέλος,μιας και ο χρόνος δεν μας έφτασε, μπήκαμε για λίγο στον αρχαιολογικό χώρο και τρέξαμε ως μικροί δρομείς,που στεφθήκαν ολυμπιονίκες…arch.choros

Ευχαριστούμε πολύ τις αρχαιολόγους της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας κα. Ζευγίτη Παναγιώτα και κα.Μαρία Γεωργοπούλου για όσα μας έμαθαν…περάσαμε υπέροχα!

από κάτω από: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας-2025    

Ανθεστήρια 2025

Μάι 202531

Στα πλαίσια του ανοίγματος του σχολείου στην τοπική κοινότητα και των εκδηλώσεων για τα Ανθεστήρια Γαστούνης ,την ανοιξιάτικη γιορτή του Δ.Πηνειού, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά σε δράσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα, δεντροφύτευσης, αθλητικών αγώνων, παρέλασης με άρματα συνεργαζόμενο με το 3ο Δημ.Γαστούνης και με φορείς του δήμου.

Δεντροφύτευση στο χώρο του νηπιαγωγείουDENTROFYTEYSH

Δημιουργία λουλουδένιων στεφανιών για τη “Φλόγα” ,συμμετοχή σε ποδηλατοδρομία και αγώνες τρεξίματος και πέταγμα μπαλονιών με σποράκια.ANTHESTHRIA DRASEIS

και η παρέλαση με το 3ο Δημοτικό με θέμα “Το μαγεμένο δάσος”PARELASH

από κάτω από: ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΑ, ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Δ.ΠΗΝΕΙΟΥ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθεστήρια 2025    

Μετάβαση στο Δημοτικό

Μάι 202531

Στις 19/5/2025 επισκεφθήκαμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γαστούνης σε συνεργασία με τη Δ/ντρια κα.Θωμοπούλου Βασιλική και τη δασκάλα της Α΄Δημοτικού κα.Ανδρικοπούλου Κατερίνα για να γνωρίσουν οι μαθητές τους χώρους του σχολείου,τους εκπαιδευτικούς,να παρακολουθήσουν πως γίνετε η διδασκαλία,να δουν τη διαρρύθμιση και τα βιβλία της Α΄τάξης και να κάνουν μια ομαδική ζωγραφιά την ώρα των Εικαστικών,φυσικά είχαν προηγηθεί στο νηπιαγωγείο δραστηριότητες για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό.

Τα παιδιά έφτιαξαν δωράκια για τους παλιούς συμμαθητές τους και ζήτησαν τη νέα σχολική χρονιά, που θα είναι πρωτάκια, την υποστήριξή τους.Προσφέραμε επίσης ένα ομαδικό κολλάζ με ζωγραφιές που έφτιαξαν να αναρτηθεί στο τοίχο της πρώτης τάξης.

Δείτε μας:

DHMOTIKO

Γνωρίσαμε τους χώρους του “μεγάλου σχολείου”,ζωγραφίσαμε ,παίξαμε στο διάλειμμα και δώσαμε ραντεβού το Σεπτέμβριο…η φιλία και η αγάπη θα μας ενώσει και πάλι!DHMOTIKO 2

 

από κάτω από: ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μετάβαση στο Δημοτικό    

Bravo Schools 2025

Μάι 202518

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος στο 8o Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2025,για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, με το project για την κλιματική αλλαγή.

Δείτε εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/9995

Για τη συμμετοχή μας λάβαμε έπαινο για τους μαθητές/τριες,τη σηματοδότηση του σχολείου για την ένταξη του στο ΔΙΚΤΥΟ των in action SDG SCHOOLS CLUB “ καθώς και επαίνους για τα σχολεία που συνεργαστήκαμε(3ο Νηπ/γείο Γαστούνης και Νηπ/γείο Ριζαριού Τρικάλων).

Η πρακτική συμμετοχής μας αναρτήθηκε και στο παγκόσμιο δίκτυο του WORLDS LARGEST LESSON.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων:”Δίπλα στους φίλους μας,τα ζώα”

Μάι 202518

Θεματικός κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποενότητα : Οικολογία -Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά

Θεματική ενότητα : Φιλοζωία

Σχέδιο δράσης: «Δίπλα στους φίλους μας,τα ζώα»

Βασικοί στόχοι:

  • καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
  • απόκτηση οικολογικής συνείδησης.
  • γνωριμία με τα ζώα κάθε είδους.
  • ευαισθητοποίηση και επίλυση προβλήματος για τα αδέσποτα ζώα και αυτών που απειλούνται.

Στα πλαίσια της θεματικής παρουσιάστηκε πλούσιο υλικό(φωτογραφιές,βίντεο,βιβλία) και έγινε συζήτηση μέσω ερωταπαντήσεων με τους μαθητές για τα είδη των ζώων,που ζούν,πως τρέφονται,τι προσφέρουν στον άνθρωπο,τις ανάγκες τους και δημιουργήθηκαν νοητικοί χάρτες με ότι γνώριζαν και τι ήθελαν να μάθουν γι αυτά.(Δεν παρουσιάστηκε υλικό με κακοποιημένα ζώα).

Δείτε ενδεικτικές δραστηριότητες  που επικεντρώθηκαν περισσότερο στη φιλοζωία και τα αδέσποτα ζώα.

-Διαδικτυακή ενημέρωση την πανελλήνια ημέρα της σχολικής φιλοζωίας 4/4 από την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία για τα ζώα.

Φροντίζουμε τα σκυλάκια της γειτονιάς και φτιάχνουμε σπιτάκι…δημιουργούμε χώρο για την φροντίδα τους με τουβλάκια και πλαστικά ζωάκια.

-Ενημέρωση από τον κτηνίατρο κ.Λαγανόπουλο Δημήτριο για το τι κάνουμε αν δούμε αδέσποτα ζώα,πως τα προσεγγίζουμε,πως τα φροντίζουμε και τι ενέργειες κάνουμε για την προστασία τους και την υιοθέτησή τους.

-Αφίσα για τα  ζωάκια και τις ανάγκες τους

-Παιχνίδια στον υπολογιστή με αινίγματα για τα ζώα,που ζούν και ποια απειλούνται και τραγούδια στην ώρα της αγγλικής γλώσσας με τους ήχους των ζώων.

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων:”Δίπλα στους φίλους μας,τα ζώα”    

Επίσκεψη οδοντίατρου

Μάι 202517

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος: «Δράσεις-παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας του Υπ. Υγείας για το σχολικό έτος 2024-25» υλοποιήθηκε στο σχολείο μας επίσκεψη στις 12/5/2025,από την επισκέπτρια υγείας του Κ.Υ Γαστούνης κα.Θεοφανία Μαντή και τον οδοντίατρο κ.Αμπντέλ Σαλάμ,για ενημέρωση των μαθητών/τριών σχετικά με τη φροντίδα,το σωστό πλύσιμο των δοντιών και τη στοματική υγιεινή. ‘Εγινε επίσης και οδοντιατρικός έλεγχος.odontiatros

Ευχαριστούμε πολύ την κα.Μαντή και τον κ.Σαλάμ για τις πολύτιμες συμβουλές τους στους μαθητές/τριες.

από κάτω από: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη οδοντίατρου    

Outdoor Classroom Day 8/5/2025

Μάι 202510

Το Outdoor Classroom Day=Ημέρα Υπαίθριας Τάξης υλοποιείται δυο φορές το χρόνο και είναι μια παγκόσμια δράση, με στόχο να ενθαρρύνει και να εμπνεύσει τη μάθηση και το παιχνίδι στην ύπαιθρο.Μας δόθηκε η ευκαιρία,αν και συνηθίζουμε να υλοποιούμε δραστηριότητες έξω,να παίξουμε,να ζωγραφίσουμε,να χορέψουμε,να διαβάσουμε βιβλία στην υπαίθρια βιβλιοθήκη,να φυτέψουμε σπόρους από μέσκουλες(μούσμουλα).4th Kindergarten Gastounis Outdoor Classroom Day 852025

από κάτω από: Outdoor Classroom Day | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Outdoor Classroom Day 8/5/2025    

Η γιορτή της μητέρας 2025

Μάι 202510

Η γιορτή της μητέρας πραγματοποιήθηκε μαζί το “πράσινο” πάρτι για την ολοκλήρωση του προγράμματος Glodal Action Days 2025 την Κυριακή 4/5/2025.Περιλάμβανε η γιορτή τις εξής δραστηριότητες :

Όμορφες ανοιξιάτικες κατασκευές  με λουλούδια που δημιουργήθηκαν μαζί με τις μαμάδες και δωρίστηκαν σε αυτές.

Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού

Τα παιδιά έφτιαξαν κάρτες με ευχές και τις κρύψαμε για να τις βρουν.

Παιχνίδι “Μαμά βρες με από τα χεράκια μου!”

Φωτογραφηθήκαμε με τη μανούλα μας.

Την εβδομάδα που ακολούθησε δημιουργήσαμε ένα σουπλά για τη μαμά https://e-children.blogspot.com/2015/05/blog-post.html ,ζωγραφίσαμε πετρούλες(για να τις έχουν πάντα στην τσάντα τους),τραγουδήσαμε το τραγούδι “Η μανούλα” του Σπ.Λάμπρου και συμμετείχαμε σε δραστηριότητες Eucode week, μετά από πρόσκληση, με τίτλο “Η αγάπη της μαμάς” και κωδικό cw25-YGYtl

Δείτε μας:

Οι δραστηριότητες κωδικοποίησης και ρομποτικής:

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!!!!!!!!!!!

από κάτω από: ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η γιορτή της μητέρας 2025    

FEE Global Action Days 2025

Μάι 20259

Ως Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο,συμμετείχαμε και αυτή τη χρονιά στην παγκόσμια εκστρατεία του FEE Global Action Days την περίοδο 22 Απριλίου-6 Μαΐου 2025.Το πρόγραμμα περιλάμβανε δραστηριότητες  που στόχευαν στην επανασύνδεση όλων των συμμετεχόντων με τη φύση για τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος και ευθυγραμμίζονταν με τους στόχους της δεκαετίας του ΟΗΕ για την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων!

#GlobalActionDays #GenerationRestoration

1η δραστηριότητα:Αποκαλύψτε τους κρυμμένους ήρωες κάτω από τα πόδια σας!

Οι κρυμμένοι ήρωες ήταν τα σκουλήκια και ο σημαντικός ρόλος τους στην δημιουργία ενός υγιούς και γόνιμου εδάφους.Μάθαμε ότι τα σκουλήκια αερίζουν το έδαφος ,το χώμα δεν συμπιέζεται και τα φυτά που αναπτύσσονται είναι πιο υγιή.Επίσης χάρη σε αυτά γίνεται η κομποστοποίηση.

Με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στην αυλή του σχολείου οργανώσαμε ένα “σαφάρι εδάφους” και  ανακαλύψαμε είδη σκουληκιών(κόκκινα,άσπρα),τα καταγράψαμε,μετρήσαμε το μήκος τους, δημιουργήσαμε ένα “σκουλικόσπιτο” και παίξαμε στον αισθητηριακό δίσκο με χώμα, λάσπη και φυσικά πλαστικά σκουλήκια.

1 1 2 20250410 135509  kompostopoihsh

2η δραστηριότητα:Γνωρίστε τους προστάτες των φυτών μας!

Υλοποιήθηκαν δυο πειράματα ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά την πορεία του νερού και τον ρόλο που παίζουν τα δέντρα και τα δασικά οικοσυστήματα στα συστήματα αναδιανομής του νερού. Επίσης αυτό
σχετίζεται με το ρόλο τους ως άμυνα κατά των πλημμυρών, της διάβρωσης του εδάφους και των ακραίων καιρικών φαινομένων.

Στο 1ο πείραμα χρησιμοποιήσαμε 2 γλάστρες η μια με ένα καλά ριζωμένο φυτό και η άλλη μόνο με χώμα.Τις ποτίσαμε με την ίδια ποσότητα νερού και παρατηρήσαμε ότι στη μια γλάστρα η απορροή ήταν λιγότερη και η ποιότητα του νερού καθαρότερη χωρίς μικρά σωματίδια και έντονο χρώμα σε σχέση με τη δεύτερη γλάστρα με το σκέτο χώμα.Στο τέλος  καταγράψαμε  τα  συμπεράσματά μας  σε φύλλο  εργασίας.3

Στο 2ο πείραμα κατασκευάσαμε μια μικρή λεκάνη απορροής με φυσικά υλικά ώστε να καταλάβουμε πώς τα φυτά και το έδαφος απορροφούν το νερό και επιβραδύνουν τη ροή του. 4

3η δραστηριότητα:Χτίζοντας μια κληρονομιά βιοοικονομίας!

Στόχος αυτής της δραστηριότητας ήταν να φέρει σε επαφή τις μικρότερες ηλικίες με τις μεγαλύτερες ώστε να τους μάθουν παραδοσιακές πρακτικές που σχετίζονται με τη γεωργία, τη διατήρηση τροφίμων ή τους φυσικούς πόρους. Η προσκεκλημένη μας ήταν η γιαγιά ενός μαθητή που μαζί της φυτέψαμε λαχανικά,ρίξαμε στάχτη για να απομακρύνουμε τα σαλιγκάρια,γνωρίσαμε πως διατηρούνταν τα αβγά χωρίς ψυγείο(σε στάχτη),πως διατηρούσαν τα λαχανικά όλο το χρόνο σε άλμη(τουρσί),τι καφέ έπιναν(από ρεβίθι),τα σερβίτσια φαγητού και τα σκεύη από τι υλικό ήταν (πηλό,ξύλο,μπρούτζο).

Τέλος φάγαμε ένα μικρό γεύμα που μας ετοίμασε με ψωμί,παξιμάδια,λάδι,ελιές,ντομάτα.5

4η δραστηριότητα:Η οπτική γωνία της φύσης!

Προσπαθήσαμε να δούμε και να φωτογραφήσουμε τη φύση στη γειτονική πλατεία, από την προοπτική ενός σπουργιτιού που κοιτά το κομμένο δέντρο και ενός βάτραχου που κοιτά τα πεταμένα απορρίμματα. Σίγουρα και τα δυο ζωάκια είναι λυπημένα για αυτές τις εικόνες,χωρίς δέντρα και με πολλά σκουπίδια πως θα ζήσουν; Πρέπει να τα βοηθήσουμε για αυτό ρίψαμε μπάλες σπόρων δίπλα στο κομμένο δέντρο και υποσχεθήκαμε να συλλέξουμε τα σκουπίδια.6

Η δική μας οπτική γωνία της φύσης ,μια πλατεία καθαρή γεμάτη δέντρα,λουλούδια,μέλισσες και πουλιά που κελαηδούν.7

Επίσης δημιουργήσαμε με φυσικά υλικά και πρωταγωνίστριες τις μέλισσες μια υπέροχη landart κατασκευή.

5η δραστηριότητα:Οργανώστε ένα πάρτι εμπνευσμένο από τη φύση!

Το πάρτι μας με τίτλο “Η φύση γιορτάζει μαζί μας” περιλάμβανε “πράσινες” δραστηριότητες με διακοσμήσεις από φυσικά και επαναχρησιμοποιούμενα υλικά,κατασκευές,παιχνίδια,τραγούδια,χορό και φαγητό με ελάχιστα απόβλητα από τον λαχανόκηπο μας.Συμμετείχαν μαθητές,γονείς και η γειτονιά μας!8

Ως δώρο στους καλεσμένους μας προσφέραμε βότανα από τον κήπο μας (δεντρολίβανο, λεβάντα, ρίγανη, θυμάρι,δάφνη,αρμπαρόριζα) και μπάλες σπόρων.

Το πιστοποιητικό συμμετοχής μας!11

Action Aid “Από την Ουτοπία στα Βιώσιμα Οικο-Τοπία”

Μάι 20254

Συμμετείχαμε στην 21η Μαθητική Εβδομάδα Δράσης που διοργανώνεται από την ActionAid και  προωθεί την ιδέα ότι όλοι μπορούμε να συμβάλουμε σε θετικές αλλαγές στην κοινωνία μας. Η φετινή εκστρατεία επικεντρώνεται στη σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης, εστιάζοντας στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης 13 (Δράση για το Κλίμα) και 15 (Ζωή στη Στεριά). Μέσα από δημιουργικές δράσεις, όπως η τέχνη Land Art, οι μαθητές καλούνται να εκφράσουν την ανάγκη για βιώσιμες πρακτικές και να μετατρέψουν την ιδέα της «Ουτοπίας» σε ρεαλιστικά και βιώσιμα «Οικο-Τοπία».

Η δική μας δημιουργία land art είχε σαν θέμα της το σπουδαίο έντομο του πλανήτη μας τη μέλισσα!Με φυσικά υλικά πέτρες,χώμα,λουλούδια και μέλισσες φτιαγμένες με φύλλα τα παιδιά δημιουργήσαν μια μικρή κυψέλη!

Γνωρίζουμε ότι οι μέλισσες είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της ζωής στον πλανήτη μας. Ως κύριοι επικονιαστές, συμβάλλουν καθοριστικά στην αναπαραγωγή των φυτών, υποστηρίζοντας τη γεωργική παραγωγή και τη βιοποικιλότητα. Περίπου το 70% των καλλιεργειών εξαρτάται από την επικονίαση, γεγονός που καθιστά τις μέλισσες αναντικατάστατες για την παραγωγή τροφίμων και τη διατήρηση της οικολογικής ισορροπίας.Ωστόσο, οι μέλισσες αντιμετωπίζουν σοβαρές απειλές, όπως η χρήση φυτοφαρμάκων, η απώλεια φυσικών οικότοπων, η κλιματική αλλαγή και η ρύπανση, που οδηγούν σε δραματική μείωση του πληθυσμού τους. Η προστασία τους είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των οικοσυστημάτων και της ανθρώπινης ζωής.

Δείτε περισσότερα στο padlet:https://padlet.com/ActionAidHellasEducation/land-art-af77gtldd00479hb

από κάτω από: ACTION AID | με ετικέτα , , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Action Aid “Από την Ουτοπία στα Βιώσιμα Οικο-Τοπία”    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σαν σήμερα

5/10: Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών
Η Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO για να μας υπενθυμίσει τον καθοριστικό ρόλο που παίζει ο δάσκαλος μέσα στην κοινωνία, είτε εργάζεται σε μία πλούσια πόλη της Δύσης, είτε σε μια αυτοσχέδια σχολική αίθουσα κάποιου στρατοπέδου προσφύγων.

Δείτε το σχετικό video

Μαθητικές δημιουργίες για την ημέρα εκπαιδευτικών

   - Σχετικές αναρτήσεις

Οκτώβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

Climate Action Project 2024 Helmepa Junior ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αναμνηστικό Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή Ενημερωτική συνάντηση για την φιλοζωία ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι συμβόλαιο της τάξης χριστουγεννιάτικο εργαστήρι “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Ετικέτες

Climate Action Project 2024 Helmepa Junior ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αναμνηστικό Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή Ενημερωτική συνάντηση για την φιλοζωία ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι συμβόλαιο της τάξης χριστουγεννιάτικο εργαστήρι “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Translate

European SchoolRadio Logo

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ετικέτες

Climate Action Project 2024 Helmepa Junior ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αναμνηστικό Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή Ενημερωτική συνάντηση για την φιλοζωία ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή πλακάτ με συνθήματα-Πολυτεχνείο ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Πασχαλινές ευχές Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πασχαλινά καλαθάκια πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι συμβόλαιο της τάξης χριστουγεννιάτικο εργαστήρι “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων