Αγιασμός για το σχ.έτος 2024-2025
Η αιμοδοσία είναι πράξη αλληλεγγύης!
Στις 8/6/2024, μετά από πρόσκληση της κ.Θεοφανίας Μαντή, συμμετείχαμε μαζί το 3ο Νηπ.Γαστούνης στην επιστημονική εσπερίδα του Κ.Υ Γαστούνης ,σε συνεργασία με το Δ.Πηνειού και του τμ.Αιμοδοσίας Γ.Ν.Πύργου για την Αιμοδοσία.
Στο Κουρβισιάνειο Πολιτιστικό Κέντρο Γαστούνης, παρουσιάσαμε βίντεο που δημιουργήθηκε με τους μαθητές σε συνεργασία με τους γονείς, για τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας στις ζωές όλων μας και ένα μικρό μουσικοχορευτικό δρώμενο.
Το πρόγραμμα της εσπερίδας ,το βραβείο συμμετοχής μας
και η ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε
Γίνε και εσύ μέλος αυτής της προσπάθειας και σώσε ζωές γιατί μια δική σου σταγόνα αίματος είναι ωκεανός για κάποιον άλλο…
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαντή Θεοφανία για την πρόσκληση και τον κ.Ρηγάτο Δημήτριο για την υποστήριξη στη δράση μας!
Καλοκαιρινά κι άλλα…2024
Οι κατασκευές μας
-Ψαράκι φούσκα 3d
-Η γοργόνα μας
Βρείτε τη εδώ:https://krokotak.com/2023/06/mermaid-kids-craft/
-Στολίζοντας τη πόρτα μας
-Κάρτα με παλιά φύλλα από τηλεφωνικό κατάλογο(με τη βοήθεια μου)
-Στο μάθημα των Αγγλικών ζωγραφίσαμε τα καλοκαιρινά μας όνειρα…
-Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6 και κατασκευή πάζλ
Μαζέψαμε στο λαχανόκηπο φράουλες και ντοματίνια ….
-Καλοκαιρινό καδράκι χταπόδια,μέδουσες,ψαράκια με άχρηστο υλικό Bubble Wrap
Ενθύμια και βραβεία για προνήπια και τίτλοι προόδου για τα νήπια!
Η καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Η ουρά της γοργόνας” (έχουμε μια αδυναμία στις γοργόνες….) και στιγμές από αυτή:
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!!!!!
Θαλάσσια ρύπανση
Μαθαίνοντας για τη θάλασσα υλοποιήσαμε δράσεις για να κατανοήσουν τα παιδιά τους κινδύνους-συνέπειες της θαλάσσιας ρύπανσης στο πλανήτη μας και στον άνθρωπο.Οι δράσεις αυτές ήταν προτάσεις από τo πρόγραμμα της Helmepa Junior https://helmepajunior.wordpress.com/
Μετά από συζήτηση,παρουσίαση εποπτικού υλικού και παρακολούθηση ενημερωτικών video οι μικροί μαθητές συνειδητοποίησαν ότι υπεύθυνος για την καταστροφή του υδάτινου περιβάλλοντος και των θαλασσών είναι ο άνθρωπος.
Κάποιες δράσεις μας:
-Ψαρεύοντας σκουπίδια με ζωγραφική αλλά και παιχνίδι με το αυτοσχέδιο καλάμι μας, μάθαμε για το χρόνο αποσύνθεσης στη θάλασσα διαφόρων υλικών.
Να σημειωθεί ότι πριν 2 μήνες είχαμε “φυτέψει” στο χώμα διάφορα υλικά και μας δόθηκε η ευκαιρία να τα ξεθάψουμε για να δούμε αν αποσυντέθηκαν ….όμως μόνο η φλούδα από τη μπανάνα είχε λιώσει,τα άλλα υλικά ήταν όπως τα φυτέψαμε!
-Παρακολουθήσαμε το βίντεο με την ουρά της φάλαινας “A Whale’s tale ” Youtube και αποφασίσαμε τη μελισσούλα bee-bot να τη μετατρέψουμε σε φάλαινα βοηθώντας τη να μαζέψει με το δίχτυ τα σκουπίδια της θάλασσας.
-Οι θάλασσες δεν κινδυνεύουν μόνο από τα απορρίμματα αλλά και από τις πετρελαιοκηλίδες που δημιουργούνται από ναυτικά ατυχήματα(φυσικά και από άλλους λόγους π.χ υπεραλίευση κ.α). Έτσι βιωματικά σε ένα αδιάβροχο δίσκο πετάξαμε διάφορα σκουπίδια και δημιουργήσαμε μια πετρελαιοκηλίδα(λάδι+μαύρη τέμπερα) και ξεκίνησαν τα ερωτήματα…θα κολυμπούσες ποτέ σε μια τέτοια θάλασσα;ποιος ευθύνεται για αυτή την κατάσταση;τι μπορούμε να κάνουμε;πως θα φύγει η πετρελαιοκηλίδα-πως καθαρίζεται;
Είχε προηγηθεί αναζήτηση εικόνων και βίντεο αλλά κατανόησαν ότι μια πετρελαιοκηλίδα δύσκολα αντιμετωπίζεται!
Εμείς πειραματιστήκαμε με διάφορα υλικά όπως βαμβάκι,λαβίδα,σουρωτήρια,σφουγγάρι αλλά….
-Τέλος, μετά από πρόσκληση, μας επισκέφθηκαν Λιμενικοί από το Λιμεναρχείο Κυλλήνης και έγινε ενημέρωση των παιδιών για τους κινδύνους στη θάλασσα καθώς και συζήτηση για τις έννοιες του εθελοντισμού και την σημασία της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του εκπ. προγράμματος “Προσέχω,μαθαίνω,νοιάζομαι” και συνδυάστηκε με τις δράσεις μας για την αειφορία και την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 5/6.
Ευχαριστούμε πολύ τους κ.Αποστολοπούλου Μαργαρίτα και κ.Μήτρου Παντελή.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την στοματική υγιεινή
Και φέτος στις 22/5/2024 υλοποιήθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Δράσεις-παρεμβάσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στα πλαίσια της Αγωγής Υγείας για το σχολικό έτος 2023-24”, σε συνεργασία με το Κ.Υ Γαστούνης,από την επισκέπτρια υγείας κ.Μαντή Φανή και τον οδοντίατρο κ.Δημητριάδη Βασίλειο για την στοματική υγιεινή των μαθητών/τριών.
Γνωρίσαμε το επάγγελμα του οδοντίατρου,τα εργαλεία που χρησιμοποιεί και τον σωστό τρόπο πλυσίματος των δοντιών και παρακολουθήσαμε συζητώντας μια παρουσίαση με συμβουλές για την υγεία των δοντιών μας!
Ευχαριστούμε πολύ την κ.Μαντή Φανή και τον οδοντίατρο κ.Δημητριάδη Βασίλειο!!!
EUCodeWeek 2024-World Bee Day
Μετά από ανοιχτή πρόσκληση πήραμε μέρος στη EUCodeWeek 2024 με θέμα την Ημέρα της Μέλισσας-Coloring by numbers .Πάρτε μέρος χρησιμοποιώντας τον κώδικα cw24-NjL1h και γιορτάστε μαζί μας την προσφορά των μελισσών στον πλανήτη μας!
Το πιστοποιητικό συμμετοχής μας:https://blogs.sch.gr/4nipgast/files/2024/05/601313-ApQm4kc7vS.pdf
Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για τα Στάδια Ανάπτυξης του Παιδιού και τη Διαπαιδαγώγηση σχετικά με τα Όρια του Σώματος
|
|
Εργαστήρια δεξιοτήτων 2023-2024
Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Υποενότητα: «Υγεία: Οδική Ασφάλεια»
Θεματική ενότητα: Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Ασφάλεια
Σχέδιο δράσης: «Γνωρίζοντας τον ΚΟΚ και την παρέα του»
Βασικοί στόχοι:
- καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
- ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
- γνωριμία με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί,κατανόηση των κανόνων οδικής συμπεριφοράς και ανάπτυξη δεξιοτήτων ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.
Να σημειωθεί ότι αντλήθηκαν κάποιες ιδέες από το υλικό “Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ,με ασφάλεια κυκλοφορώ”της κ.Κανακάρη Ελένης.
Ενδεικτικές δραστηριότητες από τα εργαστήρια που υλοποιήθηκαν:
Μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για τα μέσα μεταφοράς στη στεριά, στον αέρα και στη θάλασσα και με ποια έχουν ταξιδέψει καταγράφοντας σε πίνακα τα δημοφιλέστερα.Κατασκευή των αγαπημένων μέσων μεταφοράς που θα τα χρησιμοποιήσουμε για παιχνίδι στη μακέτα πόλης και στο tuff tray.
Τα μέσα μεταφοράς εδώ:https://krokotak.com/2023/04/transportation-toilet-paper-roll-crafts/
Ανίχνευση γνώσεων και εμπειριών των μαθητών για το θέμα της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας μέσω ερωτοαπαντήσεων και καταγραφή αυτών .Γεγονός είναι ότι τα παιδιά γνώριζαν αρκετά για τον ΚΟΚ αλλά ρωτήθηκαν και τι ήθελαν να μάθουν και πως να το μάθουν.
Αφήγηση των ιστοριών “Ιστορίες του κύριου ΚΟΚ για παιδιά” ,“Η περιπέτεια της μικρής Κατόνης”(υλικό από το πρόγραμμα Ασφαλώς κυκλοφορώ) και παρουσίαση εποπτικού υλικού.Συζήτηση για τα φανάρια(κατασκευή),τους οδηγούς και τους πεζούς,τη σωστή και λάθος συμπεριφορά μας στο αυτοκίνητο,τη ζώνη ασφαλείας,τους αερόσακους ,τα ατυχήματα,τη διαγράμμιση των δρόμων κ.α
Μάθαμε με το εκπαιδευτικό λογισμικό “Κυκλοφορώ με τον Ταξάκη” του Kidmedia για τα σήματα/πινακίδες κυκλοφορίας.Κατασκευάσαμε σήματα και τα ομαδοποιήσαμε σε αυτά που απαγορεύεται, που επιτρέπεται/υποχρεούται και στα προσοχή-κίνδυνος.Επίσης παίξαμε βρίσκοντας το άλλο μισό της κάθε πινακίδας και με το bee-bot αξιολογήσαμε τις γνώσεις μας.
“Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας” της Κατερίνας Βαϊμάκη μας βοήθησε να μάθουμε πως οδηγούμε σωστά ποδήλατο και τι πρέπει να φοράμε για να είμαστε ασφαλείς.
Μάθαμε για τον ΚΟΚ παίζοντας στη μακέτα της πόλης μας και στο δίσκο οδηγώντας αυτοκίνητα και ποδήλατα.
Δημιουργήσαμε στη γειτονική πλατεία πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, με το υλικό που είχαμε φτιάξει(αυτοκίνητα και πινακίδες με χαρτόκουτα),με τη βοήθεια των γονέων,προσκαλώντας το 3ο Νηπ.Γαστούνης και τον κ.Καλλιμάνη Γιώργο, Δημοτικό Αστυνόμο Δ.Ήλιδας,να μας μιλήσει για τον ΚΟΚ και να μάθουμε βιωματικά ως οδηγοί και πεζοί για την ασφάλεια στο δρόμο.Αγαπημένο μας παιχνίδι ήταν να «κυκλοφορούν» τα παιδιά σαν οχήματα και όταν σήκωνε η νηπιαγωγός το φανάρι με το πράσινο χρώμα αυτά να προχωρούν, με το πορτοκαλί να επιβραδύνουν και με το κόκκινο να σταματούν.
Φυσικά φέραμε και τα δικά μας αυτοκινητάκια και ποδήλατα από το σπίτι και περάσαμε υπέροχα!
Τέλος είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί η δασκάλα από τη Σχολή οδηγών κ.Σπυροπούλου Κατερίνα να μας μιλήσει για το τι είναι σχολή οδηγών και για τη σημασία της σωστής εκπαίδευσης των οδηγών.
Αξιολογήθηκε κάθε εργαστήριο με φύλλα εργασίας και διαδικτυακά παιχνίδια.
Global Actions days 2024-FEE
Ως Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο συμμετέχουμε και φέτος στη καμπάνια του FEE:Global Actions Days 2024 με δράσεις για το κλίμα- Climate Ready through Positive Actions.
#MyActionsMatter #GlobalActionDays #GreeningEducation
Οι δράσεις μας αφορούσαν την βιοοικονομία,τη διατροφή,την κυκλική οικονομία και την αποκατάσταση των οικοσυστημάτων.
TASK 1: Climate Ready through Bioeconomy
Δράση 1 :Βιοοικονομία και χρήση υφασμάτινων τσαντών για τη δανειστική βιβλιοθήκη
Φύτεμα λουλουδιών και φυτών/βοτάνων στο λαχανόκηπο μας όπως φράουλες,ντομάτες βοηθώντας τις μέλισσες στην επικονίαση.
TASK 2: Climate Ready through Food
Δράση 2:Υγιεινή διατροφή με πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης… παίζοντας στο tuff tray δημιουργήσαμε το πρωτεϊνικό μας γεύμα!
Τα πιάτα φυσικά στο δίσκο είναι βιοδιασπώμενα και από ζαχαροκάλαμο.
TASK 3:Climate Ready through Circular Economy
Δράση 3:Κυκλική οικονομία
Ανακαλύπτοντας “εστίες απορριμμάτων” στη γειτονική πλατεία, συγκεντρώσαμε μόνο τα υλικά για τον μπλε κάδο και στη συνέχεια μιλώντας για της συνέπειες της σπατάλης πόρων και τη σημασία της ανακύκλωσης “φυτέψαμε” διάφορα υλικά ώστε προς το τέλος της σχολικής χρονιάς να τα ξεθάψουμε και να κατανοήσουμε το χρόνο αποσύνθεσης αυτών.Στο σχολείο ανακυκλώνουμε μπαταρίες, λαμπτήρες, χαρτί,πλαστικό, τηγανέλαιο και υπάρχει και κάδος κομποστοποίησης.
και πρόσφατα καθαρίσαμε από τα σκουπίδια(42 σακούλες) και φυτέψαμε δέντρα στο δάσος Θινών Δ.Πηνειού στα πλαίσια της εκστρατείας Let’s do it Greece.Δείτε περισσότερα εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/9487
TASK 4:Climate Ready through Ecosystems Restoration
Δράση 4:Στην επίσκεψη μας στο δάσος Στροφυλιάς-Κοτυχίου παρακολουθήσαμε με φακούς και κιάλια τα πουλιά που είχαν επιστρέψει στην λιμνοθάλασσα Πρόκοπος όπως οι αργυροπελεκάνοι και καταγράψαμε με την εφαρμογή Merlin τα γύρω πτηνά που ζουν εκεί.
Δείτε περισσότερα εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/9562
Επίσης κατασκευάσαμε ταΐστρες για τα πουλιά με κουκουνάρες,ταχίνι και σπόρους
Και η αφίσα μας με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024
- Αρχική
- To Νηπιαγωγείο μας -Επικοινωνία
- Ο τόπος μας
- Προγράμματα Δραστηριοτήτων 2015-2016
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2015-2016
- Πρόγραμματα Δραστηριοτήτων 2016-2017
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2016-2017
- Προγράμματα δραστηριοτήτων 2017-2018
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2017-2018
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2018-19
- Έπαινοι για το σχ.έτος 2018-19
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2019-2020
- Έπαινοι για το σχολ.έτος 2019-2020
- Προγράμματα δραστηριοτήτων για το σχ.έτος 2020-2021
- Έπαινοι για το σχολικό έτος 2020-2021
- Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας σχολικής μονάδας
- Προγράμματα δραστηριοτήτων 2021-2022
- Έπαινοι-βραβεία 2021-2022
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας
- Συμμετοχή σε προγράμματα 2022-2023
- Έπαινοι-βραβεία 2022-2023
- Εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο
- Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα/δράσεις για το σχ.έτος 2023-2024
- Έπαινοι-βραβεία 2023-2024
- Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα/δράσεις για το σχ.έτος 2024-2025
- Έπαινοι-βραβεία 2024-2025
- "ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ"
- 2016
- 2018
- 2019
- 2020
- 2021
- 2022
- 2023-δραστηριότητες
- 2024
- 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
- 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
- 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ
- Climate Action Project 2024
- EWWR ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ 2023
- EΠΟΧΕΣ-ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- FEE:Foundation for Environmental Education
- HELMEPA JUNIOR
- Let's do it Greece 2017
- Let's do it Greece 2018
- Let's do it Greece 2019
- Let's do it Greece 2024
- Make a wish
- Outdoor Classroom Day
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΓΙΑΣΜΟΣ
- ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑΚΙΑ
- ΑΕΙΦΟΡΙΚΗ ΑΥΛΗ
- ΑΕΙΦΟΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΑΕΡΑΣ
- ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ
- ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
- ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
- ΑΝΟΙΞΗ
- ΑΠΟΚΡΙΕΣ
- ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ
- ΑΡΧΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
- ΒΡΟΧΗ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ-ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ
- ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
- ΔΑΣΟΣ
- ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ #Μένουμε σπίτι
- ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ-SafeInternet4kids
- ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΙΒ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ Δ.ΠΗΝΕΙΟΥ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
- ΕΛΙΑ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024
- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ
- ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
- ΗΜΕΡΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
- ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΡΥΠΑΝΣΗ
- ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΘΕΑΤΡΟ
- ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ
- Κέντρο Πρόληψης "ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ"
- ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ-ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ
- ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΜΕΛΙΣΣΑ
- ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
- ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
- ΜΟΥΣΕΙΑ
- ΝΕΡΟ
- Ο ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ
- ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ
- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
- ΟΝΟΜΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΥΛΙΚΑ
- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΎ ΒΙΒΛΙΟΥ
- ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ
- ΠΑΣΧΑ
- ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ-ΑΕΙΦΟΡΙΑ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ-Let's do it Greece 2016
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔ.ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2023-2024
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2015-16
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2017-18
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2018-19
- ΠΕΡΙΠΑΤΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ 2022-2023
- ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
- ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ-ΜΕΛΙΣΣΑ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡ.ΣΧ.ΔΡ 2016-17 -"ΟΙ 12 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥΣ"
- ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
- ΠΡ.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ 2017-18"Δρω και αειφορώ"
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ-ΤΡΥΓΟΣ,ΚΡΑΣΙ
- ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ
- ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
- ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
- ΣΠΟΡΑ
- ΣΤΑΦΥΛΙ-ΤΡΥΓΟΣ-ΚΡΑΣΙ
- ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
- ΣΧΗΜΑΤΑ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
- ΣΩΜΑ
- ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ
- ΤΑΙΝΙΕΣ
- ΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
- ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ
- ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
- ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Σ.Δ 2022-2023
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧ.ΔΡΑΣΗΣ 2021-2022
- ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 2023-2024
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
- ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΙΑΣ-ΚΑΜΕΡΑ ΖΙΖΑΝΙΟ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΎΤΑ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
- ΦΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
- ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
- ΧΕΙΜΩΝΑΣ
- ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
- Χωρίς κατηγορία
- 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
- 11ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
- 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
- 14ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΛΟΥ
- 2/Θ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΔΕΛΕ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
- 23ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΥΡΩΝΑ
- 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
- 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ
- 56ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ
- 6o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
- Let's Do It-Greece
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
- ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ e-yliko
- ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ&ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ&ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- Κ.Π.Ε Κρεστένων Ν.Ηλείας
- ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙΟΥ ΗΛΕΙΑΣ
- ΜΟΥΣΕΙΑ -ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
- νηπ e-αγωγείο Κάλαθος Ρόδου
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓ.ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΑΤΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΝΤΑΚΑΙΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΙΜΝΗΣ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΡΑΘΙΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ
- ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΟΧΩΡΙΟΥ
- ΟΑΣΠ-Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Δ.Ε ΗΛΕΙΑΣ
- Το σχολείο της φύσης και των χρωμάτων
Πρόσφατα σχόλια