4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

EU Code Week 11-26/10/2025

Οκτ 202524

Οι συμμετοχές στην Εβδομάδα Κώδικα 2025 ήταν

1.“Returning to the moon-Artemis mission” στα πλαίσια και της World Space Week 2025

WSW 2025 4th Kindergarten of Gastouni

2.”Κωδικο Αποστολή:Ανακαλύπτοντας το αρχικό του ονόματός μας!” με το beebot και στο Φωτόδεντρο, μετά από πρόσκληση της κα.Αλεξάνδρας Πανταζή

4o Nhpiagogeio Gastoynhs

3.”Learning through Coding” μετά από πρόσκληση της κα.Μαγκιώση Άννας,όπου επιλέξαμε την unplugged  δραστηριότητα με τα μοτίβα από χρωματιστά κυβάκια snap cube patterns

4.”Οι Μικροί Φύλακες της Γης”,μετά από πρόσκληση της κα.Ζωγραφίδου Νόπης,μια δραστηριότητα pixel art που καλούσε τους μαθητές να γίνουν οι ήρωες του πλανήτη μας.Mikroi fylakes ths Ghs 4o Nhp.Gastoynhs

από κάτω από: ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EU Code Week 11-26/10/2025    

Climate Action Project 2025

Οκτ 202512

Συμμετέχουμε και φέτος στο  Climate Action Project https://www.climateactionproject.org/ το οποίο είναι ένα ελεύθερο project 6 εβδομάδων από 29/9-6/11 που επιτρέπει σε δασκάλους και μαθητές ηλικίας από 3-21 από όλο τον κόσμο, να συνεργαστούν σε θέματα περιβαλλοντικά. Κατά τη διάρκεια του project οι μαθητές/τριες θα εξερευνήσουν τις αιτίες ,τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν λύσεις  αναλαμβάνοντας δράση ως ενεργοί πολίτες.

Εντάσσεται στα Ε.Δ στο Θεματικό κύκλο: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και  Ευθύνη με τίτλο «Μικροί φύλακες της Γης» και στις δράσεις Ενεργού Πολίτη, με στόχο την επίλυση των προβλημάτων/αποτελεσμάτων της κλιματικής αλλαγής,μέσω διερευνήσεων και εθελοντικών δράσεων για την μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος.

Ας ξεκινήσουμε με την 1η εβδομάδα: Ερώτημα:Τι είναι η κλιματική αλλαγή;;;

1η δραστηριότητα: Τα παιδιά ειδικά τα νήπια από την προηγούμενη σχολική χρονιά γνώριζαν αρκετά γιατί είχαμε αναπτύξει αυτό το θέμα στη τάξη.Αφορμή για την εισαγωγή στο θέμα ήταν ένα avatar που  που μίλησε και έθεσε ρωτήσεις στα παιδιά.Ακολούθησε η ρουτίνα σκέψης “Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι”(See-Think-Wonder)με μια εικόνα AI στοχεύοντας στη δραστηριοποίηση της αυθόρμητης σκέψης των παιδιών, τον εμπλουτισμό και την επέκτασή της. Τα παιδιά,πέρα από εισαγωγικά βίντεο που παρακολουθήσαμε στη πλατφόρμα του CAP,με τις κατάλληλες ερωτοαπαντήσεις δημιουργήσαν ένα νοητικό χάρτη ,όπου η νηπιαγωγός κατάγραψε τις ιδέες τους για το τι είναι η κλιματική αλλαγή για αυτά.

2η δραστηριότητα:Μια έντονη καταιγίδα στάθηκε η αφορμή να μιλήσουμε για τη διαφορά καιρού και κλίματος .Τα παιδιά παρακολούθησαν να πλημμυρίζει ο αύλειος χώρος και ο δρόμος(φυσικά δεν κινδύνεψαν) και η αποχώρηση τους από το σχολείο το μεσημέρι ήταν δύσκολη.Η πλημμύρα ήταν αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης ή οι άνθρωποι δεν φρόντισαν να καθαρίσουν τα σκουπίδια από τους δρόμους και τα φρεάτια;Σίγουρα μέσα στο χρονικό διάστημα μισής ώρας το ύψος της βροχής ήταν μεγάλο και η αποστράγγιση του νερού μικρή.Ο καιρός αναφέρεται στις καιρικές συνθήκες που επικρατούν σε μια συγκεκριμένη περιοχή για ένα μικρό χρονικό διάστημα, όπως λίγες ημέρες. Το κλίμα, αντίθετα, αναφέρεται στις μακροπρόθεσμες καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή και ορίζεται από την κανονικότητα των αλλαγών του καιρού μέσα σε πολλά χρόνια.

Επίσης καθημερινά στο ημερολόγιο μας γράφουμε τον καιρό και μετράμε τη θερμοκρασία παρατηρώντας έξω τις καιρικές συνθήκες και τις αλλαγές του.Στο τέλος κάθε μήνα μετράμε τις ημέρες με ήλιο,συννεφιά,βροχή και καταλήγουμε σε συμπεράσματα.Καταγράφουμε επίσης το ύψος της βροχής με το αυτοσχέδιο βροχόμετρο μας.

3η δραστηριότητα:Τι προκαλεί την κλιματική αλλαγή;

Μαθαίνω για τη σημαντικότερη αιτία της και για το φαινόμενο του θερμοκηπίου (είναι η φυσική διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα της Γης παγιδεύει τη θερμότητα, καθιστώντας τον πλανήτη κατοικήσιμο. Ωστόσο, η αύξηση της συγκέντρωσης αερίων του θερμοκηπίου(διοξείδιο του άνθρακα, μεθάνιο κ.α) λόγω ανθρώπινων δραστηριοτήτων, όπως η χρήση ορυκτών καυσίμων, ενισχύει αυτό το φαινόμενο, οδηγώντας σε αύξηση της θερμοκρασίας της Γης και στην κλιματική αλλαγή).Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και δραματοποίησαν στην αυλή το φαινόμενο: έγιναν οι “ακτίνες του ήλιου” που μπαίνουν στη γη (κύκλος στο χώμα) με κάποια παιδιά που παίζουν στη Γη και “παγιδεύτηκαν” μέσα όταν άλλα κρατούσαν ένα σεντόνι γύρω από τη γη κάνοντας τα αέρια του θερμοκηπίου(που λειτουργούν σαν το γυαλί ενός θερμοκηπίου, παγιδεύοντας τη θερμότητα και αποτρέποντας τη διαφυγή της στο διάστημα).

Με τις κατάλληλες ερωτήσεις  και λεξιλόγιο οι μαθητές  κατανόησαν με βιωματικό τρόπο το φαινόμενο.

2η εβδομάδα: Οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και του φαινομένου του θερμοκηπίου

1η δραστηριότητα:

Παρακολούθηση βίντεο με τις αιτίες και τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στον πλανήτη μας από άλλες χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και δημιουργία αφίσας με τα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής στο περιβάλλον.

2η δραστηριότητα:Κατεβάσαμε στο tablet την εφαρμογή EarthProject  https://www.earthproject.org/όπου δίνει τη δυνατότητα να καταγράφεις καθημερινά πόσο πλαστικό εξοικονομείς και πόσο διοξείδιο του άνθρακα CO2 για τον πλανήτη καθώς και άλλες δράσεις.Κερδίζεις χρησιμοποιώντας την εφαρμογή τα ανάλογα σήματα-badges.

3η δραστηριότητα: σε ένα δίσκο με άμμο φτιάξαμε την ερημοποίηση-διάβρωση του εδάφους και τα αποτελέσματα της, όπως ζώα που μετακινούνται (ίσως κινδυνεύει η ζωή τους)και ανθρώπους -κλιματικοί πρόσφυγες που αναγκαστικά πηγαίνουν σε άλλες περιοχές πιο εύφορες.

3η εβδομάδα: Γνωρίζοντας τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής από τοπικό σε παγκόσμιο επίπεδο.

1η δραστηριότητα: Είδαμε υλικό από τις πρόσφατες καταστροφές στην Ελλάδα(πυρκαγιές στη Πάτρα) και σε άλλες περιοχές του πλανήτη όπως τις πλημμύρες στο Τέξας των ΗΠΑ και στο Μεξικό ,τις πυρκαγιές στο Καναδά και την Ισπανία,την αύξηση της θερμοκρασίας και το λιώσιμο των πάγων στη Γροιλανδία,το θερμό καλοκαίρι στην Αγγλία,όπου χρησιμοποιώντας τον παγκόσμιο χάρτη βρήκαμε τις περιοχές ,με τη βοήθεια μου φυσικά.Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν και έγραψαν τα μέρη (αντιγράφοντας τις λέξεις) σε post-it και τις κολλήσαμε αντίστοιχα.

2η δραστηριότητα:Μετά την πρόσφατη, μικρή θα έλεγα,πλημμύρα στο σχολείο μετά από έντονη βροχόπτωση ασχοληθήκαμε με μια βασική συνέπεια της κλιματικής αλλαγής:τις πλημμύρες .

Υλοποιήθηκαν δυο πειράματα ώστε να κατανοήσουν τα παιδιά την πορεία του νερού και τον ρόλο που παίζουν τα δέντρα και τα δασικά οικοσυστήματα,στα συστήματα αναδιανομής του νερού. Aυτό σχετίζεται με το ρόλο τους ως άμυνα κατά των πλημμυρών, της διάβρωσης του εδάφους,των ακραίων καιρικών φαινομένων και τη σημασία των δεντροφυτεύσεων.

Στο 1ο πείραμα χρησιμοποιήσαμε 2 γλάστρες η μια με ένα καλά ριζωμένο φυτό και η άλλη μόνο με χώμα.Τις ποτίσαμε με την ίδια ποσότητα νερού και παρατηρήσαμε ότι στη μια γλάστρα η απορροή ήταν λιγότερη και η ποιότητα του νερού καθαρότερη χωρίς μικρά σωματίδια και έντονο χρώμα σε σχέση με τη δεύτερη γλάστρα με το σκέτο χώμα.O rolos ton dentron

Στο 2ο πείραμα κατασκευάσαμε μια μικρή λεκάνη απορροής με φυσικά υλικά ώστε να καταλάβουμε πώς τα φυτά ,το έδαφος,τα δέντρα απορροφούν το νερό και επιβραδύνουν τη ροή του άρα και τις πλημμύρες.Lekanh aporrohs

 

4η εβδομάδα:Ποιες είναι οι πιθανές λύσεις για την κλιματική αλλαγή;

1η δραστηριότητα:Την εβδομάδα αυτή μιλήσαμε για το τι θα πρέπει κάνουμε εμείς ως σχολείο,για τη μείωση των συνεπειών της κλιματικής αλλαγής. Φυσικά συνεχίσαμε να χρησιμοποιούμε την εφαρμογή Earthproject.

Δημιουργήσαμε σε χαρτί( cardboard) το δέντρο των βιώσιμων λύσεων ώστε να το παρουσιάσουμε και στους γονείς.

2η δραστηριότητα: Υλοποιήθηκε η δραστηριότητα κωδικοποίησης ”Οι Μικροί Φύλακες της Γης” ,μετά από πρόσκληση της κ. Ζωγραφίδου Νόπης,που καλούσε τους μαθητές να γίνουν οι ήρωες του πλανήτη μας  κάνοντας ανακύκλωση, δεντροφυτεύσεις και μείωση της σπατάλης νερού. Mikroi fylakes ths Ghs 4o Nhp.Gastoynhs

3η δραστηριότητα: Τέλος συνδεθήκαμε ζωντανά με άλλα σχολεία από Ελλάδα και εξωτερικό στις 24/10/2025, με διοργανώτρια την εξαίρετη συνάδελφο κ.Μαγκιώση Άννα, παρουσιάζοντας τις ιδέες των μαθητών για το τι είναι η κλιματική αλλαγή.

5η εβδομάδα:ώρα για δράση!

-Αρχικά ξεκινήσαμε κάποιες μέρες να ερχόμαστε και να φεύγουμε από το σχολείο με πατίνι.

20251021 130426

Βγήκαμε βόλτα στην γειτονική πλατεία παρατηρήσαμε κομμένα δέντρα,πολλά σκουπίδια και απογοητευτήκαμε γιατί οι μεγάλοι συμπεριφέρονται έτσι …

Ήρθε η ώρα λοιπόν,να δράσουμε εμείς οι μικροί…όπως διαβάσαμε και στο βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου “Παιδιά σε δράση!Η ώρα να σώσουμε τη Γη έχει φτάσει”

1η δραστηριότητα: Φυτέψαμε 3 νέα μικρά δέντρα στην αυλή του σχολείου.DENTROFYTEYSH

2η δραστηριότητα: Φυτέψαμε τα δικά μας λαχανικά στον κήπο(μαρούλια, κρεμμυδάκια, καρότα, πατάτες) και θα συνεχίσουμε και με άλλα.

3η δραστηριότητα:Συμμετείχαμε στον παγκόσμιο καθαρισμό ακτών 2025 με εθνικό συντονιστή τη Helmepa ,όπου μαζί με το 3ο Νηπ.Γαστούνης και την τοπική κοινότητα.

Συλλέχθηκαν 18 σακιά/σακούλες με απορρίμματα βάρους 60 περίπου κιλών από τα οποία τα 14 ήταν για ανακύκλωση(πλαστικά μπουκάλια,γυάλινα,αλουμινένια κουτιά).

4η δραστηριότητα:Καθαρισμός της γειτονικής πλατείας και διαχωρισμός των απορριμμάτων για ανακύκλωση.

6η εβδομάδα:Climate Action Day 6/11/2025

1η δραστηριότητα: Το πρωί 6/11/2025 ,είχαμε ζωντανή αλληλεπίδραση(virtual interaction) με σχολείο της Ινδίας όπως και την προηγούμενη χρονιά,το Dav Public School Gurugram India(Γκουργκάον) με την εκπαιδευτικό Samita Saini.Παρουσιάσαμε τις δημιουργίες μας από το πρόγραμμα.

2η δραστηριότητα: Γιορτάσαμε την Ημέρα Δράσης για το κλίμα,με τη ζωντανή διαδικτυακή εκδήλωση όπου παρουσιάστηκαν οι προσπάθειες, τα ευρήματα, οι λύσεις και οι ενέργειες όλων μας για την κλιματική αλλαγή. Η εκδήλωση ήταν για δασκάλους και μαθητές(δεν παρακολουθήσαμε μαζί λόγω ώρας ) και συμμετείχαν εκπληκτικοί ομιλητές: διασημότητες(ηθοποιοί-τραγουδιστές),παγκόσμιοι ηγέτες,ΜΚΟ, ακτιβιστές και πολλοί άλλοι.Διοργανωτές :Koen Timmers και Jennifer Williams,Co-Executives Directors Take Action Global.

3η δραστηριότητα:Παρουσιάσαμε στους γονείς τις δράσεις μας για την κλιματική αλλαγή,σαν διαδήλωση με πλακάτ, μιλώντας για τις λύσεις που υπάρχουν και τι πρέπει να κάνουμε όλοι για να σώσουμε τη Γη μας!

Η Συμμετοχή μας στην 23η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών

Οκτ 202512

Συμμετείχαμε και φέτος στην 23η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 4/10/2025 και ώρα 7.00μ.μ στο Δήμο μας.Ήταν μια εκδήλωση που ένωσε όλους μας για έναν κοινό σκοπό: την ενίσχυση της εθελοντικής αιμοδοσίας και της αλληλεγγύης.23h lampadhdromia

Η οργάνωση της λαμπαδηδρομίας έγινε σε συνεργασία του Κέντρου Υγείας Γαστούνης, του Δήμου Πηνειού,του τμήμα Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου  Πύργου ,της “Ομάδας Εθελοντών Αιμοδοτών Γαστούνης” και φυσικά των σχολικών μονάδων του δήμου.Στη κεντρική πλατεία Γαστούνης μας τίμησαν  προβάλοντας βίντεο για την εθελοντική αιμοδοσία ,που είχε δημιουργηθεί στο σχολείο μας από προηγούμενη σχολική χρονιά.

Η εθελοντική αιμοδοσία είναι μια πράξη ζωής, που σώζει ανθρώπινες ζωές και ενδυναμώνει την κοινωνική συνοχή.

από κάτω από: ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Συμμετοχή μας στην 23η Πανελλήνια Λαμπαδηδρομία Εθελοντών Αιμοδοτών    

“Returning to the moon-Artemis mission” WSW 2025

Οκτ 202511

Γιορτάσαμε στο σχολείο μας την Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος WSW 2025 με θέμα “Living in Space” και υλοποιήθηκε η  δραστηριότητα προγραμματισμού με το Bee-bot με τίτλο “Returning to the moon-Artemis mission” όπου τα παιδιά γνώρισαν για την αποστολή Artemis της NASA, που ετοιμάζει την προσελήνωση των αστροναυτών στη Σελήνη(Artemis III ίσως το 2027).

Μέσα από βίντεο γνώρισαν ότι η  ζωή στη Σελήνη είναι δυνατή αλλά υπό όρους και ότι οι αστροναύτες χρειάζονται για να επιβιώσουν ,ενέργεια από τον ήλιο,νερό από τους πόλους της σελήνης, εγκαταστάσεις παραγωγής  οξυγόνου ,σπίτια-καταφύγια να μένουν και φαγητό από τα θερμοκήπια που θα δημιουργήσουν.Μας βοήθησε ο Paxi της ESA φυσικά,να μάθουμε τόσα πολλά για τη Σελήνη.

Οι γνώσεις τους αξιολογήθηκαν με το beebot,όπου στην πίστα είχαν τοποθετηθεί οι κατάλληλες εικόνες και με τις ερωτήσεις της εκπαιδευτικού οι μαθητές σε ομάδες το προγραμμάτισαν  να κινηθεί στη σωστή εικόνα.

WSW 2025 4th Kindergarten of Gastouni

από κάτω από: WORLD SPACE WEEK | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Returning to the moon-Artemis mission” WSW 2025    

European Day of Languages 26/9/2025

Οκτ 202511

Συμμετείχαμε στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών https://edl.ecml.at/el  στις 26 Σεπτεμβρίου 2025, με σύνθημα  “Languages open hearts and minds!” και δημιουργήσαμε μια αφίσα με την βοήθεια της εκπαιδευτικού Αγγλικής Γλώσσας κα Ζαφειροπούλου Σοφία,όπου τα παιδιά γνώρισαν πολλούς τρόπους να πουν «γεια» σε άλλες γλώσσες και εμπνευστήκαμε το σύνθημα: «Οι καρδιές μιλούν όλες τις γλώσσες».

από κάτω από: ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο European Day of Languages 26/9/2025    

World Space Week 4-10/10/2025

Σεπ 202530

Γιορτάζοντας στο σχολείο μας την Παγκόσμια Εβδομάδα Διαστήματος WSW 2025 με θέμα “Living in Space” https://www.worldspaceweek.org/   οργανώθηκε η παρακάτω δραστηριότητα.55

Στα πλαίσια του σχεδίου μαθήματος για το ηλιακό σύστημα, τα παιδιά παρακολούθησαν βίντεο για τον Ήλιο, τους πλανήτες και τη Σελήνη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία γνώρισαν για την αποστολή Artemis της NASA, που ετοιμάζει την επιστροφή των αστροναυτών στη Σελήνη.Κατά τη συζήτηση εξέφρασαν απορίες: «Πώς θα ζήσουν οι αστροναύτες εκεί;»,«Από πού θα έχουν αέρα και νερό;»,«Πού θα μένουν;»,«Τι θα τρώνε;»

Αυτές οι ερωτήσεις αποτέλεσαν το κίνητρο για να διερευνήσουν τα παιδιά τους τρόπους επιβίωσης στη Σελήνη μέσα από παιχνίδι και στη συνέχεια με ρομποτική.

Ειδικότερα σε ένα δάπεδο beebot τοποθετούμε εικόνες με ενέργεια από τον ήλιο,νερό από τους πόλους,εγκαταστάσεις με οξυγόνο,σπίτια-καταφύγια,φαγητό από θερμοκήπια και με τις κατάλληλες ερωτήσεις της εκπαιδευτικού οι μαθητές σε ομάδες θα προγραμματίσουν το beebot  να κινηθεί στη σωστή εικόνα.

Η ζωή στη Σελήνη είναι δυνατή υπό όρους και η αποστολή Artemis δεν είναι μόνο για να ξαναπάμε στη Σελήνη αλλά για να μάθουμε πώς θα μπορούμε να ζούμε σε άλλους διαπλανητικούς κόσμους!

Μάθετε περισσότερα για την αποστολή εδώ:https://2science.gr/artemis/

Οι εικόνες για το δάπεδο beebot



Λήψη αρχείου

Με αυτή τη δραστηριότητα συμμετέχουμε και στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού από 11-26 Οκτωβρίου 2025 #EUCodeWeek με τον κωδικό cw25-rEyLZ.

από κάτω από: WORLD SPACE WEEK | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο World Space Week 4-10/10/2025    

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025

Σεπ 202528

Γιορτάζοντας την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται, όπως κάθε χρόνο, με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025  υλοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες στον αύλειο χώρο του σχολείου, με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».Η ημέρα αφιερώθηκε στη σύνδεση του σχολικού αθλητισμού με την έννοια του «ενεργού πολίτη», δεδομένου ότι ο αθλητισμός, πέρα από τη φυσική άσκηση/δραστηριότητα για τη θωράκιση της υγείας και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής, αποτελεί ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την κοινωνική σύνδεση και την ενεργό συμμετοχή στον δημόσιο βίο.

Τα παιδιά έμαθαν για τους ολυμπιακούς αγώνες στην αρχαιότητα και σήμερα ,την ευγενή άμιλλα και συμμετείχαν σε “πράσινες αθλητικές δραστηριότητες” όπως βολές σε καλάθι πλαστικών απορριμμάτων, bowling με αλουμινένια κουτάκια τα οποία μπήκαν στο κάδο ανακύκλωσης του σχολείου.

Δείτε μας:

collage  2

Μας επισκέφθηκε και συμμετείχε στην εκδήλωση και το 3ο Νηπιαγωγείο Γαστούνης με την κ.Τζένη να σερβίρει στα παιδάκια ψωμί με ταχίνι και μέλι στην προσπάθειά μας να κατανοήσουν οι μικροί μαθητές τη σημασία της υγιεινής διατροφής και το ρόλο της στην σωματική τους ανάπτυξη.

από κάτω από: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025    

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2025-2026

Σεπ 202516

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2025-2026.

Οδηγίες από το ΠΣΔ:

1.Δημιουργία λογαριασμού μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό χρήστη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), με τον  οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούμε για την ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών Νηπιαγωγείων αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό χρήστη στο ΠΣΔ για την δυνατότητα αυτή.

Η δημιουργία λογαριασμού για τους μαθητές μπορεί να  γίνει από τον γονέα/κηδεμόνα ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

  1. Η εγγραφή γίνεται από τη σελίδα  https://register.sch.gr/students.  Στην ίδια σελίδα μπορεί να φτάσει κάποιος από την πύλη του ΠΣΔ www.sch.gr ακολουθώντας το σύνδεσμο «Εγγραφή».
  2. Η εγγραφή γίνεται από τον γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή/τριας.  Στη σελίδα υπάρχουν σχετικές οδηγίες τις οποίες θα πρέπει να ακολουθήσουν ώστε η εγγραφή να είναι επιτυχής. Δείτε αναλυτικά τον οδηγό έγγραφής: https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf
  3. Απαιτείται η συμπλήρωση του Αριθμού Μητρώου του μαθητή.  Οι γονείς μπορούν να βρουν τον Αριθμό μητρώου μαθητή είτε στους Ελέγχους Προόδου των μαθητών του προηγούμενου έτους (αν δεν έχει γίνει αλλαγή σχολείου), είτε στην «Βεβαίωση φοίτησης μαθητή/τριας σε σχολείο» (https://www.gov.gr/upourgeia/upourgeio-paideias-kai-threskeumaton/paideias-kai-threskeumaton/attending-school ), είτε να τους τον γνωστοποιήσει το σχολείο.
  4. Τονίζουμε στον γονέα/κηδεμόνα την αναγκαιότητα ορθής αναγραφής της διεύθυνσης email του καθώς επίσης και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  5. Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας θα αποσταλεί email με τα στοιχεία εγγραφής στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας στην ηλεκτρονική αίτηση.

2.Δημιουργία λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας του κηδεμόνα

Δημιουργία μαθητικού λογαριασμού εν ενεργεία μαθητών

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου, MONO σε περίπτωση που ο κηδεμόνας αδυνατεί να δημιουργήσει λογαριασμό μαθητή , μπορεί να δημιουργήσει το λογαριασμό αυτός  μέσω του https://register.sch.gr/students/admins .

Για τη δημιουργία απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα/γονέα που θα  πρέπει να λαμβάνεται με το   ‘Εντυπο γονικής συναίνεσης  (Διαθέσιμο και στην σελίδα https://register.sch.gr/students/docs.php)

Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του κάθε σχολείου, έχει και τις εξής δυνατότητες που παρέχονται στην εφαρμογή διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών.

α.   Ενημέρωση του κηδεμόνα, για τα στοιχεία που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εγγραφής μαθητή από τον κηδεμόνα (αριθμός μητρώου μαθητή κ.α. όπως αυτά αναγράφονται στο mySchool).

β. Γνωστοποίηση ονόματος χρήστη και ορισμό νέου κωδικού πρόσβασης σε μαθητή/τρια που έχει ξεχάσει τα στοιχεία πρόσβασης του.

γ.Ορισμός νέου  κωδικού πρόσβασης μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που ζητηθεί από τον κηδεμόνα.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας  και την εμπιστοσύνη σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

από κάτω από: ΠΑΡΟΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΣΔ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο ΠΣΔ στους μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων για το σχ.έτος 2025-2026    

Αγιασμός σχολικού έτους 2025-2026

Σεπ 20259
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
σας ενημερώνω πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:20 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.
Τους μαθητές/τριες  θα συνοδεύουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!ChatGPT Image 9 Sep 2025 10 10 59 m.m 1
από κάτω από: ΑΓΙΑΣΜΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός σχολικού έτους 2025-2026    

Οικολογικά Σχολεία

Ιούλ 202521

Το σχολείο μας φέτος για πρώτη φορά συμμετείχε στο Διεθνές Δίκτυο ΠΕ “Οικολογικά Σχολεία”(Eco Schools) https://www.ecoschools.gr/ με δραστηριότητες και δράσεις που υλοποιήθηκαν όλο το σχολικό έτος και αφορούσαν τις θεματικές( νερό,ενέργεια, απορρίμματα,σχολική αυλή,αειφόρο σχολείο,φύση και βιοποικιλότητα,θάλασσες και ακτές,ποιότητα ζωής (υγιεινή-διατροφή),μετακινήσεις – μεταφορές κλιματική αλλαγή, ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη).

Η συμμετοχή μας στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων “Μαζί για την κλιματική αλλαγή”, αποτέλεσε αφενός ένα σημαντικό βήμα για την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας με την ενεργή συμβολή μας στην προώθηση της αειφόρου ανάπτυξης και αφετέρου για τη μελλοντική ένταξή μας στα Οικολογικά Σχολεία.

Η βεβαίωση συμμετοχή μας:OIKOLOGIKA SCHOLEIA

 

από κάτω από: ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ | με ετικέτα ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οικολογικά Σχολεία    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Σαν σήμερα

18/12: Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη
Η 18η Δεκεμβρίου ανακηρύχθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη σε μια προσπάθεια να ενισχυθεί η εκστρατεία του ΟΗΕ για την προστασία του παγκόσμιου μετανάστη. Την ημερομηνία αυτή το 1990 υιοθετήθηκε από τη γενική συνέλευση του ΟΗΕ η «Διεθνής Συνθήκη για την Προστασία των Δικαιωμάτων όλων των Μεταναστών Εργατών και των μελών των Οικογενειών τους». Υπολογίζεται ότι το 2% του παγκόσμιου πληθυσμού, γύρω στα 150 εκατομμύρια ψυχές, ζουν εκτός της πατρίδας τους.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Δεκέμβριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

Climate Action Project 2024 Eco Schools Helmepa Junior Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών 2024 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Συμβουλευτική διάλεξη Σχέδιο Δράσης 2025-2026 Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για την ημέρα κατά της σχολικής βίας δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές δωράκι καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Ετικέτες

Climate Action Project 2024 Eco Schools Helmepa Junior Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών 2024 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Συμβουλευτική διάλεξη Σχέδιο Δράσης 2025-2026 Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για την ημέρα κατά της σχολικής βίας δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές δωράκι καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”

Translate

European SchoolRadio Logo

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Ετικέτες

Climate Action Project 2024 Eco Schools Helmepa Junior Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Δράσεις ενεργού πολίτη Δράσεις μετάβασης στο Δημοτικό σχολείο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 Εθελοντική Αιμοδοσία Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα Ενημέρωση για τη στοματική υγιεινή ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος Παγκόσμιος Εθελοντικός Καθαρισμός Ακτών 2024 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα 2024-2025 Πολυτεχνείο Σαρακοστή Συμβουλευτική διάλεξη Σχέδιο Δράσης 2025-2026 Σχέδιο δράσης 2023-2024 Σχέδιο δράσης 2024-2025 Φθινοπωρινά καδράκια αειφορική αυλή βασιλόπιτα δραστηριότητες για την ημέρα κατά της σχολικής βίας δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές δωράκι καλωσορίσματος κάλαντα Λαζάρου κατασκευή μέλισσας κατασκευή χιονάνθρωπος κλιματική αλλαγή λαχανόκηπος νερό ομπρέλες παιχνίδια γνωριμίας πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια “Σχέσεις σχολείου-οικογένειας”


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων