Ξεκινάμε…. σχολικό έτος 2020-21

Σας ενημερώνω ότι ο Αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.00 μ.μ.

Λόγω των μέτρων προστασίας που πρέπει να ληφθούν και για να αποφευχθεί ο συνωστισμός, ο Αγιασμός θα γίνει στον αύλειο χώρο του σχολείου μόνο με τους μαθητές ενώ οι γονείς θα μπορέσουν να τον παρακολουθήσουν έξω από το σχολείο.

Η ενημέρωση των γονέων για τη λειτουργία του σχολείου θα γίνει το απόγευμα της ίδιας μέρας στις 6.30 μ.μ. χωρίς την παρουσία των παιδιών. Απαραίτητη η χρήση της μάσκας.

Τα θέματα συζήτησης είναι τα εξής:

  1. Η λειτουργία του Νηπιαγωγείου και νέα μέτρα για την αποφυγή εξάπλωσης του covid
  2. Συνεργασία σχολείου οικογένειας. Συμμετοχή γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου.
  3. Ενημέρωση Αντισεισμικού σχεδιασμού.
  4. Ερωτήματα γονέων και συζήτηση.

Είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων των γονέων στην πρώτη μας συνάντηση. Παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες παρακάτω για να διευκρινίσουμε και να συζητήσουμε θέματα που σας απασχολούν.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

Συνεργατικές παρουσιάσεις για το Δαsos μας

Ένα πολύ ωραίο βίντεο για τη συνεργασία των 16 Νηπιαγωγείων της Εύβοιας με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος.
Ήταν ένα πολύ ωραίο ταξίδι που έκανε το σχολείο μας ακόμα και στο νέο παιδαγωγικό περιβάλλον, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που προέκυψε λόγω των συνθηκών.

Η Ελένη Σβορώνου και η Έφη Λαδά ενώνουν τις δυνάμεις τους με τα 16 νηπιαγωγεία της Εύβοιας για τo δαSOS!

Συμβουλές για το δάσος!

Τελευταία μέρα στο σχολείο

Τελευταία μέρα στο σχολείο με κυνήγι σαπουνόφουσκας, μπουγέλο, κρέμασμα στα κάγκελα, παγωτά και δώρα…. Για να αποχαιρετήσουμε τους φίλους μας και την κυρία με πολύ χαρά και να ξεχάσουμε τις δύσκολες μέρες που βιώσαμε το τελευταίο διάστημα. Δείτε φωτογραφίες πατώντας εδώ.

Τηλεδιασκέψεις και νοηματική

Οι μαθητές του 14ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας μαθαίνουν στη νοηματική από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Δύστου το “Είμαστε όλοι φίλοι” και μεταδίδουν το μήνυμα αυτό και σε άλλα Νηπιαγωγεία.

Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο μας

Το μελισσάκι – ρομποτάκι κέρδισε τις καρδιές μικρών μεγάλων. Οι δραστηριότητες ρομποτικής αποτέλεσαν σημαντικό μέρος των δραστηριοτήτων μας τις τελευταίες μέρες στο σχολείο.

Εισαγωγή στη Ρομποτική πριν ξεκινήσουμε τις δραστηριότητες μας.

Γιορτή του Πατέρα

Χρόνια πολλά μπαμπά….

Κάθε χρόνο την τρίτη Κυριακή του Ιούνη γιορτάζουμε στην Ελλάδα την Ημέρα του Πατέρα. Είναι πολύ σημαντικό, όπως τιμούμε τη μητέρα, να μην ξεχνούμε και να τιμούμε και τον άνδρα που μας μεγάλωσε. Ο S.Freud έλεγε “Δεν μπορώ να σκεφτώ καμιά άλλη ανάγκη στην παιδική ηλικία τόσο δυνατή όσο η πατρική προστασία”.
Οι μαθητές μας για την ημέρα αυτή επέλεξαν για τον μπαμπά τους πουκάμισα σύμφωνα με το γούστο του και το αν φόρεσε γραβάτα ή όχι στο γάμο του (όπως είπαν). Έγραψαν ευχές και ζωγράφισαν γι αυτόν.
Χρόνια πολλά σε όλους τους μπαμπάδες του σχολείου μας…