Ο ήλιος, ο ηλιάτορας, ο πετροπαιχνιδιάτορας

Ξεκινήσαμε φέτος με αστροφυσική και προσπαθήσαμε να την συνδέσουμε με την τέχνη! Οι μαθητές του 14ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας εμπνεύστηκαν από το έργο του Ελύτη, είδαν τον ήλιο με άλλα μάτια και δημιούργησαν με τους γονείς τους. Πατήστε πρώτα στην εικόνα ή στο σύνδεσμο παρακάτω και μετά στις καρδούλες για να ακούσετε τα παιδιά. Περισσότερες φωτογραφίες θα βρείτε εδώ.

   

Είδαμε τους πίνακες του Γ. Κόρδη και ζωγραφίσαμε και εμείς. Ακούσαμε μελοποιημένο όλο το έργο του Ελύτη και μάθαμε κάποιους στίχους.

 

WROHellas 2020 Νηπιαγωγείο «Μια βόλτα στην πόλη μου»

Στις 3 Οκτωβρίου 2020 παρουσιάστηκαν τα projects της εκπαιδευτικής δράσης STEAM Νηπιαγωγείου μη διαγωνιστικού χαρακτήρα «Μια βόλτα στην πόλη μου» του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO Hellas. Το 14ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας, στα πλαίσια συνεργασίας έργου e twinning για το σχολικό έτος 2019-20, συμμετείχε στο διαγωνισμό αυτό και παρουσίασε μαζί με άλλα 7 Νηπιαγωγεία το νησί μας την Εύβοια. Οι νέες συνθήκες δεν επέτρεψαν να γίνει ο διαγωνισμός σε φυσικό χώρο όπως είχε προγραμματιστεί και τον παρακολουθήσαμε διαδικτυακά. Η συμμετοχή μας ονομάζεται ” Συμμαχία 8 Νηπιαγωγείων Εύβοιας ” και μπορείτε να την δείτε στο βίντεο ( 1:06:030 ). Το σχολείο μας παρουσίασε την “Παλιά γέφυρα της Χαλκίδας” (1:09:01 ).

Η ελιά μας

Πέρυσι φυτέψαμε στην αυλή μας μια μικρή ελιά και την ονομάσαμε Λίτσα Ελίτσα! Πόσο μεγάλωσε σε έναν χρόνο και έβγαλε και καρπό.. Μιλήσαμε για την ελιά μέσα από γνωστούς πίνακες ζωγραφικής και μάθαμε για τη σημασία της από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα.. Την ζωγραφίσαμε με το δάκτυλο μας και φυσικά γευτήκαμε λιχουδιές με τον καρπό της.

Αν κάθε μέρα… Ημέρα Αποταμίευσης

Με αφορμή την Ημέρα της Αποταμίευσης, διαβάσαμε το Βιβλίο του Α. Παπαθεοδούλου “Αν κάθε μέρα…” και μετά ζωγραφίσαμε τι θα μπορούσαμε να καταφέρουμε εμείς σε μερικά χρόνια.


Φόρτωση PDF…

Μάθαμε τη γνωστή παροιμία “Φασούλι το φασούλι” και παίξαμε με τις λέξεις. Περισσότερες φωτογραφίες εδώ.

Επέτειος 28ης Οκτωβρίου

Είμαστε μικρά παιδάκια!

Είμαστε Ελληνάκια

μες τα γαλάζια πέλαγα

και τα άσπρα συννεφάκια.

Είμαστε μικρά παιδιά

και η αγάπη μας μεγάλη,

που αν την χωρέσεις από τη μια

περισσεύει από την άλλη!

Ο. Ελύτης

 

Για περισσότερες φωτογραφίες από τη γιορτή μας πατήστε  εδώ.

 

 

 

 

 

 

Άγιος Δημήτριος και ψηφιδωτά

Αγίου Δημητρίου σήμερα και μέσα από το ναό του στην πόλη του, τη Θεσσαλονίκη, γνωρίσαμε την τέχνη των Ψηφιδωτών. Ένα όμορφο ψηφιδωτό έχει στην είσοδο του και ο ιερός ναός της δικής μας Αγίας Μαρίνας και οι μαθητές δεν ξέχασαν να το αναφέρουν. Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα.