Ο Ε. είχε φέρει στην τάξη μας μια σακούλα γεμάτη με ρολά τουαλέτας ” Κυρία , είχα πολλά και σκέφτηκα ότι σε κάτι θα μας χρησιμεύσουν” , ανακοίνωσε. Στο συμβούλιο της τάξης τέθηκε προς συζήτηση το θέμα . Τι θα φτιάξουμε με τα ρολά; Εκπαιδευμένοι σε θέματα επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης , καθώς για άλλη μία χρονιά συμμετέχουμε σε ευρωπαϊκό eTwinning έργο που διαπραγματεύεται θέματα διαχείρισης απορριμμάτων, “έπεσαν “στο τραπέζι αρκετές προτάσεις . Να φτιάξουμε μολυβοθήκες, να φτιάξουμε φωλιές πουλιών , να φτιάξουμε ένα σπίτι για αδέσποτα σκυλάκια της πλατείας. Σε πολλούς άρεσε η ιδέα του σπιτιού για τα αδέσποτα , όμως σκοντάψαμε σε πρακτικά ζητήματα, το σπίτι θα ήταν χάρτινο και με μια δυνατή βροχή ή αέρα θα καταστρεφόταν . Όσον αφορά τις φωλιές πουλιών , τα ρολά ήταν πολύ μικρά για να χωρέσουν τα πουλιά…. Μετά από αυτά , η πρόταση με τις μολυβοθήκες πέρασε παμψηφεί.
Τα ρολά τα χρωματίσαμε με την τεχνική της βαθυτυπίας . Τα παιδιά επέλεγαν έως τρία χρώματα και έβαφαν την επιφάνεια depron πάνω στην οποία υπήρχε μία μήτρα με χαραγμένες δύο γραμμές . Μετά πίεζαν το χαρτί πάνω στη μήτρα και αποκαλυπτόταν το τύπωμα.
Τις βάσεις τις φτιάξαμε από χαρτόκουτα και τέμπερες
Ο στολισμός ήταν ελεύθερος.