Μιλάμε για τον πόλεμο και όλα τα δεινά που έφερε στην ηρωική πατρίδα μας για να θυμόμαστε και να τιμούμε την ελευθερία υπέρτατο αγαθό της ανθρώπινης αξιοπρέπειας . Καναμε πολλές δραστηριότητες για να τιμήσουμε την εθνική επέτειο μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουμε:

Φτιάχνουμε λογικές ακολουθίες με  γεγονότα του πολέμου και επιλέγουμε το σωστό τίτλο

312261685 849282812745530 2927787321557622332 n

312897687 1515033449002946 5966630414284635033 n

Φτιάχνουμε την ελληνική σημαία μόνοι μας και ανεξάρτητοι!!! Πόσες λωρίδες πρέπει να κόψουμε για 2 σταυρούς , να υπολογίσουμε να τις κόψουμε ισόπαχα, να σχεδιάσουμε το σταυρό για το κοντάρι ……έτοιμες οι καλύτερες σημαίες!!!!!

collage 13

λήψης

Η  BeeBot, η “έξυπνη μέλισσα”, είναι ένα προγραμματιζόμενο ρομπότ δαπέδου ειδικά κατασκευασμένο για να χρησιμοποιείται ακόμη και από παιδιά προσχολικής ηλικίας καθώς και των πρώτων τάξεων δημοτικής εκπαίδευσης. Ο προγραμματισμός της γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω της (On-board) και μπορεί να προγραμματιστεί για να κινείται με ακρίβεια στο χώρο προχωρώντας μπροστά, πίσω, στρίβοντας αριστερά και δεξιά. Με την απλή και φιλική προς το παιδί διάταξη του, το BeeBot αποτελεί ένα τέλειο σημείο εκκίνησης για τη διδασκαλία του ελέγχου, της κατεύθυνσης (προσανατολισμού) και της γλώσσας προγραμματισμού για τα μικρά παιδιά.

Τα BeeBot έχουν ένα φιλικό και ευχάριστο σχεδιασμό που ικανοποιεί τους μαθητές (και τους εκπαιδευτικούς!).

Κινούνται σε λείες επίπεδες και ελαφρά επικλινείς επιφάνειες διαφόρων υλικών όπως: χαρτί, μουσαμά, τσιμέντο, πλακάκι, ξύλο, πλαστικό, χαλί.

H LOGO (ΛΟΓΟΣ) είναι, εκπαιδευτικά, η καλύτερη γλώσσα προγραμματισμού προκειμένου ένας μαθητής να επικοινωνήσει με τον Η/Υ του. Οι κύριοι λόγοι που καθιστούν απαραίτητο το γεγονός ένας μαθητής να μαθαίνει από μικρή ηλικία τους τρόπους «επικοινωνίας με τις μηχανές» είναι τρεις:

Πρώτον γιατί είναι απαίτηση της τεχνολογικής εποχής στην οποία ζούμε, δεύτερον γιατί ο αλγοριθμικός τρόπος επίλυσης προβλημάτων είναι ο βασικότερος τρόπος επίλυσης, ανεξάρτητα με το αν το υποκείμενο που προσπαθεί να τα επιλύσει τα προβλήματα είναι άνθρωπος ή Η/Υ άρα οι μαθητές πρέπει να εξασκηθούν στη λύση προβλημάτων με αλγοριθμικό τρόπο και τρίτον γιατί η επίλυση ενός προβλήματος μέσα από μια επικοινωνία/διάλογο με τον Η/Υ είναι κάτι που έχει νόημα και αντίκτυπο στην πραγματική ζωή του μαθητή (είναι κάτι που σίγουρα θα το συναντήσει στη ζωή του).

Έτοιμοι να σκεφτούμε αλγοριθμικά διασκεδάζοντας!!!  Η  Beebot θα πρέπει να προγραμματιστεί κατάλληλα έτσι ώστε να διασχίσει την πίστα ακολουθώντας , με τη σειρά, τα γράμματα της λέξης

“ΟΧΙ και “ΑΕΡΑ”

312631803 3317214648550605 1308439358578186670 n

312805087 6386277894721845 3748167669479194005 n

313073978 1046831495994055 1239645714396684818 n

Στεκόμαστε δίπλα στους ήρωες και τις ηρωίδες του πολέμου και αφουγκραζόμαστε τα λόγια και τα συναισθήματά τους.

312752398 522080779343418 5102749000035429673 n

Δημιουργία ομαδικής αφίσας από τα παιδιά ύστερα από μελέτη φωτογραφιών που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια πολέμου. Τα μέλη της ομάδας συζήτησαν τις ιδέες τους δημιουργώντας αναπαραστάσεις για τη ζωή των ανθρώπων σε περίοδο ειρήνης και σε περίοδο πολέμου.

2

Τι όμορφα σήματα της ειρήνης!!!

collage 14

Πόλεμος και ειρήνη …Όπως τα φαντάζονται τα παιδιά….

collage 15

Μέσα από έξυπνα λογοπαίγνια , τα παιδιά μαθαίνουν ποιο είναι το “φάρμακο” για τον πόλεμο!!!!!

collage 17

1

.jpg

.jpg

Παρακολούθηση και βιωματική συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η παπαρούνα το ‘σκασε», το οποίο διοργανώνεται από το Μουσείο Σχολικής Ζωής. Το πρόγραμμα πραγματεύεται την έννοια της ειρήνης, μεταφέρει αντιπολεμικά μηνύματα, προωθεί την αξίας της συνεργασίας μεταξύ των λαών, καταλήγοντας στην αγάπη και την φιλία ανάμεσα στους ανθρώπους. Τα παιδιά κατασκεύασαν το δικό τους περιστέρι της ειρήνης, το οποίο θα μεταφέρει σε όλο τον κόσμο το μήνυμα της ειρήνης.

 

1

1

.jpg

.jpg