• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
cropped LOGO 1

ΚΟΥΜΑΝΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ91.01-ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

  • Αρχική
  • ΕΚΠ/ΚΟ ΥΛΙΚΟ
    • Θεατρική Αγωγή
      • Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
      • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
      • Δ.Υ.Ε.Π.
      • Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
      • Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων
      • Ιστορία & Δραματολογία Θεάτρου
    • Φωτόδεντρο
    • Διαδραστικά βιβλία & Λογισμικό
    • Εργ/ρια Δεξιοτήτων
    • Οπτικοακουστική Έκφραση/ Κινηματογραφική Παιδεία
    • Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
    • Μουσειακή Αγωγή, μουσεία & φορείς
    • Κοινωνική & συναισθηματική μάθηση
  • ΘΕΑΤΡΟ
    • Θεατρικά έργα
    • Ηχητικό/ραδιοφωνικό θέατρο
    • Δημιουργία θεατρικών από απόσταση
    • Θέατρο Επινόησης
    • Θέατρο Ντοκιμαντέρ
    • Θέατρο Καταπιεσμένου
    • Μουσειακό θέατρο
    • Θέατρο Σκιών
    • Κουκλοθέατρο
    • Ψηφιακοί πόροι
      • Ιστορία Θεάτρου
        • Αρχαίο Θέατρο
        • Commedia dell’ Arte
        • Σαίξπηρ
        • Νεοελληνικό Θέατρο
        • Ευρωπαϊκό Θέατρο
      • Παραστάσεις
        • Παραστάσεις τραγωδιών
        • Παραστάσεις κωμωδιών Αριστοφάνη
      • Κοστούμι & μάσκα
      • Θεατρικές κριτικές
    • Υποκριτική
    • Θεατρικές Τεχνικές
    • Παιχνίδια & Θεατρικά Παιχνίδια
    • Σχολικός θεατρικός χώρος
    • Διδακτικά σενάρια
      • Αναθεωρημένη ταξινομία στόχων του Bloom
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • 1821
    • Τοπική & προφορική ιστορία
      • Τοπική ιστορία
      • Αρχεία
      • Προφορική Ιστορία
      • Ηχοτοπία
    • 1922
    • Podcast «Θουκυδίδου Ιστορίαι – Κτήμα ες αεί»
  • ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
    • Κόμικ & Φωτοκόμικ
    • Δημιουργική Γραφή με ΤΠΕ
  • ΠΛΟΚΗ
  • ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ
  • ANIMATION
  • STOP-MOTION ANIMATION
  • ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΠΕ
    • Δημιουργία Ιστολογίου
    • Συγκέντρωση μαθητικών δημιουργιών
    • Ψηφιακό Μουσείο
    • Ψηφιακό Παιχνίδι
    • Διαδικτυακό Μαθητικό Ραδιόφωνο
    • Ηχογράφηση, επεξεργασία και κοινοποίηση ηχητικών αρχείων
    • ΤΠΕ & Δημιουργικότητα
    • Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR)
    • Ψηφιακός Χάρτης
    • Διαδραστικός Πίνακας
  • ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • Θεατρική Αγωγή
    • WebEx
    • η-Τάξη
    • e-me
    • Διαδραστικό περιεχόμενο (αρχεία HTML)
    • Ψηφιακά Εργαλεία
    • Οδηγίες & Επιμόρφωση ΥΠΑΙΘ/ΙΕΠ/Unicef
    • T4E
    • Πνευματικά Δικαιώματα
    • Ανεστραμμένη Τάξη
    • Μικτή μάθηση
    • Νομοθεσία 2020-2021
      • ΕξΑΕ
      • Ωρολόγιο Πρόγραμμα
      • Απουσίες μαθητών/τριών
      • Αξιολόγηση μαθητών/τριών
      • Διαδικτυακά τμήματα
      • Πανελλαδικές εξετάσεις
    • Νομοθεσία 2021-2022
  • Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΠΕ
    • Β1 ΕΠΙΠΕΔΟ Τ.Π.Ε.
    • Β2 ΕΠΙΠΕΔΟ Τ.Π.Ε.
  • ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
  • STE(A)M
  • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • Ασφάλεια στο διαδίκτυο
    • Προσωπικά Δεδομένα και ΓΚΠΔ
    • Καταπολέμηση της ρητορικής μίσους στο διαδίκτυο
    • Αντιμετώπιση παραπληροφόρησης στο διαδίκτυο
    • Πρόληψη εθισμού στο διαδίκτυο
    • Ψηφιακός πολίτης
  • ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    • Δημοκρατία
    • Ανθρώπινα Δικαιώματα
      • Στείλε τον φίλο μου σχολείο
    • Ισότητα φύλων
      • Έμφυλες διακρίσεις στην πρόσβαση στην εκπαίδευση παγκοσμίως
      • Έμφυλη βία
    • Αποδοχή της διαφορετικότητας
    • Διαχείριση της αντιπαράθεσης
    • Αντιμετώπιση ακροδεξιάς
  • ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
    • Πρόσφυγες & μετανάστες
    • Ρομά
    • Μουσουλμανόπαιδες
    • Παιδαγωγική αξιοποίηση ταινιών
      • Μια μέρα σε σχολείο του Μπανγκλαντές και της Αγγλίας
      • Ευτυχία είναι…
      • 5 παιδιά, 5 θρησκείες
      • Ο φαύλος κύκλος της φτώχειας
  • ΣΧ/ΚΗ ΒΙΑ & ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
    • Πρωτόκολλα ΕΒΙΕ
    • Διαδικτυακός εκφοβισμός
    • Διάχυση δημιουργιών εκπ/κών Θεατρικής Αγωγής
  • ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΑΞΗΣ
    • Προβλήματα συμπεριφοράς στην τάξη
  • ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ
  • ΑΝΑΠΗΡΙΑ & ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠ/ΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
    • ΔΑΦ
  • ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΛΑΛΙΑ
  • ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ
    • Κακοποίηση/ Παραμέληση
    • Σεξουαλική Αγωγή
    • Σχολική διαρροή
    • Πρόληψη ουσιοεξάρτησης
    • Πρόληψη καπνίσματος
    • Πρόληψη εθισμού στο διαδίκτυο
    • Αυτοτραυματισμοί
    • Επιληψία
    • Διατροφή & εικόνα σώματος
    • Συμμετοχή σε καλλιτεχνικές παραγωγές
  • ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
    • Αγωγή υγείας
    • Συναισθηματικές δυσκολίες
    • Δυσκολίες στη συμπεριφορά
    • Μαθησιακές δυσκολίες
    • Φυσικές καταστροφές & τραυματικά γεγονότα
    • Διαχείριση κρίσεων
    • Διαχείριση πένθους
    • Πρόσφυγες & μετανάστες
    • Covid-19
    • Δομές στήριξης
    • Οικογένεια & έφηβοι
  • ΕΝΔΟΣΧ/ΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
    • Σύμβουλος σχ/κής ζωής
    • Ενδοσχ/κός Συντονιστής
    • Μέντορας
  • ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
    • Διδακτικές αρχές
    • Παιδαγωγική
      • Εκπαιδευτικό Δράμα (Drama in Education)
      • Κριτική Παιδαγωγική
      • Θεσμική Παιδαγωγική
    • Διδακτικές στρατηγικές & τεχνικές
  • Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών
  • ΕΡΓ/ΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
    • Ζω καλύτερα – Ευ ζην
      • Κυκλοφοριακή Αγωγή
    • Φροντίζω το Περιβάλλον
    • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
      • Εθελοντισμός
    • Δημιουργώ & Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη & Πρωτοβουλία
    • Αξιολόγηση μαθητών/τριών
    • Νομοθεσία 2020-2022
      • Γενική Αγωγή 2021-2022
      • Ειδική Αγωγή 2021-2022
      • Πιλοτική Δράση 2020-2021
  • ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ 21ου αι.
    • Δημιουργικότητα
    • Κριτική Σκέψη
    • Συνεργασία
    • Επικοινωνία
  • ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ Δ.Σ. ΣΤΟ Γ/ΣΙΟ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
  • ΣΧΟΛΕΙΟ & ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
  • ΑΕΙΦΟΡΙΑ
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧ/ΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
    • Οδηγοί-Εργαλεία ΙΕΠ
    • Καλές Πρακτικές Σχολείων Παιδαγωγικής Ευθύνης
    • Κοινωνιόγραμμα
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ
    • Πεδίο Α1
      • Αξιολογικά Πλαίσια
        • Πλαίσιο Αξιολόγησης ΙΕΠ (2014)
        • Δυναμικό Μοντέλο Αποτελεσματικότητας (Π.Ι. Κύπρου)
    • Πεδίο Α2
    • Πεδίο Β
    • Π.Σ. & ΠΕΙ.Σ.
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
    • Αξιολόγηση μαθητών/τριών Α/θμιας Εκπ/σης
    • Αξιολόγηση μαθητών/τριών Β/θμιας Εκπ/σης
    • Αξιολόγηση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
    • Περιγραφική αξιολόγηση
  • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • Διδακτικό & εργασιακό ωράριο
    • Αναθέσεις μαθημάτων
    • Καθηκοντολόγιο Δ/ντών, Διδ/κού Προσωπικού & Συλ/γου Διδ/ντων
    • Σύμβουλοι Εκπαίδευσης
    • Λειτουργία ΣΜ ΠΕ
      • Ειδικά Δημοτικά
      • 2020-2021
      • 2021-2022
      • 2022-2023
      • 2023-2024
      • 2024-2025
    • Λειτουργία ΣΜ ΔΕ
      • Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ, Ε.Ε.Ε.ΕΚ.
    • Λειτουργία Καλλιτεχνικών Σχολείων
    • Λειτουργία Μουσικών Σχολείων
    • Λειτουργία Π.Σ. & ΠΕΙ.Σ.
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΣΜ
    • ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ./Ε.Δ.Υ.
    • Ενισχυτική, Τ.Ε. & Τ.Υ. (ΖΕΠ)
    • Παράλληλη στήριξη
    • Καθηκοντολόγιο ΠΕ23 & ΠΕ30
    • Καθηκοντολόγιο ΠΕ25 & ΔΕ01
    • Προϋποθέσεις για τον χωρισμό τμήματος
    • COVID-19 2021-2022
    • Κώδικες Δημοσίων Υπαλλήλων & Δ/κής Διαδικασίας
  • ΕΚΠ/ΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
    • Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων
    • Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
    • eTwinning & Erasmus+
    • Εορτασμός Παγκόσμιων & Πανελληνίων Ημερών
      • 17η Νοεμβρίου
    • Εκδρομές & επισκέψεις
    • Έγκριση εκπ/κών προγραμμάτων & ερευνών
    • Εγκεκριμένα προγράμματα & διαγωνισμοί (ΥΠΑΙΘΑ)
    • Παρακολούθηση θεαμάτων
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
  • ΜΟΥΣΕΙΟ ΧΡΟΝΟΚΑΨΟΥΛΑΣ
  • ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ
  • Ζητείται σκηνογράφος
  • DramaFest Δυτ. Θεσ/νίκης
    • 2 DramaFest (2025)
    • 1 DramaFest (2024)
  • ΠΡΟΘΕΣΥ
  • ΔΙΑΧΥΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΕ91
    • Sites/blogs εκπ/κών ΠΕ91
    • e-library δημοσιεύσεων εκπ/κών ΠΕ91
  • ΔΙΗΜΕΡΙΔΕΣ/ΣΥΝΕΔΡΙΑ
    • 3η Διημερίδα ΠΕ91 (3-4/11/2023)
    • 2η Διημερίδα ΠΕ91 (17-18/6/2022)
    • 1η Διημερίδα ΠΕ91 (29-30/5/2021)
    • Διημερίδα 4 ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κ. Μακεδονίας (3-4/4/2021)
    • Συνέδριο Π.Δ.Ε. Κ. Μακεδονίας (22-24/11/2019)
  • Επικοινωνία
Κύριο μενού

Απουσίες μαθητών/τριών

κατάλογος
  • 8290/ΓΔ4/25-1-2021 (Β/θμια)
  • 455/Β/6-2-2021
Πνευματικά δικαιώματα © 2025 .
Υποστηρίζεται από blogs.sch.gr και HitMag .
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή