- UNESCO Guidelines on Intercultural Education (ED.2006/WS/59), Παρίσι 2006
- Γκόβαρης Χ., Διαπολιτισμική Παιδαγωγική – Σκέψεις και θέσεις από τη σκοπιά της Θεωρίας της Παιδείας (Bildungstheorie)
- Χολέβα Ν., “Η θεατροπαιδαγωγική εμψύχωση υπό το πρίσμα της κριτικής διαπολιτισμικής προσέγγισης: εντοπίζοντας παγίδες και λάθη”, Σκηνή, τ. 24 (2022), σ. 95-117
- Ζώνιου X., «Αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην εμψύχωση θεατρικών/ θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων», στον τόμο: Χολέβα Ν. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2019, σ. 78-91
- Γιαννούλη Μ., «Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του ‘άλλου’», στον τόμο: Χολέβα Ν. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, σ. 68-77
- Μάγος Κ., «‘Τι λένε τα αντικείμενα όταν μιλάνε;’: Προσωπικά και οικογενειακά αντικείμενα
ως διαπολιτισμικά εκπαιδευτικά υλικά», στον τόμο: Χολέβα Ν. (επιμ.), Κι αν ήσουν εσύ; Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2019, σ. 103-115
- Kondoyianni A., Lenakakis A. & Tsiotsios Ν., «Intercultural and Lifelong Learning Based on Educational Drama. Prepositions for Multidimensional Research Projects», Scenario, τμ. 7, τχ. 2 (2013), σ. 27-46
- Λενακάκης Α., «Θεατροπαιδαγωγική και ετερότητα κάτω από την ίδια στέγη», στον τόμο: Τσιπλάκου Σ. (επιμ.), Οδηγός διαχείρισης κοινωνικοπολιτισμικής ετερότητας στο σχολείο, Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 2018, σ. 157-173
- Δια-πολιτισμική μελέτη για τη δημοκρατία μέσω του Κοινωνικού Θεάτρου στην Ελλάδα και το Μεξικό». Παρουσίαση: Χριστιάνα Μόσχου (21/3/2021)